μηκος εξατμισης

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

μηκος εξατμισης

Δημοσίευσηαπό king julian την Σάβ Φεβ 07, 2009 11:58 pm

διαβασα πως μια κοντυτερη εξατμιση δινει περισσοτερη ροπη,ενω μια μακρυτερη περισσοτερα αλογα.ισχυει αυτο?και γιατι?ευχαριστω εκ των προτερων. :smt006
king julian
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 12:29 am
Κυβικά: 0

Re: μηκος εξατμισης

Δημοσίευσηαπό Περιπέτειας την Παρ Φεβ 13, 2009 9:23 pm

Βασιζεται στην εξαγωγη των καυσαεριων, απλο'ι'κα μιλώντας μια μακρια εξατμιση βολευει την εξοδο των καυσαεριων στις πολλες στροφες κατ' επεκταση αυξανει την ιπποδυναμη του συγκεκριμενου κινητηρα ψηλα. Αντιστροφα η κοντη...
Άβαταρ μέλους
Περιπέτειας
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2007 1:12 am
Τοποθεσία: Isle of Rodos
Ονομα χρήστη: Τάσος
Μοντέλο: KTM 690SMC 08
Κυβικά: 0

Re: μηκος εξατμισης

Δημοσίευσηαπό mr.hp την Σάβ Φεβ 14, 2009 8:44 am

Μέσα στήν εξάτμιση εκτός τών καυσαερίων ταξιδεύουν καί ηχητικά κύματα τά οποία βοηθούν τόν χρονισμό τού κινητήρα.Οταν ο κινητήρας είναι στήν φάση τής εξαγωγής τά κύματα αυτά κάνουν ταχύτερη την εξαγωγή τών καυσαερίων χτυπούν στό πίσω μέρος τού τελικού καί επιστρέφουν εμποδίζοντας τό μίγμα πού ηδη εχει εισέλθει στόν χώρο καύσης νά βγει πρός τά εξω (λόγω ανοιχτής βαλβίδας εξαγωγής βλέπε overlap).Αυτός είναι καί ο λόγος που τό τελικό κονταίνει η μακραίνει τό μοτοσακό.
mr.hp
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2009 4:22 pm
Τοποθεσία: Π.Φάληρο
Ονομα χρήστη: Βαγγέλης
Μοντέλο: HAYABUSA TURBO 600 H.P.
Κυβικά: 1365

Re: μηκος εξατμισης

Δημοσίευσηαπό soter3gm την Σάβ Φεβ 14, 2009 3:29 pm

Πάρε παράδειγμα το exup της yamaha, όπου τι είναι αυτό ?τίποτε άλλο παρά μία "πεταλούδα" στη μέση της εξάτμισής.
Όταν είναι κλειστή δουλεύει στα χαμηλά δηλαδή στην εκκίνηση που χρειαζόμαστε περισσότερη δύναμη εκεί είναι κλειστή και κατ επέκταση έχουμε μία κοντή εξάτμισή.
Όσο ανεβαίνουν οι στροφές ανοίγει το exup εκεί έχουμε μεγαλύτερη ταχύτητα αερίων και η εξάτμιση είναι σαν να είναι μισό μέτρο παραπάνω από την άκρη της μηχανής όπου έτσι δίδετε η δύναμη στα "ψιλά"



δες και αυτά
The exhaust ultimate power valve (EXUP) is a device fitted to selected Yamaha motorcycles (FZR, YZF, XV1900, R series) that constantly adjusts the back pressure within the collector of the exhaust system to enhance pressure wave formation as a function of engine speed. This ensures good low to mid-range performance.



At low engine speeds the wave pressure within the pipe network is low. A full oscillation of the Helmholtz resonance occurs before the exhaust valve is closed, and to increase low-speed torque, large amplitude exhaust pressure waves are artificially induced. This is achieved by partial closing of an internal valve within the exhaust — the EXUP valve — at the point where the four primary pipes from the cylinders join. This junction point essentially behaves as an artificial atmosphere. The alteration of the pressure at this point controls the behavior of reflected waves at this sudden increase in area discontinuity. Closing the valve increases the local pressure, inducing the formation of larger amplitude negative reflected expansion waves. A servo motor controlled by the ECU opens and shuts the valve. The EXUP valve operation goes from being almost fully closed at idle speed, through to being fully open at 9000 to 11000 RPM (2500 RPM for XV1900).
Εικόνα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive
Άβαταρ μέλους
soter3gm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 13, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Αιγάλεω λέω
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: BMW R1100RT
Κυβικά: 1100


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης