ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ έγραψε:σαφως και εχεις αυτες τις επιδοσεις...αφου εβαλες diablo!
προτεινομενη διαδρομη για να φρεσκαρεις τις αισθησεις σου.......
γρεβενα -μετσοβο μεσα απο τη κοιλαδα βαλια καλντα !
ωραια χαραξη-απιστευτη φυσικη ομορφια- τα κοψιδια στο μετσοβο!
Mythos έγραψε:Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που νόμιζαν ότι τα dunlop είναι καλά λάστιχα μέχρι που έβαλα pireli !!
rc31 έγραψε:Δημητρη δεν χρειάζεται να εχεις , κερδισμενος εισαι
μεχρι στιγμης το μονο dunlop που καπως καλοχαρακτιριζω ειναι το 208 quilifer
ermisVFR έγραψε:Πριν μερικές μέρες έβαλα και ‘γω τα Strada, καθώς τα Μ3 τελειώσανε (13.000 χλμ με 2.500χλμ Ιταλία). Ομολογώ στην αρχή με βαριά καρδιά.
Έγραψα περίπου 1000 χλμ το ΣΚ. Τα Strada είναι αποκάλυψη σε σχέση με το Μ3 που φορούσα.
Τέρμα οι κραδασμοί και η κούραση στο ταξίδι. Τα Μ3 με κουράζανε πολύ παρότι τα δούλευα στο soft.
Πλαγιάζει πιο γρήγορα και γραμμικά και είναι πιο εύκολο στα S. Απόλαυσα Δομοκό και Υλίκη. Στην VFR το Μ3 ήθελε πίεση για να πλαγιάσει. Ίσως να είναι για μηχανές με πιο γρήγορη γεωμετρία. Πάντως τα S με τα Μ3 μου ήταν μαρτύριο.
Ήταν οδηγητικά ένα πολύ ευχάριστο ταξίδι που κυρίως το αποδίδω στα καινούργια λάστιχα.
Για να μην έχω αντιπαραθέσεις από λάτρεις του Μ3, αναφέρομε σε VFR και οδήγηση σε ελληνικούς δρόμους. Για πίστα δεν γνωρίζω.
rc31 έγραψε:οκ με τις πιεσεις που αναφερει ο Τασος , μπορεις να μου πεις και ποιες προτεινει η honda για να καταλαβω διαφορες
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες