H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Συντονιστής: Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Δευτ Ιουν 16, 2008 6:04 pm

valentinosgsxr έγραψε:... ομως και η αμεσοτητα της σχεσης μας με τον δρομο οσο λιγοτερο φιλτραρεται τοσο πιο πολυ μας διασκεδαζει.


μου ηρθε στο μυαλο στην παραλιακη της Θεσσαλονικης (Λ. Νικης) που μου πεταχτηκε ηλικιωμενη κυρια, καλοκαιρακι, βραδυ, η ασφαλτος γυαλι, ημουν τοτε με ενα Bandit 400, μπλοκαρα το μπροστινο και ενιωσα την αμεσοτητα της ασφαλτου πραγματικα αφιλτραριστη φιλε Βαλε...
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό georgek την Δευτ Ιουν 16, 2008 11:32 pm

Κυριοι ας μιλησουμε ανοιχτα.
Τα συστηματα ABS στις μοτοσυκλετες καθε χρονο εξελισσονται και ηδη δεν εχουν καμια σχεση με αυτα που πρωτοχρησιμοποιηθηκαν καποτε απο BMW και Yamaha(FJ1200 αν θυμαμαι καλα).
Ειστε σιγουροι οτι τα δικα σας αντανακλαστικα εξελισσονται χρονο με το χρονο?Ή εστω οτι διατηρουν την ταχυτητα και την αμεσοτητα τους οσο μεγαλωνετε?Ή ειναι παντα ολες τις ωρες και με ολες τις συνθηκες ακμαια ωστε να πετυχαινετε παντα το τελειο αψεγαδιαστο φρεναρισμα?
Εγω παντως οχι.
Και αν τελικα το ABS ειναι για τους κουλους,τοτε δεν εχω κανενα προβλημα να ειμαι κουλος και τριςκουλος αλλα θα φροντισω το επομενο μηχανακι μου να εχει τετοιο συστημα απο τη στιγμη που θα προοριζεται για την καθημερινη μετακινηση-διασκεδαση μου σε δημοσιους δρομους και οχι σε ελεγχομενες συνθηκες πιστας.
Γνωμη μου,σε λιγοτερο απο 5 χρονια δεν θα παραγεται μηχανακι street χωρις abs.
Κανω φασαρια...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό ace69 την Τρί Ιουν 17, 2008 1:09 am

2000 χλμ εμπειρίας με μοτό με ABS έχουν να μου πούν τα εξής.

-Το σύστημα λέγεται AntiLock Braking System και όχι Anti Braking System. Απλά δεν μπλοκάρει τον τροχό. Οποιος όμως δεν γνωρίζει να φρενάρει και χρησιμοποιεί μόνο το πίσω, απλώς δεν σταματάει ΠΟΤΕ.
(Αυτό για τους ισχυρισμούς ότι τριπλασιάζεται η απόσταση φρεναρίσματος)

-Παρόλο που μετά απο 20+ χρόνια δεν έχω πέσει ΠΟΤΕ απο φρένα θεωρώ ότι για όλα υπάρχει η 1η φορά. Εχοντας όμως φτάσει τα 40 πλέον θεωρώ ότι τα αντανακλαστικά μου αρχίζουν και παίρνουν την κατιούσα. Σε κάθε περίπτωση όμως το ζήτημα "φρένα πανικού" περιέχει πολλές συνιστώσες όπως κατάσταση ελαστικών, δρόμου, φρένων, πνευματικής διαύγειας, σωματικής κούρασης κ.λ.π.

-Σε συνθήκες άγνωστων διαδρομών, ειδικά μέσα στις πόλεις, υπάρχουν πολλές παγίδες. Για κατεβείτε την Εμπεδοκλεους στο ύψος της πλατείας Βαρνάβα στο Παγκράτι με πάνω απο 30 χλμ και βροχή και άν φρενάρετε χωρίς μπλοκάρισμα κερνάω μπυρίτσα με μεζέ στην παρακείμενη ταβέρνα.

-Θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση σε μοτο χαμηλού κόστους.
(Απλώς φαντάζομαι το bandit χωρίς ABS. Ανατριχιάζω μόνο που το σκέφτομαι. Το 10ετίας ΜΖ Scorpion ήταν κλάσεις ανώτερο)
εν οίδα ότι ουδέν είδα
Άβαταρ μέλους
ace69
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Τρί Ιαν 01, 2008 1:58 am
Ονομα χρήστη: Κώστας
Μοντέλο: Suzuki Bandit 650
Το MZ Scorpion το έφαγε η ανακύκλωση
Παπάκι made in china
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Ιουν 17, 2008 9:58 am

ace69 έγραψε:(Απλώς φαντάζομαι το bandit χωρίς ABS. Ανατριχιάζω μόνο που το σκέφτομαι.

Τα βλεπεις που τελικα ερχεσαι στα λογια μου... :mrgreen: :
iznogood έγραψε:Πιστευω ακραδαντα πως το abs απλα καλυπτει αδυναμιες της μοτοσυκλετας ειδικα εκεινων που δεν εχουν διακοπτη απενεργοποιησης. Το ξερουν γιαυτο δεν βαζουν διακοπτη. Επιτελους ποτε θα σας κανει εντυπωση πως συνηθως με abs συνδυαζεται χειροτερο "πακετο" πεδησης-πιρουνιου και πλαισιου!


Αντε γραφτε τωρα τα δικα σας, βαρεθηκα να γραφω τα ιδια και τα ιδια..., θα με πει και ο after γραφικο...!
α! μη ξεχασω... αν δεν δουλευει το abs απλα κλειστε τον διακοπτη και ξανανοιξτε το...
αν σας βγαλει μπλε οθονη τοτε καντε καμια αναβαθμιση μνημης...
αν το προβλημα επιμενει τοτε επικοινωνηστε με τον προμηθευτη σας ή βαλτε linux!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Τρί Ιουν 17, 2008 10:26 am

iznogood έγραψε: Επιτελους ποτε θα σας κανει εντυπωση πως συνηθως με abs συνδυαζεται χειροτερο "πακετο" πεδησης-πιρουνιου και πλαισιου!



990 adv? :roll:
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Ιουν 17, 2008 11:09 am

Περιπέτειας έγραψε:
iznogood έγραψε: Επιτελους ποτε θα σας κανει εντυπωση πως συνηθως με abs συνδυαζεται χειροτερο "πακετο" πεδησης-πιρουνιου και πλαισιου!



990 adv? :roll:


Αυτο ειχα στο μυαλο μου και εγραψα "συνηθως" και οχι "παντα".
Η ΚΤΜ εβαλε abs, χωρις να υποβαθμισει το "πακετο" και αυτο ειναι το σωστο, το abs ειναι βοηθημα δεν καταργει τον οδηγο και δεν καλυπτει τις αδυναμιες της μοτοσυκλετας. Ετσι θα επρεπε να θελουμε τα μηχανακια, και επι τουτου επιχειρηματολογω, οχι εναντιον του abs!
Οι περισσοτεροι εδω μεσα θεωρουν πανακεια τη χρηση του, εγω θεωρω πως δεν πρεπει να εφησυχαζουμε και πρεπει να αφιερωνουμε χρονο στο "διαβασμα" του δρομου, των πεζων, του οριου ταχυτητας. To ιδιο μηχανακι με ή χωρις abs εχει ακριβως τα ιδια ορια, στη πρωτη περιπτωση φροντιζει ο οδηγος να τα βρει στη δευτερη το "γνωριζει" το abs, τα ορια ομως τα καθοριζει η ποιοτητα και το στησιμο και για να φρεναρω χωρις να πατησω τη γρια στα 10 μετρα χρειαζομαι καλο στησιμο (+abs αν θελετε) και οχι τριμπουρδελο με abs. Μην υποβαθμιζεται τη χρηση του εγκεφαλου σας και την εκπαιδευση σας. Αν πιστευεται πως δεν μπορειτε να προλαβεται τις αντιδρασεις των γυρω σας ουτε το abs θα το κανει γιατι η απαραιτητη προύποθεση παντα μα παντα ειναι να πατησετε ΕΓΚΑΙΡΑ το φρενο.
Τελευταία επεξεργασία από iznogood και Τρί Ιουν 17, 2008 1:33 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Τρί Ιουν 17, 2008 11:35 am

iznogood έγραψε:
Περιπέτειας έγραψε:
iznogood έγραψε: Επιτελους ποτε θα σας κανει εντυπωση πως συνηθως με abs συνδυαζεται χειροτερο "πακετο" πεδησης-πιρουνιου και πλαισιου!



990 adv? :roll:


Αυτο ειχα στο μυαλο μου και εγραψα "συνηθως" και οχι "παντα".
Η ΚΤΜ εβαλε abs, χωρις να υποβαθμισει το "πακετο" και αυτο ειναι το σωστο, το abs ειναι βοηθημα δεν καταργει τον οδηγο και δεν καλυπτει τις αδυναμιες της μοτοσυκλετας. Ετσι θα επρεπε να θελουμε τα μηχανακια, και επι τουτου επιχειρηματολογω, οχι εναντιον του abs!
Οι περισσοτεροι εδω μεσα θεωρουν πανακεια τη χρηση του, εγω θεωρω πως δεν πρεπει να εφησυχαζουμε και πρεπει να αφιερωνουμε χρονο στο "διαβασμα" του δρομου, των πεζων, του οριου ταχυτητας. To ιδιο μηχανακι με ή χωρις abs εχει ακριβως τα ιδια ορια, στη πρωτη περιπτωση φροντιζει ο οδηγος να τα βρει στη δευτερη το "γνωριζει" το abs, τα ορια ομως τα καθοριζει η ποιοτητα και το στησιμο και για να φρεναρω χωρις να πατησω τη γρια στα 10 μετρα χρειαζομαι καλο στησιμο (+abs αν θελεται) και οχι τριμπουρδελο με abs. Μην υποβαθμιζεται τη χρηση του εγκεφαλου σας και την εκπαιδευση σας. Αν πιστευεται πως δεν μπορειτε να προλαβεται τις αντιδρασεις των γυρω σας ουτε το abs θα το κανει γιατι η απαραιτητη προύποθεση παντα μα παντα ειναι να πατησετε ΕΓΚΑΙΡΑ το φρενο.


εγω συζητω για δυο απλα πραματα:

α) την αποφυγη μπλοκαρισματος στους δρομους κυριως της πολης (θυμησου τις βουτιες με μικρη ταχυτητα)
β) την δυνατοτητα στοιχειωδους ελιγμου ενω ταυτοχρονα επιβραδυνεις.
αυτο ειναι ολο Χ 10 αν μιλαμε για βρεγμενο. Τωρα αυτα που λετε για καινουρια μηχανακια τριμπουρδελα με abs, δεν καταλαβαινω ποια ειναι αυτα. Ενταξει κι εγω ΚΤΜ εχω αλλα, κι ολα τ' αλλα τριμπουρδελα ... :P νομιζω επισης πως κανεις λαθος στο θεμα: δεν ειναι θεμα ταχυτητας αντιδρασης του αναβατη στον κινδυνο, αλλα αντιδρασης του τροχου πανω στο δρομο - κατα τα αλλα (τα περι εγκεφαλων) νομιζω συμφωνουμε...
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό golis την Τρί Ιουν 17, 2008 12:02 pm

[smilie=pdt_popc1.gif]
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Ιουν 17, 2008 12:35 pm

Γκουχ..., κραταμε το α,β, πραγματι προσφερουν στη συζητηση. Δεν ειπα οτι τα κτμ ειναι τα καλυτερα, ρωτησες για το adv και απαντησα επι του συγκεκριμενου μοντελου και της φιλοσοφιας της εταιρειας!
Δεν μιλησα επισεις για ταχυτητα αντιδρασης αναβατη και ορθως επισημανεις την αντιδραση του τροχου πανω στο δρομο, και περι αυτου μιλησα οταν ειπα για πακετο στησιματος, δεν θα διαφωνισεις γιαυτο.
Περι τριμπουρδελων... αν θες αδοκιμη λεξη, συμφωνω και το περνω πισω. Πες εσυ τι θα πουμε γιαυτο το μοντελο...:
ace69 έγραψε:(Απλώς φαντάζομαι το bandit χωρίς ABS. Ανατριχιάζω μόνο που το σκέφτομαι. Το 10ετίας ΜΖ Scorpion ήταν κλάσεις ανώτερο)

Εμπιστευομαι ακραδαντα τη κριση του φιλου ace69 που μιλαει μαλλον για το μηχανακι του!

Οφειλουμε ή οχι να επανεξεταζουμε τις κυκλοφοριακες συνθηκες οταν οδηγαμε? Αυτη ειναι η πεμπτουσια της αντιδρασης του αναβατη και οχι η ταχυτητα. Η ταχυτητα παιζει ρολο μονο στους αγωνες. Στη καθημερινοτητα σπουδαιοτερο ρολο εχει η εμπειρια και η κυκλοφοριακη γνωση!

Και αυτα προϋποθετουν αναλυτικη προσεγγιση εκ μερους του οδηγου και οχι κουκουλωματα τυπου abs σε ενα κακοστημενο μηχανακι.
Προσωπικη μου αποψη λοιπον και μονο: το φιλτραρισμα του abs μου στερει τη γνωση και την εμπειρια να γινω καλυτερος (οχι πιο γρηγορος)
Ευρυτερη αποψη μου: ναι στο abs αλλα με αντιστοιχο στησιμο μοτοσυκλετας και κουμπακι απενεργοποιησης και οχι κουκουλωμα της αδυναμιας της!

Ερωτηση σε σας που εχετε abs: Γιατι το συστημα σας δεν δουλευει σωστα στο χωμα, συνθηκες μικρης προσφυσης και δουλευει σωστα οπως ισχυριζεσται σε γλιτσα σε "γυαλι δρομο" κτλ, συνθηκες επισεις χαμηλης προσφυσης και ισως χειροτερες απο χωμα?
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Τρί Ιουν 17, 2008 2:02 pm

Κάποιες σκόρπιες σκέψεις και (αντι-)παρατηρήσεις, παρά μια ξεκάθαρη οπαδική τοποθέτηση υπέρ η κατά...
tifoso4ever έγραψε:Ποσοι απο σας πεσατε τα τελευτασια χρονια απο φρενα σε γλιστερο οδοστρωμα? καποιοι απο σας που οδηγουν μονο 5 χρονια, ισως απαντησετε θετικα, οι υπολοιποι με πειρα 10ετιας και πανω δεν νομιζω να απαντησουν θετικα. Καποιες περιπτωσεις του στυλ "μου πεταχτηκε στα 10 μετρα και επασα στα φρενα αλλα γλιστραγε και τσακιστηκα" το ABS δεν θα εσωζε τιποτα...Η πτωση θα ερχοταν ειτε απο γλιστρημα ειτε απο επαφη με το αλλο οχημα...Ουτως ή αλλως...

Είμαι σίγουρος 4ever φίλε, ότι εσύ ο ίδιος με μία δεύτερη σκέψη θα αναγνωρίσεις πως η παραπάνω αριστοτελικά λογική σου διατύπωση, μπάζει από παντού. Είναι σαν να προσπαθείς να πεις ότι αφού δε σε έχει δαγκώσει ποτέ καρχαρίας και εφόσον άκοπα μπορείς να βρεις πολλούς ακόμα που θα επιβεβαιωσουν ακριβώς το ίδιο, άρα οι καρχαρίες δε δαγκώνουν. Στην παραγματικότητα όλοι ξέρουμε καλά, ακόμα και χωρίς να το΄χουμε πάθει, ότι μια γνωριμία από κοντά με τον τριπτέρυγο βελζεβούλη συνοδεύεται από τη χειραψία της μασέλας. Όσο για το δίλημμα που παραθέτεις παρακάτω (ή φέτα, ή στούκα) ασφαλώς και σου διαφέυγει η παράμετρος που συμπληρώνει ο συντοπίτης Περιπέτειας, μην τα ξαναλέω:
Περιπέτειας έγραψε:ξΕΧΝΑς τη δυνατοτητα ελιγμου φρεναροντας που σου δινει το συστημα

... και συνεχίζω
iznogood έγραψε:Πλησιαζει ο καιρος που η μοτοσυκλετα δεν θα προσφερει καμια συγκινηση οπως και τα κουτακια εδω και πολλα χρονια!

Αλήθεια, πορτοκαλόχρου σύντεκνε, ποιος μπορεί να βάλει δίπλα- δίπλα μια Ferrari και το χαρακτηρισμό βαρετή, μόνο και μόνο επειδή κάπου στα τεχνικά της χαρακτηριστικά θα βρεις και το λαομίσητο αρκτικόλεξο;..Ποιος θα τολμούσε να προσάψει σ΄ένα 1098R το κουσούρι του φιλτραρισμένου, λόγω του traction control;.. Και για να το διευρύνω λίγο, μπας και βρούμε μιαν αλήθεια που να τα στεγάζει όλα, με χαμηλό και σταθερό επιτόκιο: Eίμαι σίγουρος izno, ότι καθόλου δε θα σε χαλούσε στα δεξιομερή σωθικά του LC8 σου να στροφάριζε ένας μονόδρομος συμπλέκτης, έτσι δεν είναι;.. Για κάτσε, τι έχουμε εδω; Δύο μέτρα και δύο σταθμά; Tο μεν όποιο αναθεματισμένο βοήθημα κουκουλώνει την αίσθηση και κρυώνει την κάψα της καβάλας και το άλλο επειδή το έχουμε συνηθίσει και καλομάθει, το καλωσορίζουμε με κέρασμα λουκούμι στο κατώφλι;...
Κατά τη φτωχή μου γνώμη, συμπολίτες αυτού του forum, η καρδιά του ζητήματος είναι κάπου εδώ. Τέτοιοι προβληματισμοί δημιουργούνται από ένα χάσμα γενεών σε δύο επίπεδα: ανατροφής μοτοσυκλετιστών και τεχνολογικής εξέλιξης και βελτίωσης. Από τη μια εμείς οι ίδιοι, είμαστε πάρα πολύ δεκτικοί και εξοικειωμένοι, βάζοντας μάλιστα το στέμμα του αυτονόητου, σε συστατικά του συστήματος "μοτοσυκλέτα" με τα οποία ανατραφήκαμε, την ίδια στιγμή που κομπλάρουμε σαν πρωτάρηδες απέναντι σε αλανιάρα μπαρόβια ξανθιά όταν κάθε λογής νεωτερισμοί χτυπάνε αρχικά την πόρτα μας και πολυ περισσότερο όταν στρογγυλοκάθονται στον καναπέ μας . Δεν μπορεί να είναι τυχαίο εξάλλου, ότι το λάβαρο τέτοιων αντιδράσεων και αφορισμών πρωτοσηκώνουν οι παπάδ... έεε, οι μοτοσυκλετιστές με μπόλικα χιλιόμετρα στο κοντέρ της μηχανής, και άρα μπόλικα χρόνια στο κοντέρ της ζωής ( tifoso και iznoggod, συμπαθάτε με). Και εντάξει, από τη μια το καταλαβαίνω... της ανθρωπιάς μας αντιδράσεις ειν΄αυτές, ακόμα και από δυνατούς παίκτες του κισμέτ της μοτοσυκλέτας. Να μας θυμίσω ότι ο ίδιος ο Soichiro Honda απαξίωνε τη χρησιμότητα της υδρόψυξης, ως περιττό ενδιάμεσο αφού τελικά και πάλι ο αέρας παίρνει πάνω του την τελική αποβολή της θερμότητας, και πόνταρε τα ρέστα του, ευτυχώς για όλους μας όχι και το μαγαζί του, ότι τελικά δε θα επικρατήσει. Από την άλλη, ας χαλαρώσουμε λίγο, γιατί σε μερικά χρόνια σε μας τους ίδιους κάθε απόπειρα σοβαρής κουβέντας για αλλαγές σαν αυτή που συζητάμε εδώ, θα μας προκαλεί θυμηδία όμοια με αυτή που μια χρονομηχανή θα πρόσφερε αν έφερνε απέναντι μας έναν αναβάτη της δεκαετίας του '60 να μας αναλύει τα πλεονεκτήματα των girder πηρουνιών και των ταμπούρων.
Και κάπου εδώ στήνεται η ιδανική γέφυρα για να περάσουμε και στο χάσμα εξέλιξης. "Πράγματι, παππούλη, τα πρώτα δισκόφρενα μπορεί να μην ήταν ανώτερα από τα θηριώδη διπλά αεριζόμενα δισκόφρενα μιας Norton Manx ας πούμε, ή μιας Laverda SF1. Ετσι είναι, γι΄αυτό και δεν τα ξεκούμπισαν εν μια νυκτί, όπως έγινε με το ευρώ και τη δραχμούλα γμ την τρέλα μου μέσα, που να το΄βλεπες κι αυτό παππούλη,.. ώπα, ξανά στο θέμα μας. Αυτό όμως δεν αναιρεί την ανωτερότητα της νέας ιδέας και συνεπώς, τη νομοτελειακή ανωτερότητα της εφαρμογής της όταν πια θα είναι τεχνικά άρτια και ολοκληρωμένη." Έτσι είναι νομίζω, πολλές φορές σπεύδουμε να καταδικάσουμε ένα νεωτερισμό λογίζοντας ότι οι βρεφικές του ασθένειες θα το συνοδεύουν μια ζωή. Το ABS έχει κάνει ήδη πολλά βήματα από τότε που πρωτοδάγκωσε δίσκο μοτοσυκλέτας , γερμανικό παρακαλώ, την άνοιξη του '88. Ούτε είναι τόσο βαρύ, ούτε τόσο ογκώδες. Οι αντιδράσεις στη μανέτα έχουν ραφιναριστεί και τα χασίματα στις εγκάρσιες ανωμαλίες έχουν μπει θαρρείς σε μια τάξη. Και ίσως να έχει ακόμα πολύ δρόμο να κάνει, κατά τη γνώμη μου πολύ λιγότερο απ΄αυτόν που έχει ήδη καλύψει, αλλά είναι παραπάνω από σίγουρο ότι στην επερχόμενη εκδοχή της τεχνολογικής του ολότητας θα προσφέρει περισσότερο έλεγχο από κάθε προηγούμενο σύστημα πέδησης χωρίς να σφάζει κατάσβερκα το πάθος και τη ζάλη του φρεναρίσματος... Γιατί; Γιατί βασίζεται σε μια ανώτερη ιδέα, πως να το κάνουμε,.. αντιγνωμεί κανείς μας στις έστω θεωρητικές διακηρύξεις του ΑΒS; Και τότε, όταν οι κατασκευαστές με πίστη στους καρπούς του τεχνολογικού τους κάματου διευρύνουν την εφαρμογή του ABS και σε πιο απαιτητικές χρήσεις, ακόμα και οι αντιρρησίες με ανοιχτά μυαλά, επειδή...
valentinosgsxr έγραψε:εμπιστευομαι τα εργοστασια και θα μπορουσα να αγορασω μια μηχανη 180 ιππων, ετσι σεβομαι και την επιλογη τους να μην φορτωνουν αυτην την μηχανη με ενα τετοιο συστημα. Σιγουρα κατι παραπανω ξερουν απο μενα!

...θα καλοδεχτούν και αυτήν την επιλογή τους.
Και πολύ καλά κανουμε, κατα πως τα λέει ο φίλος Βαλεντίνος, κάπου- κάπου να δείχνουμε πίστη στους σεφ της μοτοσυκλέτας όταν χρόνια τώρα παρα τη μέγκενη των περιορισμών και τον κομφορμισμό της καταναλωτικής συμπεριφοράς εμάς των ίδιων, εξακολουθούν να τοποθετούν ψηλά στην παραμετροποίηση του πακέτου ενός νέου μοντέλου τη δίψα μας για πάθος και ρίγος και φευγιό στην οδήγηση. Δε θα γινόταν αλλιώς να μιλάμε σήμερα για πολιτικά μονοκύλινδρα euro 3φεύγα με 60φεύγα αλόγατα στον τροχό, ούτε για supersport των 14000 ευρώ (να το πάλι το αναθεματισμένο) που είναι ευθέως καλύτερα από αγωνιστικά εργοστασιακά superbikes μόλις δέκα- δώδεκα χρόνων πριν, ούτε για άλλα πολλά. Και προσωπικά ούτε μπορώ τους αφόρητα προγονολάτρες και παροντοκτόνους που θεωρούν ότι το τελευταίο μηχανάκι με βαρείς γεννητικούς αδένες ήταν το Kawasaki Mach 3, κατά τα άλλα λατρεμένο και βάλε ζαρζαβατικό της πράσινης εσοδείας. Στην τελική, αν το ABS δεν το χωνέψουν ποτέ τ΄άντερα των μοτοσυκλετιστών, ας μην ανησυχούμε... θα φροντίσουν αυτά ώστε να καταλήξει στον ίδιο καμπινέ που φιλοξενεί το απίθανο anti- dive των απαράμιλλων eighties...
Αυτά, και το κόβω εδώ, γιατί μακρηγόρησα και βλέπω κάποιους στα πίσω καθίσματα να χασμουριούνται.
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Ιουν 17, 2008 2:10 pm

Αδικήσε το πα και το ξαναλέω. :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
:prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
:prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
:prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Ιουν 17, 2008 3:13 pm

Να ξεχωρισω μεσα απο το υπερφιαλο φαινομενικα δομημενο, γεματο επιθετικους προσδιορισμους και στηριζομενο σε υποθεσεις τυπου "τι σκεφτομαι" και οχι "τι εχω πει" κειμενο σου στη τελευταια σου προταση κανεις τη μονη σωστη διαπιστωση...:
TheDuketoR έγραψε:...
Αυτά, και το κόβω εδώ, γιατί μακρηγόρησα και βλέπω κάποιους στα πίσω καθίσματα να χασμουριούνται.


Μεσα στη χαρισματικη σου ικανοτητα να γραφεις εκθεσεις δεν καταφερνεις να αντιληφθεις πως μιλαω μονο για το abs και για τη παρουσα χρονικη φαση!
Σε παρακαλω πολυ, μπορεις να μου απαντησεις με τη σαφηνεια ενος ανθρωπου που ξερει να γραφει, στο απλο ερωτημα...: γιατι το συστημα δεν δουλευει σωστα στο χωμα, συνθηκες μικρης προσφυσης και δουλευει σωστα οπως ισχυριζονται σε γλιτσα σε "γυαλι δρομο" κτλ, συνθηκες επισεις χαμηλης προσφυσης και ισως χειροτερες απο χωμα?

Παρακαλω, εφοσον πιστευετε πως εχετε την ικανοτητα να γραφετε ορθα, ας ειστε απλος, σαφης μεστος και κατανοητος και οχι αερολογος θορυβωδης και επιδερμικος προσπαθωντας να επισκιασετε την ουσια δημιουργωντας προκαλυμμα μπαρουφολογιας!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Ιουν 17, 2008 3:19 pm

iznogood έγραψε:...επισκιασετε την ουσια δημιουργωντας προκαλυμμα μπαρουφολογιας!

Δικηγορο ή δημοσιογραφο μου θυμιζει... :smt040
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Τρί Ιουν 17, 2008 5:55 pm

[quote="iznogood"]Σε παρακαλω πολυ, μπορεις να μου απαντησεις με τη σαφηνεια ενος ανθρωπου που ξερει να γραφει, στο απλο ερωτημα...: γιατι το συστημα δεν δουλευει σωστα στο χωμα, συνθηκες μικρης προσφυσης και δουλευει σωστα οπως ισχυριζονται σε γλιτσα σε "γυαλι δρομο" κτλ, συνθηκες επισεις χαμηλης προσφυσης και ισως χειροτερες απο χωμα?

Δεν ξερω σε τι ακριβως αναφερεσε και τι εχεις ακουσει - εχω οδηγησει το adv στο χωμα ωραιοτατα με abs. Η ιδια μαλιστα η ΚΤΜ συνιστα στο μανουαλι της να μην το απενεργοποιεις εκτος κι αν θες να οδηγεις με στιλ μπλοκαρω τον πισω τροχο στις εισοδους. Για γινε πιο σαφης ....
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό nfot την Τρί Ιουν 17, 2008 8:32 pm

Δεν εχω το γραφειν του TheDuketoR, αλλα συμφωνω με τα γραφομενα του. Σιγουρα οι πρωτες γενιες ABS, σαν κι αυτο που ειχαν αρχικα οι BMW, ηταν για τα μπαζα και εβγαλαν κακο ονομα στον μοτοκοσμο. Το ABS εχει ρυθμισιμη (απο τον κατασκευαστη) ευαισθησια. Αλλιως λειτουργει σε ενα σκουτερ, εντελως μπαρμπαδικα - προληπτικα και αλλιως σε ενα σπορ - SS μοτορι. Οπως ακριβως συμβαινει και στα καρα. Στην μερτσεντε ενος γνωστου, εβριζα για τον τροπο που λειτουργουσε. Στο Leon μου, δεν εχω καποιο παραπανο, ακομη και στις Σερρες. Προσωπικα θα το ηθελα, στο επομενο μοτορι μου.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Τρί Ιουν 17, 2008 8:42 pm

iznogood έγραψε:Μεσα στη χαρισματικη σου ικανοτητα να γραφεις εκθεσεις δεν καταφερνεις να αντιληφθεις πως μιλαω μονο για το abs και για τη παρουσα χρονικη φαση!

To ρετιρέ μου είναι αρκετά ευρύχωρο ώστε να παίρνω πρέφα ακριβώς τι θές να πεις. Αυτό δε στερεί τη δυνατότητα τη δική μου και του όποιου η δημοσίευση έπεται μιας άλλης, να εμπλουτίζει το θέμα προς όποια κατεύθυνση κατεβάζει ο νους του, παίρνοντας αφορμές από τα προηγούμενα ή και όχι. Μα έτσι κι αλλίως ο σύντομος πρόλογος του μπαρουφογραφήματος... παρδόν, του διανοητικού μου πονήματος ήθελα να πω, κάνει λόγο για σκόρπιες σκέψεις και παρατηρήσεις και καθόλου δεν είχε κρεμάσει μαρκίζα του στυλ "Ανταπαντώ κατάμουτρα στον iznogood". Σε κανένα topic, κανένας δε μπορεί να κραδαίνει τη μπακέτα του μαέστρου και να κατευθύνει τα πληκτροπατήματα των υπολοίπων κατά πως έτυχε να πρωτοτοποθετηθεί. Το ίδιο αυτό εδώ το θέμα ξεκίνησε για την εφαρμογή ΑΒS σε supersport, και πολύ όμορφα πλεγμένα είμαστε δω και κάνουμε τη χωμάτινη βερσιόν της κουβέντας... Α,ναι! ABS και χώμα, μία θέση σου που δε σχολίασα στην προηγούμενή γύρα, πράγμα που μαρτυρά ότι συνολικά δεν είχα καμμιά διάθεση να στήσω αντίλογο απέναντι σε κανένα με την περασιά μου από το βήμα του forum, παρά πατώντας αρχικά σε κάποιες πατημασιές να τραβήξω τελικά το δικό μου δρόμο προβληματισμού...
Πάμε...
iznogood έγραψε:Σε παρακαλω πολυ, μπορεις να μου απαντησεις με τη σαφηνεια ενος ανθρωπου που ξερει να γραφει, στο απλο ερωτημα...: γιατι το συστημα δεν δουλευει σωστα στο χωμα, συνθηκες μικρης προσφυσης και δουλευει σωστα οπως ισχυριζονται σε γλιτσα σε "γυαλι δρομο" κτλ, συνθηκες επισεις χαμηλης προσφυσης και ισως χειροτερες απο χωμα?

Πριν πω εγώ οτιδήποτε, να καταστεί σαφές σε όλους ότι η τοποθέτηση σου δεν έχει σε καμμία περίπτωση χαρακτήρα απόλυτου αξιώματος όπως θέλεις στις δύο επαναλήψεις σου να την παρουσιάσεις. Σε όλα τα σχολεία off road οδήγησης του ντουνιά, και στο δικό μας Μοto Adventures του συμφάνταρου Σπανού, στους μαθητευόμενους συστήνεται να αφήνουν το ABS σε λειτουργία όσο οι ρυθμοί δεν είναι κυνηγημένοι και όσο το τερέν δεν ξεφεύγει αρκετά σε δυσκολία. Μιλάμε δηλαδή για το συντριπτικό ποσοστό του φακέλου χρήσης των μεγάλων on- off (γιατί αυτές είναι που φέρουν ΑΒS), οι αναβάτες των οποίων κατά βάση διέρχονται σε εκδρομικούς, άντε και κάτι παραπάνω, ρυθμούς βατούς κυρίως χωματόδρομους. Από κει κι έπειτα δεν μπορώ παρά να παραδεχθώ ότι όταν οι ρυθμοί ανέβουν και όταν το έδαφος όπου συμβαίνουν όλα αυτα δυσχεράνει, τότε το ABS αντενδείκνυται. Και πάλι όμως όχι μόνο για απόλυτους λόγους αναποτελεσματικότητας όπως υπαινίσσεσαι. Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι ότι εξ αρχής μετριάζει σημαντικά, χωρίς πάντως να απαγορεύει, το κατα βούληση πλασάρισμα του πίσω τροχού με το φρένο. Και σίγουρα επίσης, ότι το ABS τα βρίσκει πιο σκούρα σε τέτοιες off road συνθήκες σε σχέση με τις ασφάλτινες, λόγω του ότι οι τροχοί και ειδικά ο μπροστάρης για το φρενάρισμα μπροστινός τροχός χάνει πιο συχνα την επαφή του με το έδαφος σε σχέση με το δρόμο, οπότε και σκάει μύτη η αχίλλειος πτέρνα (μωρέ και πόδι ολόκληρο πες τηνα προς το παρόν) του συστήματος... Γι΄αυτο και δεν πρόκειται να υιοθετήθει σε χωματερότερα μοντέλα, μέχρι να βρεθεί μια ικανοποιητική θεραπεία σ΄αυτήν την αδυναμία.
Και μιας και κατακάθησαν οι σκόνες απ΄τα χώματα, να κάνω και λίγο το δικό μου κομμάτι σχολιασμού
iznogood έγραψε:Να ξεχωρισω μεσα απο το υπερφιαλο φαινομενικα δομημενο, γεματο επιθετικους προσδιορισμους και στηριζομενο σε υποθεσεις τυπου "τι σκεφτομαι" και οχι "τι εχω πει" κειμενο σου...

Όχι ότι έχει και πολύ σημασία, αλλά για να το τσακώσω απ΄το τσουλούφι το νόημα μη μου ξεφύγει, τι σε χάλασε ακριβώς στη μία και μοναδική υπόθεση του μπουρδογραφήματος... μα τι έχω πάθει, του γνωμικού αποστάγματός μου; Έχει ρίσκο η υπόθεση ότι θα σου΄πεφτε μια χαρά αν είχες μονόδρομο συμπλέκτη στο Supermoto, να γράφει χάμου τόξα τέτοια που τύφλα να΄χουνε οι κάλυκες;... Έχει ρίσκο η υπόθεση ότι δυο χαρές θα΄ταν για τα σερνικά ετούτου δω του forum να σκαγε μια Μόνικα Μπελούτσενα στο κρεβάτι άφαγη δυο χρόνια;...Μην έφερνε και την προίκα της από κοντα, δε θα΄ταν τρεις χαρές; Κι αυτή η υπόθεση έχει ρίσκο; Μήπως ότι η μύγα γλυστράει στο βούτυρο; H αρκούδα χέζει στο δάσος;...Έχει ρίσκο η υπόθεση ότι αν ήμουν πιο σοφός θα μπορούσα να λεγα τα ίδια στα μισά τα λόγια;
Τελειώνοντας, επειδή ο καλύτερος για να μας διαψεύδει δεν είναι άλλος από τον εαυτό μας, κι έρχονται φορές που όλους μας τσακώνει, να αντιπαραβάλω απέναντι στην τωρινή ειρωνία σου για το ύφος και το περιεχόμενο του λόγου μου, μια τελείως διαφορετική γνωμοδότηση που δημοσίευσες στο κατόπι δικής μου τοποθέτησης λίγες μόλις μέρες πριν:
iznogood έγραψε:Ωραιος ο κατεμας...+1 στη τοποθετηση, +9 στη στη διατυπωση!

...και δεν είναι η μοναδική ανάλογη. Η όποια εκτίμηση μπορεί να έχει κανείς στο πνεύμα κάποιου ανθρώπου, δεν μπορεί να πηγαινοφεύγει ανάλογα με το αν κατα περίσταση τυχαίνει να συμφωνει ή να διαφωνεί μαζί του. Και σίγουρα δε μπορούν να φεύγουν οι καλοί τρόποι, όχι του σαλονιού και του χαρτοφύλακα, αλλά αυτοί που περνούν απαρατήρητοι δίνοντας τόπο στο ζουμί της κουβέντας, όχι στις αντεκκλήσεις.
Αυτά, συγΚαΤεΜικέ μου φίλε, με ΚαΤαΜεσής συμπάθεια και μπόλικο, νομίζω, αυτοσαρκασμό γύρω- γυρω. ΚοιΤάΜε μπροστά στην επόμενη κουβέντα μας. ΚαΤ' εΜέ, έχουμε πολλά να λέμε.
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό ace69 την Τρί Ιουν 17, 2008 10:09 pm

iznogood έγραψε: γιατι το συστημα δεν δουλευει σωστα στο χωμα, συνθηκες μικρης προσφυσης και δουλευει σωστα οπως ισχυριζονται σε γλιτσα σε "γυαλι δρομο" κτλ, συνθηκες επισεις χαμηλης προσφυσης και ισως χειροτερες απο χωμα?


Κατα την ταπεινή μου άποψη το όλο πρόβλημα (abs + χώμα) έχει να κάνει με την αυτή λειτουργία της μπροστινής ανάρτησης. Απλά δεν μπορεί το σύστημα να αντιληφθεί το τί κάνει ο μπροστινός τροχός.
Επίσης έχει να κάνει με το γεγονός ότι στο χώμα οι τροχοί βρίσκονται στιγμιαία στον αέρα την ώρα του φρεναρίσματος.
Αν βάλλουμε και την ανάγκη πλασαρίσματος με μπλοκάρισμα του τροχού τότε περιπλέκουμε τα πράγματα.
εν οίδα ότι ουδέν είδα
Άβαταρ μέλους
ace69
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Τρί Ιαν 01, 2008 1:58 am
Ονομα χρήστη: Κώστας
Μοντέλο: Suzuki Bandit 650
Το MZ Scorpion το έφαγε η ανακύκλωση
Παπάκι made in china
Κυβικά: 650

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο HONDA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες