Bros 400 PGM

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό v400power την Πέμ Δεκ 02, 2010 12:04 pm

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΑΝΗΚΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΡΟΧΩΝ (ΕΠΙΣΗΜΑ), ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ. Η ΝΥΦΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ HONDA BROS 400 PGM model 2, δηλαδη το μοντελο 89-92. Η ΠΡΩΗΝ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΔΙΧΡΟΝΗ KREIDLER FLORET 50CC TT( ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΕ ΤΑ 12+ΛΙΤΡΑ ΤΕΠΟΖΙΤΟ, 3 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ).ΞΟΙΚΙΩΘΕΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΒΑΘΜΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑΣΕΙ ΤΕΛΙΚΗ ΜΑΖΙ ΤΗΣ... ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ.. ΠΟΤΕ 105, ΠΟΤΕ 110, ΣΠΑΝΙΑ 120.. ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑ ΓΙΑ 165.! 1,2,3, ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ, Η 4 ΜΕΤΑ ΤΙΣ 5-6.000 ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ, ΚΑΙ Η 5, ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ, ΜΟΛΙΣ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΧΕ 110, ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΑ 100, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΗ.
ΕΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ...
ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ, ΣΑΝ ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ, ΤΗΣ ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΖΗΤΗΜΑ ΝΑ ΗΤΑΝ 700ml, ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΜΕΡΕΝΤΑ..! ΠΗΡΕ 2.6ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ ΚΑΡΤΕΡ ΤΗΣ! ΕΚΑΝΑ 2.000 Km, ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΑΝΟΙΓΩ ΝΑ ΕΛΕΝΞΩ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α.... Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΔΕΝ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΙΠΟΤΑ.. ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΑΜΑΚΙ, ΚΑΤΙ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ....
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΖΑΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΚΡΩΣΚΕΛΗ ΛΟΓΟ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΤΣΙΛΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ.???? ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ.? ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ, ΡΥΘΜΗΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ... ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ 650 ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΛΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ, ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.? ΠΩΣ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ.?

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ, ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣ n050 ΕΙΣ....
Οτι εχει μπιελα και πιστονι,
μια ζωη θα με γκαβ......
v400power
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:45 am
Μοντέλο: Honda Bros 400 PGM
Κυβικά: 399

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό v400power την Πέμ Δεκ 02, 2010 12:17 pm

v400power έγραψε:ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΑΝΗΚΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΡΟΧΩΝ (ΕΠΙΣΗΜΑ), ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ. Η ΝΥΦΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ HONDA BROS 400 PGM model 2, δηλαδη το μοντελο 89-92. Η ΠΡΩΗΝ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΔΙΧΡΟΝΗ KREIDLER FLORET 50CC TT( ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΕ ΤΑ 12+ΛΙΤΡΑ ΤΕΠΟΖΙΤΟ, 3 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ).ΞΟΙΚΙΩΘΕΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΒΑΘΜΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑΣΕΙ ΤΕΛΙΚΗ ΜΑΖΙ ΤΗΣ... ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ.. ΠΟΤΕ 105, ΠΟΤΕ 110, ΣΠΑΝΙΑ 120.. ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑ ΓΙΑ 165.! 1,2,3, ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ, Η 4 ΜΕΤΑ ΤΙΣ 5-6.000 ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ, ΚΑΙ Η 5, ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ, ΜΟΛΙΣ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΧΕ 110, ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΑ 100, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΗ.
ΕΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ...
ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ, ΣΑΝ ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ, ΤΗΣ ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΖΗΤΗΜΑ ΝΑ ΗΤΑΝ 700ml, ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΜΕΡΕΝΤΑ..! ΠΗΡΕ 2.6ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ ΚΑΡΤΕΡ ΤΗΣ! ΕΚΑΝΑ 2.000 Km, ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΑΝΟΙΓΩ ΝΑ ΕΛΕΝΞΩ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α.... Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΔΕΝ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΙΠΟΤΑ.. ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΑΜΑΚΙ, ΚΑΤΙ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ....
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΖΑΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΚΡΩΣΚΕΛΗ ΛΟΓΟ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΤΣΙΛΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ.???? ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ.? ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ, ΡΥΘΜΗΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ... ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ 650 ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΛΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ, ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.? ΠΩΣ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ.?

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ, ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣ n050 ΕΙΣ....
Τελευταία επεξεργασία από v400power και Πέμ Ιούλ 21, 2011 3:09 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Οτι εχει μπιελα και πιστονι,
μια ζωη θα με γκαβ......
v400power
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:45 am
Μοντέλο: Honda Bros 400 PGM
Κυβικά: 399

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Δεκ 02, 2010 5:35 pm

Καταρχας καλως ηλθες στην παρεα μας. Μην γραφεις στα κεφαλαια αν περιμενεις απαντηση .

Γραφη στα κεφαλαια = ΦΩΝΑΖΕΙΣ.

Το μοτορι σου μοιαζει μια χαρα στην φωτο . Καταρχας καλοριζικο . Δευτερον χρειαζεται 2,3 λιτρα χωρις αλλαγη φιλτρου 2,6 με αλλαγη φιλτρου . Ορυκταίλαιο κανει μια χαρα το πολυ ημισυνθετικό .

165 τελικη σε κατηφορα και ουριο ανεμο τα βλεπεις αλλα τα 105 που λες ειναι λιγα.

Αν καταλαβα καλα ακομα και αν αλλαξες λαδι παλι δεν βρηκες τιποτα. Το μετρησες σωστα ;;; . Πρεπει να το μετρησεις κρυο στο διπλο σταντ και σε επιπεδο σημειο μετα απο 3 λεπτα αφου το βαλεις στο διπλο .

Τσεκαρεις οτι το φιλτρο λαδιου ειναι σωστα τοποθετημενο και δεν χανει καθως και την βιδα αλλαγης λαδιου .

Αν ολα ειναι ΟΚ και δεν εχεις βαλει συνθετικα λαδια τοτε εχει σοβαρο θεμα. Δεν πρεπει να καιει τοσο πολυ . Το βουτας και το πας στο συνεργειο γιατι θα σου κολησει το μοτερ αν συνεχισεις να το κυκλοφορεις ετσι .

Ετσι που μου τα περιγραφεις καποιο θεμα εχει που ζηταει μηχανικο .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό v400power την Πέμ Δεκ 02, 2010 5:51 pm

Σε ευχαριστω φιλε μου... ναι, τα λαδια τα αλλαξα και τα μετρησα οπως περιγραφεται στο βιβλιαρακι, διπλο σταντ και τα λοιπα.... δεν χανει απο πουθενα λαδια, το μονο που παρατηρησα, ηταν μια ξεχειληση λαδιου απο το πλαινο μπουζι του μπροστινου κυλινδρου, 2 μερες αφοτου τα αλλαξα, το οποιο σταματησε, αλλα με ανησυχησε.... για να καιει τοσα πολλα λδια φιλε μου, μαλλον τα ελατηρια συμπιεσης εχουν φαγωθει αγρια.... και νομιζω οτι εχει και μεγαλη καταναλωση. το αναφερω, ισως βοηθησει στην ετοιμυγορια, 10ευρο στα 90χλμ, με 100 στο κοντερ και τιμη βρνζινης στο 1,40... μαλλον το μηχανακι θελει γενικα ενα "μαζεματακι" στον κινητηρα...... α, και λαδια Castrol 10/40.
Οτι εχει μπιελα και πιστονι,
μια ζωη θα με γκαβ......
v400power
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:45 am
Μοντέλο: Honda Bros 400 PGM
Κυβικά: 399

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Δεκ 02, 2010 10:06 pm

v400power έγραψε:Σε ευχαριστω φιλε μου... ναι, τα λαδια τα αλλαξα και τα μετρησα οπως περιγραφεται στο βιβλιαρακι, διπλο σταντ και τα λοιπα.... δεν χανει απο πουθενα λαδια, το μονο που παρατηρησα, ηταν μια ξεχειληση λαδιου απο το πλαινο μπουζι του μπροστινου κυλινδρου, 2 μερες αφοτου τα αλλαξα, το οποιο σταματησε, αλλα με ανησυχησε.... για να καιει τοσα πολλα λδια φιλε μου, μαλλον τα ελατηρια συμπιεσης εχουν φαγωθει αγρια.... και νομιζω οτι εχει και μεγαλη καταναλωση. το αναφερω, ισως βοηθησει στην ετοιμυγορια, 10ευρο στα 90χλμ, με 100 στο κοντερ και τιμη βρνζινης στο 1,40... μαλλον το μηχανακι θελει γενικα ενα "μαζεματακι" στον κινητηρα...... α, και λαδια Castrol 10/40.


Απο το μπουζι να βγαινει λαδι λιγο δυσκολο εκτος αν το εχουν τοποθετησει λαθος . Πιθανοτητα απο το καπακι κεφαλης να ηταν .

Απο δυο σημεια καιει λαδι . Απο ελατηρια μπιστονιου και απο τσιμουχακια βαλβιδων .

Με ευρο δεν μπορω να υπολογισω καταναλωση . Το δικο μου 650 μετα απο 12 χρονια καιει 10 λιτρα στα 140 χλμ μεσα στην πολη .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό v400power την Παρ Δεκ 03, 2010 4:06 pm

Απο τεχνικης αποψης φιλε μου, το 650 τι τελικη εχει.?
Κινητηρα βρισκω ευκολα.?
Οτι εχει μπιελα και πιστονι,
μια ζωη θα με γκαβ......
v400power
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:45 am
Μοντέλο: Honda Bros 400 PGM
Κυβικά: 399

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Δεκ 03, 2010 5:16 pm

v400power έγραψε:Απο τεχνικης αποψης φιλε μου, το 650 τι τελικη εχει.?
Κινητηρα βρισκω ευκολα.?


Με μαμα γραναζομα 180 αφου περιέχει κόφτη . Αν γίνει 650 με ηλεκτρονική απο 400 τοτε μπορείς να ξεπερασεις τα 200 με 220 αν το μοτερ το εχεις ρετουσαρει .

Δεν ξερω αν βρισκεις ποια ευκολα μοτερ 650 στην Ελλαδα αφου δεν κυκλοφορήσε και πολυ το 650 .

Αν διαβασεις το forum θα δείς οτι γενικά εχω περασει αρκετα χρονια με bros και εχω δωσει αρκετα φραγκα. Συμπερασμα δεν αξιζει σημερα να μετατρεψεις ενα 400 σε 650 . Πουλα το και αγορασε ενα 650 ή αλλο μοτορι αν θες κατι ποιο δυνατο .

Το 650 καιει περισσοτερο απο αυτο που αποδιδει . Για να κανεις την μετατροπή απο 400 σε 650 με μοτερ θα χρειαστεις :

μοτερ
επισκευη μοτερ 650
καρμπυρατερ απο 650
επισκευη καρμπυρατερ 650
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό v400power την Παρ Δεκ 03, 2010 7:20 pm

Οποτε παιρνω ενα μοτερ 400, το περναω και εχω το παλιο για ανταλλακτικα.... ξερεις φιλε μου αν βρισκονται ευκολα δισκοπλακες?, ας ειναι και αλλης μαρκας, αρκει να ταιριαζουν, γιατι ο δαβανοπουλος εδω στη μακεδονια ''χτυπαει"... οπως και ο σαρακακης... σκεφτομαι να βαλω και τιμονι fatbar, να αλητεψει λιγο το μηχανακι, αλλα δεν ξερω πως.........
Οτι εχει μπιελα και πιστονι,
μια ζωη θα με γκαβ......
v400power
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:45 am
Μοντέλο: Honda Bros 400 PGM
Κυβικά: 399

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό v400power την Παρ Δεκ 03, 2010 7:22 pm

Για μοτερ που ειπες, δεν ξερω αλλα νομιζω πιο ευκολα βρισκεισ απο 650, γιατι κυκλοφορισε πολυ σε Afrika twin kai transalp, που νομιζω το ιδιο με το Bros φορανε....
Οτι εχει μπιελα και πιστονι,
μια ζωη θα με γκαβ......
v400power
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:45 am
Μοντέλο: Honda Bros 400 PGM
Κυβικά: 399

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Δεκ 04, 2010 6:21 pm

v400power έγραψε:Οποτε παιρνω ενα μοτερ 400, το περναω και εχω το παλιο για ανταλλακτικα.... ξερεις φιλε μου αν βρισκονται ευκολα δισκοπλακες?, ας ειναι και αλλης μαρκας, αρκει να ταιριαζουν, γιατι ο δαβανοπουλος εδω στη μακεδονια ''χτυπαει"... οπως και ο σαρακακης... σκεφτομαι να βαλω και τιμονι fatbar, να αλητεψει λιγο το μηχανακι, αλλα δεν ξερω πως.........


Υπαρχουν after market . Πίσω βρισκεις με 50-70 € αλλα μπροστινη δεν ξέρω αφου δεν φοράω μαμα μπροστινο εδω και πολυ καιρό .

Για να μπει Fat Bar χρειάζεσαι καβαλετα στο τιμόνι . Είτε βρισκεις ετοιμη τιμονοπλακα με καβαλετα είτε τρυπας την υπαρχουσα πλακα και βαζεις καβαλετα.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Δεκ 04, 2010 6:26 pm

v400power έγραψε:Για μοτερ που ειπες, δεν ξερω αλλα νομιζω πιο ευκολα βρισκεισ απο 650, γιατι κυκλοφορισε πολυ σε Afrika twin kai transalp, που νομιζω το ιδιο με το Bros φορανε....


Οχι δεν φοράνε ιδιο . Μειράζονται μερικά κοινα μηχανικά μέρη αλλα εχουν διαφορετικες βασεις μοτερ και το 750 δεν εχει σχεση με bros .

Το να βρεις μοτερ 650 της προκοπης ειναι δυσκολο . Γενικά μεταχειρισμένο μοτερ ειναι δυσκολο να βρεις που να μην χρειαζεται επισκευή .

Αρα είτε κανε μια γενικη επισκευη στο δικο σου είτε βρες ενα που να ειναι σε καλητερη κατασταση απο το υπαρχον . Πριν πεταξεις φραγκα πηγαινε σε ενα μηχανικο της προκοπης να σου πει τι φταει και μετα βλεπεις.

Πες μου οταν εχεις νεα.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό v400power την Κυρ Δεκ 05, 2010 1:08 pm

Ευχαριστω για τις διευκρινησεις φιλε μου.... Τελικα μετα απο συζητηση με φιλο μηχανικο αποφασιστηκε η αγορα μοτερ απο τρακαρισμενο(α, ρε διασυνδεσεις), ο ελεγχος( για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο), ρυθμηση βαλβιδων, φιλτρα και τα σχετικα, και η τοποθετηση του....Φτανουν τα αλογα του για καθημερινο commuting. Κραταμε και το παλιο καβατζα για ανταλλακτικα. Συζητηται project, ωστε να "αλητεψει" το Bros.... fatbar(με αλλαγη δισκοπλακας, οπως μου προτεινες), upside-down(αν βρουμε μηχανακι που να ταιριαζουν ακριβως (41mm ειναι.?), xenon, ματ βαψιμο, και για το αποκορυφωμα, σκεφτομαστε να κανουμε greek-πατεντα την εξατμηση κατω απο τον κινητηρα, σαν Kawasaki Er-6n, ή να σπασουμε τη μια σε δυο, στην ηδη υπαρχουσα θεση, μια πανω απο την αλλη, σαν δικανο, ή παλι απο κατω... Drogar-SunGlass(LBG).gif
Οτι εχει μπιελα και πιστονι,
μια ζωη θα με γκαβ......
v400power
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:45 am
Μοντέλο: Honda Bros 400 PGM
Κυβικά: 399

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό v400power την Κυρ Δεκ 05, 2010 1:49 pm

v400power έγραψε:Σε ευχαριστω φιλε μου... ναι, τα λαδια τα αλλαξα και τα μετρησα οπως περιγραφεται στο βιβλιαρακι, διπλο σταντ και τα λοιπα.... δεν χανει απο πουθενα λαδια, το μονο που παρατηρησα, ηταν μια ξεχειληση λαδιου απο το πλαινο μπουζι του μπροστινου κυλινδρου, 2 μερες αφοτου τα αλλαξα, το οποιο σταματησε, αλλα με ανησυχησε.... για να καιει τοσα πολλα λδια φιλε μου, μαλλον τα ελατηρια συμπιεσης εχουν φαγωθει αγρια.... και νομιζω οτι εχει και μεγαλη καταναλωση. το αναφερω, ισως βοηθησει στην ετοιμυγορια, 10ευρο στα 90χλμ, με 100 στο κοντερ και τιμη βρνζινης στο 1,40... μαλλον το μηχανακι θελει γενικα ενα "μαζεματακι" στον κινητηρα...... α, και λαδια Castrol 10/40.

διορθωση για τα λαδια, 15/50
Οτι εχει μπιελα και πιστονι,
μια ζωη θα με γκαβ......
v400power
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:45 am
Μοντέλο: Honda Bros 400 PGM
Κυβικά: 399

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Δεκ 05, 2010 10:25 pm

v400power έγραψε:Ευχαριστω για τις διευκρινησεις φιλε μου.... Τελικα μετα απο συζητηση με φιλο μηχανικο αποφασιστηκε η αγορα μοτερ απο τρακαρισμενο(α, ρε διασυνδεσεις), ο ελεγχος( για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο), ρυθμηση βαλβιδων, φιλτρα και τα σχετικα, και η τοποθετηση του....Φτανουν τα αλογα του για καθημερινο commuting. Κραταμε και το παλιο καβατζα για ανταλλακτικα. Συζητηται project, ωστε να "αλητεψει" το Bros.... fatbar(με αλλαγη δισκοπλακας, οπως μου προτεινες), upside-down(αν βρουμε μηχανακι που να ταιριαζουν ακριβως (41mm ειναι.?), xenon, ματ βαψιμο, και για το αποκορυφωμα, σκεφτομαστε να κανουμε greek-πατεντα την εξατμηση κατω απο τον κινητηρα, σαν Kawasaki Er-6n, ή να σπασουμε τη μια σε δυο, στην ηδη υπαρχουσα θεση, μια πανω απο την αλλη, σαν δικανο, ή παλι απο κατω... Drogar-SunGlass(LBG).gif


Θα βρείς μερικες ιδεες εδω http://motocikleta.gr/distribution/topic9966.html και εδω http://motocikleta.gr/distribution/topic2179.html

Κατω δεν μπαινει εκτος αν θες να σου κτυπαει καθε φορα που θα πας να ανεβεις πεζοδρομιο ή σε λακουβες. Δυο μπαινουν .( βαλε ενα ωραιο κοντο δεξια σαν του R6)

Για μπροστινο θα σου προτεινα απο CBR600 (οχι αναποδο) γιατι τα αναποδα ειναι κοντα και πολυ ποιο σκληρα με αποτελεσμα οτι θες μετα και αμορτισερ και αλλαγη υψους της ουρας για να δουλεψει σωστα το μοτορι και πρεπει να φτιαξεις και χειροποιητα ρουλεμαν γιατι το προβλημα σου δεν ειναι στο παχος αλλα στον λαιμο .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό v400power την Δευτ Δεκ 06, 2010 5:53 pm

Φιλε μου, με τον κωδικο κινητηρα που εδωσα σε φιλο μηχανικο για να μου βρει (NC25E),μου βρηκε ενα 650... δεν βρισκω πουθενα 400, δυστυχως. οποτε, αυτη ειναι η τελικη λυση. το μοτερ, που λογικα ειναι απο Bros650, υπαρχει περιπτωση να προερχεται απο αλλο μοντελο, πχ Transalp, Africa twin.???? γιατι μου ειπες δεν ταιριαζουν απολυτα, ρωταω... αν ειναι απο Bros 650, ταιριαζει κουτι στις βασεις.? το μονο που γνωριζω ειναι οτι η διαμετρος στην εξαγωγη των εξατμησεων ειναι μικροτερη στο 650!!!, και οτι θελει λιγη πατεντα στο ψυγειο.... κατα τ'αλλα ειναι δυσκολη η αλλαγη του μοτερ.? τρεις θα ειμαστε, οποτε δεν πιστευω να δυσκολευτουμε... περιμενω τα φωτα σου με αγωνια γιατι μεσα στην εβδομαδα παω να δω το μοτερ... τον μηχανικο τον εμπιστευομαι με κλειστα ματια, φτιαχνουμε και το αμαξι μου μαζι.... ευχαριστω για τις μεχρι τωρα απαντησεις σου.
Οτι εχει μπιελα και πιστονι,
μια ζωη θα με γκαβ......
v400power
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:45 am
Μοντέλο: Honda Bros 400 PGM
Κυβικά: 399

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Δεκ 07, 2010 11:04 am

Καταρχας NC25 και 650 δεν γίνεται . NC25 ειναι 400 και RC31 ειναι 650

Δες μερικά 650 μοτερ εδω http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=nt65 ... m270.l1313

και μερικά 400 http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=nt40 ... m270.l1313

Αν προερχεται απο αλλο μοντελο και οχι απο Bros τοτε σε δουλευει ο πωλητης. Τα 650 και 400 εχουν απο οσα εχω διαβασει ιδιες βασεις αρα τσεκαρετο με το δικο σου . Το 400 ειναι ενα μικροτερου κυβισμου 650 .

Όμως πρεπει να προσεχεις το εξης : εσυ εχεις 400 PGM αρα ή θα αγορασεις μοτερ PGM ή θα παρεις και μια ηλεκτρονικη απο 400 οχι PGM . Αν χρησιμοποιήσεις λαθος ηλεκτρονικη δεν θα σου δουλεψει ,αν βαλεις του 650 θες οποσδηποτε και οργανα απο 650 αλλιως δεν παιζει .

Ψυγειο ,σωληνες εξατμισης κτλ κλτ ολα παιζουν απο το 400 . Ακομα και ζιγκλερομενα 400αρια καρμπυρατερ μπορεις να βαλεις και παιζει (οχι τελεια αλλα παιζει) .

Δυσκολη δεν ειναι η αλλαγη του μοτερ αν ξερεις τι κανεις . Προσωπικά ελλησα 2 μοτερ και εφτιαξα 1. Με παιδεψε και δεν το προτείνω. Τα Bros δεν εχουν πολυπλοκα μοτερ ,απλως πρεπει να ξερεις τι κανεις .

Κατεβασε το service manual να παρεις μια ιδεα .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Bros 400 PGM

Δημοσίευσηαπό v400power την Τρί Δεκ 07, 2010 11:44 am

Κοντη η νυφη, να κι'ο μετρος, λεμε στο χωριο μου...... θα παμε απο κοντα να δουμε το μοτερ πρωτα εννοειται.... απ'οτι ξερω ειναι πανω στην τρακαρισμενη μηχανη, οποτε και αν ειναι απο Bros θα ξερουμε, και αν γραφει PGM στο πλαι θα δουμε... h030
μην ειναι και αυτο το μοτερ τιναγμένο...!!!
οταν λες οργανα απο 650, εννοεις να φανταστω στροφομετρο, δεικτη θερμοκρασιας.? τα οποια σκεφτομουνα να καταργησω και να βαλω ενα τοσοδουλι ψηφιακο της KOSO.. :prayer: στο θεμα συμβατοτητας δεν εχω γνωσεις ομως...
Συνημμένα

Τελευταία επεξεργασία από v400power και Πέμ Ιούλ 21, 2011 3:12 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Οτι εχει μπιελα και πιστονι,
μια ζωη θα με γκαβ......
v400power
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:45 am
Μοντέλο: Honda Bros 400 PGM
Κυβικά: 399

Επόμενο

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης