Συντονιστής: Συντονιστές
scottyfjr1300 έγραψε:Εκτιμω οτι το cbf εχει να δωσει και κατι παραπανω...οχι οτι το TDM δεν ειναι καλο...αλλα εχει πολυκλοφορηση και εχει σπασει την αποκλειστικοτητα , Το BMW δεν μου αρεσει καθολου , και ιδιως γιατι χρησιμοποιει ιμαντα...ακου ιμαντα...δεν μου καθεται καλα...
scottyfjr1300 έγραψε:Εκτιμω οτι το cbf εχει να δωσει και κατι παραπανω...οχι οτι το TDM δεν ειναι καλο...αλλα εχει πολυκλοφορηση και εχει σπασει την αποκλειστικοτητα , Το BMW δεν μου αρεσει καθολου , και ιδιως γιατι χρησιμοποιει ιμαντα...ακου ιμαντα...δεν μου καθεται καλα...
Dimitris έγραψε:...Πέρασε από τα χέρια μου στο παρελθόν το Scarver της BMW, 650 κυβικά, με 50 άλογα.
Acanthor έγραψε:Γεια σας (newbie... )...
Ως κάτοχος του TDM900 ('04) το ψηφίζω κι εγώ καθώς όσο κι αν έψαξα πάντα κάτι μου ξύνιζε σε όλα τα υπόλοιπα....Κάτι ο κινητήρας, κάτι η τιμή, κάτι το τιμόνι βρίσκει στους καθρέπτες, κάτι δεν τραβάει από χαμηλά....
Το TDM τα κάνει όλα (σχεδόν...) τελικά και συμφέρει...
nfot έγραψε:Dimitris έγραψε:...Πέρασε από τα χέρια μου στο παρελθόν το Scarver της BMW, 650 κυβικά, με 50 άλογα.
Για το υπολοιπο μηχανακι τι γνωμη εχεις;
Προσωπικα παντως, το οδηγησα οταν ανταλλαξαμε μοτορια για λιγο, με ενα φιλο. Του το εδωσα πισω λεγοντας του: "Ο χαρος βγηκε παγανια". Την ιδια μερα ανταλλαξαμε και με εναν αλλο φιλο που εχει ενα GS 1200 R. Το οδηγας με τη σκεψη και μονο, αλλα παλι δε θα το επαιρνα, γιατι δε σε προαγει σαν οδηγο και κανει ακομα και τους ασχετους να πιστευουν οτι ξερουν να οδηγανε μηχανη.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες