ρε παιδια σημερα το βραδυ καθως γυρνουσα σπιτι (στην αναληψεως) καθως εκοβα να σταματησω στο φαναρι (πολυ πριν) το μηχανακι ενω ρολαριζε με δευτερα και χωρις δειγματα (τιναγματα) εσβησε!!!!
ειναι λογω αποιριας ή το προβλημα στον ψεκασμο τελικα δεν ειναι μυθος?
Μπορει να μπερδευτηκες με τον συμπλεκτη και να σου εσβησε, μην ψαρωνεις δεν εχει τιποτα ο ψεκασμος,εχεις αγχωθει τωρα επειδη ειναι καινουργια και δεν την ξερεις ακομη,που θα παει σε λιγες μερες θα γνωριστειτε καλυτερα! ;)
HUSQVARNA TE610SM SHHHHHHHHHH... THE BEAST IS SLEEPING
Απο την αλλη, ισως ειναι το TPS (Throttle position sensor), οποτε πας στη ΥΑΜΑΗΑ και στο αλλαζουν τσαμπα, αφου εχει γινει ανακληση. Αρκει να μην ειναι παραεισαγωγης. Αν και νομιζω οτι στα 2006 και μετα το ειχαν διορθωσει. Αν στο ξανακανει πηγαινε μια βολτα στο συνεργειο.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ παντως.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."
Αμα κανει μπερδεμτα μπορει να ειναι μπουκωμενο, καμια βολτα πηγες με καμια καλη ευθεια να το ξεμπουκωσεις λιγακι;
αμα κανεις ηρεμες βολτες με χαμηλες ταχυτητες ισως το μπουκωσες, εχει να παρει και καιρο μπροστα αφου ηταν σε βιτρινα.
HUSQVARNA TE610SM SHHHHHHHHHH... THE BEAST IS SLEEPING
Ψεκαστο και μπουκωμενο??? λιγο δυσκολο! Επειδη σβηνει μερικες φορες δε τρεχει τπτ. Τα μονοκυλινδρα το εχουν το "τσαφ" τους. Αντε φιλαρα καλα χλμετρα να 'χεις!
Έχοντας 2 χρόνια το ΧΤΧ του 04 κάνοντας περίπου 20000 km, έχω αποκομήσει ιδιαίτερα καλές εμπειρίες. Προσωπικά δεν με βόλεψε η σέλα την οποία άλλαξα με ενός XTR 05 και βρήκα την υγειά μου. Είναι λίγο πιο φαρδία και τετράγωνη και έτσι θα είναι πιο βολική στην καθημερινή χρήση.
ΑΝ μπερδεύει, πήγαινέ το για service σε κάνα εξουσιοδοτημένο να κοιτάξουν λίγο τις ρυθμίσεις που γίνονται από το κοντέρ. Η μηχανή την λέξη ζημιές ΔΕΝ την έχει στο λεξιλόγιό της. Τα μόνα πράγματα που ισως κοιτάξεις είναι το TPS, καθώς στο μοντέλο σου ήδη φοράς την καινούργια ηλεκτρονική.
Συμβουλή είναι να κοιτάξεις για λάστιχα καθώς τα μαμίσια είναι τραγικά. Προσοχή χρειάζεται η αλυσίδα καθώς όλα τα ΧΤ 660 έχουν έμφαση να την χαλάνε γρήγορα, τουλάχιστον τη μαμίσια. Αν το φρένο δεν σε ικανοποιεί κοίταξε κάτι σε μεταλλικό EBC που θα τα αλλάξει αισθητά (εκ πείρας...)
Τέλος για τις aftermarket ανησυχίες σου, αν αλλάξεις τελικά κάντο πακέτο με ένα PCIIΙ και ένα φίλτρο από όπου και θα δείς αισθητή διαφορά και θα γλυτώσεις και καμιά δεκάρα κιλά από τις σίβαρες εξατμίσεις. Μάλιστα θα αποκτήσεις και ωραίο ήχο, αν και πιστεύω οτι κατά την άποψή μου πρέπει να προτιμήσεις εξάτμιση που έχει μαμά τάπα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο σε κάνα ταξιδάκι μιας και το ΧΤ ταξιδεύει απροβλημάτιστα και αβίαστα με ταχύτητες γύρω στα 130.
Μεγιές και ρώτα οτιδήποτε θες. Άλλωστε από πρώην ΧΤκηδες, κόσμος εδώ ...
Moderator of Motocikleta.Gr
Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.
Βαλε μια αλυσιδα της DID, την χρυσή που ειναι πιο ανθεκτικη εαν δεις οτι εχεις προβλημα μελλοντικα με την αλυσιδα.
Γραναζια βαλε της Renthal...
Eγω αυτα φοραω στο 610 μου και ειναι ΟΚ.
Συνημμένα
HUSQVARNA TE610SM SHHHHHHHHHH... THE BEAST IS SLEEPING
Καλοριζικο, καλοταξιδο και καλές βόλτες!!!
Είμαι και εγώ κοτοχος ΧΤΧ μοντέλο 07΄.Οταν το πήρα και εγω στην αρχή είχα σοβαρά προβλήματα σβησήματος του κινητήρα το οποίο με προβλημάτησε και πήγα σε ενα γνωστό συνεργείο της ΥΑΜΑΗΑ στον πειραιά.Εκει μου είπανε οτι δεν ειναι προβλημα του TPS διότι το εχουν διορθόση στα μοντέλα του 06 και μετά,το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια καυστιρομέτριση η οποία εγεινε δωρεάν.Εδω και 2 μήνες περίπου δεν μου έχει ξανασβήση απο ασκοπο λόγο.Καλο θα ηταν να το πας σε ενα συναιργείο της YAMAHA και να του πεις το πρόβλημα και αυτοι θα στο φτίαξουν.Οσο για τα λάστιχα προσοχή μεγαλη διότι δεν ειναι για πολλα πολλα.....Εγω βρηκα την υγειά μου με τα PIRELLI DIABLO αν και λιγο ακριβά αλλα αξίζουν τα λευτά τους.