Buell XB12S Lightning Long-τεχνικά χαρασκτηριστικά

Συντονιστής: Συντονιστές

Buell XB12S Lightning Long-τεχνικά χαρασκτηριστικά

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Φεβ 21, 2008 9:17 am

:)
Συνημμένα

Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό ghostkon την Σάβ Φεβ 23, 2008 9:50 pm

:smt041
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
ghostkon
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:57 pm
Τοποθεσία: Κυπαρισσία
Ονομα χρήστη: ΚΩΣΤΑΣ
Μοντέλο: SUZUKI GSX1300R
Κρανος Nolan X802
Κυβικά: 1300

Δημοσίευσηαπό ghostkon την Σάβ Φεβ 23, 2008 9:53 pm

:smt081
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
ghostkon
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:57 pm
Τοποθεσία: Κυπαρισσία
Ονομα χρήστη: ΚΩΣΤΑΣ
Μοντέλο: SUZUKI GSX1300R
Κρανος Nolan X802
Κυβικά: 1300

Δημοσίευσηαπό geosar την Κυρ Φεβ 24, 2008 12:03 am

14.900....με 100 αλογα;;;
E οχι
Ωραιο αλλα δεν....
Μονο για αυτους που θελουν να το παιξουν ''ξεχωριστοι'' και ''φραγκατοι''...
geosar
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 19, 2007 2:01 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Dakota την Κυρ Φεβ 24, 2008 11:55 am

Αν βρεθείς ποτέ πίσω του σε ορεινή διαδρομή, να το κυνηγάς με 100 άλογα japan θα αλλάξεις γνώμη. Το έχω πάθει. :smt080
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iznogood την Κυρ Φεβ 24, 2008 2:00 pm

Dakota έγραψε:Αν βρεθείς ποτέ πίσω του σε ορεινή διαδρομή, να το κυνηγάς με 100 άλογα japan θα αλλάξεις γνώμη. Το έχω πάθει. :smt080

+ εχει καλυτερα φρενα απο καθε τσαπαν που κυκλοφορει...!
Ειναι ασχημο ομως :smt067
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό geosar την Σάβ Μαρ 01, 2008 1:07 am

Dakota έγραψε:Αν βρεθείς ποτέ πίσω του σε ορεινή διαδρομή, να το κυνηγάς με 100 άλογα japan θα αλλάξεις γνώμη. Το έχω πάθει. :smt080




Προφανως ετσι θα ειναι (με 100 αλογα japan)!!
Μονο που με 14.900 ευρω θα κυνηγαει αυτο τα 180+ αλογα japan.....
geosar
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 19, 2007 2:01 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό geosar την Σάβ Μαρ 01, 2008 1:23 am

iznogood έγραψε:+ εχει καλυτερα φρενα απο καθε τσαπαν που κυκλοφορει...!
Ειναι ασχημο ομως :smt067


Η αντιπαθεια σου για τα Ιαπωνεζικα ειναι πλεον κουραστικη και αδικαιολογητη...
Οι πιο πολλοι εδω μεσα συνεχιζουν την ''τσακωμαρα'' αυτη για πλακα...
Εσυ οχι.... Δεν χανεις ευκαιρια να εκδηλωθεις...
Εαν ειναι τοσο αχρηστα και κατωτερα γιατι ειναι πρωτα σε πωλησεις;;;
Δινεις την εντυπωση οτι το κανεις μονο και μονο για δειχνεις διαφορετικος
απο την ''μαζα'' που παιρνει Ιαπωνεζικα.....
Φιλικα παντα...
αλλα σε οσα θεματα και αποψεις διατυπωνονται εδω μεσα παντα εκφραζεσαι εναντιον των
Ιαπωνεζικων...
geosar
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 19, 2007 2:01 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Σάβ Μαρ 01, 2008 3:50 am

Μην ασχολείσαι με το κύριο iznogood ..

Περνάει μια δύσκολη φάση .
Του είπε και ο γιατρός να κόψει τις πίτσες , αλλά τίποτα , αυτός τα δικά του .


Και τώρα πληρώνουμε τις παρενέργειες . :smt048

Και οι πέτρες ξέρουν , ότι τα Japan οδηγούν την κούρσα , και οι άλλοι τρέχουν από πίσω καταϊδρωμένοι . [smilie=pdt_xtremez_28.gif]
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Σάβ Μαρ 01, 2008 12:26 pm

Τα buell έχουν τη φήμη των πιο ευελικτων μηχανών.
Σε τεστ σε πίστα με ΟΛΑ τα ss στα κλειστα τμηματα (στροφιλικια) ήταν το πιο γρήγορο από όλα τα 180αλογατιαρικα (και τα ducati!!) για τελική δεν το συζηταω , γύρω στα 240 έχει.
Αυτά για το Firebolt που είναι η ss έκδοσή αλλά έχει το ίδιο κινητήρα μετο lightning

Από την άλλη το lightning έχει πιο όρθιο στήσιμο. Η Buell ήταν η πρώτη εταιρία που εισήγαγε τον όρο streetfighter με τα πρώτα της μοντέλα

Το συγκεκριμένο σε έκδοση long κατακρίθηκε γιατί μεγάλωσε το ψαλίδι πίσω και έχασε κατι τις από την αμεσότητα στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Για ομορφιά όλα είναι υποκειμενικά, εμένα μαρέσει.

Είναι όλα τα Buell παναλαφρα και με ένα σωρό τεχνολογίες πάνω. Τα φρένα για τη δύναμη και τις τελικές του είναι ότι πρέπει αλλά αμφιβάλλω αν είναι καλύτερα από αυτά που φοράει το hayabusa πχ. Εχουν ακουστεί διάφορα για αυτά, όπως και για στρεβλώσεις σε πολύ απότομα φρεναρίσματα από μεγάλες ταχύτητες.

Ο κινητήρας είναι πολύ ροπάτος και λίγο απαρχαιωμένος.

Εγώ (που είναι γνωστό το κόλλημα που έχω με τα buell) δεν θα επαιρνα τίποτε πριν βγουν τα καινούργια γυμνα με τον νέο V κινητήρα της Rotax με 150 άλογα και 1150κεκ
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό geosar την Σάβ Μαρ 01, 2008 7:13 pm

Ofanis έγραψε:Τα buell έχουν τη φήμη των πιο ευελικτων μηχανών.
Σε τεστ σε πίστα με ΟΛΑ τα ss στα κλειστα τμηματα (στροφιλικια) ήταν το πιο γρήγορο από όλα τα 180αλογατιαρικα (και τα ducati!!) για τελική δεν το συζηταω , γύρω στα 240 έχει.
Αυτά για το Firebolt που είναι η ss έκδοσή αλλά έχει το ίδιο κινητήρα μετο lightning

Από την άλλη το lightning έχει πιο όρθιο στήσιμο. Η Buell ήταν η πρώτη εταιρία που εισήγαγε τον όρο streetfighter με τα πρώτα της μοντέλα

Το συγκεκριμένο σε έκδοση long κατακρίθηκε γιατί μεγάλωσε το ψαλίδι πίσω και έχασε κατι τις από την αμεσότητα στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Για ομορφιά όλα είναι υποκειμενικά, εμένα μαρέσει.

Είναι όλα τα Buell παναλαφρα και με ένα σωρό τεχνολογίες πάνω. Τα φρένα για τη δύναμη και τις τελικές του είναι ότι πρέπει αλλά αμφιβάλλω αν είναι καλύτερα από αυτά που φοράει το hayabusa πχ. Εχουν ακουστεί διάφορα για αυτά, όπως και για στρεβλώσεις σε πολύ απότομα φρεναρίσματα από μεγάλες ταχύτητες.

Ο κινητήρας είναι πολύ ροπάτος και λίγο απαρχαιωμένος.

Εγώ (που είναι γνωστό το κόλλημα που έχω με τα buell) δεν θα επαιρνα τίποτε πριν βγουν τα καινούργια γυμνα με τον νέο V κινητήρα της Rotax με 150 άλογα και 1150κεκ



Παω πασο...!!!!!
geosar
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 19, 2007 2:01 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Σάβ Μαρ 01, 2008 9:20 pm

και κάτι άλλο

Η τιμή εδώ μπορεί να είναι 14900, δε σημαίνει όμως επειδή εδω μας πιανουν κοροιδα (βλεπε και με αλλες μάρκες εχει μαλλιασει η γλώσσα μου να το λέω moto morini, ktm, ducati κυρίως και buell μαζι με αυτές) ότι και στην υπόλοιπη ευρώπη κάνει τόσο.

Το μηχανάκι αυτό κανονικά ΔΕΝ ειναι μόνο για τους λίγους. Κάνει όσο κανει και ένα tuono, speed triple, moto guzzi 1200sport, και όσο θα έπρεπε να κάνει ένα ducati s4, ktm superduke, moto morini corsaro.... δηλαδή από 11500 έως 12500 ανάλογα με την έκδοση και τα έξτρα

Και το καινούργιο 1125r με τον καινούργιο κινητήρα κάνει 13000 (μια χαρα τιμή νομίζω, αν και εδώ θα το φέρουν γύρω στα 18000)

Ολα αυτά στη ιταλία δυο βήματα από εδώ. Νομίζω τα μεταφορικά απο αμερική είναι τα ίδια για ιταλία και ελλάδα. Και στην Αμερική κανει γύρω στα 10000+ δολλάρια (ήδη δηλαδή η τιμή του ανεβαίνει πολύ και για ιταλία ακόμη) Εμείς το πληρώνουμε στην κυριολεξία δυο φορές!

http://www.motociclismo.it/edisport%5Cm ... rchOrder=4
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό georgek την Σάβ Μαρ 01, 2008 9:25 pm

Τα Buell εχουν ακραια χαρακτηριστικα γεωμετριας (ιχνος,καστερ,μεταξονιο) και για αυτο ειναι τοσο αστραπιαια στις αλλαγες κατευθυνσης.Αλλα καπου θα επρεπε να λαβουν υποψιν και τη σταθεροτητα, που συμφωνα με αυτα που εχω διαβασει σε τεστ απο συντακτες,καθως και συζητωντας με εναν συναδελφο μου που ειναι κατοχος ενος Buell, την αγνοουν σε βαθμο που ασπριζουν τριχες στα κεφαλια πολυ εμπειρων αναβατων.
Με αυτη τη λογικη περι κλειστων στροφων,τοτε και σε μια πιστα καρτ ενα καλοστημενο scooter θα τα ξεφτιλισει.
Αλλα στις μεγαλες σπορ μοτοσυκλετες νομιζω οτι δεν ειναι το ζητουμενο να πανε καλα μονο σε συγκεκριμενο ειδος διαδρομης και σε συγκεκριμενες ταχυτητες.
Παντως γουσταρω τα μοτερ τους.Ειναι καλη βαση για υπερτουμπανιασμα.
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Μαρ 01, 2008 10:11 pm

geosar έγραψε:14.900....με 100 αλογα;;;
E οχι
Ωραιο αλλα δεν....
Μονο για αυτους που θελουν να το παιξουν ''ξεχωριστοι'' και ''φραγκατοι''...


ουδέν σχόλιο....................


κρίμα......γιατι πρέπει κάποια στιγμή να κάνουμε ένα reset και να αρχίσουμε να αξιολογήσουμε μια μοτοσικλέτα σαν σύνολο και όχι μόνο τη σχέση χρημαστικού ποσού/ιπποδύναμης.

Ένας γνωστός μου έδωσε 14.900 ευρώ και πήρε το παραπάνω Buell και πίστεψε με Geosar το τελευταίο που τον νοιάζει είναι η φιγούρα και να το παίξει φραγκάτος. Το παλικάρι ανεβαίνει πάνω σε αυτά τα 100 άλογα και ο λόγος που κατεβαίνει είναι επειδή καποια στιγμή επέρχεται κούραση...ξέρεις...αλλιώς ίσως να περνούσε το υπόλοιπο της ζωής του εκεί πάνω...καταλαβαίνεις τι θέλω να πω ...

Είναι αδικία να το λες αυτό. Και πραγματικά το θεωρώ ανεξήγητο και ακαταλαβίστικο τον τρόπο σκέψης σου.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό geosar την Σάβ Μαρ 01, 2008 10:29 pm

Dimitris έγραψε:
geosar έγραψε:14.900....με 100 αλογα;;;
E οχι
Ωραιο αλλα δεν....
Μονο για αυτους που θελουν να το παιξουν ''ξεχωριστοι'' και ''φραγκατοι''...


ουδέν σχόλιο....................


κρίμα......γιατι πρέπει κάποια στιγμή να κάνουμε ένα reset και να αρχίσουμε να αξιολογήσουμε μια μοτοσικλέτα σαν σύνολο και όχι μόνο τη σχέση χρημαστικού ποσού/ιπποδύναμης.

Ένας γνωστός μου έδωσε 14.900 ευρώ και πήρε το παραπάνω Buell και πίστεψε με Geosar το τελευταίο που τον νοιάζει είναι η φιγούρα και να το παίξει φραγκάτος. Το παλικάρι ανεβαίνει πάνω σε αυτά τα 100 άλογα και ο λόγος που κατεβαίνει είναι επειδή καποια στιγμή επέρχεται κούραση...ξέρεις...αλλιώς ίσως να περνούσε το υπόλοιπο της ζωής του εκεί πάνω...καταλαβαίνεις τι θέλω να πω ...

Είναι αδικία να το λες αυτό. Και πραγματικά το θεωρώ ανεξήγητο και ακαταλαβίστικο τον τρόπο σκέψης σου.



Δηλαδη δεν υπαρχουν αλλες μηχανες naked με εκατο αλογα που να προσφερουν σχεδον την ιδια ευχαριστηση και να στοιχιζουν αρκετα χιλιαρικα πιο κατω;
Ειναι τοσο διαφορετικη η συμπεριφορα της και τοσο αντιληπτη η διαφορα αυτη ωστε να δωσει καποιος 3 και 4 μηνιατικα παραπανω για τη συγκεκριμενη μηχανη;
Μπορει ο φιλος σου να μην ειναι τετοιος τυπος...(φιγουρατζης)
Αυτο δεν σημαινει οτι η νοοτροπια του Ελληνα δεν ειναι ''θελω να ειμαι ξεχωριστος, και οσα πιο πολλα δωσω τοσο πιο μαγκας θα φαινομαι''
Πανω σε αυτο στηριζω την αποψη μου..και εξαιρεσεις παντα θα υπαρχουν!
Οσον αφορα την αξιολογηση της μηχανης ως συνολο δεν εχω την πειρα να απαντησω...
Ο Georgek παντως δεν ειναι ενθουσιασμενος...
geosar
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 19, 2007 2:01 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Μαρ 01, 2008 10:37 pm

geosar έγραψε:

Δηλαδη δεν υπαρχουν αλλες μηχανες naked με εκατο αλογα που να προσφερουν σχεδον την ιδια ευχαριστηση και να στοιχιζουν αρκετα χιλιαρικα πιο κατω;
...


όχι, κατα μια έννοια, όχι δεν υπάρχουν.


Και το λέω έτσι απλά. Και θα με παρεξηγήσεις αλλά είναι μάλλον διαφορετικός ο τρόπος που σκεφτόμαστε.

Αλίμονο αν όλοι οι δικύλινδροι κινητήρες με 100 άλογα πρόσφεραν την ίδια ευχαρίστηση και την ίδια οδηγική απόλαυση....αλίμονο....
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό geosar την Σάβ Μαρ 01, 2008 10:38 pm

......
και οπως και να το κανουμε οταν με 15.000 παιρνεις 180 αλογα αναποφευκτα υπαρχει συγκριση...
Ειναι σαν δωσεις 25.000 για αυτοκινητο 1.600cc και να εχει 90 αλογα!
Ε δεν θα σου κακοφανει; Οσο και καλο να ειναι....
Αυτα...
geosar
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 19, 2007 2:01 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο BUELL

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες