Honda Bros Pilot screws

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό nitso την Σάβ Σεπ 04, 2010 11:55 pm

Καλησπερα ,
μπορει καποιος να μου πει ποσες στροφες εξω πρεπει να βγουν οι pilot screws στα καρμπιλατερ για το honda Bros 400? Μετα θελουν συγχρονισμο τα καρμιλατερ?

Προηγουμενα που μου το ειχε ρυθμισει μηχανικος ,μου εκανε σκασιματα σε κατηφορες χωρις γκαζι και εβγαζε μαυρο καπνο οταν παταγα τερμα γκαζι.Το φιλτρο αερα ειναι καινουργιο.

Μπουκωμενο δεν ειναι γιατι το ειχα σκισει προηγουμενως.

Εχοντας φτωχο μειγμα η μηχανη ,χανει σε τελικη??
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Σεπ 05, 2010 4:45 am

Τα pilot screws ρυθμίζουν το ρελαντί .. και συνήθως είναι μιαμιση στροφή ξεβιδωτα απο το τέρμα βιδωμένα.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό bros400pgm την Κυρ Σεπ 05, 2010 11:36 am

nitso έγραψε:Καλησπερα ,
μπορει καποιος να μου πει ποσες στροφες εξω πρεπει να βγουν οι pilot screws στα καρμπιλατερ για το honda Bros 400? Μετα θελουν συγχρονισμο τα καρμιλατερ?

Προηγουμενα που μου το ειχε ρυθμισει μηχανικος ,μου εκανε σκασιματα σε κατηφορες χωρις γκαζι και εβγαζε μαυρο καπνο οταν παταγα τερμα γκαζι.Το φιλτρο αερα ειναι καινουργιο.

Μπουκωμενο δεν ειναι γιατι το ειχα σκισει προηγουμενως.

Εχοντας φτωχο μειγμα η μηχανη ,χανει σε τελικη??



Πρωτα συγρχονισμο και μετα πειραγμα της βιδας.
Εχω την εντυπωση πως θελει καυσαναλυση καθε κυλινδρου χωριστα για να ρυθμισεις την καθε βιδα και καπου/καπως/καποτε ειχε παρει το αυτι μου οτι για τον πισω κυλινδρο πρεπει να ειναι λιγο πιο ανοιχτη η βιδα αποτι στον μπροστα
δειξτους ποιος ειναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 8:55 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΚΟΣΜΑΣ
Μοντέλο: APRILIA MILLE FACTORY
Κυβικά: 1000

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό nitso την Δευτ Σεπ 06, 2010 2:43 pm

η βιδα(pilot) του πισω κιλυνδρου που ειναι οπως καθεσαι...αριστερα ή δεξια? b010 c145
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό nitso την Δευτ Σεπ 06, 2010 2:50 pm

Kiriakost έγραψε:Τα pilot screws ρυθμίζουν το ρελαντί .. και συνήθως είναι μιαμιση στροφή ξεβιδωτα απο το τέρμα βιδωμένα.



μιαμιση στροφη για ολες,ανεξαρτητων κυβικων?
Διαβασα στο manual το μοντελο μου (ΝΤ400Κ) και θελει 2 -1/4 στροφες.

Ποιες οι παρενεργειες αν εχεις φτωχο μειγμα και ποιες για πλουσιο μειγμα?
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Σεπ 08, 2010 8:02 pm

Για να μπορεσω να βοηθησω για πες μου , το καινουριο φιλτρο ειναι μαμα ??
Οι βαλβιδες ειναι ρυθμισμενες ?
Τα μπουζι ποσα χλμ εχουν ?
Σου καιει λαδι ?
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό nikar την Πέμ Σεπ 09, 2010 11:17 pm

Χαίρε nitso. Ανοίγεις ΜΕΓΑΛΟ θέμα με τις βίδες ρύθμισης μείγματος, που δεν είναι δυνατόν να εξαντληθεί σύντομα. Ας πάμε σιγά-σιγά:
- οι βίδες ρύθμισης ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ (ΚΥΡΙΩΣ) του ρελαντί , είναι στο αριστερό καρμπυρατέρ (όπως κάθεσαι στη μοτοσικλέτα) για τον πισινό κύλινδρο και, αντίστοιχα, στο δεξιό για τον μπροστινό.
- οι τιμές που δίνουν οι κατασκευαστές για την θέση της εν λόγω βίδας (στροφές ξεβίδωτες από τέρμα βιδωμένες) είναι σημείο αναφοράς και όχι κάποια στάνταρ ρύθμιση. Τις βάζεις εκεί και με τη βοήθεια καυσαναλυτή ή, έστω, της πείρας σου ρυθμίζεις το μείγμα. Προσοχή εδώ: όταν τις βιδώνεις για να βρεις το τέρμα, ΔΕΝ τις σφίγγεις, απλώς τις αισθάνεσαι να πατάνε στην έδρα τους. Αν τις σφίξεις σαν να ήταν βίδες, είναι βέβαιο ότι θα παραμορφώσεις την κωνική ακίδα ή/και την αλουμινένια, μαλακή έδρα τους. Σε περίπτωση που τις βγάλεις, έλεγξε αυτήν την κωνική άκρη: πρέπει να είναι άψογη (αν έχει ένα σημάδι σαν πατημένο δακτύλιο στη μέση περίπου του κώνου, άλλαξέ την) και πεντακάθαρη. Το ασετόν κάνει την καλύτερη δουλειά για τον καθαρισμό μετάλλων από κατάλοιπα βενζίνης (προσοχή να μην σου πέσει σε λαστιχένια μέρη, τους αλλάζει τα φώτα. Βρίσκεις σε χρωματοπωλείο ή φαρμακείο, χύμα, από το πρώτο είναι φτηνότερο, πρόσεξε μην σου δώσουν διαλυτικό, ΑΣΕΤΟΝ θέλεις είπαμε! Επίσης θα πρέπει να βρεις με τη σειρά, ένα ελατήριο, μια μικρή ροδέλα και ένα o-ring στην άκρη τους. Συνήθως, το o-ring μένει βαθιά μέσα στην τρύπα, οπότε το βγάζεις με το κεφάλι μιας καρφίτσας προσέχοντας ιδιαίτερα να μην πληγώσεις την περιοχή (που είναι η έδρα του κώνου της βίδας). Ελέγχεις να μην είναι ξερό ή παραμορφωμένο. Έχε υπ΄ όψη σου εδώ, ότι αυτά τα o-rings η Honda τα δίνει μέσα στο σετ επισκευής των καρμπυρατερ (€€€€€€€€€€), όμως βρίσκεις από Kawasaki ή Suzuki που τα δίνουν σκέτα. Αν τραβηχτείς τόσο, πες μου να σου γράψω part numbers. Τώρα τα δύσκολα:
- τι ακριβώς κάνουν αυτές οι βίδες: η θεωρία και οι περισσότεροι κατασκευαστές τις περιγράφουν σαν βίδες ρύθμισης μείγματος ρελαντί και αυτό κυρίως κάνουν, ειδικά στα τετράχρονα όπως το δικό σου (γιά τα δίχρονα, υπάρχουν διαφοροποιήσεις που, προς το παρόν, αφήνουμε στην άκρη). Όπως είπα στην αρχή, οι προτεινόμενες στα service manuals τιμές (στροφές ξεβιδωμένες από το τέρμα κλειστές) είναι ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ, ένα σημείο εκκίνησης, δηλαδή. Τις βάζεις εκεί και ξεκινάς. Εννοείται ότι ΟΛΑ τα υπόλοιπα είναι εν τάξει, ήτοι, βαλβίδες καλορυθμισμένες, μπουζί, φίλτρο αέρα, βενζίνης καλά ή καινούργια, καρμπυρατέρ καθαρά και συγχρονισμένα (με υποπιεσόμετρα). Καλό είναι τα υποπιεσόμετρα να μείνουν συνδεδεμένα, αν και κανονικά δεν πρέπει να δείξουν διαφορά πριν και μετά την ρύθμιση. Φέρνεις τον κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας (μια 20λεπτη βόλτα αρκεί). Η διαδικασία ρύθμισης αυτών των βιδών αποκαλείται "πτώσης ρελαντί" (idle drop procedure) και κανονικά απαιτεί στροφόμετρο ακριβείας (ευαίσθητο σε συν-πλην 50 σαλ.), ή πολύ έμπειρο και ευαίσθητο αυτί. Εχε υπ΄όψη σου ότι όσο βιδώνεις αυτές τις βίδες τόσο φτωχαίνεις το μείγμα (στο ρελαντί, όχι σε ΟΛΗ την μπάντα στροφών), το αντίθετο, αντίστροφα. Ρυθμίζεις ΕΝΑΝ κύλινδρο τη φορά. Από την ενδεικτική θέση αναφοράς φτωχαίνεις το μείγμα βιδώνοντας ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ την βίδα μέχρι να ακούσεις το ρελαντί να χαμηλώνει (εξ ου και idle drop). Σημειώνεις νοερά αυτή την θέση και τώρα, επίσης πολύ αργά, ξεβιδώνεις, μετρώντας τις πλήρεις περιστροφές της βίδας (πιθανόν να ξεπεράσεις το αρχικό σημείο αναφοράς) και συνεχίζεις να ξεβιδώνεις μέχρι να αισθανθείς το μοτέρ να "βαραίνει" (οκταχρονίζει και, πάλι, να χάνει στροφες) σαν να έχεις τραβήξει λίγο τσοκ. Η σωστή ρύθμιση είναι στο μέσον αυτών των δύο άκρων. Αν η περιστροφή της βίδας δεν επηρεάζει την λειτουργία του μοτέρ, έμπλεξες! Πρέπει να καθαρίσεις τα καρμπυρατέρ... Συνοψίζω λοιπόν:
Βάζεις και τις δύο βίδες στην προτεινόμενη θέση, στην περίπτωσή σου 2+1/4 στροφές, ξεβίδωτες από το τέρμα μέσα. Βιδώνεις ΑΡΓΑ και ας πούμε ότι αρχίζει να χάμηλώνει το ρελαντί στην μία στροφή βιδωμένη (δηλαδή, συνολικά, στην 1+1/4 ξεβίδωτη). Σταματάς και αρχίζεις να ξεβιδώνεις. Ας υποθέσουμε ότι (ξανα)πέφτουν οι στροφές όταν η βίδα είναι 3 στροφές ξεβίδωτη. Θα βάλεις την βίδα στις 2+1/8 (3 μείον 1+1/4=1+3/4 διά δύο-το μισό-σου κάνει 7/8. Το προσθέτεις στην πιό κλειστή θέση πτώσης του ρελαντί, οι 1+1/4 στροφές που είπαμε, ή το αφαιρείς από την πιό ανοιχτή θέση, τις 3 στην υποθετική μας περίπτωση). Δεν τελείωσες όμως.
Ανοιγοκλείνεις απότομα (μέχρι 3-4000 σαλ) το γκάζι. Ο κινητήρας πρέπει να ανταποκρίνεται ξερά και άμεσα, τόσο στο ανέβα, όσο και στο κατέβα:
- αν σου "κρατάει" στροφές, π.χ., μένει στις 1700 σαλ για λίγο και μετά πέφτει στο ρελαντί, είσαι πλούσιος (και ας φσίνεται ότι τραβάει αέρα, το φαινόμενο οφείλεται σε περίσεια βενζίνης), βίδωσε για να φτωχύνεις (1/8 την φορά) και ξαναδοκιμάζεις.
- επίσης είσαι πλούσιος όταν στην εν λόγω ξερογκαζιά οι στροφές πέφτουν Κατω από το ρελαντί (κατά 200-300 σαλ) και μετά κάθονται στο ρελαντί.
- είσαι φτωχός, όταν καθώς κλείνει το γκάζι, ακούς υπόκωφα σκασίματα ΜΕΣΑ στην εξάτμιση (κάτι σαν "πατ-πατ-πατ"). Ξεβίδωσε (πάλι ανά 1/8).
Δεν είναι απαραίτητο μετά την ρύθμιση, οι βίδες αυτές να βρίσκονται στο ίδιο σημείο. Άπειροι παράγοντες επηρεάζουν την θέση τους: διαφορά στην ρύθμιση των βαλβίδων, διαφορά στην φθορά των κυλίνδρων-εμβόλων και βαλβίδων-εδρών, φθορά στους αυλούς αέρα, βελόνες των slides, καθαρότητα αυλων βενζίνης και ζιγκλέρ των καρμπυρατέρ, είναι μερικοί μονάχα απ' αυτούς. Γιαυτό και σου δίνεται η δυνατότητα ρύθμισης του μείγματος ρελαντί. Εκεί φαίνονται και πιό έντονα: μόλις ανοίξεις το γκάζι, φεύγεις από το κύκλωμα του ρελαντί (pilot) και οι όποιες διαφορές δεν γίνονται εύκολα αισθητές.
Μόλις συνειδητοποίησα ότι σούχω γράψει ένα σεντόνι. είναι δύσκολο να μεταφερθεί η εμπειρία στο χαρτί, το δοκίμασα εις βάρος της υπομονής σου πιθανόν.
Νομίζω έχει σημασία να ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ τι συμβαίνει όταν προσπαθείς να ρυθμίσεις την μοτοσικλέτα σου (τα ίδια ισχύουν και για την ρύθμιση των αναρτήσεων). Προσπάθησε να καταλάβεις ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ γίνεται και μετά ασχολήσου με τις αναλύσεις και εξηγήσεις. Έτσι αντιλαμβάνεσαι καλύτερα προς τα που να κινηθείς με τις ρυθμίσεις. Το να προσπαθείς να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ την άποψή σου στο μηχανάκι σου, επειδή έτσι σου φαίνεται λογικό, δεν βοηθά. Οι μοτοσικλέτες μιλάνε!!! Προσπάθησε να μάθεις τη γλώσσα τους, είναι καλύτερο και για τα δύο μέρη.
Ας επανέλθουμε όμως στο αρχικό σου ερώτημα:
- έχεις νορμάλ εξάτμιση (είναι στεγανή; έλεγξε αν χάνει στις ενώσεις των εξαγωγών στις κεφαλές και στην κατάληξη των σωλήνων στο καζανάκι).
- γνήσιο φίλτρο αέρα (είναι καθαρό;).
- μήπως έχεις βγάλει τον λαστιχένιο σωλήνα εισαγωγής αέρα από το καπάκι του φιλτροκουτιού;
- η μοτοσικλέτα σου κρατάει ρελαντί; παίρνει εύκολα μπροστά ζεστή -κρύα; με τσοκ, ή χωρίς;
- αν, όπως πηγαίνεις (και με το μοτέρ σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας) τραβήξεις ΛΙΓΟ το τσοκ, βελτιώνεται; χειροτερεύει;
- το μηχανάκι αρχισε τα νούμερα αμέσως μετά το service; αν ναι, βεβαιώσου ότι δεν τραβάει από κάπου αέρα. Βασικοί ύποπτοι:
- η ένωση του φιλτροκουτιού. Έχει παρατηρηθεί ότι το κουτί ή/και το καπάκι πετσικάρουν (η αλήθεια είναι ότι το περιβάλλον τους θυμίζει κόλαση, φυλακισμένοι κάτω από το ρεζερβουάρ με την ζέστη του μοτέρ να τα ψήνει κανονικά). Τύλιξε με ταινία την ένωση και δοκίμασε αν βλέπεις διαφορά.
- οι λαστιχένιοι λαιμοί από το φιλτροκούτι προς τα καρμπυρατέρ. Πρέπει να τα αγκαλιάζουν σε όλη την περιφέρεια και οι σφιγκτήρες τους να είναι σφιγμένοι.
- οι (επίσης λαστιχένιες) εισαγωγές από τα καρμπυρατέρ προς τους αυλούς εισαγωγής. Έχουν δύο σφικτήρες (ένας σφίγγει το καρμπυρατέρ, ο άλλος τον αυλό). Ελέγχεις την κατάστασή τους (πρέπει να βγάλεις σέλα, ρεζερβουάρ, φιλτροκούτι και καρμπυρατερ, ουφ!). Να είναι μαλακοί, χωρίς ρωγμές. Μιά σημαντική λεπτομέρεια εδώ: η Honda τοποθετεί αποστάτες στις βίδες αυτών των σφιγκτήρων ώστε ο τυχαίος γκατζόλας μηχανικός να μην τους παρασφιξει. Με τον καιρό, η σύνδεση χαλαρώνει, εσύ ελέγχεις τους σφιγκτήρες, τους βρίσκεις σφιχτούς και νομίζεις ότι είναι εν τάξει, αμ' δε, όμως! Βγάλε αυτούς τους αποστάτες και τρόχισέ τους (να κοντύνουν), ή, καλύτερα, αφαίρεσέ τους, οπότε φρόντισε να είσαι προσεκτικός στο βίδωμα.
- διάφοροι λαστιχένιοι σωλήνες στα καρμπυρατέρ, τους αυλούς εισαγωγής (μεταφορά υποπίεσης προς τον οξυγονωτη καυσαερίων στο πίσω μέρος του φιλτροκουτιού) και στο φιλτροκούτι, είναι καλοί και στην θέση τους;
Ας μείνουμε εδώ προς το παρόν, πριν επεκταθούμε σε πιό ακραία ζητήματα (οξυγονωτής καυσαερίων στην εξάτμιση, εμπλουτιστές μείγματος στα καρμπυρατέρ με κλειστό γκάζι). Υποψιάζομαι κάτι απ' όσα έγραψα παραπάνω.
Επίσης:
- διαφορετικό σετάρισμα σε κάθε κύλινδρο (μπροστινό-πισινό): πολύ συνηθισμένο. Συνήθως ο πισινός είναι πιό πλούσιος, θεωρητικά ζεσταίνεται περισσότερο (ειδικά οι αερόψυκτοι), το πιό πλούσιο μείγμα τον ψύχει κάπως. Δεν είναι όμως αυτός ο μοναδικός παράγοντας γιά την διαφορά. Παίζει ρόλο και η ΔΙΑΔΡΟΜΗ του αέρα μέσα στο φιλτροκούτι, το σχήμα και το μήκος του αυλού εισαγωγής. Έτσι, για να μπερδεύεσαι και να γουστάρεις, σου λέω ότι τα περισσότερα Transalp 600 και Africa 750 (μέχρι το '95), έχουν πιό πλούσιο (από κύριο ζιγκλέρ ΜΟΝΟΝ), τον πίσω κύλινδρο. Στο δικό σου και τα συναφή, συμβαίνει το αντίθετο.
- τελική μπορεί να χάσεις από φτωχό αλλά ΚΑΙ από πλούσιο μείγμα. Αποκλείεται αυτό να συμβαίνει από τις βίδες ρύθμισης μείγματος ρελαντί.
Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως, ό,τι άλλο θες, εδώ. Καλά κουράγια!

"Αυτή η επιστολή έγινε μάλλον μακροσκελής, επειδή δεν είχα τον χρόνο να την κάνω συντομότερη"
nikar
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Παρ Σεπ 03, 2010 10:57 pm
Κυβικά: 0

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό nitso την Κυρ Σεπ 12, 2010 9:12 am

Ενα απλο ευχαριστω δεν ειναι τιποτα μπροστα στις αναλυτικοτερες πληροφοριες που εχω παρει μεχρι τωρα για το θεμα αυτο,απο ολους σας. c145

Απο τοτε που ρυθμισα τις βιδες(pilot) στις ενδεικτικες στροφες(2 +1/4) και αφου ρυθμισα με το αυτι τη βιδα συγχρονισμου το ρελαντι ειναι άψογο(χωρις οργανα).Απλα το αφησα εκει που το ρελαντι δεν μπερδευε καθολου.
Επιχειρησα να κανω τη διαδικασια με το βιδωμα ξεβιδωμα αλλα παρατηρησα οτι στη διαδικασια του ξεβιδωματος ανεβασε συνεχεια στροφες χωρις να φτανει στο σημειο που πεφτει,ετσι σταματησα και εβαλα τις βιδες παλι στις 2+1/4.
Παλια μου εκανε κατι σκασιματακια στις κατηφορες που τωρα δεν κανει!
Το φιλτρο ,μπουζι οπως και η εξατμιση ειναι μαμα και καινουργιο.(Αμφιβαλω αν εχει αλλαχτει το τεταρτο μπουζι ,το δυσκολο διπλα στο ψυγειο,και γιαυτο παραγγειλα απο wemoto μπουζοκλειδο και το περιμενω)
Υποτιθεται οι βαλβιδες ρυθμιστικαν σε μαστορα,δεν ειδα διαφορα ομως k025
Δεν μου εσβηνε και επαιρνε "τσακμακι" μπροστα χωρις τσοκ και πριν και τωρα
.
Περιμενω τα σχολια σας στα παραπανω και παλι τις θερμοτερες ευχαριστιες μου για το χρονο σας.
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό nikar την Κυρ Σεπ 12, 2010 12:43 pm

Οk nitso! Αφού το μηχανάκι δουλεύει όπως σου αρέσει, παράτα τα εργαλεία και πιάσε το γκάζι!
Μιά ακδημαϊκή, πλέον, ερώτηση: δεν αναφέρεις, τι συνέβη όταν ΒΙΔΩΝΕΣ τις βίδες; το ρελαντί έπεφτε; σε πόσες στροφές βιδώματος; όταν λες ότι στο ξεβίδωμα ανέβασε στροφες συνέχεια, τι εννοείς; πόσες σαλ ανέβασε και στις πόσες στροφές της βίδας; ο κινητήρας σου "βάρυνε" καθώς ξεβίδωνες; η απόκρισή του στο γκάζι πως ήταν; μπούκωνε, δίσταζε;
Μπουζόκλειδο γιά το "δύσκολο" μπουζί, μάλλον από ΧΤ600. Μπορεί να θέλει λίγο κόντυμα, όμως, (αντίθετα με τα μπουζόκλειδα της Honda), έχει μακρύ εξάγωνο τμήμα, οπότε το κόβεις άφοβα χωρίς να χάσεις τη λαβή του. Πρόσεξε να μην στραβώσεις τις ψύκτρες των κυψελών του ψυγείου στο ξεβίδωμα. Ισιώνουν βέβαια πανεύκολα, αλλά προσεκτικά με την άκρη ενός ψιλού κατσαβιδιού. Μπορείς πάντα να βγάλεις (μόνον) τις δύο κάτω βίδες του ψυγείου και να το απομακρύνεις όσο χρειάζεται για να επέμβεις στο μπουζί.
nikar
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Παρ Σεπ 03, 2010 10:57 pm
Κυβικά: 0

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό nitso την Κυρ Σεπ 12, 2010 2:14 pm

Μολις γυρισα απο βολτα στο Σουνιο. b010
Παρατηρησα τα εξης:
1ο το ρελαντι ειναι μια χαρα k040

2ο Χοντρο μπουκωμα στη τελικη ταχυτητα γυρω (γυρω στα 140-150χλμ.-περιπου 8.000στροφες)Εχασα την αποκρυση του γκαζιου που συνηλθε μετα απο 10 δευτερολεπτα αφου το αφησα. e045
Μετα ηταν μια χαρα παλι.Το δοκιμασα 2 φορες και μου εκανε τα ιδια.(Τη BROS την αγορασα χωρις να εχει καθαριστει το καρμπυλατερ-να το λυσω,βιδες, και να το καθαρισω ?)

3ο Στις ξερογκαζιες βγαζει καπνο,ειναι φυσιολογικο(ψιλομαυρος ειναι)? k025

Υποτιθεται εχω καθαρισει σε μαστορα τα καρμπιλατερ και εχω αλλαξει μπουζι και φιλτρο αερα.Για το φιλτρο ειναι σιγουρος παντως!!!!

Τι λετε?
Ως αναφορα τα pilot screws ,αφου αρχιζω το βιδωνω πεφτουν αμεσως σχεδον οι στροφες ,οταν ξεβιδωνω οι στροφες αυξανονται,απλα δεν συνεχισα για πολυ το ξεβιδωμα γιατι φοβηθηκα πως θα τη παρω στο χερι και μετα καληνυχτα.
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Σεπ 12, 2010 6:20 pm

Μου λες οτι εχεις θεμα αφου στο πειραξε ο μηχανικος . Λογικα δεν σου πειραξε τις βιδες αλλα εκανε **Motocikleta - Bot** στον συγχρονισμό και εκει σου αρχισε τα κουλα.

Αν με το υποτιποδες συγχρονισμό που εκανες διορθωθηκε αυτο κατι λεει .

Ο συγχρονισμός γινεται με οργανα στις 1200 στροφες ρελαντι και η αποκλειση πρεπει να ειναι αρκετά μικρη .

Το γεγονος οτι σου στεγνονουν ψηλα συμαινει οτι δεν παιρνει αρκετη βενζινα. Η τρομπα σου δουλευει σωστα ?

Εχω οργανα συγχρονισμού . Αν δεν βαριεσαι να τραβηχτεις καποια στιγμη προς Γλυφαδα θα μπορούσα να του εριχνα μια ματια .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό nitso την Δευτ Σεπ 13, 2010 4:35 pm

Υπαρχει μια μεθοδος συγχρονισμου διαβασα στο HAWKGT Forum ,που ρυθμιζεις και τις δυο πεταλουδες να ειναι στην ακρη της ιδια by-pass hole .Υπαρχουν 3 ή τεσσερεις αν δεν κανω λαθος .Ποια χρησιμοποιώ?
Τις εχω αριθμησει ,1-2-3 ή 4?

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nitso
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 3:57 pm
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Kawasaki ZZR
Κυβικά: 600

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Σεπ 24, 2010 6:56 pm

οπως εχεις ισως διαβασει εδω http://homepage.eircom.net/~hondabros/C ... RHAUL.html

για το δικο σου μοντελο η default ρυθμιση ειναι 2-1/4 ξεβίδομα απο το τερμα βιδωμα.

Φυσικα αυτο λειτουργει σε ενα μοτορι που ειναι καινουριο και σωστα ρυθμισμένο στα υπολοιπα.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό nikar την Σάβ Σεπ 25, 2010 4:23 pm

Γειά σου και πάλι nitso!
- όσον αφορά στις τρύπες έκχυσης μείγματος που δείχνεις στη φωτογραφία, η απάντηση είναι ότι δεν χρησιμοποιείς ΚΑΜΜΙΑ γιά να συγχρονίσεις τις πεταλούδες. Αυτό που διάβασες αφορά σε έναν πρόχειρο συγχρονισμό με το μάτι, μονάχα ΕΦΟΣΟΝ έχεις χωρίσει τα καρμπυρατέρ. Λέμε ότι απαιτούνται όργανα μέτρησης αρνητικής πίεσης επειδή ακριβώς μας ενδιαφέρει η εξισορρόπηση των πεταλούδων ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ. Αν αναλογιστείς ότι η τιμή της αρνητικής πίεσης σε κάθε αυλό εξαρτάται εκτός από το άνοιγμα της πεταλούδας, αλλά και από την κατάσταση ΚΑΘΕ κυλίνδρου χωριστά, αντιλαμβάνεσαι τον λόγο που μιά τέτοια ρύθμιση πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ακριβής. Πιό "σωστό" μου φαίνεται να τα ρυθμίσεις με το αυτί, παρά με την μέθοδο που περιγράφεις (μέτρηση της απόστασης της πεταλούδας από κάποια τρύπα του αυλού). Η φθορά σε πιστόνια-κυλίνδρους, βαλβίδες-εδρες, ακόμη και η ρύθμιση των βαλβίδων, τόσο μεταξύ τους, όσο και μεταξύ διαφορετικών κυλίνδρων, ΠΟΤΕ δεν είναι απολύτως όμοια. Γιαυτό και ελέγχουμε ΠΑΝΤΟΤΕ τον συγχρονισμό στο τέλος του service (και, πάντοτε, μετά την ρύθμιση των βαλβίδων). Άσε που αν συνυπολογίσεις όσα ανέφερα σε προηγούμενο post (μήκος-σχήμα αυλών κλπ., κλπ.) χάνεις τη μπάλα τελείως.
- είπες προηγουμένως, ότι προσπαθώντας με την βίδα ρύθμισης μείγματος, όταν την ξεβίδωνες, ανέβαζε στροφές σαν τρελλό. Ξαναδοκίμασε, αλλά όταν βλέπεις τις στροφές ψηλά, χαμήλωσε το ρελαντί και συνέχισε το ξεβίδωμα να δεις τι θα γίνει. Μπορεί να εκπλαγείς ευχάριστα!
- γιατί όμως δεν βρίσκεσαι με τον Ηλία, ο οποίος και όργανα έχει και προσφέρθηκε να βοηθήσει αλλά και ίδιο μηχανάκι καβαλάει;
nikar
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Παρ Σεπ 03, 2010 10:57 pm
Κυβικά: 0

Re: Honda Bros Pilot screws

Δημοσίευσηαπό stoneman την Δευτ Δεκ 03, 2012 5:44 pm

Και που βρίσκουμε αυτό το ''στροφόμετρο ακριβείας'' που να μετράει +- 50στρ/λ?

Αυτό δεν κάνει δουλειά? http://www.carbtune.com/colortune.html
Άβαταρ μέλους
stoneman
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τρί Απρ 12, 2011 6:51 pm
Τοποθεσία: Ελευσίνα
Μοντέλο: Honda XL650v2
Κυβικά: 650


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης