BMW F800S Vs YAMAHA TDM 900A Vs HONDA CBF 1000

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

BMW F800S Vs YAMAHA TDM 900A Vs HONDA CBF 1000

Το δημοψήφισμα λήγει στις Παρ Σεπ 08, 2006 5:30 pm

BMW F800S
5
38%
TDM 900A
6
46%
CBF 1000
2
15%
 
Σύνολο ψήφων : 13

BMW F800S Vs YAMAHA TDM 900A Vs HONDA CBF 1000

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Αύγ 09, 2006 5:30 pm

Τρια μηχανάκια που δίνουν και θα δίνουν μεγάλη μάχη στις πωλήσεις εν Ελλάδι.Κάνουν και τα τρια τα ίδια πράγματα και κοστίζουν το ίδιο.

και πραγματικά δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση υποψήφιου αγοραστή.Δύσκολη απόφαση.. :-)

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό tasos_z την Τετ Αύγ 09, 2006 5:47 pm

Αν και είμαι αντιhondaκιας cbf 1000 με 1000 :lol:
Άβαταρ μέλους
tasos_z
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 7:50 pm

Δημοσίευσηαπό sotris την Τετ Αύγ 09, 2006 7:46 pm

το bmw... εχει τουλαχιστον πιο συχρονο σχεδιασμο... :-?
sotris like motoris
enduro action!
Άβαταρ μέλους
sotris
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Παρ Ιουν 30, 2006 11:16 pm
Τοποθεσία: pireas

Δημοσίευσηαπό golis την Τετ Αύγ 09, 2006 9:58 pm

CBF 1000 stegna.
Borei na min exei ta looks,
alla exei ta goods...
:x
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Πέμ Αύγ 10, 2006 11:18 am

Δεν κοστίζουν το ίδιο. Το TDM είναι τουλάχιστον 1000 ευρώ φτηνότερο από τα άλλα δυό. Για τα χρήματά του είναι ευκαιρία αν και η ανανέωση είναι σιγά-σιγά επιβεβλημένη.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό scottyfjr1300 την Πέμ Αύγ 10, 2006 4:20 pm

Εκτιμω οτι το cbf εχει να δωσει και κατι παραπανω...οχι οτι το TDM δεν ειναι καλο...αλλα εχει πολυκλοφορηση και εχει σπασει την αποκλειστικοτητα , Το BMW δεν μου αρεσει καθολου , και ιδιως γιατι χρησιμοποιει ιμαντα...ακου ιμαντα...δεν μου καθεται καλα... 8)
"Scotty the Coppola"
Άβαταρ μέλους
scottyfjr1300
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 10, 2006 3:48 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Σάβ Αύγ 12, 2006 11:38 am

scottyfjr1300 έγραψε:Εκτιμω οτι το cbf εχει να δωσει και κατι παραπανω...οχι οτι το TDM δεν ειναι καλο...αλλα εχει πολυκλοφορηση και εχει σπασει την αποκλειστικοτητα , Το BMW δεν μου αρεσει καθολου , και ιδιως γιατι χρησιμοποιει ιμαντα...ακου ιμαντα...δεν μου καθεται καλα... 8)



Θα συμφωνήσω και εγώ, ιδιαίτερα στην περίπτωση που τα ταξίδια είναι ποιό συχνά. Όσο για το BMW ας μην ξεχνάμε οτι είναι κάτι εντελώς καινούργιο οπότε θέλει το χρόνο του ώστε να αποδείξει τι πραγματικά είναι.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό ''GSXR 1300'' την Σάβ Αύγ 12, 2006 12:26 pm

BMW F800S 8)
''GSXR 1300''
 

Δημοσίευσηαπό Theo την Κυρ Αύγ 27, 2006 12:42 pm

To πιο φθηνό και αξιόπιστο



το καβαλάμε κιόλας και μας βγάζει ασπροπρόσωπους.

TDM 900.
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Τετ Αύγ 30, 2006 3:17 pm

Γεια σας (newbie... :-D)...

Ως κάτοχος του TDM900 ('04) το ψηφίζω κι εγώ καθώς όσο κι αν έψαξα πάντα κάτι μου ξύνιζε σε όλα τα υπόλοιπα....Κάτι ο κινητήρας, κάτι η τιμή, κάτι το τιμόνι βρίσκει στους καθρέπτες, κάτι δεν τραβάει από χαμηλά....
Το TDM τα κάνει όλα (σχεδόν...) τελικά και συμφέρει... :-)
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Τετ Αύγ 30, 2006 3:51 pm

BMW F800S :-D δεν ξέρω αλλα πάντα ταπεινά, τα άλλα δεν με γεμίζουν .. :oops:
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Σεπ 25, 2006 10:55 pm

scottyfjr1300 έγραψε:Εκτιμω οτι το cbf εχει να δωσει και κατι παραπανω...οχι οτι το TDM δεν ειναι καλο...αλλα εχει πολυκλοφορηση και εχει σπασει την αποκλειστικοτητα , Το BMW δεν μου αρεσει καθολου , και ιδιως γιατι χρησιμοποιει ιμαντα...ακου ιμαντα...δεν μου καθεται καλα... 8)


Με αφορμή το σχόλιο του scottyfjr1300 ήθελα να διατυπώσω τις εμπειρίες μου για τον ιμάντα.

Πέρασε από τα χέρια μου στο παρελθόν το Scarver της BMW, 650 κυβικά, με 50 άλογα. Όσον αφορά λοιπόν τον ιμάντα μόνο καλά σχόλια έχω να κάνω. Να μιλήσω για τον ανύπαρκτο θόρυβο?
Να σχολιάσω πως δεν χρειάζεται να τεντώνεις, λαδώνεις, λιπαίνεις?
Πως δεν λερώνεις τα χέρια σου?
Πως η BMW δηλώνει πως χρόνος αντικατάστασης είναι τα 40.000 km? (έφτασα τα 25.000 χλμ και απλά δεν ασχολήθηκα ποτέ μαζί του)
Χωρίς να μπορώ να το επιβεβαιώσω προσωπικά, διάβασα σε ξένο περιοδικό πως η χρήση ιμάντα κατεβάζει περισσότερα άλογα στη ρόδα, συγκριτικά με μια αλυσίδα, δηλαδή η αλυσίδα χαρακτηρίζεται από λίγο μεγαλύτερη απώλεια της ιπποδύναμης...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό nfot την Τρί Σεπ 26, 2006 12:13 am

Dimitris έγραψε:...Πέρασε από τα χέρια μου στο παρελθόν το Scarver της BMW, 650 κυβικά, με 50 άλογα.


Για το υπολοιπο μηχανακι τι γνωμη εχεις;
Προσωπικα παντως, το οδηγησα οταν ανταλλαξαμε μοτορια για λιγο, με ενα φιλο. Του το εδωσα πισω λεγοντας του: "Ο χαρος βγηκε παγανια". Την ιδια μερα ανταλλαξαμε και με εναν αλλο φιλο που εχει ενα GS 1200 R. Το οδηγας με τη σκεψη και μονο, αλλα παλι δε θα το επαιρνα, γιατι δε σε προαγει σαν οδηγο και κανει ακομα και τους ασχετους να πιστευουν οτι ξερουν να οδηγανε μηχανη.
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τρί Σεπ 26, 2006 1:00 am

Acanthor έγραψε:Γεια σας (newbie... :-D)...

Ως κάτοχος του TDM900 ('04) το ψηφίζω κι εγώ καθώς όσο κι αν έψαξα πάντα κάτι μου ξύνιζε σε όλα τα υπόλοιπα....Κάτι ο κινητήρας, κάτι η τιμή, κάτι το τιμόνι βρίσκει στους καθρέπτες, κάτι δεν τραβάει από χαμηλά....
Το TDM τα κάνει όλα (σχεδόν...) τελικά και συμφέρει... :-)



+1000

Το μόνο πρόβλημα που έχουν ομολογουμένως οι κάτοχοι TDM είναι πως δεν μπορούν να την αλλάξουν με κάτι συνολικά καλίτερο με τον ίδιο φιλικό χαρακτήρα γιατί απλά δεν υπάρχει τουλάχιστον για την ώρα. Μια κατηγορία μόνο του.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Σεπ 26, 2006 8:17 pm

nfot έγραψε:
Dimitris έγραψε:...Πέρασε από τα χέρια μου στο παρελθόν το Scarver της BMW, 650 κυβικά, με 50 άλογα.


Για το υπολοιπο μηχανακι τι γνωμη εχεις;
Προσωπικα παντως, το οδηγησα οταν ανταλλαξαμε μοτορια για λιγο, με ενα φιλο. Του το εδωσα πισω λεγοντας του: "Ο χαρος βγηκε παγανια". Την ιδια μερα ανταλλαξαμε και με εναν αλλο φιλο που εχει ενα GS 1200 R. Το οδηγας με τη σκεψη και μονο, αλλα παλι δε θα το επαιρνα, γιατι δε σε προαγει σαν οδηγο και κανει ακομα και τους ασχετους να πιστευουν οτι ξερουν να οδηγανε μηχανη.


Γειά σου nfot,
Όταν λες "ο χάρος βγήκε παγανιά", μπορείς να το εξηγήσεις καλύτερα?
Δεν ξέρω με ποιά μηχανή το συγκρίνεις και καταλήγεις σε αυτό το συμπέρασμα......
Είναι μονοκύλινδρο....με 50 άλογα....για χρήση αποκλειστικά σε άσφαλτο....με καλά μανίσια λάστιχα της Metzeler, με καλό monoshock και μονόπρατσο ψαλίδι μούρλια. Τώρα οι επιδόσεις....περιορισμένες....ε καί? Δεν πέρνεις αυτή τη μηχανή για επιδόσεις...
Πιο πολύ θα έλεγα της ταιριάζει χρήση στη πόλη...κάνεις εύκολα σφήνες μιας και το τιμόνι είναι ικανοποιητικά ψηλό.....Τα φρένα της δούλευαν πολύ καλά...)ΒΡΕΜΒΟ(

Πάντως ταξίδεψα μαζί του από Θεσνίκη μέχρι Ορεστιάδα.....μέχρι Ίο......έκανα μέσω Ηγουμενίτσας και Ανκόνα όλο το γύρω της Βόρειας Ιταλίας [2500 χλμ)....και με έβγαλε ασπροπρόσωπο...με ταχύτητες στα 150 χλμ-ώρα χωρίς πρόβλημα....


Τέλοσπάντων.....στό κάτω κάτω γούστα είναι αυτά...


Φιλικά

Δημήτρης
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό nfot την Τρί Σεπ 26, 2006 11:27 pm

Δημητρη, δε θυμαμαι λεπτομερειες, μιας και εχει περασει 1,5 ετος απο τοτε και το συγκρινω με fazer 600 '04+. Τα φρενα δε θυμαμαι να μου αρεσαν, ασθενη τα βρηκα, αλλα ειχε ABS. Το αλλο που θυμαμαι αρνητικα ειναι ο θορυβος του κινητηρα. Μου αρεσε η χαμηλη σελα, μιας και με βολευε λογω υψους. Παντως το ιδιο σχολιο εκανε και ο αδερφος του ιδιοκτητη, ο οποιος ειχε το GS που αναφερω πιο πανω. Φανατικοι BMWδακηδες και οι δυο, με GS 1200 R πλεον.
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες