Αναζωπυρώνονται οι φήμες για το νέο VFR 1000

Συντονιστής: Συντονιστές

Αναζωπυρώνονται οι φήμες για το νέο VFR 1000

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Ιούλ 08, 2008 1:55 pm

Σύμφωνα με το περιοδικό Motocilclisimo, η Honda έχει εξελίξει και αναμένεται πολύ σύντομα να παρουσιάσει το νέο VFR. Τα σενάρια για πεντακύλινδρο, διάταξης V, κινητήρα επαληθεύονται και το ρεπορτάζ του Ισπανικού περιοδικού κάνει λόγο για μία προηγμένη τεχνολογικά μοτοσικλέτα.






Οι…υποψίες του Motociclisimo βασίζονται στο γεγονός πως αμφότερα τα VFR 800 και CBR 100 XX Blackbird, δεν έχουν ανανεωθεί, παρά το ότι οι κινήσεις του ανταγωνισμού επιβάλουν κάτι τέτοιο. Το ότι μια υπερκυβισμένη έκδοση του VFR θα μπορούσε να αντικαταστήσει επάξια τις δύο προαναφερθείσες μοτοσικλέτες, είναι αυτό που πυροδότησε την …περιέργεια των ισπανών συναδέλφων, οι οποίοι έψαξαν και ανέλυσαν το ιστορικό της φημολογίας των τελευταίων ετών, που αναφέρεται κυρίως στην εφαρμογή ένος V5 (όπως MotoGP) κινητήρα σε μια «πολιτική» μοτοσικλέτα.

Σύμφωνα με το Motociclisimo, η Honda δουλεύει επί 5 χρόνια το συγκεκριμένο project και ίσως το Σεπτέμβριο θα παρουσιασθεί το νέο VFR 1000, στα πλαίσια των εορτασμών για τα 60 χρόνια της εταιρείας. Όπως όλα τα μοντέλα της συγκεκριμένης σειράς, έτσι και το νέο VFR 1000 θα είναι φορέας της τεχνογνωσίας του HRC, με τον κινητήρα να αποτελεί τον ομφάλιο λώρο μεταξύ αγώνων και…πραγματικότητας. Ο V5 της εποχής των 990 κ.εκ. στα MotoGP, θα είναι πιθανότατα ο κινητήρας που θα εφαρμοσθεί στο νέο VFR 1000, έχοντας –φυσικά- υποστεί αρκετές αλλαγές προκειμένου να προσαρμοστεί στα νέα του καθήκοντα.

Ο κυβισμός δεν θα ξεπερνά τα 1000 κ.εκ. και η απόδοση θα κυμαίνεται στους 150 – 160 ίππους, καθιστώντας ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται για μια αγωνιστική replica όπως η Ducati Desmosedici RR, αλλά για μια απόλυτα χρηστική μοτοσικλέτα που τοποθετείται στην κατηγορία των sport – touring (με το sport τονισμένο πάντως). Εκτός του μοναδικού αυτού κινητήρα, το VFR 1000 θα φέρει επίσης – σύμφωνα πάντα με το Motociclisimo-, σύστημα συνδυασμένου ABS, κατ΄ επιλογή ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ τα εκατέρωθεν του κινητήρα και πλαγίως τοποθετημένα ψυγεία, θα αντικατασταθούν από ένα μεγάλης επιφανείας κυρτό ψυγείο σε …«φυσιολογική» θέση», δηλαδή πίσω από τον μπροστινό τροχό.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Τρί Ιούλ 08, 2008 1:59 pm

Θα μας αρρωστήσουν οι Ισπανοί μεσημεριάτικα....άντε να δούμε.......
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τετ Ιούλ 09, 2008 7:05 pm

Αν βγει θα σπάσει ταμεία. Μακάρι ....
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900


Επιστροφή στο HONDA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron