Aπο πολύ έγκυρες πηγές έμαθα χθές ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν πολύ μεγάλες παρτίδες που έχουν διοχετευθεί στα λαστιχάδικα προβληματικά λάστιχα των δύο αυτών εταιριών.....
Είναι στραβοχυμένα και συγκεκριμένα στο ΜΟΤΟΡΟΔΑ που βρέθηκε ο διευθυντής της BRIDGESTONE HELLAS έδωσε εντολή να αποσυρθούν και να αντικατασταθούν σε συγκεκριμένο πελάτη που το κατάλαβε.
Το ΤΜΑΧ του συγκεκριμένου πελάτη έφερνε τρέμουλο στο τιμόνι σε συγκεκριμένες ταχύτητες.
Άλλαξε 10 Shocked Confused λάστιχα BRODGESTONE και πάλι τα ίδια. Μετά από ελέγχους ο διευθυντής αποφάνθηκε ότι σε συγκεκριμένες παρτίδες έχουν στραβοχυθεί η γόμα με αποτέλεσμα σε κάποια σημεία να υπάρχει περισσότερο και έτσι να παίζει το λάστιχο . Και με ζυγοστάθμιση ακόμα δεν κάνεις τίποτα καθώς η ζάντα φτιάχνεται με τα βαριδάκια όχι το λάστιχο.
Παρόμοια προβλήματα παρουσιάζουν και τα Dunlop που φοράνε τα TDM 900.
Το πρόβλημα κατά τα λεγόμενα λαστιχάδων εξαλείφεται μετά από 5000-6000 χλμ καθώς το λάστιχο έχει φθαρεί αρκετά για να στρώσει παντού η γόμα σωστά......αλλά μια τέτοια γόμα έως τα 6000 χλμ σίγουρα δημιουργεί οδηγικά προβλήματα, ίσως και πτώση σε περίπτωση πλαγιάσματος.
Επαναλαμβάνω ότι δεν είναι απόλυτο αυτό που λέω απλά το αναφέρω για να προσέχετε.
Τα συγκεκριμένα λάστιχα ήταν Ιαπωνικής προέλευσης.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΑΚΡΙΒΩΘΗΚΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ....ΑΛΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΦΑΙΝΟΝΤΑΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΡΩ....
ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ.