Κράνος Πολης

Οτι πρέπει να γνωρίζουμε για τα κράνη

Δημοσίευσηαπό mechie την Παρ Νοέμ 23, 2007 4:03 pm

Χμ, αυτό όντως έχει μιά λογική, πιο μεγάλος κίνδυνος άρα καλή προστασία, από την άλλη αν πέσεις στην πόλη, λογικά θα πέσεις με πιό λίγα χιλιόμετρα, για αυτό ζητάμε οι πιό πολλοί ένα πιο φτηνό κράνος. Όχι του πενηντάρικου, αλλά όχι και του πεντακοσάρικου.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό nfot την Παρ Νοέμ 23, 2007 7:49 pm

Πας αμεριμνος και χαλαρα μεσα στην πολη, γινεται μια στραβη, πεφτεις και χτυπας το κεφαλι σου στη γωνια του πεζοδρομιου. Εχει συμβει στον αδερφο του γειτονα μου, μεσα στο Βολο, πριν πολλα χρονια. Στα θυμαρακια ο αδερφος. Αρα και μεσα στην πολη χρειαζεται αξιοπρεπες κρανος.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό 4-V-FORCE την Παρ Νοέμ 23, 2007 10:23 pm

λοιπον θα πω και εγω την γνωμη μοθ στο θεμα..
ειμουνα και εγω αλλο πολησ και αλλο ταξιδιου....

εδω και καποιο καιρο..φοραω το κρανοσ που εχω παρει 500 ευρο..
με ολα τα οχηματα...

κακα τα ψεματα..οταν περνεισ τοσο ακριβο κρανοσ..το προσεχεισ σα τα ματια σου(γρατζουνιεσ κ.τ.λ)

ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΦΘΙΝΕΝΟΥΝ...ΕΓΩ.. ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΤΟ ΦΟΡΑΩ ..ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΠΙ

δινουμε απο εδω και απο εκει ευρο..για λαλακιεσ..ασ παρουμε κατι καλο...και δεν προκεται να το μετανιωσουμε....αντιθετα..αν ερθει αυτη η κακια ωρα(μακρια απο μασ)...θα το ευνομονουμε..

στο κατω κατω..αν εκτιμανε μερικοι 10 και 20 ευρο την κεφαλα τουσ...

κακο τοθ κεφαλιου τουσ.....αυτα :smt025
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
4-V-FORCE
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 12, 2006 8:35 pm
Τοποθεσία: MAROUSI
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Σάβ Νοέμ 24, 2007 12:15 am

Διαβάζοντας το καλοκαίρι (για να δω της καινούργιες προδιαγραφές) ένα άρθρο στο δίκτυο ανακάλυψα πως και τα ανοιγόμενα κράνη είναι ίσος περισσότερο επικίνδυνα από ένα κράνος της τάξης των 150-200€ κλειστό
Ετσι εκεί που ήταν να πάρω ένα ανοιγόμενο Schubert , έκανα στροφή και πήρα το shoei X spirit 800€ παρακαλώ! το φοράω σαν τη γίδα το τομάρι!! παντού και πάντα γιατί;
Στο ίδιο άρθρο έλεγαν οι ιδικοί πως στα 5 χρονάκια τα κράνη είναι για πέταμα λόγο των καιρικών εναλλαγών- της παρατεταμένης έκθεσης στον ήλιο -Κ.Α
Λόγο του ότι τα υλικά τους είναι ενεργά και η μοριακή τους δομή εξασθενεί . Δηλαδή αυτό που πρότειναν ήταν να το φοράμε συνέχεια γιατί ούτως η άλλως στα 5 βια 6 χρόνια θα κάνει για γλάστρα μόνο
Επίσης στο ίδιο άρθρο έλεγαν να αγοράζουμε κράνη που να μην είναι σε βιτρίνα, αλλά στο κουτί τους και σε δωμάτιο που να μην το "χτυπάει" ο ήλιος
Τελευταία επεξεργασία από soter3gm και Σάβ Νοέμ 24, 2007 10:05 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Σάβ Νοέμ 24, 2007 12:27 am

mechie έγραψε:Χμ, αυτό όντως έχει μιά λογική, πιο μεγάλος κίνδυνος άρα καλή προστασία, από την άλλη αν πέσεις στην πόλη, λογικά θα πέσεις με πιό λίγα χιλιόμετρα, για αυτό ζητάμε οι πιό πολλοί ένα πιο φτηνό κράνος. Όχι του πενηντάρικου, αλλά όχι και του πεντακοσάρικου.


Αγαπητέ μου αν πέσεις και χτυπήσεις είτε με 20κλμ είτε με 60 είναι το ίδιο και το αυτό ,πάρε παράδειγμα αυτό : καμιά φορά κοπανάμε σε κανένα ντουλάπι κουζίνας που το ξεχάσαμε ανοιχτό και μετά ζαλιζόμαστε για κάνα δίωρο ήτοι έχουμε ένα μικρό εγκεφαλικό , αυτό είναι μία στιγμιαία κρούση με 100 Μ την ώρα ,καταλαβαίνεις τώρα γιατί πρέπει να έχουμε ένα κράνος ΚΑΛΟ και όχι του πεντακοσάρικου ,τώρα αν αυτό είναι σε αυτή τη τιμή γιατί δεν έχει τα γραφικά από μία replika τότε σε αυτή την τιμή είναι μια χαρά
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Σάβ Νοέμ 24, 2007 11:03 am

Το κακό σε τέτοιες συζητήσεις , είναι ότι λόγω έλλειψης εμπειριών των συμμετεχόντων , καταλήγουμε να επιχειρηματολογούμε , με βάση γενικές θεωρίες χωρίς ειδικό βάρος .

Και μιλάω για το ανοιγόμενο SHOEI , και κανένα άλλο ανοιγόμενο , διοτι έχει κριθεί ως το υψηλότερης ποιότητας και τιμής ανοιγόμενο .

Και τώρα , μετά την εισαγωγή , πάω κατευθείαν στο θέμα ασφάλειας , το κράνος αυτό, είναι ανοικτό κατά το 1 / 5 του κύκλου !
Το κράνος είναι τεράστιο στο μέγεθος , και το σαγόνι του οδηγού , που είναι το πιο ακάλυπτο σημείο , είναι καλυπτόμενο από το κράνος ( κράνος ανοιχτό ) κατά 95% στο μήκος .

Εαν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς , θα πρέπει να ανοίξουμε νέο θέμα , και να αξιολογήσουμε το κάθε κράνος , στην περίπτωση της κρούσης με το σαγόνι .

Θα σας απογοητεύσουν, γενικά, τα συμπεράσματα , διοτι το κομμάτι του κράνους που προστατεύει το σαγόνι , είναι σε όλα , το ποιο αδύναμο σημείο !

Δεν θέλω να επηρεάσω κανέναν , αλλά η λογική λέει ότι θα πρέπει να σταματήσουμε να συγκρίνουμε με γενικότητες , και θα πρέπει να διευκρινίσουμε και την κατηγορία που ανήκει το κάθε κράνος .
Και κλείνω λέγοντας ότι ... σήμερα , δεν θα έπαιρνα κανένα ανοιγόμενο , άλλο από το SHOEI .

Το κράνος , είναι ασφαλέστατο όσο και τα κλειστά , στις 288 μοίρες της περιφέρειας του , και όσο για τις 72 μπροστινές ακάλυπτες μοίρες , παίρνω εγώ το όποιο ρίσκο , διοτι με βάση την κατασκευή του κράνους και των πιθανοτήτων, είναι ελάχιστο .

Και κλείνω εδώ το λογύδριο μου συνοψίζοντας ...

1) Η προστασία που προσφέρει το κάθε κράνος στο σαγόνι του οδηγού .. , είναι ένα θέμα,
που κανένας κατασκευαστής δεν δίνει συγκεκριμένα στοιχεία .

2) Μόνο το καλύτερο ανοιγόμενο , είναι και το ποιο ασφαλή . ( ανοιγόμενο )

3) Τα σχόλια για την ασφάλεια του κάθε κράνους , θα πρέπει να γίνονται ονομαστικά , εταιρεία - μοντέλο . ( Για να έχουν κάποια αξία )


Αυτά .. [smilie=pdt_popc1.gif]



Υστερόγραφο , η μεγαλύτερη αξία του ανοιγόμενου πέρα από την δροσιά , είναι ότι βρίζεις και ακούγεσε άψογα από τον θύτη που σου έκλεισε τον δρόμο . :smt076 .. :smt044
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό mechie την Σάβ Νοέμ 24, 2007 3:13 pm

soter3gm έγραψε:αν πέσεις και χτυπήσεις είτε με 20κλμ είτε με 60 είναι το ίδιο και το αυτό ,πάρε παράδειγμα αυτό : καμιά φορά κοπανάμε σε κανένα ντουλάπι κουζίνας...

πρέπει να έχουμε ένα κράνος ΚΑΛΟ



Δεν διαφωνούμε καθόλου, για αυτό και χωρίς να ξέρω πολλά πολλά τότε που ψώνισα, δοκίμασα τις γνωστές μάρκες, πήρα την καλύτερη εφαρμογή, στην καλύτερη τιμή που το βρήκα. Και αν εξαιρέσεις τη φασαρία, δε το μετάνιωσα γιατί ακόμα και με τους 45 βαθμούς το καλοκαίρι, μιά χαρά με έβγαλε και στο κέντρο της Αθήνας, αν και μαύρο ματ το Arai. Επειδή όμως θα καταλήξω κουφός, θέλω και ένα δεύτερο... Το XR1000 δε μου κάθεται καλά, δυστυχώς, οπότε κοιτάω σε άλλες μάρκες. Και λεφτά για το Xspirit ή για Schuberth δεν έχω, οπότε δεν τα βλέπω καν. Άλλο Arai δεν παίρνω αν δεν αλλάξουν τον τρόπο που στερεώνουν τη ζελατίνα και αν δεν αποκτήσουν ΟΛΑ αφαιρούμενα εσωτερικά. Άρα λοιπόν, αναγκαστικά θα δω άλλες μάρκες.

Το θέμα λοιπόν είναι, ότι πέρα από την Arai, την Shoei, την Schuberth, έχει και άλλες μιά χαρά εταιρίες, με καλά προϊόντα, με τις ίδιες αντοχές, με πιο ήσυχα σχέδια κελύφους, εξίσου καλές ζελατίνες, καλά και αφαιρούμενα εσωτερικά, αερισμό κλπ. Και ίσως λόγω λιγότερης διαφήμισης, λιγότερης αναγνωρισιμότητας ή κάθε είδους "μούρης" έχουν χαμηλότερη τιμή. Το ότι πληρώνεις παίρνεις, ισχύει ως ένα βαθμό. Απο εκεί και πέρα, παίζουν και οι άλλοι παράγοντες. Λές πχ η HJC που είναι η πιο καλοπουλημένη μάρκα στην Αμερική να μην έχει καλά κράνη; Με τη μανία που έχουν εκεί με τις μηνύσεις, θα τους είχαν πάρει και τα σώβρακα αν αποδεικνυόταν ότι το προϊόν δεν είναι καλό. Ή μήπως μόνο το composite της Arai είναι το καλό και όοοολοι οι άλλοι στην εποχή μας δεν έχουν ανακαλύψει τα φοβερά χημικά μυστικά;
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Νοέμ 24, 2007 5:53 pm

nfot έγραψε:
Dimitris έγραψε:...
Το σπαστό κράνος δεν θα το προτιμούσα ... διότι αν πέσω δεν θα προλάβω να το κλείσω, οπότε έχω το πηγούνι μου και το σαγώνι μου εκτεθειμένα....

... Αν τυχόν πέσω και χαλάσει η ζελατίνα μου θα πάρω μια άλλη με 40 ευρώ.


Πας καλα Μητσο'μ' ; Τι ειχες πιει οταν τα εγραψες αυτα;
Φοραμε σπαστο κρανος μεσα στην πολη, αλλα το εχουμε ΠΑΝΤΑ κλειστο οταν καβαλαμε. Βολευει γιατι μπορεις να κανεις μερικες δουλειες χωρις να το βγαλεις και επειδη γενικοτερα ειναι πιο ευκολο στο βαλε - βγαλε.

Αν τυχν πεσεις, αλλαζεις κρανος, οχι μονο ζελατινα. Τα κρανη ειναι μιας πτωσης. Μετα το κρατας μονο αν μπορει να στο βεβαιωσει ειδικος, που θα το εχει ελεγξει με ειδικο μηχανημα.


Νίκο έχεις κάτσει να μετρήσεις πόσοι αναβάτες με σπαστό κράνος οδηγούν με το κράνος ανοιχτό?

Αντε πες πως εγώ οδηγώ με κλειστό, χάνω σε βάρος και σε θόρυβο...


Όσο για τη ζελατίνα, μη λέμε πάλι τα ίδια, δεν είμαστε μικρά παιδιά, φυσικά αν το κράνος πέσει πάει για αλλαγή, αλλά εγώ αναφέρθηκα στη περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο χαλάσει-γρατσουνιστεί η ζελατίνα.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Νοέμ 24, 2007 5:59 pm

Φίλε Kiriakost, ας το παίξω δικηγόρος του διαβόλου και να ρωτήσω:

Συγκριτικά με το full face κράνος, το ανοιγόμενο δεν είναι μοιραία λιγότερο ασφαλές, για τον απλό και μοναδικό λόγο πως αποτελείται από 2 κομμάτια και δεν είναι ενιαίο όπως το full?
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Νοέμ 25, 2007 4:24 am

Αμα σου πω ότι την περίμενα αυτήν την ερώτηση !! Θα με πιστέψεις ? :smt024


Ξεκαθάρισα , ότι η κάθε αναφορά θα γίνεται με όνομα , το Shoei Multitec , δεν βασίζει την συνοχή του στο μηχανισμό που ανοιγοκλείνει .... το κράνος στην πρόσοψη του είναι σαν ένα ελλειμματικό καλούπι , και το μπροστινό τμήμα είναι το συμπλήρωμα του . ( Και αναφέρομαι στην περιφερειακή του επιφάνεια ) .

Απο την άλλη, το μπροστινό τμήμα είναι ενισχυμένο , σε βαθμό να έχει διπλάσιο σε όγκο υλικό,
από ένα απλό κλειστό κράνος .

Θα σου πρότεινα να το δεις από κοντά .. :smt045
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Νοέμ 25, 2007 7:38 pm

Kiriakost έγραψε:Αμα σου πω ότι την περίμενα αυτήν την ερώτηση !! Θα με πιστέψεις ? :smt024


Ξεκαθάρισα , ότι η κάθε αναφορά θα γίνεται με όνομα , το Shoei Multitec , δεν βασίζει την συνοχή του στο μηχανισμό που ανοιγοκλείνει .... το κράνος στην πρόσοψη του είναι σαν ένα ελλειμματικό καλούπι , και το μπροστινό τμήμα είναι το συμπλήρωμα του . ( Και αναφέρομαι στην περιφερειακή του επιφάνεια ) .

Απο την άλλη, το μπροστινό τμήμα είναι ενισχυμένο , σε βαθμό να έχει διπλάσιο σε όγκο υλικό,
από ένα απλό κλειστό κράνος .

Θα σου πρότεινα να το δεις από κοντά .. :smt045


Δηλαδή πιστεύεις οτι το συγκεκριμένο κράνος παρέχει εξίσου την ίδια σφάλεια;
(Τίποτα δεν αμφισβητώ απλά ρωτάω)
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Νοέμ 25, 2007 7:42 pm

Ναι το πιστεύω , και στοιχηματίζω την ζωή μου σε αυτό .

Το αυξημένο του βάρος , αποδεικνύει μερικώς την έχτρα ποσότητα στα υλικά κατασκευής του , που τελικά το μετατρέπουν σε μια πραγματικά συμπαγή κατασκευή .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Billy την Κυρ Νοέμ 25, 2007 7:47 pm

Εδώ πέφτεις μόνο με την δύναμη της βαρύτητας και σπας κόκκαλα, δεν νομίζω να είναι λίγα τα 20-30χαω.
Όσο για το αν το κράνος χάνει την απόδοση του μετά απο πέντε χρόνια δεν το ήξερα αυτό, είναι όντος έτσι σίγουρα?
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Νοέμ 25, 2007 8:22 pm

Σε αυτό το θέμα υπάρχει ένα κενό ενημέρωσης ,
Και εγώ θέλω να πιστεύω οτι το κράνος είναι άφθαρτο .

Απο την άλλη πάω για παράδειγμα στον βαφέα ... και μου λέει οτι τα χρώματα ζουν πέντε χρόνια το πολύ .

Παω για αυτοκόλλητα , και εκεί μου δίνουν κατευθείαν όριο ζωής των αυτοκόλλητων .

Τελικα όπου έχει βάλει το χέρι της η χημεία , τίποτα δεν ζει, εις - άπειρο .

Απο κατασκευή , το κράνος , βασίζετε στο πρεσάρισμα διαφορετικών υλικών .
Που όλα μαζί προσφέρουν μηχανική αντοχή .

Οι συστολές και οι διαστολές , που προκαλούνται από την θερμοκρασία , είναι ένας παράγοντας που μπορεί να βοηθήσει στην καταστροφή της συνοχής, στα διαφορετικά, μεταξύ τους , πρεσαρισμένα υλικά .
Ισως και ένα πολύ δυνατό χτύπημα , να έχει τις ίδιες συνέπειες .

Πιστεύω ότι ένα κράνος αντέχει πολύ περισσότερο στην πράξη , αρκεί να το μεταχειρίζεσαι με σεβασμό .

Όχι εκτεθειμένο το κράνος στον ήλιο πάνω στην μηχανή , όχι κλοτσίδια , αποθήκευση σε χώρο με σταθερή θερμοκρασία , και τέλος μέσα στην πλαστική βαλίτσα , προσθήκη μαλακού υλικού , για να μην χτυπιέται κατά την μεταφορά .

Αυτά .. 8)

.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό mechie την Δευτ Νοέμ 26, 2007 11:43 am

Billy έγραψε:Όσο για το αν το κράνος χάνει την απόδοση του μετά απο πέντε χρόνια δεν το ήξερα αυτό, είναι όντος έτσι σίγουρα?


Το λένε όλες οι εταιρίες που τα φτιάχνουν... Δε νομίζω να λένε ψέμματα.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΚΡΑΝΟΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες