H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Συντονιστής: Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τετ Ιουν 18, 2008 9:41 am

Duker, για μια ακομη φορα μιλας για πραγματα τελειως διαφορετικα και στο τροπο λειτουργιας αλλα και στις απαιτησεις. Το Abs το ξεχωριζω αναμεσα στα λοιπα ηλεκτρονικα βοηθηματα και αναφερθηκα μονο και μονο σε αυτο γιατι σε αυτο εχω ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ενστασεις. Για μονοδρομους συμπλεκτες για χαρτες και τα λοιπα δεν εχω καμια μα καμια ενσταση μιας και η υλοποιηση τους πανω στις μοτοσυκλετες δεν επιφερουν καμια "ανατροπη" ισορροπιας αλλα και οι απαιτησεις στο λογισμικό ειναι σαφως λιγοτερες σε σε σχεση με τη πολυπαραμετρικη υλοποιηση του abs! Εσυ στηριξες ολοκληρη παραγραφο πανω σε ανομοια φρουτα για να με ριξεις στο ιδιο καλαθι!
Οσα εγραψα εδω μεσα δεν ερχονται σε καμια περιπτωση σε αντίθεση στα μαθηματα των χωματερων δασκαλων μηδενως εξερουμενου μητε το κ. Σπανου, που οπως μεταφερεις στα λεγομενα σου ουσιαστικα συστηνει την προσοχη στο χωματοδρομο και οταν αρχισουν τα δυσκολα παρτε τα ηνια στα χερια σας. Και ρωτω εγω ως ηλιθιος και ως ασχετος γιατι να εχω ενεργοποιημενο το abs στα ετσι και αλλιως ευκολα και στα δυσκολα να προσπαθω να το συμμαζεψω? Ειναι προφανες πως μιλαω στο ιδιο μηκος κυματος με τους αγαπητους δασκαλους.
Εγω προτρεπω το καθενα σας ειτε εχετε abs ειτε οχι να μην ξεχνατε την εκπαιδευση σας στα φρενα και βαρεθηκα να το λεω με τον ενα ή με τον αλλο τροπο σε αυτο εδω το threat.

Φιλε duker, δεν θα διστασω αν συμφωνω μαζι σου να σε επικροτησω ξανα και ξανα, δεν θα διστασω αν διαφωνω να στο πω οπως και ειναι δικαιωμα μου(*), επισεις δεν θα διστασω να ζητησω συγνωμη αν σε κατηγoρησω αδικα εσενα και οποιονδηποτε εδω μεσα οπως το εχω πραξει στο παρελθον και με πμ και δημοσιως στους αγαπητους συμφορουμητες που αδικησα. Το πρωτο κειμενο σου το διαβασα αρκετες φορες για να βγαλω συμπερασματα που να αφορουν τη λειτουργια του abs! Πραγματι το κειμενο σου βρισκεται σε αλλο επιπεδο αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση η φιλοσοφια καταντησε φλυαρια και δεν προσεφερε τιποτα, διαπιστωση οχι μονο δικη μου αλλα και δικη σου!

Οτι ειχα να πω το ειπα δεν εχω να προσφερω τιποτε αλλο στη συζητηση.


*
TheDuketoR έγραψε:
iznogood έγραψε:Ωραιος ο κατεμας...+1 στη τοποθετηση, +9 στη στη διατυπωση!

...και δεν είναι η μοναδική ανάλογη. Η όποια εκτίμηση μπορεί να έχει κανείς στο πνεύμα κάποιου ανθρώπου, δεν μπορεί να πηγαινοφεύγει ανάλογα με το αν κατα περίσταση τυχαίνει να συμφωνει ή να διαφωνεί μαζί του.

Κανεις λαθος. Εχει με το αν συμφωνω ή διαφωνω εγω μαζι σου, εσυ οφειλεις να με πεισεις, η εκτιμηση που φερω προς το προσωπο σου δεν αποτελει νομοτελης υποταγη!
Τελευταία επεξεργασία από iznogood και Παρ Ιουν 20, 2008 6:35 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Τετ Ιουν 18, 2008 10:51 am

ace69 έγραψε:Κατα την ταπεινή μου άποψη το όλο πρόβλημα (abs + χώμα) έχει να κάνει με την αυτή λειτουργία της μπροστινής ανάρτησης. Απλά δεν μπορεί το σύστημα να αντιληφθεί το τί κάνει ο μπροστινός τροχός.
Επίσης έχει να κάνει με το γεγονός ότι στο χώμα οι τροχοί βρίσκονται στιγμιαία στον αέρα την ώρα του φρεναρίσματος.
Αν βάλλουμε και την ανάγκη πλασαρίσματος με μπλοκάρισμα του τροχού τότε περιπλέκουμε τα πράγματα.


Μαγκες το θεμα δεν ηταν εντουρο και abs με αναπηδησεις τροχων κλπ. , το ερωτημα -εκτος κι αν δεν καταλαβα - ηταν φρεναρισμα και συμπεριφορα με abs στο χωμα...
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό tifoso4ever την Τετ Ιουν 18, 2008 8:48 pm

Κουραστηκα να διαβαζω...
Με τους περισσοτερους νομιζω οτι συμφωνω, ετσι οπως θετουν τους προβληματισμους τους, καποιοι αλλοι γραφουν αοριστολογιες και πραγματα ΑΚΥΡΑ. δεν θα μπω στο τριπακι να αντιπαραθεσω λογια και λογακια...

Οποιος θελει, ας παρει μοτο με ή ΧΩΡΙΣ συστημα αντιμπλοκαρισματος φρενων.

Καποιοι ΠΑΝΤΑ διαφωνουν για να διαφωνουν. ΔΕΝ με ενδιαφερει η γνωμη τους, ποτε δεν με ενδιεφερε, δεν εκανα τον εξυπνο και το δασκαλό ή τον "εμπειρο" σε κανεναν, εκθετω παντα ελευθερα τη γνωμη μου και ΝΑΙ, εχω 25 χρονια οδηγικη εμπειρια και μπορω να λεω 5 πραγματα -γι'αλλους σωστα, γι'αλλους μαλακιες, και ΔΕΝ φοβαμαι την αντιπαραθεση..
Η εξελιξη προχωραει και δεν χωραει αμφισβητηση οτι θα οδηγησουμε καλυτερες μοτοσυκλετες...
Το θεμα ειναι , θα τις ΦΦΦΧΑΡΙΣΤΙΟΜΑΣΤΕ εξισου, ή θα ειναι σαν να παιζεις playstation xx ? (δεν ξερω τι εκδοση θα υπαρχει τοτε...).

Και υπαρχουν καποιοι με πολυ μικρωτερη "θητεια" στους δυο τροχους -απο μενα- και ειναι μακραν πολυ γρηγορωτεροι απο μενα - και πολλους αλλους "εμπειρους"-, γι'αυτο αν προσβαλα καποιον "νεο" με τα λεγωμενα μου, δεν ηταν εκ προθεσεως...

Μονο ο ιζνογκουντ νομιζω "επιασε" το νοημα... :yawinkle:
2STROKE4EVER!
www.2strokers.com
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tifoso4ever
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 14, 2007 2:40 am

Δημοσίευσηαπό FiestaLoca την Πέμ Ιουν 19, 2008 2:41 am

nfot έγραψε: Σιγουρα οι πρωτες γενιες ABS, σαν κι αυτο που ειχαν αρχικα οι BMW, ηταν για τα μπαζα και εβγαλαν κακο ονομα στον μοτοκοσμο.



και σίγουρα γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο οι BMW έχουν το καλύτερο σύστημα ABS σήμερα.
Έτσι είναι ο κόσμος της τεχνολογίας.
Τα laptop πριν 15 χρόνια ήταν αξιοθρήνητα.
Donna nobis pacem
Άβαταρ μέλους
FiestaLoca
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 31, 2008 4:44 pm
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Ιουν 19, 2008 9:40 am

οσο και αν διαφωνουμε ή συμφωνουμε για το ποσο αξιζει το ABS ή οχι η αληθεια ειναι μια

η HONDA μπηκε στην φιλοσοφια ABS και οι υπολοιπες εταιρείες θα την ακολουθησουν θελουν δεν θελουν

στο μελλον ακομα και το παπι θα εχει ABS ειτε μας αρεσει ειτε οχι

στο μονο που ελπιζω ειναι να ειναι της προκοπης και οχι κατι φθυνες εκδοσεις που εχω δοκιμασει μεχρι σημερα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό FiestaLoca την Πέμ Ιουν 19, 2008 3:21 pm

καλά ρε rc31, να μην θεωρηθεί κιόλας ότι η Honda έκανε καμιά πράξη.... καινοτομίας και πρωτοπορίας. Απλώς γιατί συγκαταλέγεται κι αυτή στις εταιρείες που "ακολουθούν".


Όχι τίποτε άλλο γιατί θα ακούσω σε λίγο ότι ετοιμάζει καμία εφεύρεση με ιμάντα μετάδοσης και θα καραφλιάσω εντελώς.
:-P
Donna nobis pacem
Άβαταρ μέλους
FiestaLoca
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 31, 2008 4:44 pm
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Πέμ Ιουν 19, 2008 4:52 pm

FiestaLoca έγραψε:καλά ρε rc31, να μην θεωρηθεί κιόλας ότι η Honda έκανε καμιά πράξη.... καινοτομίας και πρωτοπορίας. Απλώς γιατί συγκαταλέγεται κι αυτή στις εταιρείες που "ακολουθούν".


Όχι τίποτε άλλο γιατί θα ακούσω σε λίγο ότι ετοιμάζει καμία εφεύρεση με ιμάντα μετάδοσης και θα καραφλιάσω εντελώς.
:-P


ABS σε SS, προφανώς εκεί πάει η πρωτοπορεία...
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Πέμ Ιουν 19, 2008 7:03 pm

FiestaLoca έγραψε:Οι άλλοι οι υπερσύγχρονοι φαίνεται δεν το έχουν στα σχέδια ακόμα. Τώρα έχουν δουλειά, (ξανα)ανακαλύπτουν το ABS.

FiestaLoca έγραψε:και σίγουρα γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο οι BMW έχουν το καλύτερο σύστημα ABS σήμερα.
Έτσι είναι ο κόσμος της τεχνολογίας.

FiestaLoca έγραψε:καλά ρε rc31, να μην θεωρηθεί κιόλας ότι η Honda έκανε καμιά πράξη.... καινοτομίας και πρωτοπορίας. Απλώς γιατί συγκαταλέγεται κι αυτή στις εταιρείες που "ακολουθούν".


Όχι τίποτε άλλο γιατί θα ακούσω σε λίγο ότι ετοιμάζει καμία εφεύρεση με ιμάντα μετάδοσης και θα καραφλιάσω εντελώς.
:-P

Τρελογιορτινέ μου φίλε, με πραγματικά πολύ καλή γνώμη για τους τροχούς που διάλεξες να ρολάρουν κάτω από τα πόδια σου αλλά και επειδή απορώ λιγο με την οπαδική σου συνείδηση, να σου θέσω απλώς υπόψιν σου το κανονικά αυτονόητο: Ότι στα μονοπάτια της εξέλιξης όλοι κάποια στιγμή διπλάρωσαν κάποιον άλλο και ότι η τεχνολογική πρόοδος είναι χόρος που κρατιέται χέρι- χέρι, παρά βαρύ μοναχικό ζειμπέκικο να πουλάνε μούρη οι από κάτου οι παλαμάκηδες. Και στο θέμα που λαχαίνει να γυροφέρνουμε, μη νομίζεις ότι στην αρχή του ντόμινο θα βρεις τη μαμά ΒΜW. H ιδέα του ABS βρίσκεται καταχωνιασμένη πολύ παλιά, στα τέλη της δεκαετίας του '20 και πρωτομαστορεύτηκε από γαλλικά χέρια για χρήση στην αεροπλοία, ως συνήθως. Τον ίδιο καιρό οι Βαυαροί ίσα που είχαν λανσάρει μία μόλις μοτοσυκλέτα, ενώ κατασκεύαζαν φασόν με άδεια της Austin το αυτοκινητάκι της τελευταίας Seven. Α ναι, την ίδια άδεια και το ίδιο αμάξι έφτιαχνε εκείνα τα χρόνια η Datsun... έτσι για να κάθουνται λίγο τα μυαλά μας στη θέση τους όταν παίρνουμε κατηφόρα και διθυραμβολογούμε για τα σήματα στα ντεπόζιτα μας. Από κει και πέρα τη σκυτάλη πήραν Αμερικανοί, Άγγλοι και Γερμανοί (για τη Bosch και τη Mercedes μιλάω), την ίδια ώρα που η BMW ξεπλήρωνε με μια μακρόσυρτη ύφεση το αιματοβαμμένο φανταρικό της κατά το Β' Π.Π. Και φτάνουμε στο '78 με την S-class της Mercedes να στρογγυλογράφει περήφανα στον εξτρά εξοπλισμό το ABS, to Ford Granada του΄85 να το΄χει στάνταρ, και βέβαια τη BMW να το αρματώνει πρώτη σε μοτοσυκλέτα παραγωγής το '88. Όχι ότι έχει και πολύ σημασία το παραπάνω επετειολόγιο, σελιδοδείκτες στην ιστορία είναι αυτά. Δεν μετράει και τόσο το πότε κάνεις κάτι, όσο πως το κάνεις, λέω γω. Δεν τό΄χει η κούτρα του Ιάπωνα ή του Ιταλού να τρέχει να βάλει στα μηχανάκια που ξεπορτίζουν απ΄τα μαγαζί του ABS, με βάρος 12 κιλά και λειτουργικότητα στο περίπου, όπως το΄κανε ο Γερμανός τότε στα τέλη της δεκαετίας του '80,.. δεν μου κάνει και πολύ για πρωτοπορία αυτό.
Αυτά τα λίγα για να μπαίνει η χαρτούρα του παρελθόντος στα συρτάρια που της πρέπει, ώστε να στεκόμαστε κι εμείς σήμερα στο ύψος που μας αναλογεί,..μέχρι κι οι Ντάλτονς το κατέχουν αυτό. Όλοι φίλε Fiesta έχουμε σκάσει πέντε- δέκα φράγκα επιλέγοντας να βάλουμε μες στα σκέλια μας το μηχανάκι που τελικά καβαλάμε,.. το αγαπάμε, το καμαρώνουμε κι αυτό και τη μάνα του, φτιάχνουμε κι ένα ευνοικό status μοναδικότητας για το απαραίτητο αεράκι στην παρεγκεφαλίδα, αλλά είπαμε... loca, loca μην τρελαινόμαστε κιόλας...
Αλήθεια, τι σε κάνει να περιβάλεις με τόσο μονοπωλιακά πρωτοποριακή αίγλη τη χρήση του ιμάντα στην τελική μετάδοση μόλις εσχάτως από τη BMW; Μήπως το ότι ιμάντα χρησιμοποιούσε και η πρώτη- πρώτη μοτοσυκλέτα με κινητήρα εσωτερικής καύσης του Gottllieb Daimler, και οι περισσότερες μοτοσυκλέτες πιονέροι τα πρώτα βρεφικά χρόνια; Mήπως το ότι είναι σήμα κατατεθέν των αμερικανικών βαρύτονων δικύλινδρων εδώ και δεκαετίες, και κατά τα άλλα φοβάσαι μη σου κλέψει την αποκλειστικότητα καμμιά Honda;.. Όσο για το καράφλιασμα, μη λες μεγάλα λόγια, γιατί κάπως έτσι την πάτησα και γω κι απόμεινα μ΄ένα σκαλπ σαν το δρυμό της Παρνηθας μετά τις πυρκαγιές...
Έχουμε να δούμε πολλά. Είπαμε, χέρι- χέρι πάνε αυτά, σαν τις μπάμπουσκες σκάει το ένα μεσ΄απο τ΄άλλο...
Τελευταία επεξεργασία από The DuketoR και Πέμ Ιουν 19, 2008 9:22 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό FiestaLoca την Πέμ Ιουν 19, 2008 9:22 pm

Φίλε μου το αν το πρώτο τούρμπο το έβαλε σε πύραυλο η NASA (άσχετο αλλά τα γυαλιά των παμπρίτζ των αυτοκινήτων ανήκουν στο διαστημικό πρόγραμμα), και αν το πρώτο πιστόνι του κόσμου μπήκε πρώτα σε άρμα μάχης, με αφήνει παγερά αδιάφορο.

Μ' ενδιαφέρει όμως νέες τεχνολογίες να μπαίνουν για πρώτη φορά σε οχήματα παραγωγής. Δηλαδή να υπάρχουν εταιρίες που να έχουν τα κότσια να παρουσιάζουν κάτι νέο, όσο ατελές κι αν είναι, αντί να αλλάζουν μόνο χρώματα στα πλαστικά κάθε χρόνο που παρουσιάζουν ένα νέο μοντέλο.

Έτσι, μετά το ''88 όπως προανέφερες, είναι λίγο άδικο να μιλάμε για γιαπωνέζικες πρωτοπορίες 20 χρόνια αργότερα. Επί 20 χρόνια κράζατε τους Γερμανούς για τα ABS και για τους αποτυχημένους ιμάντες μετάδοσης. Τώρα μπορούν όμως κι αυτοί να πανηγυρίσουν δικαιωματικά. Έχουν πάρει την ρεβάνς για τα καλά. Είμαι σίγουρος ότι θα γελάνε τρανταχτά όταν διαβάζουν για τέτοιες πρωτοπορίες της Honda σε μηχανές παραγωγής. Γι' αυτούς τέτοιες ειδήσεις αποτελούν την επίσημη παραδοχή της ήττας.



Υ.Γ
Το πρώτο χημικό σαπούνι φτιάχτηκε μόλις το 1943. Μέχρι τότε έπλεναν τα χέρια τους με στάχτες και λίπος. Έτσι το γράφω, για να μπαίνω στο πνεύμα.
Donna nobis pacem
Άβαταρ μέλους
FiestaLoca
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 31, 2008 4:44 pm
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Ιουν 20, 2008 9:45 am

FiestaLoca έγραψε:καλά ρε rc31, να μην θεωρηθεί κιόλας ότι η Honda έκανε καμιά πράξη.... καινοτομίας και πρωτοπορίας. Απλώς γιατί συγκαταλέγεται κι αυτή στις εταιρείες που "ακολουθούν".


Όχι τίποτε άλλο γιατί θα ακούσω σε λίγο ότι ετοιμάζει καμία εφεύρεση με ιμάντα μετάδοσης και θα καραφλιάσω εντελώς.
:-P


δεν ειπα οτι προτοτυπησε ,αλλα οτι ορισε που θα παει η αγορα ...... τουλαχιστον ετσι κανει τοσα χρονια
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Παρ Ιουν 20, 2008 11:46 am

Που ειν ο Βαγκνερ
Που ειν ο Πουτσινη

Εκει που νομιζεις οτι τα χεις δει ολα ξυπνας ενα πρωι και κοιτας στον καθρεφτη του μπανιου σου καποιον αλλο. Τελικα δεν ειναι μονο ο καθενας διαφορετικος απ τον αλλον αλλα μπορει να γινει και διαφορετικος απο τον ιδιο του τον εαυτο. Παρακαλω τους διαχειριστες του φορουμ να κλειδωσουν ολο το φορουμ τουλαχιστον μεχρι την δευτερα παρουσια οπου θα χουν ξεκαθαρισει λιγο τα πραγματα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Παρ Ιουν 20, 2008 12:11 pm

Παραλληλοκύλινδρε φίλε μου, μερικές απορίες και κάποιες διαφορετικές πορείες:
FiestaLoca έγραψε:Επί 20 χρόνια κράζατε τους Γερμανούς για τα ABS και για τους αποτυχημένους ιμάντες μετάδοσης.

Αυτό το ομαδοποιημένο β' πρόσωπο πληθυντικού, στο οποίο συγκαταλέγεις και μένα, ποιοι ακριβώς είναι; Κανένα αντιγερμανικό αντάρτικο; Κανένα εβραικό λόμπι; Τίποτε γιαπωνέζικα ζόμπι; οι Μασώνοι; η Opus Dei; Για ποιους μιλάς;.. Aυτό που δεν μπορεί να βάλει το μυαλό σου, ακριβώς λόγω της γηπεδοκομματικής σου προσέγγισης, είναι ότι υπάρχουν και κάτι τύποι εδώ γύρω που καλουπώνουν νου και πράξη κατά συνείδηση και όχι ανάλογα με το ποιο καράβι καραβοκυρεύουν. Είναι από τις περιπτώσεις που ισχύει το κάλλιο καραβογύρευε παρά καραβόδενε. Κοίτα κι άκου λίγο παραγύρω, κανένας δε τσούχτηκε απ΄αυτό.
Και τέλος πάντων, για ποιους από εικοσαετίας ιμάντες μιλάς; Τα 85 χρόνια που η BMW πλάθει μηχανάκια μόνο πολύ πρόσφατα στο Scarver και στα street μοντέλα της σειράς F, μόνο σ΄αυτά έχει δέσει λουρί στα γρανάζια τους. Αλλά είναι κι αυτή η ανακρίβεια, βλέπεις, που πάει α λα μπρατσετα με το οπαδιλίκι.
FiestaLoca έγραψε:Τώρα μπορούν όμως κι αυτοί να πανηγυρίσουν δικαιωματικά. Έχουν πάρει την ρεβάνς για τα καλά. Είμαι σίγουρος ότι θα γελάνε τρανταχτά όταν διαβάζουν για τέτοιες πρωτοπορίες της Honda σε μηχανές παραγωγής.

Τώρα, με ποιον ακριβώς τρόπο θα μπορούσε να σταθεί στο χειλάκι των Βαυαρών, όχι τρανταχτός γέλωτας, βρε έστω φαλτσοκομμένο μειδίαμα σαν της Τζοκόντενας, επειδή η Honda θα βάλει ABS σε supersport παραγωγής, την ίδια ώρα που οι ίδιοι δεν έχουν φτιάξει ούτε καν, ούτε ποτέ τέτοια μηχανάκια του σατανά, είναι κάτι ακατανόητο για τον κοινό νου. Βρε, υπό το παραπάνω σχήμα, ούτε άμαθος στην κανναβοποσία δε μπορεί να βγάλει γέλιο. Τι να πω,.. πάει και η μεγαλομανής παραζάλη αγκαζέ με το οπαδιλίκι, από το άλλο χέρι.
Και μια και στήθηκε το τρίδυμο χεράκι- χεράκι, να βάλουμε μέσα και λίγη υπερβολή να δέσει η συντροφιά, να κάψουμε μαζί με το δαχτυλίδι και ότι ξώμεινε από φαιά ουσία:
FiestaLoca έγραψε:...ψηφίζω δαγκωτό BMW.Γιατί μ' αρέσει που είμαι ζωντανός και αρτιμελής και επίσης γιατί ο ήχος είναι ασυναγώνιστος. Safety first!

Λοιπόν τρεχάτε! Όσοι δεν καβαλάμε BMW πάμε να κλείσουμε σούμπιτοι σουίτα στο KAT, μη μας πιάσει ξεβράκωτους ο δρεπανηφόρος αφέντης. Άμα σκάσουμε όλοι μαζί θα μας κάνουν και καλύτερη τιμή και τα τσιρότα δώρο. Ίσως από λύπηση που λοξοδρομήσαμε από τα καταστήματα Motorrad, και μας τα΄φαγαν τα φράγκα οι ταμειακές των γιαπωνεζοκωτσόβολων, να παίξει και τσάμπα ορός σφηνάκι. Σοβαρά τώρα, ότι η BMW είχε στήσει για την πελατεία της μονοπωλιακή καβάτζα στη ζωή και την υγεία, δεν το' χα συλλάβει ο φτωχός. Οι άλλοι,.. στη νεκροφιλία μας.

Φίλε της τρελής γιορτής, καλέ μου φίλε... Αυτό που θέλω να πω δω πέρα, και στα προηγούμενα τα λόγια μου, είναι πως μου μοιάζει καλό να βαζουμε φίμωτρο στη φανατίλα όταν τα πράγματα έχουν αιτίες, εξηγήσεις, ιστορία και προπάντων αλληλουχία, και ακόμα παραπάνω όταν αυτά τα ίδια τα πράγματα πάνε, έρχονται και παρέρχονται. Στο κάτω-κάτω δηλαδή, έχουν γραφτεί πολλές μπράντες στην άδεια κυκλοφορίας μας και θα γραφτουνε κι άλλες. Δεν πάει να πει ότι κάθε φορά πρέπει να στίβουμε λογικές και παραλογικές για να ντύσουμε με ένα πέπλο υπέρτερης κοσμοθεωρίας το γούστο της καβάλας μας. Και μόνο που έτσι γουστάρουμε, φτάνει και περισσεύει, κι ας περισώσουμε τα λόγια μας και τα γνωστικά μας για κανένα καμάκι... Καλοκαιράκι έρχεται.
FiestaLoca έγραψε:Υ.Γ
Το πρώτο χημικό σαπούνι φτιάχτηκε μόλις το 1943. Μέχρι τότε έπλεναν τα χέρια τους με στάχτες και λίπος.

Α, μην το λες... Μέχρι τότε και λίγα χρόνια πριν υπήρχε και η εναλλακτική του οργανικού σάπωνος made in Auschwitz...
Αυτό μάλιστα,... αυτό είναι γερμανική πρωτοπορία.
Τελευταία επεξεργασία από The DuketoR και Παρ Ιουν 20, 2008 6:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Παρ Ιουν 20, 2008 12:29 pm

Α, μην το λες... Μέχρι τότε και λίγα χρόνια πριν υπήρχε και η εναλλακτική του οργανικού σάπωνος made in Auschwitz...
Αυτό μάλιστα,... αυτό είναι γερμανική πρωτοπορία.


:smt117
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό prodigygr την Παρ Ιουν 20, 2008 12:30 pm

σαν να άναψαν λίγο τα αίματα ε !!!
εγώ πάντως αδέρφια ποτέ δεν θα έπαιρνα δούκα αν είχε ABS.
και αυτό γιατί θέλω να έχω εγώ τον έλεγχο της πρόσφυσης τον τροχών μου.
βεβαία αν είχα μια μπέμπα με 500 κιλά βάρος και οι λόγοι απόκτησης της ήταν για κάνα ταξίδι και μόνο ε ίσως, λέω ίσως και να δεχόμουν να έχει ABS.
στο τουτουτ μου πάντως, ένα ranault clio, μου κακοφαίνεται που παταω το φρένο και δεν σταματάει, αντίθετα κάνει σαν να περιπατάει πάνω σε καρυδότσουφλα και μου τι δίνει στα νεύρα.
τέλος πάντων λέω τεχνολογία είναι κάτι θα ξέρουν και θα το έβαλαν
KTM DUKE II
Άβαταρ μέλους
prodigygr
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Τετ Μαρ 05, 2008 1:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό golis την Παρ Ιουν 20, 2008 12:45 pm

ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΑ ΕΙ-ΜΠΙ-ΕΣ
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό prodigygr την Παρ Ιουν 20, 2008 2:19 pm

golis έγραψε:ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΑ ΕΙ-ΜΠΙ-ΕΣ


ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
KTM DUKE II
Άβαταρ μέλους
prodigygr
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Τετ Μαρ 05, 2008 1:29 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό georgek την Παρ Ιουν 20, 2008 6:29 pm

ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΒΕΣΠΑΑΑ???
Κανω φασαρια...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο HONDA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες