Το δύσκολο κομμάτι ενός Test Ride είναι η αποτύπωση τον συναισθημάτων που βίωσες κατά την διάρκεια ενός Test Ride . Έτσι αυτή η δύσκολη ώρα ξανά ήρθε ολοκληρώνοντας το εβδομαδιαίο Test ride ενός Super Duke 990 by KTM ,μοντέλο του 2007 .
Βλέποντας το από κοντά συμπέρανα ότι μόνο μαύρο ,πορτοκαλί μου αρέσει ενώ σκέτα μαύρο δεν με κεντρίζει ,(ίσως για αυτό δεν είχα ασχοληθεί τόσο καιρό ) . Αφού ενημερώθηκα για το τι πρέπει να προσέξω ( όχι συμπλέκτη & γκάζι κατά την εκκίνηση ) καβάλησα το νέο μου παιχνιδάκι . χιχιχι
Πρώτη παρατήρηση ότι είναι αρκετά ψηλό από ότι φαίνεται και η θέση οδήγησης καθόλου επιθετική και αρκετά άνετη . Συμπλεκτιά , (ο καλύτερος μέχρι σήμερα που έχω δοκιμάσει ) και πάω να βάλω την πρώτη ταχύτητα γλυκά , τι λες έτσι σου είπανε , τι με πέρασες για καν φλορικο μοτορι που θέλω χάδια ;
Αφού δεν κούρεψα καν γρανάζι , πάτησα τον λεβιέ όπως αρμόζει σε ένα αλήτικο μοτορι . Έτσι κάπως ξεκίνησε η μέρα που με έκανε να παραμιλώ για τις επόμενες 6 .
Η βδομάδα που το είχα στα χεριά μου τα είχε όλα , βροχές , ταξίδια , στροφές, ζέστη κτλ κτλ και όσο έγραφα χλμ τόσο δεν ήθελα να ξεκολλήσω από πάνω του . Συνολικά έκανα περίπου 700 χλμ και αν δεν το επέστρεφα θα κάνατε καιρό να διαβάσετε αυτό το άρθρο .
Πολύ σας κούρασα όμως , ας μιλήσω και λίγο για το μοτορι , όπως είπα και πριν η εν λόγο μηχανή την κατατάσσω στα πραγματικά Fun Bike και ας την λένε naked streetfighter . Μέσα στην πόλη ελίσσετε με τρομερή άνεση με μοναδικό μειονέκτημα ότι μερικές φόρες το τιμόνι βρίσκει στους καθρέπτες τον Ι.Χ ( είπαμε είναι ψηλό ) .
Το μοτέρ διαθέτει αρκετή δύναμη από χαμηλά ως τον κόφτη και παρόλο που είναι δικύλινδρο έχει σχεδόν μηδενικούς κραδασμούς. Όσες φορές και να προσπάθησα δεν κατάφερα να το οδηγήσω χαλαρά ( βαλε μια 6η και πήγαινε ) .
Κάτι ο ήχος του κάτι η δύναμη που την βγάζει υπέροχα στον δρόμο συνέχεια ήμουν με μεταβλητό γκάζι και με μια κατανάλωση περίπου 10 λίτρα στα 150 χλμ . (καλά αν κρίνεις το πώς το πήγαινα )
Είπαμε φοβερή δύναμη αλλά πρέπει να στρίβει και να φρενάρει . Τα κάνει και τα δυο , θες να στρίψεις αλλά motard το κάνει , με γόνατο το κάνει , με κλίση το κάνει , όσο για τα φρένα το πίσω δεν μπλοκάρει με τίποτα και το μπροστά από αυγό ως αγκυρα ανάλογα τις διαθέσεις του οδηγού . (ακτινικά με σωληνάκια υψηλής)
Ακόμα και με συνεπιβάτη ελίσσεται παρά πολύ άνετα και έχει σχεδόν την ιδία συμπεριφορά , με μειονέκτημα ότι σε περίπτωση βροχής όλα τα απόνερα έρχονται στην πλάτη του συνεπιβάτη . Παρόλο που δεν έχει κατασκευαστεί για δυο είναι πολύ άνετο . Είτε μόνος είτε όχι η μηχανή σε πληροφορεί αρκετά και μπορείς να οδηγείς με μεγάλη ασφάλεια .
Λόγο έλλειψης οποιασδήποτε προστασίας από τον αέρα , τα χλμ στην εθνική εξαρτώνται από την αντοχή του οδηγού , αλλά μέχρι τα 140 χλμ δεν σε κουράζει σχεδόν καθόλου ο αέρας , αφού κατασκευαστικά έχει πολύ καλή διαχείριση του αέρα .
Ακόμα και ο ήχος του μοτέρ και τον εξατμίσεων ήταν υπέροχος . Σκέψου ότι ούτε εξάτμιση δεν θα του άλλαζα ( ποιος εγώ ).
Το μονό που μπορώ να πω είναι ότι ευχαριστώ την ΚΤΜ που έφτιαξε ένα τέτοιο μηχανάκι και την ΚΤΜ Hellas που μου το παραχώρησε και βίωσα μια τέτοια φανταστική εμπειρία .
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-pU653mWLuo[/youtube]