Υποψήφιοι δολοφόνοι στα τιμόνια

Οτι σάς συμβαίνει - οτι βλέπουν τα μάτια μας στον μοτοσυκλετιστικό χώρο και οχι μόνο.

Υποψήφιοι δολοφόνοι στα τιμόνια

Δημοσίευσηαπό Gandalf την Δευτ Ιούλ 21, 2008 10:35 am

Τι θα γίνει επιτέλους με τους «υποψήφιους δολοφόνους» , που κυκλοφορούν κάθε μέρα στους δρόμους της Ελλάδος; Γνωρίζουμε όλοι οτι ο Έλληνας οδηγός είναι , επιεικώς, ανεκπαίδευτος και σίγουρα επικίνδυνος. Να τολμήσω να δώσω μια εικόνα;
Ας πάρουμε την κίνηση εντός πόλης. Οι δρόμοι σαφώς και είναι σχεδιασμένοι για το 1/3 του σημερινού στόλου οχημάτων και αποδυκνείεται σίγουρα πολύ δύσκολο να υποστηρίξουν την καθημερινότητα των πολιτών. Παρόλα αυτά , αντί οι ίδιοι να αντιληφθούμε πως σε μια τέτοια κατάσταση , θα ήταν καλύτερα για όλους ο μετριασμός της χρήσης των Ι.Χ και η στροφή σε δίκυκλο (ποδήλατο/μηχανή) ή στα ΜΜΜ (Μέσα Μαζικής Μεταφοράς) θα διευκόλυνε πάρα πολύ την κατάσταση , εμείς αντίθετα λοιπον , στρεφόμαστε σε απόκτηση αγοράς SUV θηρίων που σίγουρα θέλουν τον διπλάσιο χώρο κίνησης και παρκαρίσματος. Αποτέλεσμα;... ακόμα περισσότερο «πήξιμο» και μποτιλιάρισμα στον δρόμο. Αυτό φυσικά οδηγεί στην αύξηση του βαθμού αναμονής εντός του Ι.Χ. και στην μεγαλύτερη δημιουργία εκνευρισμού στον οδηγό.
Οδηγός λοιπόν , ανεκπαίδευτος , εκνευρισμένος σε μια περιοχή που ο χώρος κίνησης , υπολογίζεται στα 5-20km/hr , σπαταλά περίπου 2 με 3 ώρες καθημερινώς ( !!! ) μέσα στο όχημα του , μόνο για την διαδρομή σπίτι – εργασία. Αυτό ορίζεται ώς περίπου 2 μέρες μέσα στο αυτοκίνητο μόνο για τις εργάσιμες μέρες του μήνα. Είναι αναμενόμενο λοιπόν να υπάρξει μια αίσθηση εκνευρισμού. Το δυστυχές όμως της υπόθεσης , είναι οτι μαζί με αυτόν , λόγω της ηλίθιας νοοτροπίας και της ανύπαρκτης παιδικής αγωγής μας, να οδηγούμαστε σε παραβιάσεις ΚΟΚ και αψυχολογήτες κινήσεις απο αυτούς, που θα βάλουν σε κίνδυνο και την ακεραιότητα των άλλων αλλά και των ιδίων.
Παράδειγμα αψυχολόγητης κίνησης , είναι η άσκοπη αλλαγή λωρίδας , για να κερδισούν 5-10 μέτρα χώρου , κάτι όμως που συνεπάγεται και περαιτέρω καθυστέρηση στους υπόλοιπους που θα περιμένουν την κίνηση αυτού του οδηγού. Επιπροσθέτως σε αυτό , η κίνηση αλλαγής θα γίνει ώς επι το πλείστον χωρίς να γίνει χρήση του φλάς και έλεγχο καθρέφτη για επερχόμενο όχημα. Ειδικά εδώ να βάλουμε το θέμα μηχανή στην πόλη , που με την ανοχή του νόμου , μπαίνει στην διαδικασία της διύθησης. Σίγουρα αυτό σύμφωνα με τον νόμο απαγορεύεται , αλλά κανείς δεν το απαγορεύει στην πρακτική , αφού αν προστεθούν στους στοίχους κατά ακολουθία , ο στόλος του ενός εκατομμυρίου δικύκλων , μάλλον θα πρέπει να τα παρκάρουν όλοι τα οχήματα τους ώς έχουν και να αρχίσουν να περπατούν. Κάτι βέβαια που σύμφωνα με έρευνες κοντά στο έτος 2010 θα συμβεί με την γεωμετρική αύξηση του πληθυσμού εντός της πρωτεύουσας και τις πωλήσεις Ι.Χ.
Μένοντας όμως στο θέμα ας προσπαθήσω να μείνω και λίγο στο θέμα κυκλοφοριακής αγωγής.
Στην πόλη αλλά και εκτός πόλης, θα δούμε οδηγούς που πλέον εμπιστεύονται πιο πολύ απο όσο πρέπει το όχημα τους οτι θα φρενάρει , ενώ οι ίδιοι δεν γνωρίζουν καν τα βασικά μηχανολογικά του , άρα και τις οριακές του αντιδράσεις. Πρόσφατα ας πούμε, επέστρεφα με την μηχανή απο την μεριά του Διονύσσου , (Γερμανικό Νεκροταφείο) κινούμενος ώς συνήθως με την ταχύτητα που θα είχε ενα πούλμαν με συμπαθείς Γιαπωνέζους τουρίστες που φωτογραφίζουν τα πάντα... δηλαδή με 30-40χιλιόμετρα την ώρα, περισσότερο απολαμβάνοντας την διαδρομή, αλλά και επειδή γνωρίζοντας την διαδρομή, υπάρχει και γνώση των πολύ σοβαρών ατυχημάτων που γίνονται στην περιοχή.
Μερικές δεκάδες μέτρα μετά , υπάρχει κλειστή ανηφορική αριστερή (δεξιά κατηφορική για όσους πάνε προς Ν.Μάκρη) όπου πριν φτάσω εκεί μείωσα ακόμα περισσότερο για καλή μου τύχη, όπως φάνηκε! Στα επόμενα δεύτερα επερχόμενο μπλέ Hundai με 4 νεαρούς μάλλον επιβάτες, έχασε την στροφή αφού πήγαινε σίγουρα με πολλά χιλιόμετρα, αφού ο οδηγός σίγουρα προδόθηκε απο την ανικανότητα του και την έλλειψη γνώσης του οχήματος του. Το αυτοκίνητο δεν μπόρεσε απλά να στρίψει , μιας και δεν είναι στημένο για να μπαίνει με αγωνιστικά χιλιόμετρα και να συγκρατήσει μια κλειστή γραμμή. Ακόμα όμως και αν ήταν αυτό εφικτό , μιλάμε για δημόσιο δρόμο, όπου ο παράγοντας άγνωστο είναι εκείνος που θα κάνει 9 στις 10 την εμφάνιση του , σε αναπάντεχο χρονικό σημείο. Ο οδηγός λοιπόν της υπόθεσης δείχνει σαφώς οτι χάνει τον έλεγχο , μπαίνει στην δική μου λωρίδα (αντίθετη) με εμένα να έχω φυσικά κοκκαλώσει την μηχανή απο το φρενάρισμα και προσπαθώντας να κερδίσω λίγα μέτρα προς το κέντρο για να μην πέσω πάνω του αφού έβγαινε δεξιά μου. Ο οδηγός αφού διαπίστωσε οτι είχε φύγει το όχημα του , φρενάρει ακόμα περισσότερο και για να μην με χτυπήσει κόβει και πάλι αριστερά και μπαίνει σε ενα παράδρομο. Για καλή του τύχη βέβαια δεν είχε άλλο αυτοκίνητο πίσω του και φυσικά η δική μου κίνηση είχε μπλοκάρει την άλλη λωρίδα και τα οχήματα πίσω μου.
Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν, λόγω σαφής υπερεκτίμησης των οδηγικών ικανοτήτων του αλλά και του οχήματος του, ρίσκαρε εκείνη την στιγμή 5 ζωές που δεν του έφταιγαν απολύτως τίποτα. Και γιατί αυτό, αλήθεια;... για να αποδείξει τι ακριβώς;.. ποιός είναι εκείνος ο sponsor που θα του δώσει τα ευρώ για την επιτυχή διαδρομή του σε λίγα δεύτερα κάτω ή επιτυγχάνοντας να πάει τον Κορεάτικο ματρακά του σε οριακές διαδρομές; Έχοντας μάλιστα και 3 ακόμα ανθρώπους μέσα , επιβαρρύνοντας ακόμα περισσότερο το μηχανολογικό όριο του οχήματος του; Μήπως τελικά σε αυτούς τους ανθρώπους θα έπρεπε να αφαιρείται η άδεια οδήγησης αλλά και ο περιορισμός τους κατ’ οίκον , σε ημέρες εκδρομών και εξόδων αφού είναι ικανοί για το χειρότερο αυτές τις ημέρες; Βέβαια αν γίνει κάτι τέτοιο μιλάμε για το 70-80% των Ελλήνων οδηγών που θα μείνουν περιορισμένοι.
Ας αφήσουμε όμως τους υποψήφιους Schumacher του Ελληνικού δημόσιο δρόμου και ας πιάσουμε τους υποψήφιους Rossi. Μιλώ για τους «δήθεν» αναβάτες μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Πρόκειται για την άλλη τάξη οδηγών που θεωρούν οτι οι σφήνες σε πηγμένος δρόμους, η παράνομη αντίθετη κίνηση σε μονόδρομους ή πάνω σε πεζοδρόμια καθώς και η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, αποτελεί προνόμιο τους. Ειδικά κάποια δίκυκλα μικρού κυβισμού (παπιά, scooters) που με την δικαιολογία του «παραδίδω κάτι» δεν δίνουν σημασία στον κώδικα και φυσικά ρισκάρουν τόσο την ζωή τους, αλλά μερικές φορές και των υπόλοιπων. Βλέπεις λοιπόν μηχανές να κάνουν διύθηση με 100-120 χλμ/ωρα μέσα στην Κηφισίας ή στην Πατησίων και αναρρωτιέσαι σε ποιό ακριβώς σημείο , θα γίνει ο αναβάτης αυτός , «ήχος και φώς» σε μια πρόσκρουση του. Φαινόμενο αυξητικό ιδιαίτερα τις καλοκαιρινές μέρες που αυξάνονται οι εποχικοί αναβάτες μηχανών. Εποχικοί κυρίως επειδή όλες τις άλλες εποχές προτιμούν το Ι.Χ. τους. Αυτό βέβαια δεν είναι κακό , αλλά η εν γέννει συμπεριφορά τους και νοοτροπία τους, είτε με Ι.Χ. είτε με δίκυκλο είναι εκείνη που προκαλεί αυτή την εντύπωση.
Επειδή όμως μιλάμε για θεωρία μέχρι στιγμής ας βάλω και μερικά κακώς κείμενα που όλοι βλέπουμε στους δρόμους μας.
Ι.Χ. και οδηγοί λοιπόν...
- Άσκοπη αλλαγή λωρίδος ή στροφή σε στενό χωρίς φλάς που θα ανάψει σε σωστό χρόνο και οχι την ίδια ώρα που γυρνάει το τιμόνι.
- Χρήση κινητού. Μουσική , Κλιματισμός και κινητό, είναι ο καλύτερος συνδυασμός για εναν οδηγό να γίνει φονιάς των συνανθρώπων του. Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου, οτι ο επόμενος/η που θα με κλείσει ή θα πάει να με ρίξει επειδή μιλά στο κινητό , θα αγοράσει νέα συσκευή καθώς αυτή που έχει θα την κάνω , βιαίως... ανταλλακτικά. Για να μην μιλήσω για τους ίδιους.
- Παραβίαση σηματοδότη... ΦΥΛΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ! Είναι εν γνώσει τους , φονιάδες.
- Κίνηση στην Ε.Ο. ή στην Α.Ο με 80-90 χλμ στην αριστερή λωρίδα... Κυρίες και κύριοι ... η αριστερή λωρίδα είναι ΜΟΝΟ για προσπεράσεις... οχι για να πάτε εκδρομούλες με χαμηλές ταχύτητες. Μόνο όταν όλα είναι πηγμένα είναι , ας πούμε, δικαιολογημένη ή ύπαρξη οχημάτων εν πορεία εκεί. Όπου και πάλι αν είναι εφικτό να κάνεις δεξιά για να περάσει κάποιος που πάει για προσπέραση , τότε απλά το κάνεις... δεν πεισματώνεις σαν το μουλάρι εκεί.
- Καθρέφτες... ειδικά στις κυρίες αυτό που το έχουν κουσούρι να μην τους κοιτάνε στο μεγαλύτερο ποσοστό τους. Οι καθρέφτες λοιπόν είναι το 70% της σωστής οδήγησης.. δεν είναι για διόρθωση makeup , ούτε διακοσμητικοί. Ρυθμίστε τους και χρησιμοποιήστε τους.
- Ψεκαστήρες παρμπρίζ... Λοιπόν θα το κάνω... θα έχω ενα μπουκάλι νερό μαζί μου και ο επόμενος που θα πετάξει τον πίδακα του εν κινήσει και δεν είναι ρυθμισμένος σωστά με αποτέλεσμα να με κάνει μπάνιο.... θα του δώσω την ίδια αίσθηση με το μπουκάλι μου. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τασάκια και αποτσίγαρα. Φωτιά στην φωτιά όπως λένε, μπας και καταλάβουν.
- Ταχύτητες «αγωνιζόμενου»... Δεν είναι κανείς Schumacher , δεν είναι κανείς Rossi... αυτό ισχύει και για τους δύο τύπους οδηγών. Ο δημόσιος δρόμος δεν είναι πίστα και στην επόμενη στροφή ή διαδρομή θα υπάρχει ενα παιδάκι, μια γιαγιά, μια λακκούβνα-κρατήρας, λάδια, ή άσφαλτο γυαλί. Το χρέπι που καβαλάτε ακόμα και αν έχει τα φόντα να πάει σωστά... ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΧΕΡΙΑ. Το απλό είναι οτι κανείς μέσος οδηγός δεν είναι οδηγός αγώνων. Ακόμα όμως και οι οδηγοί αγώνων , ξέρουν πολύ καλά πως οι δικές τους ικανότητες στον δημόσιο δρόμο δεν φτάνουν για να προφυλάξουν και τους άλλους. Κανείς μέσος οδηγός δεν μπορεί να μαζέψει το όχημα του με πάνω απο 140 χλμ την ώρα... είτε αυτό λέγεται σκασμένο μπροστινό λάστιχο ή καφάσι στην μέση του δρόμου. Κανείς επίσης μέσος οδηγός (κυρίως Ι.Χ.) δεν είναι ικανός να αποφύγει εμπόδιο μέσα στην διαδρομή του ενώ στρίβει. Ή θα πέσει πάνω του ή θα βγεί εκτός δρόμου. Στις μηχανές μπορεί αν ο οδηγός έχει κάνει ενα δύο μαθήματα σε ειδικές σχολές που υπάρχουν να έχει καλύτερες πιθανότητες , αλλά και εδώ ο μέσος όρος δεν θα τα καταφέρει. Υπο κλίση φρενάρισμα στην μηχανή οδηγεί σε σήκωμα και μετά σε εκατοστά του δεύτερου για αντίδραση.
- Σφήνες και διύθηση για μηχανές... Να το πω αλλιώς... όταν πάς με 20-30χλμ την ώρα ανάμεσα με τα αυτοκίνητα , μπορείς να προλάβεις ενα χέρι απο παράθυρο , ενα κλείσιμο απο Ι.Χ. , ή ακόμα και άνοιγμα πόρτας. Αν πας με 60-100χλμ την ώρα... απλά... ήχος και φώς. Στις σφήνες αφήνουμε εαυτόν στην ικανότητα οδήγησης του άλλου οδηγού. Δηλαδή αν θα μας δεί... αν θα φρενάρει... αν θα κάνει χώρο... αν δεν θα περάσει απο πάνω μας. Οι σφήνες είναι πάντα μια οδηγική κίνηση στην μηχανή που θα την φέρει στα όρια αναρτήσεων και ελαστικού. Το περιθώριο αντίδρασης εκεί είναι ελάχιστο, ακόμα και στο φρενάρισμα καθώς η αδράνεια του μοτέρ υπό ρυθμό στροφών .
- Εξοπλισμός.. σε διάφορα μοτοσυκλετιστικά forum το έχουμε συζητήσει πολλάκις.. Καλό το κράνος (ειδικά αν δεν είναι κιούπι...βλ... κράνος απο διάφορα super market… και έχει και κάποιες προδιαγραφές), αλλά ρε παιδιά... με σορτσάκι, σανδάλι και τιράντα ή καθόλου μπλουζάκι , ποιός μας λέει οτι η άσφαλτος θα μας «λυπηθεί» σε μια περίπτωση πτώσης και τριβής; Ο βαθμός τριβής δεν αλλάζει με γνώμονα τις εποχές. Αντίθετα μάλιστα το καλοκαίρι ενα έγκαυμα σημαίνει τέρμα διακοπές και τέρμα βουτιές στην θάλασσα. Ενα τζινάκι , δετό παπούτσι και ενα καλοκαιρινό μπουφανάκι , μια χαρά χωράνε μέσα στο top case και μας προστατεύει και στον δρόμο. Προτιμώ να με βλέπουν σαν διαστημάνθρωπο , παρά σαν κακομοίρη με γάζες και εγκαύματα με νερό σε ιάση.
- Ταχύτητα και οδηγοί. Αποδεδειγμένα οι μηχανές πιάνουν πολύ πιο γρήγορα την τελική τους ταχύτητα. Ειδικότερα αν μιλάμε για κάποιο SS τα 200+ είναι στο κοντέρ μέσα στα 10 δεύτερα... τα πρώτα 100 είναι μάλιστα στα 3-4 δεύτερα!!!Δηλαδή μετράω ώς το 4 και έχω 100χλμ στο κοντέρ. Μπορεί κάποιος να μου πεί πως θα αντιδράσει σε κάτι που θα πεταχτεί μπροστά του σε αυτή την κίνηση όταν ο μέσος όρος αντίδρασης είναι 2-3 δεύτερα; Βλέπουμε πιτσιρικάδες κυρίως με άγνοια μηχανολογικών και κινδύνου να μπαίνουν σε τέτοια διαδικασία αύξησης ταχύτητας χωρίς καν να έχουν ιδέα πως θα μεταχειριστούν μια μεταλλική βολίδα σε δύο τροχούς που σε τέτοια κατάσταση θα ζυγίζει κοντά στους 50 τόνους εν αδράνεια; Μήπως θα ήταν καλό να έχουμε το μυαλό μας στο κεφάλι και οχι στο δεξί grip;
- Συνεπιβάτες/συν-αναβάτες... Έχοντας στο όχημα μας, 1-3 ψυχές ακόμα , ο βαθμός υπευθυνότητας αυξάνει. Ακόμα δηλαδή και αν είμαστε έτοιμοι να ρισκάρουμε το τομάρι μας, γιατί είμαστε ανεγκέφαλοι , θα πρέπει να γνωρίζουμε οτι οι άνθρωποι που είναι μαζί μας, στηρίζονται πάνω μας για να πα΄νε και να έρθουν σώοι. Έχουν οικογένειες που τους περιμένουν και θα ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ για ότι τους συμβεί απο δική μας κακοδιαχείριση του οχήματος μας. Εκτός αυτούς καλό είναι να ξέρουμε οτι μηχανολογικά το όχημα , συμπεριφέρεται τελείως διαφορετικά όταν έχει επιπλέον βάρος απο τα παραπάνω άτομα και σίγουρα θέλει ιδιαίτερο τρόπο μεταχείρισης σε σύγκριση με το να είμαστε μόνοι μας. Δεν μας φταίνε σε τίποτα κοινώς αν εμείς είμαστε αυνάνες και κάνουμε του κεφαλιού μας στον δρόμο.
Σίγουρα το κείμενο είναι μεγάλο... σίγουρα κάποιοι θα πουν οτι μας τα έχουν ξαναπεί αυτά... εγώ εκείνο που θα πω, είναι πόσοι απο εμάς πραγματικά τα έχουν κάνει βίωμα και τα έχουν περάσει στην οδήγηση τους; Ας τα έχουμε στην άκρη του μυαλού μας, για να είμαστε καλά και στις διακοπές μας τώρα, αλλά και στην καθημερινότητα μας , μετά.


Gandalf
let there be light!
Άβαταρ μέλους
Gandalf
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 11:17 am

Δημοσίευσηαπό Dakota την Δευτ Ιούλ 21, 2008 10:44 am

Ωραίο κείμενο, το θέμα είναι πόσοι από αυτούς τους δολοφόνους εκεί έξω έχουν συνείδηση της άγνοιάς τους και πόσοι θέλουν να διορθωθούν?
:smt102
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Δευτ Ιούλ 21, 2008 11:04 am

...μαγκες ετσι ειναι και χειροτερα θα ναι...οποιος δεν μπορει αποκεντρωνεται, εχει λιγοτερο αγχος με την κινηση και μεγαλωνει και τα παιδακια του πιο ανθρωπινα...λυση αλλη δεν βλεπω
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iznogood την Δευτ Ιούλ 21, 2008 11:12 am

Προσυπογραφω το κειμενο σου Gandalf, αν και ειναι δυσκολο να ακολουθησω τις ορθες προτασεις σου τουλαχιστον ας προσπαθουμε να τις εφαρμοζουμε με μια μικρη ενσταση οσον αφορα τη διηθηση αλλα και καποιες μικρες παρατηρησεις.
Νομιζω πως η διηθηση ειναι απαραιτητη και αναγκαια αλλα και μονοδρομος στη χρηση της μοτοσυκλετας και εχει "κανονες". Μοτοσυκλετα που κινειτε καταλαμβανοντας λωριδα προκαλει συγχυση και "θορυβο" στο οδηγο που ακολουθει, διηθηση με +10 χλμ απο την κινηση ειναι επαρκης σε ασφαλεια.
Διηθηση απο σταματημενο λεωφορειο απαγορευεται δια ροπαλου, θα περασει και ο πεζος αθεατος βιαστικα απεναντι να προλαβει την κινηση.
Μιλιουνια μοτοσυκλετων που σταματουν στο φαναρι και ξεκινουν σαν "σμαρι" να φτασουν στο επομενο φαναρι ειναι επικινδυνο για ολους..., +10 χλμ και απο αυτους (απο το σμαρι οχι απο τον τρελο που επιασε 100 σε 4sec)!
Αυτα τα πρατω χρονια τωρα (παρα πολλα) και δεν εχω τρακαρει ποτε με αυτοκινητο ή πεζο. Στατιστικα θα επρεπε να εχω καποιου ειδους ατυχημα, ακομη ομως και να το παθω συνολικα αυτα που λεω λειτουργουν. Δικη μου προταση λοιπον +10χλμ (Σημ. καποιοι το λεν "επιθετικη οδηγηση" με την δυσφημηστικη εννοια του ορου) και οχι -10, δεν θα αργησει η ωρα που καποιος θα περασει απο πανω σας!


Αυτα απο μενα.
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό FiestaLoca την Δευτ Ιούλ 21, 2008 11:14 am

Δεν φταίει κανένας Έλληνας οδηγός που το ελληνικό κράτος έδωσε άδειες ασκήσεως επαγγέλματος σε 10.000 σχολές οδηγών και συνεχίζει να δίνει.

Δηλαδή είναι λογικό να μην μπορούν να επιβιώσουν με έναν μαθητή το μήνα και να ψάχνουν τρόπο να αυξήσουν τα έσοδά τους. Όλο αυτό το απόστημα με τα διπλώματα οδήγησης που όλοι ξέρουμε, κάποτε πρέπει να σπάσει. Αυτή είναι η ρίζα του κακού.


κι αν αναρωτιέστε πως κυκλοφορούν όλοι αυτοί οι άσχετοι κάφροι στην Αθήνα, και που να πάτε σε καμία επαρχιακή πόλη να δώσετε για δίπλωμα! Εκεί δεν υπάρχει ούτε καν το τυπικό. Χύμα εμπόριο διπλωμάτων.
Donna nobis pacem
Άβαταρ μέλους
FiestaLoca
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 31, 2008 4:44 pm
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Ιούλ 22, 2008 3:24 pm

περιεγραψες μια καθημερινη μου βολτα πιστευω και αρκετων εδω μεσα

τελικα ολα καταληγουν στην παιδεια αυτον τον ανθρωπων αλλα και την δικια μας

καθημερινα παρανομουμε και το ξερουμε και συνεχιΖουμε να το κανουμε απλως επειδη μας βολευει

την επομενη φορα που οδηγουμε ας σκεφτουμε ποσες παρανομιες κανουμε καθημερινως και τι θα συναιβαινε αν στραβονανε

θα επρεπε ολοι οι οδηγοι να ξερουν να οδηγουν και τα 2 οχηματα και να ειχαν πρακτικη ασκηση στον δρομο και με τα 2

να δεις ποσα θα αλλαζανε τα πραγματα οταν μερικοι εξυπνοι οδηγοι θα ερχοντουσαν στην θεση μας εστω και για ενα μικρο χρονικο διαστημα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Ιούλ 22, 2008 9:32 pm

FiestaLoca έγραψε:
κι αν αναρωτιέστε πως κυκλοφορούν όλοι αυτοί οι άσχετοι κάφροι στην Αθήνα, και που να πάτε σε καμία επαρχιακή πόλη να δώσετε για δίπλωμα! Εκεί δεν υπάρχει ούτε καν το τυπικό. Χύμα εμπόριο διπλωμάτων.



Δεν φταιει το κράτος ... οι Αθηναίοι φταίνε ... 3500 κλήσεις απο την τροχαία κάθε Σαββατοκύριακο .

Ωρε πάτε καλά ? :smt110

Τα περι επαρχίας , άστα ... δεν θα μας βγάλετε ζούγκλα , επειδή έχετε κάνει την Αθήνα ζούγκλα.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Billy την Τρί Ιούλ 22, 2008 10:29 pm

rc31 έγραψε:θα επρεπε ολοι οι οδηγοι να ξερουν να οδηγουν και τα 2 οχηματα και να ειχαν πρακτικη ασκηση στον δρομο και με τα 2 να δεις ποσα θα αλλαζανε τα πραγματα οταν μερικοι εξυπνοι οδηγοι θα ερχοντουσαν στην θεση μας εστω και για ενα μικρο χρονικο διαστημα

Συμφωνώ έτσι είναι όπως τα λες. Με το αυτοκίνητο δεν έχεις την αίσθηση της πραγματικότητας και το σεβασμό προς του εαυτό σου όπως έχεις όταν βρίσκεται πάνω στην μοτοσυκλέτα. Για παράδειγμα οι περισσότεροι που οδηγούν αυτοκίνητο δεν μπαίνουν στο κόπο να δουν παραπέρα απο το προπορευόμενο όχημα, στο κάτω κάτω αν συμβεί κάτι πέφτουν στα φρένα άντε στην χειρότερη να σπάσουν λίγο τον κουβά. Στην μοτοσυκλέτα πάντα σκανάρεις τον δρόμο, κοιτάς ποιότητα οδοστρώματος (θα πιάσουν τα φρένα δεν θα πιάσουν?), αν κάνει αριστερά αυτός εγώ πρέπει να πάω εκεί, έχω αφήσει αρκετό χώρο απο το προπορευόμενο για ασφάλεια? Ο λόγος είναι απλως, δεν θα σπάσουμε μόνο προφυλακτήρες αλλά τα κεφάλια μας.
Σήμερα έγινε το εξής. Πήγα κάπου με ταξί με την μανα μου. Σε κάποια φάση κάποιος άλλαξε λωρίδα απο αριστερά και πέρασε μπροστά μας και ο ταξιτζής απλά πάτησε τέρμα φρένο. Φύγαμε όλοι μπροστά, ένιωσα την μητέρα μου να σπρώχνει το μπροστινό κάθισμα. Ο ταξιτζής πρέπει να ήταν 45-50χρονών, δηλαδή λογικά έπρεπε να έχει εμπειρία στο θεμα οδήγησης. Εγώ στα 23μου μόνο το είχα δει αυτό πριν κάν συμβεί!
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό prodigy την Τετ Ιούλ 23, 2008 9:16 am

εγω ΔΕΝ διαβάζω το κείμενο γιατί είναι τεράστιο. βαριέμαι. είναι κάνεις που το διάβασε να μας πει τι λέει? [smilie=beer.gif] :smt098
KTM DUKE II & KTM 950 SM Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕ !!! Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
prodigy
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Τετ Ιούλ 23, 2008 6:50 pm

Περιμενουμε περιληψη... :smt069
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Ιούλ 26, 2008 1:58 pm

Όσο περισσότερο τηρούμε τις παραπάνω υποδείξεις, τόσο πιο μακρυά από το να εμπλακούμε σε ατύχημα, μέσα στη πόλη, θα βρισκόμαστε.

Όσο για τις διηθήσεις, συμφωνώ Izno, πως είναι απαραίτητες μέσα στη πόλη, δεν νομίζω όμως πως ο Gandalf τις θεωρεί απαράδεκτες, αλλά αν κατάλαβα καλά, τονίζει πως δεν πρέπει να κάνουμε διηθήσεις με πολλά χιλιόμετρα. Και φυσικά συμφωνώ. Δεν υπάρχει χειρότερο (για τον αναβάτη αλλά και για τον οδηγό αυτοκινήτου) να κάνει μια μοτοσικλέτα διηθήσεις, μέσα σε αστικούς μποτιλιαρισμένους δρόμους, με ταχύτητες υψηλές. Είναι αυτοκτονία..

Δυστυχώς πολλοί δίτροχοι κάνουνε διηθήσεις μέσα στη πόλη παραβλέποντας αυτόν τον κίνδυνο. Όπως επίσης διατηρούν γενικά υψηλές ταχύτητες μέσα στους αστικούς δρόμους (οι οποίοι είναι οι περισσότερο επικίνδυνοι δρόμοι) με αποτέλεσμα να εμπλέκονται συχνά σε ατύχημα με αυτοκίνητο, καθώς το δεύτερο βγαίνει από στενό (πολλές φορές παραβιάζοντας το STOP, αλλά με χαμηλότερη ταχύτητα το αποτέλεσμα θα ήταν άλλο..).
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό CBF_1000 την Κυρ Ιούλ 27, 2008 11:20 am

rc31 έγραψε:περιεγραψες μια καθημερινη μου βολτα πιστευω και αρκετων εδω μεσα

τελικα ολα καταληγουν στην παιδεια αυτον τον ανθρωπων αλλα και την δικια μας

καθημερινα παρανομουμε και το ξερουμε και συνεχιΖουμε να το κανουμε απλως επειδη μας βολευει

την επομενη φορα που οδηγουμε ας σκεφτουμε ποσες παρανομιες κανουμε καθημερινως και τι θα συναιβαινε αν στραβονανε

θα επρεπε ολοι οι οδηγοι να ξερουν να οδηγουν και τα 2 οχηματα και να ειχαν πρακτικη ασκηση στον δρομο και με τα 2

να δεις ποσα θα αλλαζανε τα πραγματα οταν μερικοι εξυπνοι οδηγοι θα ερχοντουσαν στην θεση μας εστω και για ενα μικρο χρονικο διαστημα


Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Ηλία.
Δεν κάνουν μόνο οι άλλοι λάθη,κάνουμε και΄μεις.
Πριν καταδικάσουμε τους άλλους (σε αφαίρεση διπλώματος,πρόστιμο,φυλάκιση κ.α) , να
καταδικάσουμε τον εαυτό μας για τις πράξεις μας.
Άβαταρ μέλους
CBF_1000
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τετ Ιαν 09, 2008 12:13 am
Τοποθεσία: Πολύκαστρο
Ονομα χρήστη: Χρήστος
Μοντέλο: HONDA CBF 1000
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Κυρ Ιούλ 27, 2008 1:11 pm

Προσυπογράφω το κείμενο του φίλου Gandalf είναι ακριβός αυτά που πιστεύω, και που έχω πει σε διάφορους, όπου με κοιτάνε σαν να ήρθα από άλλη χώρα, η από άλλον πλανήτη.
Το θέμα είναι πως θα τα βάλουμε όλα αυτά στο φτωχό μυαλό του μέσου Έλληνα που νομίζει πως έχει το απόλυτο "εργαλείο" (κουβά) και πάει κάθε Πέμπτη και τσακίζετε στα διαζώματα της Λ. Καβάλας παίρνοντας μαζί του και αθώους περαστικούς, η κόψωχολιάζει ήρεμους οικογενειάρχες κάνοντάς τους να θέλουν να τους τσακίσουν στις κλωτσιές.
Αυτό που πιστεύω πως πρέπει να γίνει είναι να μπει υποχρεωτικά το μάθημα της οδικής συμπεριφοράς από το Δημοτικό, το μάθημα της οδηγικής συμπεριφοράς στο γυμνάσιο, και τα μαθήματα οδήγησης στο Λύκειο. Ούτως ώστε να εμπεδώνετε στο μυαλό από τα σχολικά χρόνια πως η τήρηση του Κ.Ο.Κ. σώζει ζωές και μας γλυτώνει από ψυχιάτρους .
Τέλος αυτό που χρειάζεται άμεσα, είναι η άμεση και αυστηρή αστυνόμευση και παραπομπή των διαφόρων σουμάχερ καπιρόσι κλπ κλπ πρώτον σε ψυχιάτρους, για να δουν τι φταίει και κάνουν αυτές της **Motocikleta - Bot** στον δρόμο δεύτερον στο να ξαναπεράσουν όλη τη διαδικασία της απόκτησης άδειας οδηγικής ικανότητας, για να μάθουν τον Κ.Ο.Κ. καλλίτερα (η επανάληψη είναι η αρχή της μάθησης) πρόστιμο δυσβάστακτο ακόμα και σε ιδιοκτήτη πολλών εκατομμυρίων € (για να φοβάται να ξανακάνει τα ίδια) και τέλος στην κατάσχεση του οχήματος του ,για ένα καλό χρονικό διάστημα, ώστε να μάθει πως "περνάνε" οι υπόλοιποι που είναι με τα πόδια, με τα Μ.Μ.Μ. η με μοτοσυκλέτα/ποδήλατο κάνοντας κάποιος άλλος αυτά που έκανε αυτός.
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Ιούλ 29, 2008 12:43 am

Οι Έλληνες και οι Έλληνες ... και έτσι και αλλιώς .....


Κύριοι ... θα σας το πω απλά .

Ολες οι καταστάσεις , μετριούνται σε ποσοστά .....

Εαν έχουμε 6 % τρελούς είμαστε καλά , άμα έχουμε 30% τρελούς πρέπει να ανησυχούμε .

Οι παρακλήσεις , για πλύση εγκεφάλου περί οδικής ασφάλειας , δεν πιάνει σε όλα τα μυαλά .

Υπάρχουν και οι περιπτώσεις , που έχουν σοβαρό πρόβλημα και δεν κοινωνικοποιούνται ΠΟΤΕ .

Πάραυτα παίρνουν δίπλωμα .


Μια συμβουλή έχω να δώσω ..... να προσέχεται στο δρόμο , ώστε να προβλέψετε τις πιθανές χαζομάρες που θα κάνουν οι γύρω σας , ώστε να αποφύγετε τις συνέπειες τους .


Η φράση ...... άραγε τώρα τι θα κάνει ο Μαλακς.... ο μπροστινός μου ... ας γίνει ένα μόνιμο ερώτημα όταν είστε στο δρόμο ...


τέλος για τους επιδειξίες , έχουν σίγουρα ανασφάλειες για το ανδρικό τους μόριο , και έτσι πιστεύουν οτι θα τεκνοποιήσουν ανοίγοντας απότομα το γκάζι , τόσο τους κόβει τόσο κάνουν.

Και να το ρίξουμε .... στο θέμα της ηλικίας η του ενθουσιασμού , ώστε να πάει στα κομμάτια το θέμα τούτο.

Η λογική λέει , οτι ναι μπορείς να κάνεις και εσύ μια τρέλα , να έχεις ένα ξέσπασμα πάνω στο τιμόνι τρέχοντας σαν κυνηγημένος , αλλά πρέπει να επιλέξεις τον κατάλληλο τόπο και χρόνο .
Και όχι όπου νάνε ...


Αυτα τα ολίγα ... και τα είπα και λίγο χύμα , διοτι τα πήρα στο κρανίο από τις διάφορες φιλοσοφίες που διάβασα.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250


Επιστροφή στο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες