Ψηφίστε την καλύτερη μάρκα ρουλεμάν ΜΟΤΟ

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Τα καλύτερα ρουλεμάν τροχών

SKF
5
36%
FAG
1
7%
KOYO
3
21%
NACHI
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
NTN
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
NSK
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
SNR
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
OEM = (ανταλλακτικό αντιπροσωπείας)
1
7%
Άλλη μάρκα ... γράψτε ποιά είναι & προέλευση
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τι είναι ρουλεμάν ?
4
29%
 
Σύνολο ψήφων : 14

Ψηφίστε την καλύτερη μάρκα ρουλεμάν ΜΟΤΟ

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 07, 2008 5:20 am

Ψηφίστε την καλύτερη μάρκα ρουλεμάν ΜΟΤΟ ....
για τον τομέα ρουλεμάν τροχών μοτοσυκλέτας ..

Επιβραβεύστε την καλύτερη εταιρεία , δώστε μάθημα στους μέτριους . [smilie=snork_okok.gif]



Πείτε και δυο λόγια για την ιστορία σας με τα ρουλεμάν ... άμα θέτε 8)
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Οκτ 07, 2008 9:49 am

...!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Τρί Οκτ 07, 2008 10:31 am

iznogood έγραψε:...!

Βάλε άλλα δέκα ! με κεφαλαίο από μένα...
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό PortisHead την Τρί Οκτ 07, 2008 1:21 pm

Ειστε κακοι και οι 2 οι απο πανω !
Δλδ. που ειναι το περιεργο ?

Καθε βδομαδα αλλάζουμε διαφορα ρουλεμαν στη μηχανη μας....τοσα πολλα δε...που εχουμε πειραματιστει με διαφορες μαρκες.

Δεν εχετε καποια εμπειρια/γνωμη επι αυτου ?

[smilie=drunkard.gif]
*** Louder Pipes Save Lifes ***
Άβαταρ μέλους
PortisHead
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 9:14 am
Τοποθεσία: Πειραιας-Αμφιάλη

Δημοσίευσηαπό golis την Τρί Οκτ 07, 2008 3:05 pm

PortisHead έγραψε:Ειστε κακοι και οι 2 οι απο πανω !
Δλδ. που ειναι το περιεργο ?

Καθε βδομαδα αλλάζουμε διαφορα ρουλεμαν στη μηχανη μας....τοσα πολλα δε...που εχουμε πειραματιστει με διαφορες μαρκες.

Δεν εχετε καποια εμπειρια/γνωμη επι αυτου ?

[smilie=drunkard.gif]


ΦΗΛΑΙ ΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΗΟ ΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΑΛΑΖΗΣ ΚΑΘΕ ΕΥΔΟΜΑΔΑ.
ΜΗΝ ΜΑς ΤΟ ΠΕΖΗΣ ΜΑΓΚΑΣ.. :smt075
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Οκτ 07, 2008 3:35 pm

:smt104 mas xsestravoses... to "ΦΗΛΑΙ" grafete me "ΟΙ", katalaves φοιλαρακη!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 07, 2008 8:16 pm

Στην περίπτωση μου , έβαλα SKF στους τροχούς , λόγο της φήμης τους .

Από την άλλη , βλέπω ιαπωνέζικα ρουλεμάν , να είναι η βασική επιλογή των κατασκευαστών.


Οι κατασκευαστές λένε , ότι όλη η μαγκιά στο ρουλεμάν , είναι η μέθοδος θερμικής σκλήρυνσης των μετάλλων .


Απο μαρτυρία Γιαπωνέζου μοτοσικλετιστή με το δικό μου μοντέλο , η φθορά φάνηκε στα 18.000 χλμ και στα 21.000 έκανε αντικατάσταση .
Και μιλάμε για μια μοτο 140 κιλά .... άρα οι ποιο βαριές , να υποθέσω ότι τα τρώνε συντομότερα ?

Η πλάκα είναι ότι βρήκα μια τρύπα με Ιαπωνέζικα ρουλεμάν NACHY , σε τιμή έκπληξη , και σκεφτόμουν να κάνω καβάτζα .

:smt001
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό 4-V-FORCE την Τρί Οκτ 07, 2008 11:32 pm

[smilie=wav.gif] [smilie=wav.gif]
Συνημμένα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
4-V-FORCE
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 12, 2006 8:35 pm
Τοποθεσία: MAROUSI
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό dionhaya την Τρί Οκτ 07, 2008 11:35 pm

[smilie=pdt_old.gif] [smilie=pdt_old.gif]
Άβαταρ μέλους
dionhaya
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 08, 2007 9:40 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Ονομα χρήστη: Διονύσης
Μοντέλο: Hayabusa GSX1300R K8
Κυβικά: 1300

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 07, 2008 11:49 pm

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Οκτ 08, 2008 2:17 am

Και μερικά τεχνικούλια ...


Μέγιστες επιτρεπτές θερμοκρασίες ρουλεμάν -20C .. + 110C

Μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα περιστροφής του εσωτερικού δακτυλίου 10.000 το λεπτό Υπό φορτίο.

Πάνω απο αυτήν , το γράσο σταμάτα να λιπαίνει ..

Την άλλη φορά που θα δείτε το στροφόμετρο στα κόκκινα , θυμηθείτε ότι όσο ποιο ψηλά αναβαίνει η βελόνα , τόσο λιγότερο λιπαίνετε ο κινητήρας .

Διότι η λίπανση , δεν προλαβαίνει να κάνει την δουλειά της .



Το ρουλεμάν μέσα στην ζάντα , χρησιμοποιεί την ζάντα ως ψύχτρα .
Αρα η θερμοκρασία , δεν αποτελεί άμεσα κίνδυνο για την ζωή του ρουλεμάν.

Για το αιώνιο προσωπικό μου ερώτημα .... για ακόμα μια φορά δεν βρήκα απάντηση.
Μεταλλική ασπιδα στο ρουλεμάν η πλαστική ?

Και οι δυο εκδοχές , φαίνεται να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά .
Και υποθέτω πλέον, το λογικότερο .
Οτι δηλαδή , η ασπιδα παίζει ρόλο ανάλογα με το περιβάλλον λειτουργίας .

Μέσα στον τροχό, το ρουλεμάν είναι προφυλαγμένο , άρα ....
Δεν υπάρχει λόγος να αγοράζουμε με μεταλλικές ασπίδες , τα οποία στοιχίζουν αρκετά περισσότερο από τα άλλα .


:cool:
Συνημμένα

A25.gif
A25.gif (1.99 KiB) 6885 προβολές
Τελευταία επεξεργασία από Kiriakost και Τετ Οκτ 08, 2008 3:43 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Οκτ 08, 2008 3:39 am

Και κάτι ακόμα για τα ρουλεμάν με πλαστικές ( ελαστικές ασπίδες )

Υπάρχουν τουλάχιστον τρεις κατηγορίες υλικών ως ελαστικές ασπίδες.
Και έχουν και ονόματα ..

NBR = Acrylonitrile-butadiene rubber = Αντοχή σε θερμοκρασία 100C

HNBR = Hydrogenated acrylonitrile-butadiene rubber = Αντοχή σε θερμοκρασία 150C

FKM = Fluoro rubber = Αντοχή σε θερμοκρασία 200C

Τι σημαίνει Αντοχή σε θερμοκρασία .... ότι μέχρι αυτό το όριο παραμένει ελαστική .
Διαφορετικά σκληραίνει ( γίνετε κάρβουνο ) ... και αχρηστεύεται , με συνέπεια να φύγει η λίπανση , και να επέλθει η καταστροφή του ρουλεμάν από εκτεταμένη τριβή .

Η περιγραφή του υλικού της ασπίδας αναγράφετε πάνω στο ρουλεμάν τις περισσότερες φορές .


Αυτο που θέλω να ψάξω τώρα , είναι εάν το χρώμα της ασπίδας , σημαίνει και αντίστοιχο υλικό ασπίδας .

Το ψάχνω.. :-D


Συμπερασματικά απο όλα τα παραπάνω , βγαίνει ότι όσοι έχουν χυτές αλουμινένιες ζάντες ,
είναι ποιο τυχεροί , από αυτούς με τις ακτίνες .
Τα ρουλεμάν τους , ψύχονται σαφώς πολύ καλύτερα .


Δεύτερο συμπέρασμα .... τα παπάκια χρειάζονται καλύτερα ρουλεμάν και από τα CBR :smt040
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό PortisHead την Πέμ Οκτ 09, 2008 4:57 pm

Ειλικρινα,μαρεσει να εμπλουτιζω τις μηχανολογικες μου γνωσεις....οποιες κιαν ειναι αυτες,αλλα οπως λεει και ο prodigy παραπανω...γιατι δεν εκανες ενα ωραιο θεματακι στην Μηχανολογια να μας ξεστραβωσεις, και εκανες αυτο το poll που ηταν καταδικασμενο εκ των προτερων για spam ?

Ειναι σα να βαλω εγω ενα poll : Ελατε να ψηφισουμε το καλυτερο πιστονακι τρομπας λαδιου.
Λες και τα αλλαζουμε καθε μηνα για να εχουμε εμπειριες.

Σωστος ο Prodigy !
*** Louder Pipes Save Lifes ***
Άβαταρ μέλους
PortisHead
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 9:14 am
Τοποθεσία: Πειραιας-Αμφιάλη

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Πέμ Οκτ 09, 2008 5:26 pm

Δεν μπορώ να παρακολουθήσω το σκεπτικό του κάθε ένα , και έτσι , σε απλά Ελληνικά λέω , όποιος θέλει συμμετέχει, και όποιος δεν θέλει , πάει για καφέ .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Παρ Οκτ 10, 2008 8:59 am

Πραγματικά είναι ένα πολύ ωραίο τεχνικό άρθρο .Κατά τη μοτοσικλετιστική μου ζωή έχω αλλάξει πάμπολλες φορές ρουλεμάν αλλά το μόνο που διάβαζα ήταν τους κωδικούς να είναι ίδιοι με τους παλιούς , ποτέ δεν κοίταξα τι ήταν οι υπόλοιποι που έγραφε απάνω . πραγματικά είναι ένα πολύ ωραίο άρθρο εύγε Κυριάκο [smilie=beer.gif]
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό giorgidm την Παρ Οκτ 10, 2008 9:06 pm

μια φορα αλλαξα στο παπακι.
εβαλα skf μονο και μονο γιατι ξερω οτι ειναι τα καλυτερα μαζι με τα fag.
το αγορασα 11 ευρω απο καταστημα της skf και η yamaha ηθελε 14-15 καπου εκει....θα σας γελασω!
οπως καταλαβατε καλυτερα να αγορασουμε μονοι μας παρα να παρουμε απo τους γδαρτες (βλεπε yamaha honda kawasaki........)το μονο που θελει πολυ προσοχη ειναι να τα τοποθετισουμε σωστα.

το αλλαξα πριν 20 μηνες και
το παπακι κανει καθε μερα γυρο στα 60 χλμ μιας και το εχω για την δουλεια μου (κουριερ)
τα ρουλεμαν ειναι μια χαρα ακομα!! :smt040
Άβαταρ μέλους
giorgidm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τρί Δεκ 19, 2006 10:47 pm
Τοποθεσία: porto salonico
Ονομα χρήστη: GEORGE DIMITRIOU
Μοντέλο: XT660 X
Κυβικά: 660

Δημοσίευσηαπό Marlboro την Παρ Οκτ 10, 2008 11:01 pm

Έχω μια παμπάλαια μηχανή, μοντέλο του 82 νομίζω, Yamaha XJ και ποτέ δεν έχω αλλάξει τα ρουλεμάν. Για να είμαι ακριβής, δεν έχω αλλάξει ποτέ τίποτα απο το 1987 που την είχα αγοράσει ελαφρώς μεταχειρισμένη, εκτός απο τα σιλανσιέ των εξατμίσεων που είχανε σαπίσει εντελώς και τα αντικατέστησα με κάτι φτηνά ιμιτασιόν που είχα βρει.

Βέβαια η μηχανή αυτή κανει ελάχιστα χιλιόμετρα κάθε χρόνο, περίπου 3000-4000, οπότε δεν ζητάει ανταλλακτικά εκτός απο τα κλασσικά λάδια, μπουζί και φερμουίτ που τα αλλάζω προοληπτικά που και που.

Ρουλεμάν είχα αλλάξει μια φορά στον πίσω τροχό του αυτοκινήτου όταν κατάλαβα οτι έκανε ένα πολύ ενοχλητικό βουητό εν κινήσει. Όταν ανοίξαμε τον τροχό είδαμε οτι δεν είχε μείνει ούτε ενα μπαλάκι στο ρουλεμάν!

Απο την μικρή πείρα μου πάνω στα ρουλεμάν, μιας και κάποια χρόνια δούλευα στα εργοστάσια, ξέρω οτι το πιο βλαβερό για αυτά είναι τα νερά, και οτι θέλουν σιχνό γρασσαρισμα για να δουλεύουν σωστά και να μη χαλάνε. Στη δική μου τη μηχανή δεν νομίζω οτι γρασσάρονται τα ρουλεμάν οπότε φαντάζομαι οτι θα περιμένω μέχρι να χαλάσουν για να βάλω καινούργια. Αν βέβαια προλάβουν να χαλάσουνε ποτέ, μιας και έχω στα σκαριά την αγορά ενός TDM 900, σχεδόν καινούργιου, είναι καθαρά θέμα χρόνου, οπότε η γριά θα βγεί στη σύνταξη κι αυτή κάποια στιγμή!
Μπορεί η γνώμη μου να έχει αλλάξει, αλλά όχι και το γεγονός ότι έχω δίκιο
Άβαταρ μέλους
Marlboro
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Παρ Αύγ 22, 2008 9:08 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Επόμενο

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες