Εδω και λίγο καιρό έχω πρόβλημα με το τσοκ.Όταν βάζω μποστά την μηχανή το πρωί χωρίς να τραβήξω το τσοκ οι στροφές πέφτουν στίς 500 καί κάποιες φορές σβήνει.Με τραβηγμένο το τσοκ και κρατόντας το -πάντα- οι στροφές πέφτουν (σε σημείο που λες οτι θα σβήση ) καί σιγά σιγά ανεβαίνουν μέχρι τις 1500-1600 περίπου.(Ο κατασκευαστής λέει οτι όταν τραβάς έξω το τσοκ το ρελαντί ανεβαίνει στις 2500 στροφές περίπου).Μέτα απο 20-30 δευτερόλεπτα αφήνω το τσοκ και όλα καλά....Έχω αλλάξει μπουζί πολύ πρόσφατα και έχω μετρήση και το μείγμα.Παίζει να είναι κάτι άλλο;;;
Φίλε μας chrisgl17 το πιθανότερο είναι να μην έχουν ρυθμιστεί σωστά τα "μείγματα" σε κάποιο κύλινδρο και να μην τραβάει αέρα έτσι να έχει σαν αποτέλεσμα να "παρασύρει" και τους άλλους προς τα "κάτω" και να δουλεύει στις 500 Σαλ μέχρι να ζεσταθεί και να επανέλθει στα φυσιολογικά του επίπεδα. Αν το κάνεις μόνος σου συνήθως ένας από τους τέσσερις δεν έχει βίδα αέρα στη τροφοδοσία οπότε από εκεί παίρνεις "βάση" για τους υπόλοιπους τρεις, Αν έχουν όλοι τότε στο service manual λέει ο κατασκευαστής με βάση ποιον συντονίζεις συνήθως στα Γιαπωνέζικα είναι ο #2 και σπάνια ο #1 Οπότε συντονίζεις 2 με 4 - 2 με 1 και 1 με 3 αλλά πρώτα πρέπει να έχεις σωστά ρυθμισμένες βαλβίδες για να δουλεύει σωστά η τροφοδοσία και με ένα καινούργιο φίλτρο αέρα
You know I'm loaded, railroaded I'm explosive, I'm a locomotive