Μεγα λαθος, κυριοι. ΔΕΝ επρεπε να το κανω. Αααααααχ.
Ααααααχ, αυτο το τρικυλινδρο θαυμα. Μου εκλεψε την καρδια, ειδικα στο street. Αν και μολις 675 κ.ε., το λατρεψα.
Ειδικοτερα.
Tiger 1050.
Διαβαζοντας σχετικα με το μοτορι αυτο και ακουγοντας εντυπωσεις απο ιδιοκτητες, ειχα καταληξει οτι θα ηταν το επομενο μου μοτορι. Υπολογιζα ομως, χωρις το ..... υψος μου (ποιο;;;;; ) . Δεν το παταω με τα δυο ποδια, αρα αποκλειεται με τη μια. Δεν εφτανε ομως μονο αυτο, το οποιο ισως και να αντιμετωπιζεται σχετικα ευκολα και φτηνα. Απογοητευτηκα απο την αισθηση ασαφειας του μπροστινου συστηματος οπως και του φρενου. Για μενα απαραδεκτα. Ισως ειναι και θεμα συνηθειας, αλλα ....
Μου αρεσε ο γεματος κινητηρας που τραβουσε παντου, η καλυψη απο τον αερα, η ανεση του γενικοτερα και φυσικα το εξαιρετικο κιβωτιο του.
Μετα ηρθε η ωρα του STREET TRIPLE.
ΑΥΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ. Απαιχτο μπροστινο φρενο, μοτερ ξυραφι, σε γεμιζει παθος. Λιγο σκληρη σελα εχει, αλλα τες πα. Αστε που παταω κανονικα. ΑΝ ειχε και καλυτερη προστασια απο τον αερα, τοτε θα το γλυκοκοιτουσα παρα πολυ. Κιβωτιο πολυ καλο, επισης.
Αν η Triumph εγκατελειπε λιγο το στυλ και του εδινε λιγη χρηστικοτητα, με την προσθηκη ενος μισου Fairing, α λα FZ6 θα επαιρνε ολο το χρημα.