

Οι σχεδιαστικές του πρωτοτυπίες δεν αρκούνται στο ότι μοιάζει λίγο με vespa αλλά στο πρωτοποριακό τιμόνι που σε παραπέμπει σε custom . Ο συνδυασμός του τιμονιού και το αρκετό νίκελ που το περιβάλει δίκαια φέρει στα πλάγια του το logo Custom . Αρχικά ο χρήστης προσπαθεί να καταλάβει αν είναι ένα custom ή scooter αλλά πιστεύω ότι παραμένει ένα πρωτότυπο scooter αφού η υπόλοιπη σχεδίαση του εκεί παραπέμπει .


Η θέση οδήγησης εξαιτίας του τιμονιού θέλει προσαρμογή και λίγο χρόνο να το συνηθίσεις . Το δυνατό πίσω φρένο σε συνδυασμό με το αδύναμο μπροστινό δεν προβληματίζει ,αντιθέτως κάνει την οδήγηση πολύ ποιο εύκολη . Ο 12αρης εμπρός τροχός σε συνδυασμό με τον 10αρη πίσω προσφέρει άνεση στην οδήγηση και ικανοποιητική σταθερότητα .


Η συμπαγής του κατασκευή καθώς και το ύψος της σέλας στα 755 χιλιοστά από το έδαφος το καθιστά ένα φιλικό σκούτερ προς χρήση για τον οποιοδήποτε. Ο κινητήρας του είναι αρκετά δυνατός για την κίνηση μέσα στην πόλη αλλά αδύναμος για προσπεράσεις σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας . Παραμένει ελαστικός ακόμα και με 2 άτομα.



Το Mojito είναι ένα scooter με μοναδικό στυλ και ευκολοδήγητο για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν .
Το εν λόγο Test Ride είναι πνευματική ιδιοκτησία του http://www.Motocikleta.Gr και του αρθογράφο του . Μπορεί να αναδημοσιευτεί χωρίς τροποποιήσεις και με την προϋπόθεση να υπάρχει αυτούσια η πηγή του άρθρου .