Συντονιστής: Συντονιστές
Dakota έγραψε:Αν βρεθείς ποτέ πίσω του σε ορεινή διαδρομή, να το κυνηγάς με 100 άλογα japan θα αλλάξεις γνώμη. Το έχω πάθει.
Dakota έγραψε:Αν βρεθείς ποτέ πίσω του σε ορεινή διαδρομή, να το κυνηγάς με 100 άλογα japan θα αλλάξεις γνώμη. Το έχω πάθει.
iznogood έγραψε:+ εχει καλυτερα φρενα απο καθε τσαπαν που κυκλοφορει...
Ειναι ασχημο ομως
Ofanis έγραψε:Τα buell έχουν τη φήμη των πιο ευελικτων μηχανών.
Σε τεστ σε πίστα με ΟΛΑ τα ss στα κλειστα τμηματα (στροφιλικια) ήταν το πιο γρήγορο από όλα τα 180αλογατιαρικα (και τα ducati!!) για τελική δεν το συζηταω , γύρω στα 240 έχει.
Αυτά για το Firebolt που είναι η ss έκδοσή αλλά έχει το ίδιο κινητήρα μετο lightning
Από την άλλη το lightning έχει πιο όρθιο στήσιμο. Η Buell ήταν η πρώτη εταιρία που εισήγαγε τον όρο streetfighter με τα πρώτα της μοντέλα
Το συγκεκριμένο σε έκδοση long κατακρίθηκε γιατί μεγάλωσε το ψαλίδι πίσω και έχασε κατι τις από την αμεσότητα στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Για ομορφιά όλα είναι υποκειμενικά, εμένα μαρέσει.
Είναι όλα τα Buell παναλαφρα και με ένα σωρό τεχνολογίες πάνω. Τα φρένα για τη δύναμη και τις τελικές του είναι ότι πρέπει αλλά αμφιβάλλω αν είναι καλύτερα από αυτά που φοράει το hayabusa πχ. Εχουν ακουστεί διάφορα για αυτά, όπως και για στρεβλώσεις σε πολύ απότομα φρεναρίσματα από μεγάλες ταχύτητες.
Ο κινητήρας είναι πολύ ροπάτος και λίγο απαρχαιωμένος.
Εγώ (που είναι γνωστό το κόλλημα που έχω με τα buell) δεν θα επαιρνα τίποτε πριν βγουν τα καινούργια γυμνα με τον νέο V κινητήρα της Rotax με 150 άλογα και 1150κεκ
geosar έγραψε:14.900....με 100 αλογα;;;
E οχι
Ωραιο αλλα δεν....
Μονο για αυτους που θελουν να το παιξουν ''ξεχωριστοι'' και ''φραγκατοι''...
Dimitris έγραψε:geosar έγραψε:14.900....με 100 αλογα;;;
E οχι
Ωραιο αλλα δεν....
Μονο για αυτους που θελουν να το παιξουν ''ξεχωριστοι'' και ''φραγκατοι''...
ουδέν σχόλιο....................
κρίμα......γιατι πρέπει κάποια στιγμή να κάνουμε ένα reset και να αρχίσουμε να αξιολογήσουμε μια μοτοσικλέτα σαν σύνολο και όχι μόνο τη σχέση χρημαστικού ποσού/ιπποδύναμης.
Ένας γνωστός μου έδωσε 14.900 ευρώ και πήρε το παραπάνω Buell και πίστεψε με Geosar το τελευταίο που τον νοιάζει είναι η φιγούρα και να το παίξει φραγκάτος. Το παλικάρι ανεβαίνει πάνω σε αυτά τα 100 άλογα και ο λόγος που κατεβαίνει είναι επειδή καποια στιγμή επέρχεται κούραση...ξέρεις...αλλιώς ίσως να περνούσε το υπόλοιπο της ζωής του εκεί πάνω...καταλαβαίνεις τι θέλω να πω ...
Είναι αδικία να το λες αυτό. Και πραγματικά το θεωρώ ανεξήγητο και ακαταλαβίστικο τον τρόπο σκέψης σου.
geosar έγραψε:
Δηλαδη δεν υπαρχουν αλλες μηχανες naked με εκατο αλογα που να προσφερουν σχεδον την ιδια ευχαριστηση και να στοιχιζουν αρκετα χιλιαρικα πιο κατω;
...
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες