XTX.. ενα προσωπικό review συμβίωσης.

Είδαμε, οδηγήσαμε, η αποψή μας.

XTX.. ενα προσωπικό review συμβίωσης.

Δημοσίευσηαπό Gandalf την Τετ Μάιος 27, 2009 2:11 pm

Μετά απο ενα χρόνο πάνω στο ΧΤΧ αποφάσισα να γράψω μια άποψη που ίσως βοηθήσει κάποιους να διαλέξουν ή να απορρίψουν το μηχανάκι αυτό.

Καταρχάς για να βάλω στοιχεία αναβάτη. 1.81-3 ύψος (παίζει ρόλο το παπούτσι... ), κιλά εδώ και καιρό 95 standard. Δεν έχει αυξομειώσεις πάνω απο 1 κιλό και αυτό συμβαίνει μόνο με ουζοκατανύξεις-μεζέδες.
Ικανότητα:... ΜΜΜ ή κοινώς Μέσος **Motocikleta Bot** Μοτοσυκλετιστής.
Ιστορικό πτώσεων:... χαζοπτώσεις με 5-10ΚΜ γύρω στις 20+, επώδυνες 2 μόνο αλλά τότε με παπάκι.
Καθημερινά χιλιόμετρα: 50-70 εντός άστυ + 200-400ΚΜ σε βόλτες ανά μήνα σε ΣΚ.
Γκαζοφονιάς: πλέον οχι... στα 36 μου έχει φύγει η κάψα.
Συντήρηση μοτοσυκλέτας: Σχολαστική με το βιβλιαράκι.


Μηχανή κατάσταση:

- Αγοράστηκε προ 1 έτους με 18000ΚΜ πρώτο χέρι απο παιδί που απλά δεν έκανε πλέον ΚΜ και για αυτό την έδωσε.
- Συντήρηση... σχολαστική και αυτός όπως και εγώ.
- Κατάσταση μοτοσυκλέτας ’ψογη. (αναρτήσεις, φρένα, συντήρηση, πλαστικά, μηδενικό παθητικό πτώσεων κτλ. )
- Ελαστικά Dunlop σε λίγο μετά νέα κατάσταση όταν την πήρα. Σήμερα τους δίνω άλλους 2 μήνες οριακά σε αντοχές.

Λοιπόν...

Καθημερινά η διαδρομή έχει να κάνει με πηγμένους δρόμους στην Αθήνα και τα ΣαββατοΚύριακα με στριφτερούς δρόμους εκτός Αττικής. Γενικά η μηχανή σαν αίσθηση αυτό που μου δίνει σε μια πηγμένη κατάσταση είναι οτι πρόκειται για ενα all arround μηχανάκι που θα κάνει σχεδόν τα πάντα αλλά με αρκετούς συμβιβασμούς. Είναι αξιόπιστο αφού εδώ και ενα χρόνο το μόνο που έβγαλε είναι μια λυχνία προβολέα. Είναι ροπάτο απο τις μεσαίες στροφές μέχρι και λιγο πριν τις 5500 με τις μαμίσιες εξατμίσεις του. Βγάζοντας τες και βάζοντας και ενα K&N φίλτρο , ρυθμίζοντας τροφοδοσία , το μηχανάκι είναι πολύ πιο ζωντανό πλέον σε όλο το φάσμα στροφών. Γενικά δεν έχει μεγάλη κατανάλωση εφόσον το grip δεξιά παραμένει σε λογικά πλαίσια και δεν το στίβω. Έχει δλδ μια αυτονομία 250+ ΚΜ σε νορμάλ συνθήκες και κάπου στα 220-230 αν το γκάζει παίζει κοντά στα 130-140.

Στα ταξιδάκια εκτός Αττικής το μηχανάκι παραμένει σταθερό και δεν κουνάει σε ανέμους. Πάιζει ρόλο το βάρος του βέβαια αλλά και το οτι είναι αρκετά δεμένο μπροστά με γέφυρες. Η συμπεριφορά του θυμίζει δικύλινδρο, μιας και απο ενα σημείο και ύστερα οι κραδασμοί απουσιάζουν γενικά. Για το δικό μου ύψος έχει καλή προστασία απο τον αέρα με την ζελατίνα του , σίγουρα όμως με μια after market ζελατίνα θα κόβει ακόμα περισσότερο. Τα φρένα του (στο ΧΤΧ) με τα υψηλής έχουν πολύ καλή απόκριση και δεν "σπογγιάζουν" καθόλου όσο και να τα χρησιμοποιήσεις.

Στον δρόμο ....

Ξεκινώντας με το μηχανάκι εκείνο που μου είχε κάνει εντύπωση (αρνητική) ήταν πως έμοιαζε με street στο βάρος (170+ κιλά στεγνό). Ακόμα και το μπρος πίσω για να το παρκάρεις ξεπαρκάρεις προυποθέτει κάποιες ώρες σε scott στο γυμναστήριο και πιέσεις σε γάμπες. Θα έλεγα οτι είναι και αρκετά δύσκολο να ακουμπήσεις κάτω αν το ύψος σου είναι στο 1,70-75 περίπου παίρνοντας ώς κριτήριο το δικο μου ύψος και στάση στην μηχανή.
Κουμπώνοντας την πρώτη ακούς το trademark ΓΚΛΑΝΓΚ απο το κιβώτιο που έχουν όλα τα ΥΑΜΑΗΑ. Προσοχή θέλει λίγο στην εκκίνηση καθώς το βάρος της μηχανής, μέχρι να πάρει λίγο στροφές ο κινητήρας δείχνει το μέγεθος του. Παρόλα αυτά είναι καλά ζυγισμένο και δεν θα δυσκολέψει κάποιον αρχάριο κατά την γνώμη μου. Δευτέρα και τρίτη ταχύτητα τώρα σίγουρα θέλουν να δουλεύουν μεσαίες και ψηλά καθώς στις χαμηλές παθαίνει λόξυγγα και σκορτσάρει σαν νέοπας οδηγός που αμολάει συμπλέκτη.Ο ψεκασμός πάντως κάνει δουλειά μιας και το γκάζι του ειναι ζωντανό (για τα δεδομένα της κατηγορίας) και θα κάνει αίσθηση βλέποντας 170 κοντερίσια.. με αλλαγή σε τροφοδοσία εξατμίσεις και φίλτρο σήμερα βλέπω 175+ στην τελική και καλύτερη απόκριση γενικα.

Στις στροφές τώρα έχει ενα θέμα κατά την γνώμη μου καθώς το βάρος του δείχνει να είναι μαζεμένο κατά 55% μπροστά και να θέλει μια γενική προσοχή στα γρήγορα S. Σίγουρα όμως κάποιον που οδηγεί αρκετό καιρό θα τον ειδοποιήσει για την ματσακονιά που πάει να κάνει και στο οτι το οικόπεδο που μπορεί να πάρει δεν απέχει και πολύ μακριά. Αποφεύγοντας λοιπόν τέτοιου τύπου ιδιοκτησίες και κινούμενος σε μια ταχύτητα κάτω απο το 90% του ορίου της μηχανής θα έλεγα οτι έχει μια αξιοπρεπή συμπεριφορά και στρίβει σχετικά καλά για την κατηγορία (μην ξεχνάμε οτι μιλάμε για SM... οχι σαδομαζοχιστικά τομάρια! ).

Σε θέματα συνεπιβάτη αν και το manual λέει ρητά πως πάνω απο 180kgr φορτίο δεν συνιστάται (μάλλον δεν ξέρουν απο μπυρομεζέδες αυτοί και απο Ελληνίδες με μπαγκάζια.. ) έχω πάει Αθήνα-Κόρινθο-Αθήνα με συνεπιβάτη ισόκιλο με μένα και η μηχανή μας πήγε και μας έφερε άνετα στα 130μ.ο. κίνησης. Βέβαια είναι λίγο άβολο αν και αυτός/αυτή είναι ψηλή (άνω του 1.80) καθώς τα μαρσπιεδάκια πίσω είναι ψηλά (εμ... οι γιαπωνέζες είναι κοντούλες ότι και να λέμε). Αλλάζει πάντως η συμπεριφορά αρκετά με συνεπιβάτη όπως σε όλες τις μηχανές , για αυτό ταρζανιές απαγορεύονται εκτός και αν γουστάρετε τσιμπιές και χτυπήματα στο κράνος για να μειώσετε ταχύτητα απο το έταιρον ήμιση.

Στην δουλειά...

Μονοκύλινδρο είναι.. δεν θα γράψω πολλά. Είναι όσα περιμένετε απο ενα μονοκύλινδρο στην Αθήνα με το πλεονέκτημα του ψυγείου , της ευκολίας του κοψίματος του τιμονιού, της ευκολίας να ανέβει πεζοδρόμιο κτλ. Τα μονοκύλινδρα γενικά είναι μηχανάκια πόλης. Μειονέκτημα όπως είπα οτι είναι ελεφαντάκι και το βάρος του σε μικρές ταχύτητες θέλει προσοχή απο τους αρχάριους.

Στο service...

Πλάκα μου κάνετε;.. μονοκύλινδρο λέμε! Δώστε 150� περίπου και φύγατε. Τι να θέλει;.... τα μόνα δύσκολα είναι να είναι διορθωμένο το TPS για να μην σβύσει κάποια στιγμή η μηχανή στην στροφή και πάτε σε εκείνο το μεσιτικό που λέγαμε πριν. Το μηχανάκι είναι αυτό που λέμε fix&go και το καλό είναι οτι αν πιανουν τα χέρια σας, κάποια πράγματα μπορείτε να τα κάνετε και εσείς. Διατηρεί δηλαδή την παλιά αίγλη των "μαστοράντζων".

Στην εκδρομή...

Εδώ μπαίνει το θέμα που λέμε γκαζο-αγάπη. Το μηχανάκι ώς all-arround κάνει τα πάντα.. θα πάει και εκδρομή λοιπόν αλλά να το ζορίσεις θα σου δείξει οτι οι δυνατότητες του δεν είναι για κάτι τέτοιο. Μιλάμε πάντα για εργοστασιακές καταστάσεις έτσι; Είναι λίγο ράθυμο στο γέμισμα του και σίγουρα θέλει και μια εξικοίωση στο πως θα το στρίψεις και στο πως θα το δώσεις στην είσοδο. Γενικά όμως είναι οτι πρέπει για ενα ήπιο ταξίδι βόλτα με κάποιες εξάρσεις για χαβαλέ. Δεν είναι όμως "ξυράφι". Οπότε λίγο προσοχή οι "ινδιάνοι" με αυτό.

Γενικά μιλώντας λοιπόν έχοντας δώσει ενα 5000 κοντά για ενα μηχανάκι 660cc μοντέλο του 05 , θα έλεγα οτι είναι ακριβώς αυτό που ήθελα... κάνει σχεδόν τα πάντα (εντάξει ρε παιδιά.. δεν πάει στα κατσάβραχα ούτε στο άγριο χώμα...μηχανάκι είναι , δεν είναι κρι-κρι) και με λογικό κόστος. Αξιόπιστο , δεν βγάζει κιχ και το μόνο που ζητάει είναι να το σέβεσαι στα όρια του για να σε σεβαστεί και αυτό. Σαν μεταπώληση δεν χάνει εύκολα (ΧΤ γαρ) και αν μη τι άλλο το μοντέλο για μένα μέχρι και αυτό του 06 με το δικό του φανάρι έχει ενα δικό του στυλ. Το καινούριο με τα μυτερά πλαστικά δεν μου αρέσει καθόλου λέμε. Στο μαύρο ειδικά (που όλως τυχαίως έχω... θα πέσει και θα με πλακώσει λέμε.. ) έχει ενα καλό στυλάκι. Μερικές σημειώσεις τώρα.

Τι με χαλάει:

1. To βάρος του. Μονοκύλινδρο με 170+ κιλά στεγνό ... ε όπως και να το κάνουμε μοιάζει σαν ελεφαντάκι.
2. Η λυχνία του reservoir. Δεν μπορεις να ανάβεις στο 1/3 του μεγέθους (ανάβει στα 5 Ltr στο σύνολο των 15) και να πρέπει να υπολογίζεις τα λίτρα με ΚΜ όπως παλιά.
3. Ο δείκτης λαδιού... ΕΛΕΟΣ ΛΕΜΕ... βάλτε ενα γυαλάκι, ενα ψηφιακό δείκτη .. κάτι τέλος πάντων. Δεν μπορείς να είσαι στο περίπου πάντα , σχετικά με το αν έχει έρθει σε κατάσταση λειτουργίας το λιπαντικό ή οχι.
4. Τα πλαστικά του (μοντ 04-06) Απαράδεκτο το φινίρισμα. Αν μείνουν στον ήλιο θαμπώνουν τα αυτοκόλητα και θέλουν αντικατάσταση. Στο δικό μου έχουν ήδη γίνει.
5. Το σκορτσάρισμα στις χαμηλές. Κατανοώ πλήρως οτι δίνει καλύτερα έτσι ψηλά... αλλά μιλάμε για μονοκύλινδρο που θα περάσει το 80% της ζωής του στο άστυ. Δεν μπορεί να κάνει σαν βαρυστομαχιασμένος βάτραχος απο τον λόξυγγα στις χαμηλές.
6. Το αισθητικό των εξατμίσεων του. Σαν καμινάδες της Χαλυβουργικής μοιάζουν ... και ζυγίζουν και αντίστοιχα.

Τι με φτιάχνει:

1. ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ!! To A και το Ω.. όσο όμορφο και αν είναι ενα μηχανάκι αν τις μισές μέρες τις περνάει στον πάγκο του μάστορα τι να το κάνεις;
2. Το all-arround. Όταν έχεις μια μηχανή που θα σε πάει δουλειά και εκδρομή έστω και με κάποιες υποχωρήσεις μικρές, έχει πετύχει τον στόχο αγοράς της για κάποιον που δεν θέλει 15 μηχανάκια στο garaz για διάφορες χρήσεις. Ας μην ξεχνάμε οτι τα χώνουμε πλέον χοντρά για τέλη, ασφάλειες και σύντομα και ΚΤΕΟ.
3. Τα περιφερειακά του. Για μια μηχανή μτχ κοντά στα 4500-5000� το να φοράει υψηλής πίεσης, Ohlins αμορτισέρ, γέφυρα, Excell ζάντες 17'' κτλ, όπως και να το κάνεις είναι μεγάλο +.
4. Μεταπώληση... είπαμε ΧΤ... ακόμα και αν άλλαξε το μοντέλο πουλιέται αρκετά εύκολα.
5. After sales. Η ΥΑΜΑΗΑ διατηρεί πάντα το πρώτο όνομα στον τομέα συγκριτικά με άλλες αντιπροσωπείες ... και έχω περάσει απο αρκετές για να γνωρίζω.
6. Πείραγμα... είναι ενα μηχανάκι που με ελάχιστα πράγματα (σύστημα εξατμίσεων , τροφοδοσία και φίλτρο) μπορεί να δώσει ενα 5-8% παραπάνω σε όλο το φάσμα στροφών άμεσα.
7. Το στύλ του... όσο και κάποιοι να μην συμφωνούν με το ουδέτερο του οδικού του χαρακτήρα, η αισθητική του στα μοντέλα 04-06 σε πλαστικά και φανάρι δίνει απο μακριά την εικόνα οτι είναι ΧΤ. Δεν μπορείς να το μπερδέψεις με άλλο μηχανάκι.. μετά το μπασταρδέψαν με πορτοκαλιά , άσπρα και τέλος το φαναράκι στυλ enduro που του κότσαραν.
8. Απουσία κραδασμών σε ταξίδια και μεσαίες , υψηλες ταχύτητες. Μαγική αίσθηση απο ενα μονοκύλινδρο που σου δίνει την ψευδο-αίσθηση οτι τσουλάει σε δύο κυλίνδρους αντί για έναν.
9. Κατανάλωση και αυτονομία. Πολύ δύσκολο να βρείς μονοκύλινδρο με αυτονομία 250+ χιλιομέτρων. Αν το πας σωστά δεν καίει σχεδόν τίποτα. Υπεύθυνος ο ψεκασμός και έτσι μπορούμε να πιούμε και ενα καφέ παραπάνω στην υγεία του σε μια βόλτα.
10. Ζύγισμα του. Αν και βαρύ σαν μηχανάκι , κάντε το εξής. Ανεβείτε πάνω του και προσπαθείστε να κρατήσετε ισορροπία εν στάση αλά ΜΧ. Θα δείτε οτι στέκεται πολύ σωστά το μηχανάκι.
11. Κοινωνία αναβατών. Στην Ελλάδα το ΧΤ έχει γνωρίσει εδώ και δεκαετίες την αναγνώριση απο όλους τους αναβάτες (και μη). Μπορείς να βρείς τα πάντα για αυτό και να μάθεις τα πάντα όπου και αν ρωτήσεις.

Τα παραπάνω λοιπόν τα έγραψα σαν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ όσον αφορά την συμβίωση μου με το ΧΤΧ 660 του 05 , έχοντας κατά νου τα όσα ΚΜ του έχω κάνει και την δική μου ιδιοσυγκρασία. Ελπίζω να βοηθήσω κάποιον να δεί κάποια πράγματα που τον ενδιαφέρουν και ίσως να τον γλυτώσουν ή σπρώξουν προς την αγορά του.




Σχόλια φυσικά δεκτά. Ακόμα και τα spam που είναι αναμενόμενα.

Gandalf
Τελευταία επεξεργασία από Gandalf και Πέμ Ιουν 11, 2009 10:35 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
let there be light!
Άβαταρ μέλους
Gandalf
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 11:17 am

Re: XTX.. ενα προσωπικό review συμβίωσης.

Δημοσίευσηαπό PortisHead την Τετ Μάιος 27, 2009 3:29 pm

Μπραβο ρε Gandalf.
Τύφλα να χουνε τα περιοδικα αμα ολοι μας καναμε τετοιες περιγραφες για το μηχανακι μας.
Χωρις υπερβολη....ηταν η πλερεστερη παρουσιαση μοτοσυκλετας που εχω διαβασει ποτε.
[smilie=beer.gif]
*** Louder Pipes Save Lifes ***
Άβαταρ μέλους
PortisHead
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 9:14 am
Τοποθεσία: Πειραιας-Αμφιάλη

Re: XTX.. ενα προσωπικό review συμβίωσης.

Δημοσίευσηαπό Gandalf την Τετ Μάιος 27, 2009 4:20 pm

ευχαριστώ φίλε

α.. και μια διευκρίνηση γιατί μου έγινε ερώτηση και σε άλλο forum. Τις ohlins τις φοράει ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.. οχι απο μαμά. Εκείνο που έχει απο μαμά, είναι γέφυρες, brembo φρένα, Excel 17'', κτλ.

Gandalf
Άβαταρ μέλους
Gandalf
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 11:17 am

Re: XTX.. ενα προσωπικό review συμβίωσης.

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τετ Μάιος 27, 2009 6:52 pm

Έχοντας το ΧΤΧ για 2 χρονάκια απλά προσυπογράφω συμφωνόντας απολύτως με τα παραπάνω ...
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Re: XTX.. ενα προσωπικό review συμβίωσης.

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τετ Μάιος 27, 2009 10:00 pm

Ωραιο κειμενο ωρε Gandalf...Εικόνα
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Re: XTX.. ενα προσωπικό review συμβίωσης.

Δημοσίευσηαπό zireous την Παρ Οκτ 23, 2009 10:12 am

Ωραία περιγραφή Gandalf.

Έτυχε να οδηγήσω ένα του '04 και συμπληρώνω ότι είναι άκρως διασκεδαστικό ΚΑΙ στο χώμα -λόγω ασφάλτινων ελαστικών. Θα σε πάει και στη κοντινή παραλία που έχει 10 χλμ χώμα δηλαδή.


Σούζα έντο κλπ, γίνονται όμορφα και απλά, αλλά το μεγάλο μειονέκτημα του είναι η απουσία πλήρης ρύθμισης της μπροστινής ανάρτησης... Σε αυτή τη κατηγορία δεν παίζουν τέτοια πράγματα έτσι κι αλλιώς.
Το ντριφτάρισμα είναι απολαυστικό και λόγω καλής γεωμετρίας ψιλομαζεύεται εύκολα.

Αυτά όσον αφορά επιθετική οδήγηση από τον γεροκαγκουρογαμόσαυρο. :smt066 :smt005


Η τιμή για ένα άψογο XTX με 10.000 χιλιόμετρα από κοντινό μαγαζί είναι στα 4.500, με παζάρι μπορεί να πέσει παρακάτω.

Δεν είναι δίχρονο εντουράκι που ζυγίζει 100 κιλά και θα τους προσπεράσεις όλους στη κίνηση, αλλά έχει παντρέψει καλά στοιχεία και είναι ιδανικό για κοντινά ταξίδια, δικάβαλα, βόλτες, και αστικό περιβάλλον.

Οι 'ασφάλτινοι' θα προτιμήσουν και δικαίως το TDM... για ένα κάρο λόγους.
http://z-moto.freehostia.com/gr_moto_brc.html

Ο έξυπνος άνθρωπος φοράει κράνος για να πραγματοποιεί τα όνειρά του, ο ανόητος οδηγάει αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
zireous
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:37 pm

Re: XTX.. ενα προσωπικό review συμβίωσης.

Δημοσίευσηαπό stratisp την Τρί Δεκ 01, 2009 8:25 pm

zireous έγραψε:Ωραία περιγραφή Gandalf.

Έτυχε να οδηγήσω ένα του '04 και συμπληρώνω ότι είναι άκρως διασκεδαστικό ΚΑΙ στο χώμα -λόγω ασφάλτινων ελαστικών. Θα σε πάει και στη κοντινή παραλία που έχει 10 χλμ χώμα δηλαδή.


Σούζα έντο κλπ, γίνονται όμορφα και απλά, αλλά το μεγάλο μειονέκτημα του είναι η απουσία πλήρης ρύθμισης της μπροστινής ανάρτησης... Σε αυτή τη κατηγορία δεν παίζουν τέτοια πράγματα έτσι κι αλλιώς.
Το ντριφτάρισμα είναι απολαυστικό και λόγω καλής γεωμετρίας ψιλομαζεύεται εύκολα.

Αυτά όσον αφορά επιθετική οδήγηση από τον γεροκαγκουρογαμόσαυρο. :smt066 :smt005


Η τιμή για ένα άψογο XTX με 10.000 χιλιόμετρα από κοντινό μαγαζί είναι στα 4.500, με παζάρι μπορεί να πέσει παρακάτω.

Δεν είναι δίχρονο εντουράκι που ζυγίζει 100 κιλά και θα τους προσπεράσεις όλους στη κίνηση, αλλά έχει παντρέψει καλά στοιχεία και είναι ιδανικό για κοντινά ταξίδια, δικάβαλα, βόλτες, και αστικό περιβάλλον.

Οι 'ασφάλτινοι' θα προτιμήσουν και δικαίως το TDM... για ένα κάρο λόγους.





+1000

_
stratisp
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Παρ Μάιος 23, 2008 6:40 pm


Επιστροφή στο TEST RIDE BY MOTOCIKLETA.GR

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron