με καποια διάσημα θρυλικά μοντέλα της δεκαετίας του '70 όπως το CB400F, και της δεκαετίας του /80 τα CB750, CB900,
CB1100F Super Bol d'Or κ.α. Προς το τέλος αυτής της δεκαετίας (1989) εμφανίστηκε
το CB1 (Φωτο1). Μια μοτοσυκλέτα 400cc που απο πολλούς θεωρείται ο πρόγονος
της σημερινής CB400SF (Φωτο2).


Παράχθηκε από το 1989 εως και το 1991 και παρέδωσε
τη σκυτάλη στο CB400 Super Four το 1992. To Super Four φορούσε τον κινητήρα
του CB1 που ουσιαστικά είχε υποστεί κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές.
Η κωδική ονομασία που δώθηκε στο CB400 ηταν 'Project Big One'.
Η ρετρό όψη του που φέρνει τόσες αναμνήσεις απο το παρελθόν
αλλα και ο τεχνολογικά αναβαθμισμένος 16 βαλβιδος κινητήρας, το έκαναν
να κατακτήσει τις καρδιές πολλών ευχαριστημένων κατόχων του
ανα τον κόσμο.

To Super Four κατασκευάζεται μέχρι σήμερα ('04)
και συνεχίζει να βελτιώνεται και να αλλάζει όψη αποκτώντας όλο και
πιο σπορτίφ χαρακτήρα χωρίς όμως να χάνει το παλιό χαρακτηριστικό
ρετρό 'λοοκ' του.. Παράλληλα με το CB400SF παρουσιάστηκαν δυο ακόμα
CB. Το CB1000SF Project Big One (Φωτο3), CB600 Hornet (Φωτο4), CB900 Hornet και πέρυσι ('03) το CB1300SF (Φωτο5).


Αξίζει να σημειώσουμε οτι τα δύο Hornet και το CB1300SF εισάγεται κανονικά στη
χώρα μας απο την αντιπροσωπία της Honda, ενω το CB400SF ήταν πάντα
διαθέσιμο απο 'εισαγωγές' ιδιοτηκής πρωτοβουλίας διαφόρων εμπόρων.