MZ 1000SF

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

MZ 1000SF

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Δεκ 08, 2006 1:01 am

Oι Γερμανοί ξανάρχονται...(εδώ και περίπου 2 χρόνια δηλαδή...)

Κινητήρας: Υγρόψυκτος, Τετράχρονος, Δικύλινδρος σε 40 μοίρες, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο

Συμπίεση: 11.5

Ισχύς: 113 /9000 στροφές

Ροπή: 98 NM στις 7000 στροφές

Πλαίσιο: χρωμιο-μολυβδαινιούχο, διπλό, σωληνωτό

Βάρος: 209 κιλά

Ρεζερβουάρ: 20 lt (με 5 λίτρα ρεζέρβα)

Τιμή: 12.000 Ε.
Συνημμένα





Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό favoritas την Παρ Δεκ 08, 2006 12:01 pm

Το μηχανάκι αυτό θυμάμαι είχε πάρει αρκετά καλές κριτικές από τα περιοδικά.
Το είχαν ευχαριστηθεί οι συντάκτες.

Γνώμη μου: Αν έκανε ένα 1000ρικο πιο κάτω θα ήταν αρκετά δελεαστικό
:smt023
Άβαταρ μέλους
favoritas
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Τετ Οκτ 25, 2006 8:37 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσίευσηαπό Theo την Παρ Δεκ 08, 2006 3:55 pm

ωραίο δείχνει..........

και η μούρη θυμίζει πολύ τουόνο βέβαια !!
Άβαταρ μέλους
Theo
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 6:42 pm
Τοποθεσία: Γουδί - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Dakota την Παρ Δεκ 08, 2006 4:54 pm

12 χιλιάρικα για ΜεΖέ είναι πολλά λεφτά.

Με τόσα χρήματα έχεις πάρα πολλές επιλογές.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Παρ Δεκ 08, 2006 5:03 pm

Fretazer έγραψε:12 χιλιάρικα για ΜεΖέ είναι πολλά λεφτά.

Με τόσα χρήματα έχεις πάρα πολλές επιλογές.



Yeap.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Δεκ 09, 2006 3:27 am

Fretazer έγραψε:12 χιλιάρικα για ΜεΖέ είναι πολλά λεφτά.

Με τόσα χρήματα έχεις πάρα πολλές επιλογές.


Μήτσο γιατί το λές αυτό;

Επειδή είναι MZ και όχι μια πιο κοινή μάρκα; Σκεπτόμενος οτι θα έχεις πρόβλημα στην τεχνική υποστήριξη και τελικά δεν αξίζει τέτοια τιμή;
Σκεπτόμενος οτι δεν κυκολφορεί πολύ αποτε δεν είναι γνωστές οι τυχόν αδυναμίες του;
Μήπως δεν είναι "καλή", ή "έμπιστη" μάρκα;



Δηλαδή η εταιρεία MZ θα έπρεπε να σκεφτεί.."να ρίξω τη τιμή για να με προτιμήσει ο κόσμος γιατί δεν έχω ποιότητα;"


Το οτι με αυτή τη τιμή έχει κανείς πολλές επιλογές είναι πολύ καλό. Αλλά γιατί να σνομπάρουμε ή να φοβόμαστε το διαφορετικό;



Βέβαια αν το ζητούμενο είναι τα απόλυτα νούμερα, όπως πολλοί ίπποι και τελικές τότε πάω πάσο....


Το θέμα είναι και η αίσθηση βέβαια, το πόσο νιώθεις με την μοτοσικλέτα σου "ένα συμπαγές σύνολο"..πόσο φιλική και "συνεργάσιμη" είναι...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dakota την Δευτ Δεκ 11, 2006 12:17 pm

"Επειδή είναι MZ και όχι μια πιο κοινή μάρκα; Σκεπτόμενος οτι θα έχεις πρόβλημα στην τεχνική υποστήριξη και τελικά δεν αξίζει τέτοια τιμή;"

Ακριβώς

"Σκεπτόμενος οτι δεν κυκολφορεί πολύ αποτε δεν είναι γνωστές οι τυχόν αδυναμίες του; Μήπως δεν είναι "καλή", ή "έμπιστη" μάρκα;"

Ναι ναί

"Δηλαδή η εταιρεία MZ θα έπρεπε να σκεφτεί.."να ρίξω τη τιμή για να με προτιμήσει ο κόσμος γιατί δεν έχω ποιότητα;"

Ποιότητα μπορεί να έχει, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να είναι εφάμιλλη με ένα άλλο γιαπωνέζικο ή ευρωπαϊκό των 12Κ. Την εμπειρία τόσων χρόνων δεν μπορείς να την αποκτήσεις με το καλημέρα. Να σου θυμίσω τα πρώτα Hunday, που η συμπεριφορά τους στο δρόμο ήταν για γέλια (και όχι μόνο). Με τα χρόνια μάθανε και βελτιωθήκανε.

"Το οτι με αυτή τη τιμή έχει κανείς πολλές επιλογές είναι πολύ καλό. Αλλά γιατί να σνομπάρουμε ή να φοβόμαστε το διαφορετικό;"

Δεν το σνομπάρω, απλώς λέω ότι είναι πολύ ακριβό για αυτά που δίνει. Άσε που το βρίσκω και άσχημο.

"Το θέμα είναι και η αίσθηση βέβαια, το πόσο νιώθεις με την μοτοσικλέτα σου "ένα συμπαγές σύνολο"..πόσο φιλική και "συνεργάσιμη" είναι..."

Ακριβώς αυτό. Σε αυτή την τιμή μπορείς να πάρεις απο gsxr μέχρι ducati 749 και ΒΜW. Εκεί να δεις αίσθηση. Και αν το ψάξεις απο κοντά το μηχανάκι θα δεις λεπτομέρειες που χαλάνε την συνολική εικόνα. (όργανα, καλώδια κτλ.)

Kαι για να έχεις "αίσθηση και επικοινωνία" με την μοτοσυκλετα, χρειάζεσαι μια εταιρεία που να είναι χρόνια στο κουρμπέτι. Μπορεί στα περιοδικά να διαβάζουμε ότι είναι το τέλειο μηχανάκι, αλλά στην επόμενη σελίδα θα δεις και την διαφήμισή του.
:smt023
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό ace69 την Δευτ Ιαν 14, 2008 1:40 am

Την εμπειρία τόσων χρόνων δεν μπορείς να την αποκτήσεις με το καλημέρα.


Για ποιά εμπειρία μιλάμε; Τους εφευρέτες των δισκοβαλβίδων στα δίχρονα πρίν πολλές δεκαετίες; Τις άπειρες συμμετοχές σε gp; Απλά τους έφαγε το σιδηρούν παραπέτασμα. Μοτοσυκλέτες φτηνές για τον λαό.

Απο πείρας η ποιότητα αντοχής σε ότι φτιάχνουν σήμερα είναι απίστευτη. Η ποιότητα κατασκευής στο 1000 άψογη. Τα περιφερειακά του ακριβά. Ο κινητήρας αποκάλυψη. Το στήσιμο πολύ καλό. Μια σύγχρονη μοτοσυκλετα sport touring. Εξού και η τιμή του. Αν είχε φθηνότερες αναρτήσεις και φρένα και απλό σε έμπνευση πλαίσιο δηλαδή μικρότερο κόστος απλά θα ήταν μία μάπα. Αρα καλά κάνει και κοστίζει τόσο. Οσο για κάλυψη ανταλακτικών δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Στη χειρότερη 2 μέρες αναμονή απο γερμανία. Για θέμα συνεργείων θα συμφωνήσω. Κανένας δεν ξέρει. Ισως μόνο ο Παύλος Ρογδάκης στην Καλλιθέα. Αλλά εδώ που τα λέμε απο τα τόσα συνεργεία που υπάρχουν για τις "παραδοσιακές δυνάμεις" πόσα είναι σωστά και γνωρίζουν το αντικείμενο;
εν οίδα ότι ουδέν είδα
Άβαταρ μέλους
ace69
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Τρί Ιαν 01, 2008 1:58 am
Ονομα χρήστη: Κώστας
Μοντέλο: Suzuki Bandit 650
Το MZ Scorpion το έφαγε η ανακύκλωση
Παπάκι made in china
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Ιαν 14, 2008 2:49 pm

ace69 έγραψε:
Την εμπειρία τόσων χρόνων δεν μπορείς να την αποκτήσεις με το καλημέρα.


Για ποιά εμπειρία μιλάμε; Τους εφευρέτες των δισκοβαλβίδων στα δίχρονα πρίν πολλές δεκαετίες; Τις άπειρες συμμετοχές σε gp; Απλά τους έφαγε το σιδηρούν παραπέτασμα. Μοτοσυκλέτες φτηνές για τον λαό.

Απο πείρας η ποιότητα αντοχής σε ότι φτιάχνουν σήμερα είναι απίστευτη. Η ποιότητα κατασκευής στο 1000 άψογη. Τα περιφερειακά του ακριβά. Ο κινητήρας αποκάλυψη. Το στήσιμο πολύ καλό. Μια σύγχρονη μοτοσυκλετα sport touring. Εξού και η τιμή του. Αν είχε φθηνότερες αναρτήσεις και φρένα και απλό σε έμπνευση πλαίσιο δηλαδή μικρότερο κόστος απλά θα ήταν μία μάπα. Αρα καλά κάνει και κοστίζει τόσο. Οσο για κάλυψη ανταλακτικών δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Στη χειρότερη 2 μέρες αναμονή απο γερμανία. Για θέμα συνεργείων θα συμφωνήσω. Κανένας δεν ξέρει. Ισως μόνο ο Παύλος Ρογδάκης στην Καλλιθέα. Αλλά εδώ που τα λέμε απο τα τόσα συνεργεία που υπάρχουν για τις "παραδοσιακές δυνάμεις" πόσα είναι σωστά και γνωρίζουν το αντικείμενο;


[smilie=snork_okok.gif]
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό gregorgeous την Πέμ Ιαν 24, 2008 12:09 am

Νομίζω το όνομα έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αποτυχία του μοντέλου!
Άβαταρ μέλους
gregorgeous
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 24, 2007 8:29 pm
Τοποθεσία: Salonica

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Ιαν 24, 2008 1:50 pm

οπως εχω ξαναπει υπαρχουν πολλες εταιρείες στην Ελλαδα και ελαχιστες σοβαρες στην Ελλαδα

τι να κανω ενα μοτορι super duper που αν χαλασει θα πρεπει να τρεχω σε ενα ή 2 συνεργεια σε ολη την Ελλαδα

και φυσικα να μην εχω το περιθωριο επιλογης συνεργειου

προσωπικα μου αρεσει εφανισιακα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό mechie την Πέμ Φεβ 21, 2008 10:11 pm

Επειδή το τεστ το παλιό το έχω, λέγανε όντως καλά λόγια, αλλά όχι για τα πάντα... Θα το ξεθάψω και θα σας πω. Προσωπικά, θα ήθελα λίγα παραπάνω άλογα, λιγότερα κιλά (ήταν κάπου 250 με καύσιμο!!!). Κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ!

edit: Εμ... το πλαίσιο το έχει αντιγράψει η Hyosung πάντως. (δεν είναι κακό...)

edit #2: Το παλιό τεστ (του full fairing) μιλάει για μοτοσικλέτα με καλή θέση οδήγησης, με sport-touring προσανατολισμό. Λένε ότι στρίβει πολύ καλά, φρενάρει πολύ καλά και τα κακά στην οδήγηση είναι ο βαρύς συμπλέκτης, το σκληρό και θορυβώδες κιβώτιο, ο απότομος ψεκασμός και η υψηλή κατανάλωση. Τελικά είναι 229 κιλά με καύσιμο, και βγάζει 105 άλογα στη ρόδα. Έχει άνετη σέλα και για τους δύο αλλά ψηλά μαρσπιέ οδηγού, επίσης από τα 180 και πάνω δεν προστατεύει η ζελατίνα και αν σκύψεις παραμορφώνει. Το γενικό συμπέρασμα ήταν πολύ θετικό. Υποθέτω ότι και το γυμνό θα στρίβει και θα φρενάρει το ίδιο καλά, ελπίζω να έχουν διορθώσει τον ψεκασμό και την κατανάλωση.
Απλά να θυμίσω ότι περίπου στα 12000 που έχει το γυμνό αυτό, ε-ε-ερχεται το χιλιάρι της Honda, το ανανεωμένο triple, το fz1, το tuono, οι sportclassic της Ducati, η R1200R, τα Guzzi... Μπαίνει σε πολύ "σκληρή" αγορά. Και δεν ξέρω αν το "καλό" απλά μπορεί να διακριθεί.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό ghostkon την Σάβ Μαρ 01, 2008 7:22 pm

mechie έγραψε:Επειδή το τεστ το παλιό το έχω, λέγανε όντως καλά λόγια, αλλά όχι για τα πάντα... Θα το ξεθάψω και θα σας πω. Προσωπικά, θα ήθελα λίγα παραπάνω άλογα, λιγότερα κιλά (ήταν κάπου 250 με καύσιμο!!!). Κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ!

edit: Εμ... το πλαίσιο το έχει αντιγράψει η Hyosung πάντως. (δεν είναι κακό...)

edit #2: Το παλιό τεστ (του full fairing) μιλάει για μοτοσικλέτα με καλή θέση οδήγησης, με sport-touring προσανατολισμό. Λένε ότι στρίβει πολύ καλά, φρενάρει πολύ καλά και τα κακά στην οδήγηση είναι ο βαρύς συμπλέκτης, το σκληρό και θορυβώδες κιβώτιο, ο απότομος ψεκασμός και η υψηλή κατανάλωση. Τελικά είναι 229 κιλά με καύσιμο, και βγάζει 105 άλογα στη ρόδα. Έχει άνετη σέλα και για τους δύο αλλά ψηλά μαρσπιέ οδηγού, επίσης από τα 180 και πάνω δεν προστατεύει η ζελατίνα και αν σκύψεις παραμορφώνει. Το γενικό συμπέρασμα ήταν πολύ θετικό. Υποθέτω ότι και το γυμνό θα στρίβει και θα φρενάρει το ίδιο καλά, ελπίζω να έχουν διορθώσει τον ψεκασμό και την κατανάλωση.
Απλά να θυμίσω ότι περίπου στα 12000 που έχει το γυμνό αυτό, ε-ε-ερχεται το χιλιάρι της Honda, το ανανεωμένο triple, το fz1, το tuono, οι sportclassic της Ducati, η R1200R, τα Guzzi... Μπαίνει σε πολύ "σκληρή" αγορά. Και δεν ξέρω αν το "καλό" απλά μπορεί να διακριθεί.
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
ghostkon
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:57 pm
Τοποθεσία: Κυπαρισσία
Ονομα χρήστη: ΚΩΣΤΑΣ
Μοντέλο: SUZUKI GSX1300R
Κρανος Nolan X802
Κυβικά: 1300

Δημοσίευσηαπό georgek την Σάβ Μαρ 01, 2008 9:33 pm

Για να πουλησουν πρεπει να καθιερωθουν στην αγορα και στη συνειδηση του αγοραστικου κοινου.
Και για να γινει αυτο πρεπει να εχουν οχι απλα ανταγωνιστικες τιμες,οι τιμες τους πρεπει να ειναι κατω απο ολο τον ανταγωνισμο στην κατηγορια τους.
Ετσι θα δοκιμαστουν και θα δειξει ο κοσμος αν τελικα τα προτιμησει.
Αλλα δεν θα εδινα για ΜΖ τα ιδια λεφτα που θα μπορουσα να αγορασω οποιοδηποτε ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ μοτορι απο οποιαδηποτε εταιρια γουσταρει η ψυχουλα μου.
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron