Προβλημα στην μπαταρια?

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Προβλημα στην μπαταρια?

Δημοσίευσηαπό skiathian την Δευτ Μάιος 05, 2008 3:53 pm

Η μπαταρια μου στον αρνητικο πολο πιανει κατι σαν αλατι οπως αυτο που εμφανιζεται στις μπαταριες που εχουν διαροη υγρων.
Η δικη μου ομως ειναι κλειστου τυπου.
Λετε να χανει υγρα?
Μηπως μου προκαλεσει κανενα προβλημα στα ηλεκτρικα?
Ακομη ειναι μεσα στην εγγυηση(10 μηνων),μηπως θα επρεπε να ζητησω αλλαγη? :???:
Άβαταρ μέλους
skiathian
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 20, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό lord την Δευτ Μάιος 05, 2008 4:50 pm

τουλαχιστον περνα απο κει που την πηρες και δειξε την ...
κι αν πιστευεις πως θα πρεπε να στην αλλαξουν ζητησε το!
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Mythos την Δευτ Μάιος 05, 2008 5:11 pm

Είναι οξείδωση που συμβαίνει όταν ο πόλος έρχεται σε επαφή με το περιβάλλον μην ανησυχείς δεν είναι και τίποτα μπορείς αν θες να βάλεις κάτι που θα αποκλείει το οξυγόνο από τον πόλο, είτε
κάτι σαν γράσο είτε κάποιο αεροστεγές καπάκι αλλά δεν έχει και καμμία ουσία.
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Μάιος 05, 2008 11:59 pm

Mythos έγραψε:Είναι οξείδωση που συμβαίνει όταν ο πόλος έρχεται σε επαφή με το περιβάλλον μην ανησυχείς δεν είναι και τίποτα μπορείς αν θες να βάλεις κάτι που θα αποκλείει το οξυγόνο από τον πόλο, είτε
κάτι σαν γράσο είτε κάποιο αεροστεγές καπάκι αλλά δεν έχει και καμμία ουσία.


+1000

Κάποιοι βάζουν silicone grease. Λένε πως κάνει δουλειά.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Τρί Μάιος 06, 2008 10:06 am

Dimitris έγραψε:
Mythos έγραψε:Είναι οξείδωση που συμβαίνει όταν ο πόλος έρχεται σε επαφή με το περιβάλλον μην ανησυχείς δεν είναι και τίποτα μπορείς αν θες να βάλεις κάτι που θα αποκλείει το οξυγόνο από τον πόλο, είτε
κάτι σαν γράσο είτε κάποιο αεροστεγές καπάκι αλλά δεν έχει και καμμία ουσία.


+1000

Κάποιοι βάζουν silicone grease. Λένε πως κάνει δουλειά.


Απλά αν βάζεις "χέρι" μόνος στην μοτοσικλέτα σου να ξερεις οτι μετά θα χρειάζεσαι γυναικολόγο...
Ναι αυτό εννοώ ! οτι το γράσο θα σε κανει σαν μου** !
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Μάιος 06, 2008 7:20 pm

dijkstra έγραψε:
Dimitris έγραψε:
Mythos έγραψε:Είναι οξείδωση που συμβαίνει όταν ο πόλος έρχεται σε επαφή με το περιβάλλον μην ανησυχείς δεν είναι και τίποτα μπορείς αν θες να βάλεις κάτι που θα αποκλείει το οξυγόνο από τον πόλο, είτε
κάτι σαν γράσο είτε κάποιο αεροστεγές καπάκι αλλά δεν έχει και καμμία ουσία.


+1000

Κάποιοι βάζουν silicone grease. Λένε πως κάνει δουλειά.


Απλά αν βάζεις "χέρι" μόνος στην μοτοσικλέτα σου να ξερεις οτι μετά θα χρειάζεσαι γυναικολόγο...
Ναι αυτό εννοώ ! οτι το γράσο θα σε κανει σαν μου** !
dijkstra γράψε λάθος...μάλλον θα έφταιγε η νύστα...εννοούσα βαζελίνη και όχι silicone grease...Προστετεύει από τις σκόνες που επικάθονται με το πέρασμα του χρόνου..
Δεν το έχω δοκιμάσει.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Τρί Μάιος 06, 2008 7:47 pm

Dimitris έγραψε:dijkstra γράψε λάθος...μάλλον θα έφταιγε η νύστα...εννοούσα βαζελίνη και όχι silicone grease...Προστετεύει από τις σκόνες που επικάθονται με το πέρασμα του χρόνου..
Δεν το έχω δοκιμάσει.


Μητσάκο η σωστή "λέξη" είναι βαζελίνη επαφών τι βρίσκεις σε κατάστημα με ηλεκτρονικά
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Μάιος 06, 2008 11:27 pm

Βασικά .... η μπαταριά του είναι για πέταμα ... ξερνάει λόγο διαρροής από τον πόλο ..
( Την είδα από κοντά.)

Τον συμβούλεψα , τουλάχιστον να πλύνει μπαταριά - πόλο και ακροδέκτη μηχανής με νερό .
Ωστε να διαλυθεί η τοξικότητα του καταλύτη .

Η μπαταριοθήκη του έχει γεμίσει από τα καυστικά άλατα ,
και γέμισαν καυστικά άλατα και όλες οι καλωδιώσεις ,από το Vstrom ...

Και αντί να κάνει κάτι άμεσα ... κάθετε και το συζητάει στο ίντερνετ .. :bio:
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Μάιος 06, 2008 11:31 pm

Kiriakost έγραψε:Βασικά .... η μπαταριά του είναι για πέταμα ... ξερνάει λόγο διαρροής από τον πόλο ..
( Την είδα από κοντά.)

Τον συμβούλεψα , τουλάχιστον να πλύνει μπαταριά - πόλο και ακροδέκτη μηχανής με νερό .
Ωστε να διαλυθεί η τοξικότητα του καταλύτη .

Η μπαταριοθήκη του έχει γεμίσει από τα καυστικά άλατα ,
και γέμισαν καυστικά άλατα και όλες οι καλωδιώσεις ,από το Vstrom ...

Και αντί να κάνει κάτι άμεσα ... κάθετε και το συζητάει στο ίντερνετ .. :bio:


για να το είδες τότε σωστά θα τα λες. Πάντως να πω πως και η δικιά μου (LeMans) μου ξέρασε υγρά, τον πρώτο καιρό και μετά δεν το ξαναέκανε ποτέ. Δεν ασχολήθηκα. Και δουλεύει μια χαρά.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Τετ Μάιος 07, 2008 11:51 am

Kiriakost έγραψε:Βασικά .... η μπαταριά του είναι για πέταμα ... ξερνάει λόγο διαρροής από τον πόλο ..
( Την είδα από κοντά.)

Τον συμβούλεψα , τουλάχιστον να πλύνει μπαταριά - πόλο και ακροδέκτη μηχανής με νερό .
Ωστε να διαλυθεί η τοξικότητα του καταλύτη .

Η μπαταριοθήκη του έχει γεμίσει από τα καυστικά άλατα ,
και γέμισαν καυστικά άλατα και όλες οι καλωδιώσεις ,από το Vstrom ...

Και αντί να κάνει κάτι άμεσα ... κάθετε και το συζητάει στο ίντερνετ .. :bio:


Για το πλύσιμο της μπαταρίας καλό είναι να χρησημοποιηθεί απεσταγμένο νερό γιατί ως γνωστό τα άλατα αυξάνουν την αγωγιμότητα του νερου.
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Mythos την Τετ Μάιος 07, 2008 1:41 pm

Ρώτησα έναν καθηγητή μου εχθές για το συγκεκριμένο θέμα αλλά δεν έγραψα από χθες αυτά που είπε γιατί σκεφτόμουν ότι καθηγητής πανεπιστημίου είναι οπότε κλασικά, άλλο τον ρωτάς, άλλο καταλαβαίνει και τελικά απαντάει είτε σε αυτό που ξέρει είτε σε αυτό που τον ενδιαφέρει περισσότερο.
Τελοσπάντων στο θέμα μας, μου είπε πως το μεγαλύτερο ποσοστό από τα άλατα δεν προέρχονται από την οξείδωση του πόλου αλλά από την οξείδωση του μολύβδου που περιέχουν ο οποίος οξειδώνεται όσο μένει στην αποθήκη πριν τοποθετηθεί και μόλις λειτουργήσει αρχίζει να ξερνά τα άλατα αυτά. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότερο έχει αποθηκευθεί πριν τη βάλουν στο μηχανάκι σου τόσο περισσότερο θα έχει οξειδωθεί και τόσο μικρότερη θα είναι η διάρκεια ζωής της.
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό skiathian την Τετ Μάιος 07, 2008 5:51 pm

Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
Σε πρωτη φαση θα πλυνω μπαταρια-ακροδεκτες και μπαταριοθηκη και θα βαλω γρασο στους πολους .
Αν συνεχιστει το φαινομενο ειμαι για αλλη μοαταρια και δεν γνωριζω αν καλυπτει η εγγυηση της αντιπροσωπιας τετοιου ειδους καταστασεις.(Την μηχανη την εχω 10 μηνες). :smt088
Άβαταρ μέλους
skiathian
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 20, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Μάιος 07, 2008 6:39 pm

skiathian έγραψε: καλυπτει η εγγυηση της αντιπροσωπιας τετοιου ειδους καταστασεις.(Την μηχανη την εχω 10 μηνες). :smt088



Ωραία ερώτηση ... μόλις μάθεις την απάντηση γράψτην μας ... :smt031
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Τετ Μάιος 07, 2008 8:57 pm

"Κανονικά" θα πρέπει να καλύψει ότι και αν προκύψει για δύο χρόνια από την αγορά της, τωρα όπως λέει και ο Kiriakost πως ακριβώς θα αντιδράσει.... Άγνωσται αι βούλαι του Κυρίου!
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες