h.a.balafoutre έγραψε:
Όχι, δεν είναι λογική αυτή...το abs δεν θα σου μάθει να φρενάρεις...ειδικά στην μηχανή.
Αλλά το MCN, έκανε τέστ τα 600άρια Supersport στην πίστα και το CBR ήταν με αυτό το "υπερσύστημα" φρένων...τα δοκίμασαν αγωνιζόμενοι. Το cbr βγήκε τελευταίο σε χρόνους. Και μάλιστα όχι μόνον αυτό αλλά σε δεδομένες συνθήκες κινδύνευες να πέσεις κι όλας. Άσε που ο κόπος των μηχανικών...ναί εκείνων το χέρι που δεν κολλάει καλύτερα από ένα ρομπότ την πλακέτα, να κερδίσουν βάρος πρόσθεσε και 10κιλά ακόμη στην αναρτόμενη μάζα.
Και στο κάτω-κάτω, αν εγώ θέλω μια supersport μηχανή για πίστα δήθεν, αλλά να έχει και ABS τι να την κάνω στην πίστα όταν είναι μπάζο, ενώ παράλληλα υπάρχει και το hornet για το δρόμο με ABS που εκεί μπορεί να μου φανεί λίγο πιο χρήσιμο? Μήπως στην χονδα πνίγηκαν σε μια κουταλιά νερό? Γιατί μόνον όρθιους τους είδα να το φρενάρουν στα τέστ. Αμα πλαγιάσει λίγο...άντε γειά....για τον μέσο αναβάτη καλό είναι αλλά πάλι θα πρέπει να μάθει να φρενάρει την μοτοσικλέτα του.
Το ABS δεν σε μαθένει να φρενάρεις , απλως προσπαθει να βοηθήσει τον απείρο . Οσο αφορά την αναφορά που κανεις για δοκιμές στην πίστα απο αγωνιζόμενους το μονο που εχω να πω ειναι οτι η Honda καθως και κάθε εταιρεία πολυ σύντομα δεν θα μπορεί να πουλήσει κανενα μηχανάκι που είναι για χρηση στον δρόμο δηλαδή με πινακίδα αν δεν εχει ABS . (Οδηγία της Ευρωπαική Ενωσής. )
Αν αναλογιστείς οτι παρα πολοι αγοραστες SS δεν το βαζουν ποτε στην πιστα , κατι που το ξερουν οι εταιρείες και κατι η οδηγια απο την Ευρπαική Ενωση τοτε καταλαβένεις γιατι υπαρχει το ABS σε αυτες τις μηχανές .
Σιγουρα στο μέλλον θα διορθωθεί αυτο το χάλι που εχει το συστημα αυτο στην πίστα. Αλλώστε ειναι ακόμα υπό εξέλιξη .
Προσωπικά είμαι υπέρ καθε συστήματος που βοηθάει τον αναβάτη στην δύσκολή στιγμή . Για μένα εχει μεγαλύτερη αξία η ζωή και μέτα η οδηγική απόλαυση .