Οι έρευνες έδειξαν πως:
• 3 στους 10 αναβάτες μοτοσικλετών δεν φορούν κράνος!
• 4 στους 10 αναβάτες φορούν κράνος αλλά αυτό είναι ακατάλληλο και επικίνδυνο!
• 2 στους 10 αναβάτες φορούν κράνος το οποίο όμως δεν καλά ή καθόλου δεμένο, συνεπώς είναι πολύ επικίνδυνο
και τέλος:
• 8 στους 10 επιβάτες δεν φορούν κράνος!
Υπενθυμίζεται επίσης ότι:
• Στα 100 ατυχήματα με μοτοσικλέτα στην χώρα μας, με αναβάτες και επιβάτες που δεν φορούν κράνος:
-Τα 60 καταλήγουν σα θάνατο του αναβάτη ή/ και επιβάτη!
-Τα 35 σε σοβαρό τραυματισμό του αναβάτη ή σε θάνατο του αναβάτη και του επιβάτη!
-Τα υπόλοιπα 5 σε μικροτραυματισμούς.
Επίσης συμπληρώνει πως:
-Οι σοβαρές επιπτώσεις των τροχαίων με δίκυκλα ανεξαρτήτως κυβισμού, θα μπορούσαν να είναι σημαντικά μειωμένες εάν αναβάτης και επιβάτης χρησιμοποιούσαν κράνος.
-Η χρήση του κράνους πρέπει να αποτελέσει βίωμα σε όλους όσους χρησιμοποιούν μοτοσικλέτες οποιουδήποτε κυβισμού, καταλήγει η ΕΛΠΑ, όχι μόνον για την αποφυγή επιβολής προστίμων στους μη χρήστες, αλλά διότι αποδεικνύεται καθημερινά σε όλο τον κόσμο η χρησιμότητά του στην προστασία της ανθρώπινης ζωής.
(Μοτοτρίτη)

('Ασχετο αλλα το κράνος του μου αρέσει)