Δυο πράγματα με όλη την καλή θέληση φιλε Kyriakos..
1. το αίσθημα της αδρεναλίνης το έχουμε όλοι απο την στιγμή που είμαστε πάνω σε δύο ρόδες. Τώρα το οτι νιώθεις ανασφαλής πάνω στην μηχανή σου, μπορεί να έχει να κάνει και με το στήσιμο της. Ειδικότερα αν όπως λές την έχεις τέρμα γκάζι που σημαίνει πως όλες οι ρυθμίσεις και το στήσιμο της δουλεύει στα "κόκκινα". Είναι λογικό λοιπόν να σου δίνει μια αίσθηση ανασφάλειας η μηχανή όταν οι αναρτήσεις και τα φρένα - σκελετός δουλεύουν "υπερωρίες".
Επίσης οι εξωγενείς παράγοντες (γλίτσα, υγρασία, κίνηση) είναι μέρος της κίνησης-οδήγηησς με μηχανή. Απο την στιγμή που επιλέγεις να κινηθείς με μηχανή, αυτά είναι παρελκόμενα της. Ο μόνος τρόπος για να νιώσεις καλύτερα είναι να μειώσεις ταχύτητα ώς εκεί που νιώθεις οτι πηγαίνεις την μηχανή και δεν σε πηγαίνει. Δεν είναι ντροπή... υπάρχουν μέρες που όλοι μας ίσως να μην πάρουμε και μηχανή διότι απλά δεν νιώθουμε καλά για να οδηγήσουμε μηχανή. Τώρα το αν έχεις αργήσει στην δουλειά .. νομίζω οτι δεν κερδίζεις τίποτα με +5-+10 λεπτά που θα έχεις κέρδος αν πάς τσιτωμένος. Καλύτερα να αργήσεις και να πηγαίνεις με άνεση άρα πάντα ακέραιος, παρά να ρισκάρεις για αυτό τον λίγο χρόνο.
2. Τα CSS δεν είναι χαμένος χρόνος. Αντίθετα μπορείς να μάθεις πάρα πολλά που δεν θα μάθεις όσα χρόνια και αν οδηγήσεις μηχανή. Είναι ο μόνος τρόπος να διαπιστώσει κάποιος οτι ο τρόπος οδήγησης του, έχει ψεγάδια που διαιωνίζονται αφού δεν τα συνηδειτοποιεί.
Είναι περίπου το ίδιο σαν να είναι κάποιος οδηγός ΤΑΧΙ , να κάνει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο αλλά να αγνοεί τις βασικές αρχές ασφαλείας στην οδήγηση που θα μάθαινε ας πούμε στις σχολές Ιαβέρη. Σίγουρα λοιπόν βοηθάει και κακώς θεωρείς οτι είναι χάσιμο χρόνου.
Άλλωστε για να κρίνεις κάτι σωστά πρέπει να το δοκιμάσεις πρώτα, έτσι δεν είναι; Κάνε μια προσπάθεια λοιπόν να το δοκιμάσεις και μπορείς να μοιραστείς μετά τις εμπειρίες σου μαζί μας.
Καλημέρα φίλε και πάντα όρθιος.
Gandalf