Μια ΚΑΛΗ αλυσίδα 520 ΘΕΛΩ ... ζητάω πολλά ?

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Μια ΚΑΛΗ αλυσίδα 520 ΘΕΛΩ ... ζητάω πολλά ?

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Σεπ 09, 2008 7:34 pm

Μια βόλτα 400 χιλιόμετρα , με φορτωμένη με μπαγκάζια την μηχανή , ήταν αρκετή για δείξει πόσο φόλα ήταν η γυαλιστερή μου Oring αλυσίδα (Supersprox - ENG ) .

2000 χαρούμενα χιλιόμετρα , έπειτα το ταξίδι πιάσαμε τα 2400 , και έπειτα επειδή ήμουν αναποφάσιστος στο να την πετάξω , την ανέχθηκα τρεις μήνες ακόμα , και τώρα στα 3000 δεν πάει άλλο.

Ο κατασκευαστής λέει :
DID 520VC-7- 102L
RK 520TO-102L


Η παλιά ... ο θεός να την κάνει παλιά .... δημιουργεί ανομοιομορφία - ταλαντώσεις - παλμό που γίνεται αισθητός , όταν υπάρχει χαμηλή ροπή έλξεις από τον κινητήρα , σαν να μαγκώνει ελαφρά.

Το λάδωμα δεν βοηθάει , δεν βοήθησε ποτέ , όσο ήταν στα καλά της , ξερνούσε λευκό γράσο από μέσα της , τώρα δεν ξερνάει τίποτα .

Τι να πάρω ρε γαμ.... είμαι πολύ εκνευρισμένος με το θέμα .
Και όπου νανε ξεκινάνε και οι βροχές .



.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό After την Τρί Σεπ 09, 2008 9:21 pm

και did και rk, ειναι καλες
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Σεπ 09, 2008 9:47 pm

Κοιτάω για DID 520VM x-ring ...... την δίνουν για 400cc και πάνω .

Τώρα ψάχνω για τιμές ..

Κατι Yamahaκιδες στο XT 600 την πλήρωσαν λένε 130 € .. :rolleyes:

ΑΘΗΝΑ βρήκα μια τιμη στον xikis.gr 107€

Στο ΕΒΑΥ απο USA η ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ στα 70 € παραδομένη .


Αχχχχ μπελά που βάλαμε ... θα του πάρω ερπύστρια από άρμα να ησυχάσω .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Σεπ 10, 2008 12:44 am

Εχω ξεφτιλίσει το Google στο ψάξε ψάξε :smt119

Μονομαχία DID vs RK


http://www.didchain.com/specs.htm


http://www.rk-excel.co.jp/global/chain/chain_application.gif

Τελικά νίκησε η DID στον πόντο :smt051

DID 520VM vs RK 520XSO .

Τωρα που πήρα απόφαση , ψάχνουμε για τιμή .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Τετ Σεπ 10, 2008 10:01 am

Εκτός της αλυσίδας να αλλάξεις και τα γρανάζια που κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να είναι αλουμινένια .Γιατί ; διότι όσες φορές έβαζα σιδερένια γρανάζια στο ΥΑΜΑΗΑ μου η αλυσίδα τελείωνε στο πιτσ φιτίλι με τα αλουμινένια κρατούσε και 10.000 χλμ παραπάνω
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό After την Τετ Σεπ 10, 2008 1:43 pm

soter3gm έγραψε:Εκτός της αλυσίδας να αλλάξεις και τα γρανάζια που κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να είναι αλουμινένια .Γιατί ; διότι όσες φορές έβαζα σιδερένια γρανάζια στο ΥΑΜΑΗΑ μου η αλυσίδα τελείωνε στο πιτσ φιτίλι με τα αλουμινένια κρατούσε και 10.000 χλμ παραπάνω



....και μετα αλλαζες και γραναζια μαζι ομως :rolleyes:
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Σεπ 10, 2008 3:39 pm

Λόγο κατασκευής του πίσω τροχού , δεν μπαίνουν απάνω αλουμινίου.
Ομως, η ζάντα έχει απόσβεση κραδασμών με σκληρά λαστιχένια δακτυλίδια .


Το μυστικό που μάλλον δεν ήξερα , είναι ότι μια Oring με αποτυχημένο κατασκευαστικό σχεδιασμό , είναι χειρότερη από μια απλή.



Στην περίπτωση μου , πιστεύω ότι έφυγε από μέσα η λίπανση , και επειδή τα Oring είναι σε καλή κατάσταση , δεν αφήνουν την εξωτερική λίπανση να περάσει μέσα .



Η αλυσίδα αυτή, ήταν η πρώτη Oring που έβαλα μετά απο 17 χρόνια ιδιοκτησίας.
Η πλάκα είναι ότι σήμερα διαβάζοντας το βιβλίο , ο ιαπωνέζος σε αυτήν την μηχανη έβαζε Oring από το εργοστάσιο.




Με τις απλές , είχα άλλες πλάκες , το λάδωμα κάλυπτε εύκολα την όποια φθορά της αλυσίδας ,
και μέσα στην πόλη δεν καταλάβαινες εάν έχεις πρόβλημα ..... και στην πρώτη μεγάλη διαδρομή 60 - 200 χλμ , στέγνωνε και μάγκωνε στην πορεία , με πιθανό αποτέλεσμα να μείνεις στο δρόμο.
Η μόνη διέξοδο για να συνεχίσεις , ήταν λάδωμα κάθε 5χλμ , και χαμηλή ταχύτητα 50χαω.


Η εταιρεία ΕΚ προσφέρει λέει εγγύηση 30.000χλμ , η δικιά μου κουκουρούκου , δεν πρόλαβε ούτε τα 3000 χλμ , και τα πρώτα σημάδια δυσλειτουργίας άρχισαν .

Ειπα να εμπιστευτώ την Ευρώπη στο θέμα αλυσίδα .... τόσο έξω έπεσα ?
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Τετ Σεπ 10, 2008 5:26 pm

After έγραψε:
soter3gm έγραψε:Εκτός της αλυσίδας να αλλάξεις και τα γρανάζια που κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να είναι αλουμινένια .Γιατί ; διότι όσες φορές έβαζα σιδερένια γρανάζια στο ΥΑΜΑΗΑ μου η αλυσίδα τελείωνε στο πιτσ φιτίλι με τα αλουμινένια κρατούσε και 10.000 χλμ παραπάνω



....και μετα αλλαζες και γραναζια μαζι ομως :rolleyes:


Βέβαια και γρανάζια αλλά κρατούσαν παραπάνω αν τα βάλεις όλα μαζί σούμα τότε βλέπεις τη διαφορά
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Τετ Σεπ 10, 2008 7:49 pm

Black Midnights
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Σεπ 10, 2008 7:57 pm

TheDuketoR έγραψε:Black Midnights


White Midday . :)
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Σεπ 10, 2008 9:46 pm

Την έκανα την κουτουράδααα :smt046


DID 520VM GOLD ... Από Αυστραλία ΕΒΑΥ ... ΟΕΟοο

Κάπου στα 78€ .


Πήγα μια βόλτα σε συνεργείο εμπιστοσύνης , να κάνω έρευνα αγοράς .
Μόλις άκουσε το νούμερο , μου λέει πάρτην, μην το σκέφτεσαι .

Για να δούμε τι θα δούμε ..
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Σάβ Σεπ 20, 2008 11:07 am

:Hangman:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Σάβ Σεπ 20, 2008 1:04 pm

Τι έπαθες παιδάκι μου .. ? :smt069
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό 4-V-FORCE την Κυρ Σεπ 21, 2008 3:59 am

:axe: :axe: :axe:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
4-V-FORCE
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 12, 2006 8:35 pm
Τοποθεσία: MAROUSI
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Παρ Σεπ 26, 2008 4:52 am

:smt016
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό prodigy την Παρ Σεπ 26, 2008 12:34 pm

[smilie=pdt_old.gif] 28 σελιδες για μια αλυσιδα !!!
KTM DUKE II & KTM 950 SM Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕ !!! Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
prodigy
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Παρ Σεπ 26, 2008 3:14 pm

Kiriakost έγραψε:Τι έπαθες παιδάκι μου .. ? :smt069


Μονος σου ρωτας μονος σου απαντας!

Γραναζια καινουργια παρηγγειλες? Αν δεν αλλαξεις γραναζια μπρος πισω θα την χαλασεις κι αυτην σε 2500 χλμ και ειναι κριμα.

Να λαδωνεις την αλυσιδα 2 φορες τον μηνα ή μετα απο πλυσιμο ή χιλιομετρα σε βροχη γιατι ξεπλενετε απο τα νερα.

Να την γρασαρεις με σπρευ για αλυσιδες μοτο και οχι με οτι να ναι ή με γρασσο οπως κανουν μερικοι.

Να μην την τεντωνεις καθε τοσο για ψυλλου πηδημα και στο τεντωμα να προσεχεις ωστε οταν κατσεις επανω στην μηχανη με ολο σου το βαρος η αλυσιδα να εχει τον τζογο που προτεινει η Honda.

Αν κανεις ολα αυτα και με το ψοφιμη που καβαλας (δεν ταλαιπωρει την αλυσιδα λογω ιπποδυναμης) θα εχεις αλυσογραναζα για τουλαχιστον 20000 χλμ!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Επόμενο

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες