Μετά την κατάργηση των 2χρονων κινητήρων ,η σπορ κατηγορία Runner θεωρητικά θα αντιμετώπιζε πρόβλημα. Αυτό όμως δεν συνέβη. Το γκάζι του είναι προοδευτικό στην αρχή Ο ήχος του κινητήρα σε προδιαθέτει ελαφρώς για τη συνέχεια, αλλά και πάλι δεν σε προετοιμάζει για την τόσο ζωντανή ώθηση που δέχεσαι λίγο αργότερα.
Η ανάρτηση είναι σφιχτή, ο 14 ιντσών τροχός μπροστά και ο 13 ιντσών πίσω, με πιρούνι που έχει καλάμια διαμέτρου 35 χιλιοστών και δύο αμορτισέρ πίσω καταφέρνουν με τα καλά λάστιχα να κρατούν το Runner στο δρόμο.
Ο χώρος για τα πόδια είναι περιορισμένος, . Στα όργανα δεσπόζει το μεγάλο στροφόμετρο με το σήμα της εταιρείας . Το κοντέρ είναι στριμωγμένο στην ψηφιακή οθόνη που πληροφορεί τον αναβάτη για τα ολικά και μερικά χιλιόμετρα, την ώρα, την υπολειπομένη βενζίνη, τη θερμοκρασία του κινητήρα όπου μετρανε από τα αριστερά προς τα δεξιά . ( μπερδεύτηκα στην αρχή )
Η θέση οδήγησης που είναι αρκετά υψηλή. Η σέλα είναι μικρή, ειδικά πίσω για το συνεπιβάτη, ο οποίος όμως διαθέτει δικά του αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Η ποδιά του είναι πλατιά, όπως και ο προβολέας μπροστά, ο δε ανεμοθώρακας κάνει αρκετά καλή δουλειά.
Με λίγα λόγια το 200αρι Runner, δεν μασάει τα λόγια του, είναι σκληρό, μικρό, άμεσο και απόλυτο, ζει στην πόλη και προτιμάει τα χέρια ενός σβέλτου οδηγού.
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ: PIAGGIO HELLAS, 210 7572100
ΤΙΜΗ: 3.670 ΕΓΓΥΗΣΗ: 2 χρόνια
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 4χρονος, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, 4βάλβιδος
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 198 κ.εκ. (72x48,6 χλστ.)
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: Hλεκτρονικός ψεκασμός
ΙΣΧΥΣ: 19 ίπ./8.750 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ: 1,75 χγμ./7.250 σ.α.λ.
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα
ΠΛΑΙΣΙΟ: Διπλό, σωληνωτό
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1,340 μ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Τηλεσκοπικό πιρούνι (μπροστά), δύο αμορτισέρ (πίσω)
ΦΡΕΝΑ: Δισκόφρενο 240 χλστ. (μπροστά), 220 χλστ. (πίσω)
ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 120/70 - 14’’ (μπροστά), 140/60 – 13’’ (πίσω)
ΒΑΡΟΣ: 132 κιλά, ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 8,7 λτ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 81,5 εκ.