Nikko Racing για V-strom 1000

Υλοποιημένα project....

Συντονιστής: Συντονιστές

Nikko Racing για V-strom 1000

Δημοσίευσηαπό Man With No Name την Τρί Οκτ 07, 2008 1:43 pm

Αφού το συζητούσα ξανά και ξανά με ένα φίλο κάτοχο ίδιας μοτοσικλέτας με τη δική μου και αφού έκανα βόλτα τη δική του στην οποία είχε ήδη τοποθετήσει το εν λόγω τσιπάκι, προχώρησα και εγώ στην αγορά και τοποθέτηση του Nikko Racing G-pack over 3.
Συγκεκριμένα το αγόρασα από εδώ: http://direct.nikkoracing.com/boutique_ ... g_us&num=1
Το μηχανάκι απέκτησε επιπλέον δύναμη σε όλες τις ταχύτητες. Ιδιαίτερα μετά τις3.000, όπου μεταφέρει απότομα δύναμη στον τροχό και αρχίζει το γλέντι..
- Παρουσιάζεται επομένως μεγάλη διαφορά σε όλες τις ταχύτητες και όχι μόνο 5η και 6η.
Σημειωτέον πως υπάρχουν 2 ειδών τσιπάκια. Το Nikko Racing G-pack και το Nikko Racing G-pack over 3.
Το πρώτο καταργεί απλά τον περιοριστή της 5ης και 6ης ξεγελώντας τον εγκέφαλο αφού θεωρεί πως έχει 4η στο κιβώτιο ταχυτήτων και το δεύτερο ( over 3) κάνει κάποια τροποποίηση και στα ρεύματα (νομίζω) έτσι ώστε η λειτουργία του κινητήρα να είναι πιο "άγρια".

Αξίζει το κόπο;

Πιστεύω πως ναι. Καλύτερο ρεπρίζ και μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση σε σχέση με πρώτα.

Υ.Γ. Ασφαλώς δε συνίσταται σε οδηγούς οι οποίοι έχουν κάλο στη θέση του εγκέφαλου!
Συνημμένα

Τελευταία επεξεργασία από Man With No Name και Τρί Οκτ 07, 2008 9:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Remember The Name! :smt101
Άβαταρ μέλους
Man With No Name
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 22, 2007 12:14 pm

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Οκτ 07, 2008 2:56 pm

πολυ ενδιαφερον φαινεται , και αν εχεις επανω και pcIII παιζει ?
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τρί Οκτ 07, 2008 5:28 pm

rc31 έγραψε:πολυ ενδιαφερον φαινεται , και αν εχεις επανω και pcIII παιζει ?



Πολύ καλή ερώτηση ...
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Man With No Name την Τρί Οκτ 07, 2008 7:17 pm

Αν έχει τοποθετήσει κάποιος power commander, θεωρώ πως είναι περιττό να χρησιμοποιήσει το G-pack καθώς το pc έχει τη δυνατότητα να ρυθμίζει ανεξάρτητα το avans, τροποποιώντας με αυτό το τρόπο τα ρεύματα του μοτέρ σύμφωνα με τις ανάγκες του χρήστη. Με τον ίδιο τρόπο αν δε κάνω λάθος υπάρχει και η δυνατότητα να παρακαμφθεί ο περιοριστής.
Εγώ για να είμαι ειλικρινής θα είχα καταφύγει σε αυτή τη λύση, αν είχα σκοπό μέσα σε όλα να αλλάξω και εξατμίσεις. Για την ώρα όμως καμία εξάτμιση δε με έχει εντυπωσιάσει περισσότερα από τις original.
Ίσως λίγο οι Wings, http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=99943
http://www.vstrom.info/Movies/Wings.WMV
Βέβαια, κάποια στιγμή έκανα μια αποτυχημένη απόπειρα να τοποθετήσω pcIII αλλά.. πήρα μεταχειρισμένο σε άψογη κατάσταση, ένα από κάποιον που πουλούσε τη μοτοσικλέτα του, με τη διαφορά όμως πως εκείνη η μοτοσικλέτα ήταν 2003 μοντέλο και από το 2004 (όπου είναι και η δική μου μηχανή) η Suzuki άλλαξε την ECU με αποτέλεσμα το συγκεκριμένο pc να μη δουλεύει στο δικό μου motore. :smt085
Έτσι λοιπόν κάθεται και το κοιτάζω στη ντουλάπα μου περιμένοντας ανέλπιστα να το πουλήσω κάποια στιγμή σε κάποιον που θα τύχει να έχει 2003 μοντέλο και πίσω.

Αυτά..
Remember The Name! :smt101
Άβαταρ μέλους
Man With No Name
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 22, 2007 12:14 pm

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Οκτ 07, 2008 7:51 pm

Ωραίος!! Μοιάζει πολύ με το RapidBike που έβαλα στη Breva. Η ροπή από χαμηλά αλλά με έμφαση στις 3800 και πάνω, είναι απολαυστική!!

Καλές γουστόζικες βόλτες!

Το pcIII δεν έχει νόημα, απαξ και έχεις ένα από τα 2 ήδη εγκατεστημένα. Ή το ένα ή το άλλο.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τετ Οκτ 08, 2008 12:06 pm

Ευχαριστούμε παιδιά.


[smilie=pdt_xtremez_28.gif] [smilie=pdt_xtremez_28.gif] [smilie=pdt_xtremez_28.gif]
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900


Επιστροφή στο PROJECT - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron