Σχεδόν έτοιμος ο εξακύλινδρος κινητήρας

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

Σχεδόν έτοιμος ο εξακύλινδρος κινητήρας

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Ιούλ 17, 2008 9:55 am

Το πρωτότυπο Stratosphere παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τόκιο το 2005, ενώ η Suzuki ανακοίνωσε δύο χρόνια μετά την πρόθεση της για παραγωγή της μοτοσικλέτας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη ο κινητήρας βρίσκεται στο στάδιο τον τελικών δοκιμών.



Αναμφισβήτητα το Stratosphere είχε προκαλέσει αίσθηση όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Κυριότερα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας ήταν η σχεδίαση της που θύμιζε μια φουτουριστική εκδοχή του θρυλικού «Katana», καθώς και ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας της.

Το μηχανικό αυτό σύνολο ήταν ελάχιστα πιο πλατύ από τον τετρακύλινδρο 1300αρη του «τότε» Hayabusa, ενώ με χωρητικότητα 1.100 κ.εκ. απέδιδε (σύμφωνα με την Suzuki) 180 ίππους και 13,8 kgm ροπής.

Εντύπωση επίσης προκαλούσαν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, οι τέσσερις προβολείς Led, τα ρυθμιζόμενα γκριπ και η δυνατότητα επιλογής μεταξύ αυτόματης / ημιαυτόματης λειτουργίας του κιβωτίου ταχυτήτων.

Το Stratoshpere έτυχε ευρείας υποδοχής αποτελώντας πόλο έλξης για το κοινό και η Suzuki λαμβάνοντας το μήνυμα, ανακοίνωσε το 2007 πως η μοτοσικλέτα πρόκειται να μπει στις γραμμές παραγωγής το 2009.

Μάλιστα παρουσιάστηκαν κάποιες studio φωτογραφίες και ένα μικρό σε διάρκεια video με ένα Stratosphere σε κίνηση, χωρίς ωστόσο να ανακοινωθεί κάτι σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου παραγωγή, παρά μόνο το ότι το μοντέλο παραγωγής θα διατηρήσει τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα.

Από τότε δεν υπήρξε κινητικότητα στο θέμα «Stratosphere», αλλά πρόσφατα διέρρευσαν κάποιες πληροφορίες από το στρατόπεδο της Suzuki, που αναφέρουν πως ο κινητήρας βρίσκεται στο στάδιο των τελικών δοκιμών.

Το γεγονός αυτό ενισχύει τις δηλώσεις της Ιαπωνικής εταιρείας σχετικά με το χρονοδιάγραμμα παρουσίασης του Stratosphere (2009), αλλά λαμβάνοντα υπ όψιν τα …σαράντα κύματα από τα οποία πέρασε το επίσης πρωτότυπο B-King μέχρι να παρουσιαστεί, ίσως θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο παραπάνω.

Η περίπτωση του B-King όμως απέδειξε και κάτι άλλο, αφού δεν υπήρξαν μεγάλες διαφοροποιήσεις -τουλάχιστον σε ότι αφορά στην αισθητική- μεταξύ του πρωτότυπου και του μοντέλου παραγωγής, οπότε πολύ πιθανόν και το Stratosphere να διατηρήσει εκτός του κινητήρα και ένα μεγάλο ποσοστό της σχεδίασης από την μοτοσικλέτα που παρουσιάστηκε στο Τόκιο.

Σίγουρα πάντως το συγκεκριμένο μοτέρ θα μπορούσε να αποτελέσει την αφετηρία για την παρουσίαση πολλών νέων μοντέλων, εισάγοντας την Suzuki σε μια νέα εξακύλινδρη εποχή. Ίδωμεν.

http://www.mototriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=70865
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Ιούλ 17, 2008 1:03 pm

προσωπική γνώμη σε οτι αφορά το σχέδιο: Α Σ Χ Η Μ Ο
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό prodigy την Πέμ Ιούλ 17, 2008 2:31 pm

προσωπική γνώμη σε οτι αφορά το σχέδιο: Κ Α Κ Α Σ Χ Η Μ Ο

αλλα respect κιολας.
KTM DUKE II & KTM 950 SM Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕ !!! Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
prodigy
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό TREKGS την Πέμ Ιούλ 17, 2008 3:12 pm

Φινεται οτι τα εξακυλινδρα θα βγουν παλι στην επιθεση.Εχω ακουση πως ειναι φοβερος κινητηρας
αλλα δεν ειχα την τυχη να το διαπιστωσω κατ ιδιαν .Ειναι κανενας που εχει δοκιμασει
Honda CBX 1970,kawasaki kz1300?

Αν η suzuki καταφερει να φτιαξει τετοιο κινητηρα αφηνωνταs πισω τα σοβαρα μειονεκτηματα βαρους, καταναλωσεις,και πολυπλοκοτητας τοτε μιλαμε για πολυ ενδιαφερον περιπτωση.Ας μην ξεχνουμε οτι τα εμποδια που υπαρχαν στην διαχειρηση καυσιμου την δεκαετια 70-80 αλλα και βαρους υλικων δεν υπαρχουν πλεον.

Απο εμφανιση δεν φαινεται κια ασχημη.Καλυτερα να δεις απο κοντα κατι για να εισαι σιγουρος...
ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΖΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ
Άβαταρ μέλους
TREKGS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 12:23 pm
Τοποθεσία: ΛΕΜΕΣΟΣ-ΚΥΠΡΟΣ


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης