Συντονιστής: Συντονιστές
Sotosss έγραψε:Πρόσφατα απόκτησα ένα AX-1, γενικά μοιάζει να είναι καλό-συντηρημένο. Έχω όμως πρόβλημα μερικές φορές στην εύρεση της νεκράς, αυτό που παρατήρησα είναι πως όταν έχω την πρώτη πολλές φορές δεν μπορώ να βρω την νεκρά, την ίδια στιγμή και ενώ έχω πατημένο το συμπλέκτη αν τραβήξω το γκάζι πάει να κινηθεί μπροστά. Δηλαδή σαν να μην είναι πατημένος καλά ο συμπλέκτης.
Θα θελα να ρωτήσω τους κατόχους AX-1 αν έχουν αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα. Υπάρχει περίπτωση να θέλει τέντωμα η ντίζα του συμπλέκτη; Και αν ναι ποιο είναι το ιδανικό;
Sotosss έγραψε:Πρόσφατα απόκτησα ένα AX-1
Kiriakost έγραψε:Sotosss έγραψε:Πρόσφατα απόκτησα ένα AX-1
Άλλο κακό να μην σε βρει ..
Το κιβώτιο του ΑΧ-1 δεν γουστάρει λάδια ότι νάνε .
Ιδιαίτερα τα MOTUL ...
Ρύθμισε και την αλυσίδα , να μην είναι λάσκα , και τσεκάρισε και την ασφάλεια απο το μπροστινό γρανάζι.
Άμα το γρανάζι κουνιέται , θέλει άλλαγμα είναι φαγωμένη .
Ο τζόγος στα αλυσιδογράναζα , επηρεάζει της αλλαγές στις ταχύτητες .
Άμα μπουν καλά λάδια , τότε θα καταλάβεις αν θέλει ρύθμιση η ντίζα .
Kiriakost έγραψε:Εγω είμαι καχύποπτος , όταν μιλάμε για πρώην ιδιοκτήτες ...
Διότι εφόσον έχουν το μηχάνημα για σπρώξιμο ... μόνο απλοχέρηδες δεν είναι... στο θέμα ποιότητας αναλώσιμων.
Πάντως το ΑΧ-1 έχει πολύ γλυκό κιβώτιο ... και δεν θέλει καθόλου ζόρι στις ταχύτητες .
Και δοκίμασε και ότι είπε ο Ηλίας , αλλά με μέτρο .. οι μανέτες φρένου & συμπλέκτης ,
θα πρέπει να κάνουν δουλειά , μόνο τέρμα πατημένες .
Τα φρενα θα πρεπει να λειτουργουν σταδιακα απο την πρωτη στιγμη χωρις νεκρη διαδρομη . Ποτε δεν πρεπει να τερματιζει η μανετα στο γκριπ .
Sotosss έγραψε: Η ασφάλεια από το μπροστινό γρανάζι που αναφέρθηκε δεν ξέρω ποια είναι, πάντως έβγαλα το καπάκι κ μου φάνηκε ας πούμε κανονικά ....
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες