H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Συντονιστής: Συντονιστές

ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΒΕΣΠΑΑΑ???

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Ιουν 20, 2008 6:45 pm

TOYMΠΑΝΟΟΟ....
Τελευταία επεξεργασία από iznogood και Σάβ Ιαν 24, 2009 11:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό georgek την Παρ Ιουν 20, 2008 7:08 pm

[smilie=yahoo.gif] [smilie=yahoo.gif] [smilie=yahoo.gif]
Κανω φασαρια...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό tifoso4ever την Δευτ Φεβ 02, 2009 12:33 am

χα χα χα χα...
ΔΕΝ ειχε ABS ΚΑΙ ΤΣΑΚΙΣΤΗΚΕ!!! :-D

ΛΟΙΠΟΝ....Επανερχομαι στο θεμα καθως οι πρωτες εντυπωσεις απο το C-ABS (COMBINED ANTI-BLOCK SYSTEM) ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ που εφοδιασε η μαμα HONDA τα CBR 600 και 1000 εχουν ηδη ατυπωθει στο χαρτι στα περιοδικα μοτο ολου του κοσμου. Τα blogs εχουν παρει φωτια, και η παραφιλολογια για αλλη μια φορα πρωταγωνιστει στα μοτοσυκλετιστικα δρωμενα, οι πιστοι και οι απιστοι ανταλλασουν καταρες και ολοι μαζι εξυπηρετουν - ακουσιως - το Ιαπωνικο μαρκετινγκ.

Εδω θελω να κανω μια μικρη παρενθεση, γιατι υπαρχει μια τεραστια παρεξηγηση...
ΔΕΝ ειμαι κατα κανενος συστηματος ηλεκτρονικου ή οχι που προσπαθει να σωσει τον αναβατη απο πτωση, προλαβαινοντας (?) η διορθωνοντας λαθος χειρισμο του...
Ειμαι ΚΑΤΑ της πανακειας και τυφλης υποταγης στην ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ τετοιων συστηματων.
Ποσο μαλλον οταν καποια συστηματα ΔΕΝ πραγματοποιουν οσα υποσχονται...Με διαφορους τροπους...
Οσον αφορα την αισθηση που θελω να εχω απο μοτοσυκλετα μου, ειμαι ΚΑΤΗΓΟΡΙΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ στο να σκεφτεται αλλος αντι για μενα, και να αντιδρα (δηθεν) για το καλο μου. (αναφερομαι σε ηλεκτρονικους εγκεφαλους, αισθητηρες κλπ κλπ. ΓΟΥΣΤΟ ΜΟΥ, ΚΑΠΕΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΜΟΥ.
Καλα ως εδω? ΟΚ, συνεχιζω...

Πολυ καλο εως τελειο το καινουριο συστημα C-ABS γραφουν οι περισσοτεροι δημοσιογραφοι ειδικου τυπου που οδηγησαν τα 600 και 1000 σε δρομο και πιστα. ΟΚ, δεν εχω κανενα λογο να διαφωνησω, αφου δεν εχω οδηγησει (ακομα) κανενα απο τα δυο...
Στεκομαι σε δυο σημεια κλειδια που τα αναφερουν ολοι (διαφασα και αρκετους Αγγλους, Αυστραλους, και Ιταλους δημοσιογραφους) ανεξαιρετως:
ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ... Αυτο, μαλιστα! ειναι ειδηση!
Δηλαδη, στα προηγουμενα την καταλαβαινες...Αναρωτηθηκα. Και ΝΑΙ! οταν παραθεσαν παρακατω τα διαγραματα απο προηγουμενης γενιας συστηματα της ιδιας εταιρειας, μονο ασχρηστα δεν τα εβγαλαν.(ευγενικα, ομως...Μη θυμωσουν τη μαμα χοντα και δεν τους ξανακαλεσει σε τεστ...).
Το ABS που εχει ΤΩΡΑ το CBF 600, ειναι για γελια...Γραφουν (διαβαστε τα, δεν βαζω δικα μου λογια...), ενω αυτο του VFR 800 που ειναι και συνδυασμενο ειναι καπως καλυτερο, αλλα ΚΑΜΜΙΑ σχεση με το καινουριο...Σωστα, καθε τι καινουριο ειναι μακραν πιο εξελιγμενο...
Τοτε γιατι πριν απο μολις 3 χρονια ολοι εγραφαν διθυραμβους για τα φρενα της HONDA που με το (τελειο για τοτε..) ABS θα μας εσωζε ολους απο την κουλαμαρα μας, και εγραφαν οτι λιγο απεχει απο την τελειοτητα? ("...η HONDA επιασε κορυφη..." "...απο εδω και περα λιγα μπορουν να βελτιωθουν στα συστηματα φρενων..." κλπ κλπ κλπ μπλα μπλα μπλα...)
Σιγουρα ολα βελτιωνονται, μερα με την ημερα, μηνα με το μηνα, χρονο με το χρονο...
Αυτο που με τσαντιζει ειναι η εσφαλμενη πεποιθηση οτι το τελειο ειναι ΤΩΡΑ οπως επιμενουν να μας πλασαρουν ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΝΕΟ, ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ, ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ, ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, για να εξασφαλισουν τις ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ...ολα καλα και ομορφα, αλλα δεν γουσταρω να υποτιμανε την νοημοσυνη μου.
Το Τελειο Τωρα, σε δυο χρονια θα ειναι Τεχνολογικος Μεσσαιωνας, Παλαιολιθικη Εποχη του Αυριο.
Το C-ABS ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ, ΝΑΙ, ΑΛΛΑ μετα απο δυο χρονια θα βγει το ΙΙ που θα αποκαλυψει τα κουσουρια του (που καποιοι ξερουν απο ΤΩΡΑ...) που και αυτο θα το πλασαρουν ως το ΤΕΛΕΙΟ, με ελαχιστα ως μηδαμινα σημεια βελτιωσης (οπως ελεγαν απο ΤΟΤΕ για τα αρχαια - σημερα - συστηματα ABS...) και μετα θα βγει το ΙΙΙ, που μπλα μπλα μπλα και ουτω καθ'εξης...

Ελπιζω να πιανετε το σκεπτικο μου και τον σκεπτικισμο μου...Καλα και αγια ΟΛΑ τα συστηματα αυτα, αλλα μην πεσουμε με τα μουτρα στην μαρκετινιστικη παγιδα της τεχνολογικης υπεροχης του ΤΩΡΑ γιατι η ιστορια μας εχει διδαξει οτι η εξελιξη δεν σταματαει ουτε στο φαινομενικα "μη εξελιξιμο" και αυτο που ειναι τωρα η κορυφη, ειναι ο ΠΑΤΟΣ του αυριο...(ενταξει, υπερβαλλω τωρα...).

Με αφορμη - ΠΑΛΙ - το ΑΒS ξεδιπλωσα καποιες σκεψεις, που μπορουμε να επεκτεινουμε σε πολλες πτυχες του μοτοσυκλετιστικου κοσμου. Βλεπε αγωνες, κανονισμους, αναβατες κλπ. Αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα ομως...
ΥΓ Το C-ABS φαινεται να ειναι οντως το καλυτερο μεχρι σημερα συστημα πεδησης σε μοτοσυκλετα, απο οσα εχω διαβασει μεχρι τωρα. (ειπαμε μεχρι να βγει το βελτιωμενο version II, III updated firmware , service pack 13 κλπ κλπ κλπ...). ΠΟΛΥ σημαντικος παραγοντας σε ολα αυτα ειναι οτι η HONDA ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ τους γκρινιαρηδες (σαν κι εμενα... :lol: :lol: :lol: ) εβαλε ενα πακετο φρενων ανταξιο σε superbike ασχετως ABS και συστηματων υποβοηθησης μπλα μπλα που δουλευουν με ή ΧΩΡΙΣ ηλεκτρονικα μπλιμπλικια ΣΩΣΤΑ. Αυτο ειναι ποιοτητα υπηρεσιας και σεβασμος στον καταναλωτη-πελατη για μενα.
Ακριβως αντιθετα με ο,τι εχει κανει ΠΡΙΝ δηλαδη, (ενταξει δεν ειναι κι η μονη...) βαζοντας ΕΛΕΕΙΝΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ φρενα σε μοτοσυκλετες (ασε τα σκουτερ απ'εξω...) μεσσαιας και μεγαλης κατηγοριας, για προφανεις λογους συμπιεσης του κοστους, και "κοτσαρε" (δεν ειναι τυχαιο το ρημα) κι ενα ABS - να το πω σωστοτερα, ΕΪ-Μηη-ΜΠΙΕΣ...τονατωραμαλακα...- για "τεχνολογικη υπεροχη" και γιατι "σκεφτεται την ασφαλεια του αναβατη"...
Ααα, και κατι αλλο. Το πρωτο διτροχο με συνδυασμενα φρενα ηταν μια LAMBRETTA ΤΟΥ '48 (πατωντας το πισω - πενταλ -στο-δεξι-ποδι - φρενο ενεργοποιουσε και το μπροστα -ΤΑΜΠΟΥΡΑ και τα δυο...φυσικα...)
Η γνωστη MOTO GUZZI ΧΡΟΝΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ χωρις να το διατυμπανιζει στις δεκαετιες '70 και '80 τα LE MAN ΜΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΑ ΦΡΕΝΑ...το πισω (μην τα ξαναλεω...) ενεργοποιουσε το ΕΝΑ μπροστα δισκοφρενο. Αν ηθελες , ας τα μπλοκαρες...(μπορουσες...)

Με πολλη πολλη αγαπη, :smt050 :smt050 :smt050
Νικος
2STROKE4EVER!
www.2strokers.com
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tifoso4ever
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 14, 2007 2:40 am

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Δευτ Φεβ 02, 2009 5:10 am

Που τα έκανες σκονάκι που τα έκανες . tifoso4ever μολόγα δεν θα το πω σε κανέναν [smilie=yahoo.gif]
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Φεβ 02, 2009 10:48 am

οι λογοι που οι δημοσιογραφοι εκθιαζουν καθε φορα μια τεχνολογικη επιτυχια μια εταιρίας νομιζω οτι ειναι γνωστοί για εμας που εχουμε καποια χρονια στον χωρο ή τουλαχιστον παρακολουθουμε καπως τις εξελιξεις .

Κυριος και βασικός το χρήμα που πληρώνουν οι μεγαλες εταιρείες στα περιοδικά για προβολή .

Ασχετώς τι γραφανε πριν χρονια και τι γραφουν τώρα εγω ειμαι υπερ σε καθε συστημα που υποσχεται και τηρει αυτα που λεει δηλαδη οτι προσφερει ενα καλητερο φρεναρισμα απο αυτο που ειχα μεχρι σήμερα .

Μεχρι να γκρεμιστει ο φουρνος στην Ελλαδα θα χρειαζομαστε καθε τι που θα μας γλυτωσει απο την βλακεια του αλλου . Καλες οι προσπαθειες μας και οι γνωσεις μας αλλα χρησιμο ειναι να εχεις και μια βοηθεια .

Οποιος πιστευει οτι ειναι ο καλυτερος ο παντογνωστης κτλ κτλ καλο θα ειναι να ετοιμαζετε να ξηπνησει αποτομα μια μερα .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό tifoso4ever την Δευτ Φεβ 02, 2009 3:06 pm

soter3gm έγραψε:Που τα έκανες σκονάκι που τα έκανες . tifoso4ever μολόγα δεν θα το πω σε κανέναν [smilie=yahoo.gif]


[smilie=bs_quesexclaim.gif] [smilie=bs_quesexclaim.gif] [smilie=bs_quesexclaim.gif]
2STROKE4EVER!
www.2strokers.com
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tifoso4ever
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 14, 2007 2:40 am

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό tifoso4ever την Δευτ Φεβ 02, 2009 3:13 pm

Ηλια, ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτως με οσα λες. Δεν νομιζω οτι γραφω κατι αντιθετο, ως προς τη χρησιμοτητα των ηλεκτρονικων και λοιπων συστηματων (οταν δουλευουν σωστα) μπλα μπλα μπλα, ασχετα αν μ'αρεσουν ή οχι εμενα προσωπικα. Αντικειμενικα ομως, Το αν διαθετει ή οχι ABS μια μοτοσυκλετα, ΔΕΝ ειναι κριτηριο αξιολογησης ή αγορας της, οπως προσπαθουν να μας πεισουν καποιοι χρονια τωρα... :smt083
2STROKE4EVER!
www.2strokers.com
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tifoso4ever
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 14, 2007 2:40 am

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Φεβ 03, 2009 4:20 pm

tifoso4ever έγραψε:Ηλια, ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτως με οσα λες. Δεν νομιζω οτι γραφω κατι αντιθετο, ως προς τη χρησιμοτητα των ηλεκτρονικων και λοιπων συστηματων (οταν δουλευουν σωστα) μπλα μπλα μπλα, ασχετα αν μ'αρεσουν ή οχι εμενα προσωπικα. Αντικειμενικα ομως, Το αν διαθετει ή οχι ABS μια μοτοσυκλετα, ΔΕΝ ειναι κριτηριο αξιολογησης ή αγορας της, οπως προσπαθουν να μας πεισουν καποιοι χρονια τωρα... :smt083

Την λέξη "αντικειμενικά" που χρησιμοποιείς δεν καταλαβαίνω. Η άποψή σου δε νομίζω πως είναι "αντικειμενικά" αλλά "υποκειμενικά", δηλαδή για να προχωρήσω, υπάρχουν πολλοί που περιμένουν ABS σύστημα για να προβούν στην αγορά μιας μοτοσικλέτας, δηλαδή αποτελεί σαφέστατα κριτήριο αξιολόγησης.

Το υδραυλικό τιμόνι, το ABS και οι αερόσακοι έχουν ήδη καθιερωθεί.
Όσο περνάει ο καιρός το ίδιο συμβαίνει και στη μοτοσικλέτα και καλώς που συμβαίνει.
Και καλώς να έρθουν και τα traction control και όλα τα άλλα.
Γιατί κρίμα είναι το κάθε παλικαράκι που πάει και αγοράζει 160 άλογα στη ρόδα...κρίμα είναι! Γιατί οι πλειοψηφία "δεν το έχει", όπως κάποιοι άλλοι. Και το ξέρουμε πως αυτούς τους πύραλυους δεν τους αγοράζουν μόνο αυτοί που "το'χουν", αλλά και πολλοί άλλοι.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό tifoso4ever την Τρί Φεβ 03, 2009 6:01 pm

Dimitris έγραψε:
tifoso4ever έγραψε:Ηλια, ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτως με οσα λες. Δεν νομιζω οτι γραφω κατι αντιθετο, ως προς τη χρησιμοτητα των ηλεκτρονικων και λοιπων συστηματων (οταν δουλευουν σωστα) μπλα μπλα μπλα, ασχετα αν μ'αρεσουν ή οχι εμενα προσωπικα. Αντικειμενικα ομως, Το αν διαθετει ή οχι ABS μια μοτοσυκλετα, ΔΕΝ ειναι κριτηριο αξιολογησης ή αγορας της, οπως προσπαθουν να μας πεισουν καποιοι χρονια τωρα... :smt083

Την λέξη "αντικειμενικά" που χρησιμοποιείς δεν καταλαβαίνω. Η άποψή σου δε νομίζω πως είναι "αντικειμενικά" αλλά "υποκειμενικά", δηλαδή για να προχωρήσω, υπάρχουν πολλοί που περιμένουν ABS σύστημα για να προβούν στην αγορά μιας μοτοσικλέτας, δηλαδή αποτελεί σαφέστατα κριτήριο αξιολόγησης.

Το υδραυλικό τιμόνι, το ABS και οι αερόσακοι έχουν ήδη καθιερωθεί.
Όσο περνάει ο καιρός το ίδιο συμβαίνει και στη μοτοσικλέτα και καλώς που συμβαίνει.
Και καλώς να έρθουν και τα traction control και όλα τα άλλα.
Γιατί κρίμα είναι το κάθε παλικαράκι που πάει και αγοράζει 160 άλογα στη ρόδα...κρίμα είναι! Γιατί οι πλειοψηφία "δεν το έχει", όπως κάποιοι άλλοι. Και το ξέρουμε πως αυτούς τους πύραλυους δεν τους αγοράζουν μόνο αυτοί που "το'χουν", αλλά και πολλοί άλλοι.


Αγορασε τοτε οποιοδηποτε μπουρδελο που εχει ABS και μην αγορασεις ενα ΠΟΛΥ καλυτερο στα ΙΔΙΑ λεφτα που δεν εχει. Δικαιωμα σου. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ομως, θα ηταν σωστη κινηση?
Και μην συγκρινετε το τι γινεται στην αυτοκινητοβιομηχανια με το μοτοσυκλετιστικο κοσμο.

Εν πασει, δεν πουλαω μηχανακια, δεν χανω ουτε κερδιζω τιποτα. Ας μην λεμε τα ιδια και τα ιδια και αναμασαμε τα λογια μας.
Φιλια... :smt050
2STROKE4EVER!
www.2strokers.com
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tifoso4ever
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 14, 2007 2:40 am

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Φεβ 03, 2009 8:20 pm

Dimitris έγραψε:...
Γιατί κρίμα είναι το κάθε παλικαράκι που πάει και αγοράζει 160 άλογα στη ρόδα...κρίμα είναι!


Με ή χωρις ABS το "παλικαρακι" καλα θα κανει να μην παρει 160 αλογα στη ροδα γιατι το αποτελεσμα ειναι μοιραιο... :smt011

Tifoso ωραια τα λες περι ποιοτητας και "μπαλωματος"... ;-)
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Φεβ 04, 2009 11:36 am

tifoso4ever έγραψε:Ηλια, ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτως με οσα λες. Δεν νομιζω οτι γραφω κατι αντιθετο, ως προς τη χρησιμοτητα των ηλεκτρονικων και λοιπων συστηματων (οταν δουλευουν σωστα) μπλα μπλα μπλα, ασχετα αν μ'αρεσουν ή οχι εμενα προσωπικα. Αντικειμενικα ομως, Το αν διαθετει ή οχι ABS μια μοτοσυκλετα, ΔΕΝ ειναι κριτηριο αξιολογησης ή αγορας της, οπως προσπαθουν να μας πεισουν καποιοι χρονια τωρα... :smt083


το τι ειναι κριτηριο αγορας για μενα ή για σενα ειναι κατι προσωπικό και μονο

οσο για το αν προσπαθουν μαλλον εδω κανεις λαθος , δεν προσπαθουν το επιβαλουν !

πρωτη η Honda που εχει ανακοινωσει οτι σκοπος της ειναι στο μελλον ολα τα μοτορια της να εχουν ABS .

πιστευεις εσυ οτι οταν η Honda βγαζει ολα τα μοτορια με ABS δεν θα ακολουθησουν και οι υπολοιπες εταιρείες ?

εγω ειμαι σιγουρος οτι καποια στιγμη στο μελλον δεν θα υπαρχει μοτορι χωρις abs ( τουλαχιστον οτι κινειται στον δρομο )
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τετ Φεβ 04, 2009 11:43 am

iliasRC31 έγραψε:
tifoso4ever έγραψε:Ηλια, ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτως με οσα λες. Δεν νομιζω οτι γραφω κατι αντιθετο, ως προς τη χρησιμοτητα των ηλεκτρονικων και λοιπων συστηματων (οταν δουλευουν σωστα) μπλα μπλα μπλα, ασχετα αν μ'αρεσουν ή οχι εμενα προσωπικα. Αντικειμενικα ομως, Το αν διαθετει ή οχι ABS μια μοτοσυκλετα, ΔΕΝ ειναι κριτηριο αξιολογησης ή αγορας της, οπως προσπαθουν να μας πεισουν καποιοι χρονια τωρα... :smt083


το τι ειναι κριτηριο αγορας για μενα ή για σενα ειναι κατι προσωπικό και μονο

οσο για το αν προσπαθουν μαλλον εδω κανεις λαθος , δεν προσπαθουν το επιβαλουν !

πρωτη η Honda που εχει ανακοινωσει οτι σκοπος της ειναι στο μελλον ολα τα μοτορια της να εχουν ABS .

πιστευεις εσυ οτι οταν η Honda βγαζει ολα τα μοτορια με ABS δεν θα ακολουθησουν και οι υπολοιπες εταιρείες ?

εγω ειμαι σιγουρος οτι καποια στιγμη στο μελλον δεν θα υπαρχει μοτορι χωρις abs ( τουλαχιστον οτι κινειται στον δρομο )

Αρα, τελος τα καλα φρενα.
Το μελλον εχει μετρια φρενα+ABS... :smt081
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό Billy την Πέμ Φεβ 05, 2009 12:25 am

iznogood έγραψε:Αρα, τελος τα καλα φρενα.
Το μελλον εχει μετρια φρενα+ABS... :smt081

Πάντα θα υπάρχει ένα R1... :razz:
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό iznogood την Πέμ Φεβ 05, 2009 10:24 am

Billy έγραψε:
iznogood έγραψε:Αρα, τελος τα καλα φρενα.
Το μελλον εχει μετρια φρενα+ABS... :smt081

Πάντα θα υπάρχει ένα R1... :razz:


[smilie=yahoo.gif] [smilie=yahoo.gif] [smilie=yahoo.gif]
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό FiestaLoca την Σάβ Μαρ 07, 2009 9:43 am

tifoso4ever έγραψε:ΔΕΝ ειμαι κατα κανενος συστηματος ηλεκτρονικου ή οχι που προσπαθει να σωσει τον αναβατη απο πτωση, προλαβαινοντας (?) η διορθωνοντας λαθος χειρισμο του...
Ειμαι ΚΑΤΑ της πανακειας και τυφλης υποταγης στην ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ τετοιων συστηματων.
Ποσο μαλλον οταν καποια συστηματα ΔΕΝ πραγματοποιουν οσα υποσχονται...Με διαφορους τροπους...
Οσον αφορα την αισθηση που θελω να εχω απο μοτοσυκλετα μου, ειμαι ΚΑΤΗΓΟΡΙΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ στο να σκεφτεται αλλος αντι για μενα, και να αντιδρα (δηθεν) για το καλο μου. (αναφερομαι σε ηλεκτρονικους εγκεφαλους, αισθητηρες κλπ κλπ. ΓΟΥΣΤΟ ΜΟΥ, ΚΑΠΕΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΜΟΥ.
Καλα ως εδω? ΟΚ, συνεχιζω...




Κοίταξε, εφόσον αποδεχθείς πως το ρομποτ κολλάει καλύτερα επάνω στην ηλεκτρονική πλακέτα από το ανθρώπινο χέρι, και εφόσον αποδεχθείς ότι η εξέλιξη των φρένων περνάει από διάφορα στάδια στην ιστορία του αιώνα αλλά όλα ήταν προς όφελός μας, και εφόσον αποδεχθείς ότι και ο -ικανότατος- πιλότος του F16 δεν θέλει να πέσει, αλλά έχει ένα σωρό ηλεκτρονικά για να μην πέσει, αυτό θα είναι ένα βήμα προόδου.
Τα υπόλοιπα απλά τα θεωρώ -ευθαρσώς- καγκουριλίκια και καγκουροδηλώσεις κλασικών Ελλήνων ραλιστών.
Donna nobis pacem
Άβαταρ μέλους
FiestaLoca
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 31, 2008 4:44 pm
Τοποθεσία: Piraeus

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό h.a.balafoutre την Τετ Μαρ 18, 2009 2:26 am

FiestaLoca έγραψε:
tifoso4ever έγραψε:ΔΕΝ ειμαι κατα κανενος συστηματος ηλεκτρονικου ή οχι που προσπαθει να σωσει τον αναβατη απο πτωση, προλαβαινοντας (?) η διορθωνοντας λαθος χειρισμο του...
Ειμαι ΚΑΤΑ της πανακειας και τυφλης υποταγης στην ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ τετοιων συστηματων.
Ποσο μαλλον οταν καποια συστηματα ΔΕΝ πραγματοποιουν οσα υποσχονται...Με διαφορους τροπους...
Οσον αφορα την αισθηση που θελω να εχω απο μοτοσυκλετα μου, ειμαι ΚΑΤΗΓΟΡΙΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ στο να σκεφτεται αλλος αντι για μενα, και να αντιδρα (δηθεν) για το καλο μου. (αναφερομαι σε ηλεκτρονικους εγκεφαλους, αισθητηρες κλπ κλπ. ΓΟΥΣΤΟ ΜΟΥ, ΚΑΠΕΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΜΟΥ.
Καλα ως εδω? ΟΚ, συνεχιζω...




Κοίταξε, εφόσον αποδεχθείς πως το ρομποτ κολλάει καλύτερα επάνω στην ηλεκτρονική πλακέτα από το ανθρώπινο χέρι, και εφόσον αποδεχθείς ότι η εξέλιξη των φρένων περνάει από διάφορα στάδια στην ιστορία του αιώνα αλλά όλα ήταν προς όφελός μας, και εφόσον αποδεχθείς ότι και ο -ικανότατος- πιλότος του F16 δεν θέλει να πέσει, αλλά έχει ένα σωρό ηλεκτρονικά για να μην πέσει, αυτό θα είναι ένα βήμα προόδου.
Τα υπόλοιπα απλά τα θεωρώ -ευθαρσώς- καγκουριλίκια και καγκουροδηλώσεις κλασικών Ελλήνων ραλιστών.



Όχι, δεν είναι λογική αυτή...το abs δεν θα σου μάθει να φρενάρεις...ειδικά στην μηχανή.

Αλλά το MCN, έκανε τέστ τα 600άρια Supersport στην πίστα και το CBR ήταν με αυτό το "υπερσύστημα" φρένων...τα δοκίμασαν αγωνιζόμενοι. Το cbr βγήκε τελευταίο σε χρόνους. Και μάλιστα όχι μόνον αυτό αλλά σε δεδομένες συνθήκες κινδύνευες να πέσεις κι όλας. Άσε που ο κόπος των μηχανικών...ναί εκείνων το χέρι που δεν κολλάει καλύτερα από ένα ρομπότ την πλακέτα, να κερδίσουν βάρος πρόσθεσε και 10κιλά ακόμη στην αναρτόμενη μάζα.

Και στο κάτω-κάτω, αν εγώ θέλω μια supersport μηχανή για πίστα δήθεν, αλλά να έχει και ABS τι να την κάνω στην πίστα όταν είναι μπάζο, ενώ παράλληλα υπάρχει και το hornet για το δρόμο με ABS που εκεί μπορεί να μου φανεί λίγο πιο χρήσιμο? Μήπως στην χονδα πνίγηκαν σε μια κουταλιά νερό? Γιατί μόνον όρθιους τους είδα να το φρενάρουν στα τέστ. Αμα πλαγιάσει λίγο...άντε γειά....για τον μέσο αναβάτη καλό είναι αλλά πάλι θα πρέπει να μάθει να φρενάρει την μοτοσικλέτα του.
Άβαταρ μέλους
h.a.balafoutre
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 07, 2008 10:29 pm
Μοντέλο: Fazer600
Κυβικά: 600

Re: H πρώτη supersport παραγωγής με ABS

Δημοσίευσηαπό tifoso4ever την Τετ Μαρ 18, 2009 12:38 pm

FiestaLoca έγραψε:
tifoso4ever έγραψε:ΔΕΝ ειμαι κατα κανενος συστηματος ηλεκτρονικου ή οχι που προσπαθει να σωσει τον αναβατη απο πτωση, προλαβαινοντας (?) η διορθωνοντας λαθος χειρισμο του...
Ειμαι ΚΑΤΑ της πανακειας και τυφλης υποταγης στην ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ τετοιων συστηματων.
Ποσο μαλλον οταν καποια συστηματα ΔΕΝ πραγματοποιουν οσα υποσχονται...Με διαφορους τροπους...
Οσον αφορα την αισθηση που θελω να εχω απο μοτοσυκλετα μου, ειμαι ΚΑΤΗΓΟΡΙΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ στο να σκεφτεται αλλος αντι για μενα, και να αντιδρα (δηθεν) για το καλο μου. (αναφερομαι σε ηλεκτρονικους εγκεφαλους, αισθητηρες κλπ κλπ. ΓΟΥΣΤΟ ΜΟΥ, ΚΑΠΕΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΜΟΥ.
Καλα ως εδω? ΟΚ, συνεχιζω...




Κοίταξε, εφόσον αποδεχθείς πως το ρομποτ κολλάει καλύτερα επάνω στην ηλεκτρονική πλακέτα από το ανθρώπινο χέρι, και εφόσον αποδεχθείς ότι η εξέλιξη των φρένων περνάει από διάφορα στάδια στην ιστορία του αιώνα αλλά όλα ήταν προς όφελός μας, και εφόσον αποδεχθείς ότι και ο -ικανότατος- πιλότος του F16 δεν θέλει να πέσει, αλλά έχει ένα σωρό ηλεκτρονικά για να μην πέσει, αυτό θα είναι ένα βήμα προόδου.
Τα υπόλοιπα απλά τα θεωρώ -ευθαρσώς- καγκουριλίκια και καγκουροδηλώσεις κλασικών Ελλήνων ραλιστών.


Ευτυχως που δεν ειμαι Ελληνας δηλαδη...
Το τι πιστευεις και το τι θεωρεις σωστο, ποσως με ενδιαφερει... :smt075
2STROKE4EVER!
www.2strokers.com
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tifoso4ever
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 14, 2007 2:40 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο HONDA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες