Όπως ίσως θα θυμάστε, τέλη Μαρτίου '07 αγόρασα μια μεταχειρισμένη Triumph Daytona T595 του 1997 από τα κεντρικά της εταιρείας Ηλιοφίλ, που είναι ο κεντρικός αντιπρόσωπος της Triumph στην Ελλάδα. Από την πρώτη στιγμή άρχισα να αντιμετωπίζω κάποια προβλήματα στην λειτουργία της μοτοσυκλέτας τα οποία και επισκευάστηκαν αμέσως στα πλαίσια της εγγύησης. Προς τα τέλη Ιουλίου όμως και ενώ πήγαινα να δώ έναν φίλο στο Αίγιο, το μοτέρ παρέδωσε πνεύμα.
Σήμερα λοιπόν, επιτέλους, παρέλαβα πλέον ξανά την μοτό μου επισκευασμένη και μπορώ πια να ξανακούσω τον γνήσιο ωμό τρικύλινδρο ήχο της...
Με λίγα λόγια, υπήρξε δυσλειτουργία της ηλεκτρονικής διαχείρισης του μοτερ με αποτέλεσμα στις υψηλές στροφές να κάνει το μοτέρ ό,τι του κατέβαινε, μέχρι που αποφάσισαν οι βαλβίδες και τα πιστόνια να συνάψουν στενές σχέσεις μεταξύ τους. H επισκευή πήρε τόσο χρόνο, λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών στο εργοστάσιο της Triumph, κάτι ψιλοδικαιολογημένο αν σκεφτεί κανείς την παλαιότητα της μοτό (είναι πια δεκαετίας), την σπανιότητα της βλάβης και την καταστροφή του εργοστασίου της πριν από 2-3 χρόνια. Μεταξύ άλλων, αλλάχθηκαν:
Ηλεκτρονική
Μπιέλλες - κουζινέτα
Πιστόνια - Ελατήρια
Όλες οι βαλβίδες
καδένα και γλύστρες εκκεντροφόρου
1 Χιτώνιο
Τα χρήματα που πλήρωσα για την επισκευή αυτή ανήλθαν στο ποσό των 66€, πλήρωσα δηλαδή μόνο τα αναλώσιμα, αφού η Ηλιοφίλ κάλυψε όλο το υπόλοιπο κόστος στα πλαίσια της εγγύησης που μου είχε δώσει, όταν αγόρασα την μοτοσυκλέτα! Ξέροντας ότι τα ανταλλακτικά της Τriumph δεν είναι και τα φθηνότερα, υπολογίζω ότι αυτά και μόνο πρέπει να κάνουν πάνω από 4000€!
Με δεδομένο ότι την μοτοσυκλέτα την αγόρασα 4500€, και γνωρίζοντας πως λειτουργεί γενικά ο χώρος, πρέπει να παραδεχτώ ότι η συμπεριφορά της Ηλιοφιλ, με εξέπληξε ευχάριστα. Η επιλογή της να με καλύψει στο 100%, παρά την οικονομική της ζημία, δείχνει ότι πρόκειται για μια σοβαρή εταιρεία που σέβεται το όνομά της και βάζει σε απόλυτη προτεραιότητα την ικανοποίηση των πελατών της.
Με τέτοιες συμπεριφορές δημιουργείται το λεγόμενο Brand Loyalty, σε βαθμό που αυτή τη στιγμή να νοιώθω σχεδόν υποχρεωμένος να διαλέξω πάλι Triumph, όταν θα έλθει η ώρα για καινούργια μηχανή. Και βέβαια το γεγονός του ότι υπάρχει στην γκάμα της μια 675, θα κάνει την επιλογή μάλλον εύκολη...