ktm duke ii - πισω αναρτηση

ktm duke ii - πισω αναρτηση

Δημοσίευσηαπό ktikti την Τρί Μάιος 20, 2008 11:53 am

Καλημέρα :-)


Παιδια το τελευταιο καιρο εχω την εντυπωση οτι το μηχανακι εχει "κατσει".
τι εννοω..παλιοτερα η θεση οδηγησης ηταν πιο ορθια..τωρα με το που καθομαι...το αμορτισερ βουλιαζει με την μια.
επισης στον δρομο εχω την εντυπωση οτι οδηγαω αλλο μηχανακι..καμια σχεση με τον παλιο καιρο.
εβαλα την προσφορτιση στο 7 και το προβλημα παραμενει.
λες και εχω ξεφουσκωτο λαστιχο.
βεβαια ειμαι βαρυς κι εγω..αλλα παλιοτερα δεν υπηρχε προβλημα.
τι λετε να φταιει??


καποιος γνωστος μου ειπε να κοιταξω τις βασεις των ψαλιδιων και το υποπλαισιο της σελας.τα κοιταξα και ειναι μια χαρα.
σκεφτομαι να αυξησω λιγο την διαδρομη του ελατηριου με το ειδικο κλειδι.
Εικόνα
Τα πάντα για το κινητό --> update 28-Ιουλιου-10
Touchscreen games + Software for NOKIA 5800 + Iphone Αpplications + 1000 games for all mobiles + Facebook java-Symbian S60 + Iphone TomTom Greece + Windows live messenger s60v5 + videos 3gp (xxx)
Άβαταρ μέλους
ktikti
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 06, 2007 12:36 am
Τοποθεσία: Hγουμενίτσα
Ονομα χρήστη: Aγγελος
Μοντέλο: ktm Duke ii
Κυβικά: 640

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Μάιος 20, 2008 12:02 pm

Αφου εξακολουθει να σε ανυσηχει kti, πηγαινε και στο μηχανικο σου μια βολτα.
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Μάιος 20, 2008 12:09 pm

Κάτσε λίγο γιατί με μπέρδεψες. Αύξησες την προφόρτιση και θέλεις να μεγαλώσεις την διαδρομή του ελατηρίου? Είναι αντιφατικό αυτό που γράφεις.

Μήπως έχεις αυξήσει την επαναφορά?
Η προφόρτιση αυξάνεται σφίγγοντας το ελατήριο, το οποίο γίνεται με το γαντζόκλειδο στα WP που φοράει το ΚΤΜ.
Η επαναφορά αλλάζει με βίδα.

Για το πρόβλημά σου θα πρότεινα να αυξήσεις την προφόρτιση του ελατηρίου. Δηλαδή να μειώσεις την διαδρομή του ελατηρίου.

Το WP πάντως είναι αμορτισέρ που ανοίγει και επισκευάζεται. Στο fazer που είχα βάλει μου είπανε ότι πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο η επισκευή.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό ktikti την Τρί Μάιος 20, 2008 12:49 pm

Τιποτα δεν εχω κανει ακομη..απλα εβαλα την βιδα στο 7.αρχικη ρυθμιση 3.
απλα διαβασα το μανουαλ απ'οτι καταλαβα τεντονωντας το ελατηριο ειναι αισθητα πιο ψυλη η μοτο.
επειδη ειμαι και λιγο μαμακας κι εγω..δεν θα το πειραξω..αλλα γιατι μου συνεβη αυτο.


iznogood ειμαι συμφωνος σε αυτα που λες,..αλλα δεν εχω ελευθερο χρονο αυτο το καιρο.(και απογευματινη δουλεια και μεταμεσονυχτια).το service ειναι πρεβεζα.
Εικόνα
Τα πάντα για το κινητό --> update 28-Ιουλιου-10
Touchscreen games + Software for NOKIA 5800 + Iphone Αpplications + 1000 games for all mobiles + Facebook java-Symbian S60 + Iphone TomTom Greece + Windows live messenger s60v5 + videos 3gp (xxx)
Άβαταρ μέλους
ktikti
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 06, 2007 12:36 am
Τοποθεσία: Hγουμενίτσα
Ονομα χρήστη: Aγγελος
Μοντέλο: ktm Duke ii
Κυβικά: 640

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Μάιος 20, 2008 12:52 pm

μαλλον τα εχει κλασει το αμορτισερ σου αφου οπως λες εχεις τα κιλα σου και το εχεις τερμα προφορτιση αλλα παλι τα ιδια το πιθανο ειναι οτι εσπασε καποια τσιμουχα και αδειασε απο υγρο ή αεριο το αμορτισερ

πας για επισκευη , βουρ στον μηχανικο σου
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό ktikti την Τρί Μάιος 20, 2008 1:03 pm

μαλλον ειναι αυτο.:(

να ρωτησω?? αυτο το καλυπτει η εγγυηση η ειναι φυσιολογικη φθορα!
Εικόνα
Τα πάντα για το κινητό --> update 28-Ιουλιου-10
Touchscreen games + Software for NOKIA 5800 + Iphone Αpplications + 1000 games for all mobiles + Facebook java-Symbian S60 + Iphone TomTom Greece + Windows live messenger s60v5 + videos 3gp (xxx)
Άβαταρ μέλους
ktikti
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 06, 2007 12:36 am
Τοποθεσία: Hγουμενίτσα
Ονομα χρήστη: Aγγελος
Μοντέλο: ktm Duke ii
Κυβικά: 640

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Τρί Μάιος 20, 2008 4:07 pm

Dakota έγραψε:Για το πρόβλημά σου θα πρότεινα να αυξήσεις την προφόρτιση του ελατηρίου. Δηλαδή να μειώσεις την διαδρομή του ελατηρίου.


Καταρχήν, ο ορισμός " διαδρομή ελατηρίου" είναι ανυπόστατος έτσι κι αλλιώς. Μάλλον θα ήθελες να πεις " διαδρομή του αμορτισέρ", η οποία και πάλι δε μεταβάλλεται από την προφόρτιση του ελατηρίου. Η διαδρομή ενός αμορτισέρ είναι εγγενές μέγεθος της ανάρτησης και ορίζεται από το κατασκευαστικό εύρος μεταξύ της ελεύθερης έκτασής της και της πλήρους συμπίεσής της. Αυτό που επηρεάζει η προφόρτιση του ελατηρίου είναι το στατικό βύθισμα ή sag ( δηλαδή το τμήμα εκείνο της διαδρομής που καταναλώνεται για το ίδιο το μεικτό βάρος της μοτοσυκλέτας) και ,συνεπώς, τη διαθέσιμη διαδρομή λειτουργίας της ανάρτησης.
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Μάιος 20, 2008 4:10 pm

TheDuketoR έγραψε:Καταρχήν, ο ορισμός " διαδρομή ελατηρίου" είναι ανυπόστατος έτσι κι αλλιώς. Μάλλον θα ήθελες να πεις " διαδρομή του αμορτισέρ", η οποία και πάλι δε μεταβάλλεται από την προφόρτιση του ελατηρίου. Η διαδρομή ενός αμορτισέρ είναι εγγενές μέγεθος της ανάρτησης και ορίζεται από το κατασκευαστικό εύρος μεταξύ της ελεύθερης έκτασής της και της πλήρους συμπίεσής της. Αυτό που επηρεάζει η προφόρτιση του ελατηρίου είναι το στατικό βύθισμα ή sag ( δηλαδή το τμήμα εκείνο της διαδρομής που καταναλώνεται για το ίδιο το μεικτό βάρος της μοτοσυκλέτας) και ,συνεπώς, τη διαθέσιμη διαδρομή λειτουργίας της ανάρτησης.


:prayer: :prayer: :prayer:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Τρί Μάιος 20, 2008 4:22 pm

Dakota έγραψε:
TheDuketoR έγραψε:Καταρχήν, ο ορισμός " διαδρομή ελατηρίου" είναι ανυπόστατος έτσι κι αλλιώς. Μάλλον θα ήθελες να πεις " διαδρομή του αμορτισέρ", η οποία και πάλι δε μεταβάλλεται από την προφόρτιση του ελατηρίου. Η διαδρομή ενός αμορτισέρ είναι εγγενές μέγεθος της ανάρτησης και ορίζεται από το κατασκευαστικό εύρος μεταξύ της ελεύθερης έκτασής της και της πλήρους συμπίεσής της. Αυτό που επηρεάζει η προφόρτιση του ελατηρίου είναι το στατικό βύθισμα ή sag ( δηλαδή το τμήμα εκείνο της διαδρομής που καταναλώνεται για το ίδιο το μεικτό βάρος της μοτοσυκλέτας) και ,συνεπώς, τη διαθέσιμη διαδρομή λειτουργίας της ανάρτησης.


:prayer: :prayer: :prayer:


Καλά, τετοιες ώρες που postάρεις, δε θα’ πρεπε να δουλεύεις; :yawinkle:
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Μάιος 20, 2008 8:08 pm

rc31 έγραψε:μαλλον τα εχει κλασει το αμορτισερ σου αφου οπως λες εχεις τα κιλα σου και το εχεις τερμα προφορτιση αλλα παλι τα ιδια το πιθανο ειναι οτι εσπασε καποια τσιμουχα και αδειασε απο υγρο ή αεριο το αμορτισερ

πας για επισκευη , βουρ στον μηχανικο σου


Αυτο που λεει ο Rc ειναι πιθανο (οχι τοσο για το αεριο).
Για δες μηπως εχει "δακρυζει" το αμορτισερ σου?
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό ktikti την Τετ Μάιος 21, 2008 12:42 am

δεν ξερω..παντως δεν βλεπω..χαμενα υγρα η βρομια.
εχω ξενερωσει και η οδηγηση εχει γινει δραμα!

θα παρω την αποφαση να το παω συνεργειο..παντως στον δρομο η μηχανη συμπεριφερετε λες και ειμαι διπλος.δυσκολευομαι ακομη να βαλω και ταχυτητα..ειδικα οταν βαζω την πρωτη με δυσκολια γινετε.
Εικόνα
Τα πάντα για το κινητό --> update 28-Ιουλιου-10
Touchscreen games + Software for NOKIA 5800 + Iphone Αpplications + 1000 games for all mobiles + Facebook java-Symbian S60 + Iphone TomTom Greece + Windows live messenger s60v5 + videos 3gp (xxx)
Άβαταρ μέλους
ktikti
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 06, 2007 12:36 am
Τοποθεσία: Hγουμενίτσα
Ονομα χρήστη: Aγγελος
Μοντέλο: ktm Duke ii
Κυβικά: 640

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τετ Μάιος 21, 2008 7:17 am

Πηγαινε συνεργειο μην ειναι τιποτα πολυ σοβαρο και ειναι στα ορια του το duke!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό ktikti την Τετ Μάιος 21, 2008 12:36 pm

Θα το κανω..δεν εχω αλλη επιλογη!
Εικόνα
Τα πάντα για το κινητό --> update 28-Ιουλιου-10
Touchscreen games + Software for NOKIA 5800 + Iphone Αpplications + 1000 games for all mobiles + Facebook java-Symbian S60 + Iphone TomTom Greece + Windows live messenger s60v5 + videos 3gp (xxx)
Άβαταρ μέλους
ktikti
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 06, 2007 12:36 am
Τοποθεσία: Hγουμενίτσα
Ονομα χρήστη: Aγγελος
Μοντέλο: ktm Duke ii
Κυβικά: 640


Επιστροφή στο ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron