Το λέω αυτό γιατί μετά την πρόσφατη περιπέτειά μου έμαθα μερικά πράγματα ακόμα
Οσο και εύκολο είναι να ρυθμίσεις βαλβίδες και τον ψεκασμό πρέπει να ξέρεις την ιστορία της μηχανής σου ,πράγμα που το έμαθα εφόσον την έλυσα
Ξεκινώντας να αλλάξω μόνο φλάντζες γιατί αυτές είχαν το πρόβλημα οι πρώτες ήταν από περμανίτη μετέπειτα έβαλαν μεταλλικές, ανακάλυψα πως οι βαλβίδες με την χρήση και παίρνοντας αέρα και λάδι από τις χαλασμένες φλάντζες άρχιζαν να καίγονται και να πιάνουν καρβουνίλα πράγμα που δεν τις άφηνε να δουλέψουν σωστά και να ρυθμιστούν σωστά παρέα με τον χρονισμό (κεντράρισμα) των ψεκασμών
Το λάθος που έκανα ήταν πως ρύθμισα βαλβίδες και συγχρόνισα τους ψεκασμούς μη γνωρίζοντας πως οι φλάντζες ήταν χάρτινες και το αποτέλεσμα ήταν να "σκάσουν" και να δημιουργήσουν το πρόβλημα στις κεφαλές, πιο πολύ στην αριστερή που τραβάει την περισσότερη πίεση ,έτσι το "κύκλωμα" χάλασε και αναγκάστηκα να πάω στην επισκευή
Αυτά τα ολίγα από την πρόσφατη περιπέτεια μου