ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DR 250/350 '90 - '99

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DR 250/350 '90 - '99

Δημοσίευσηαπό tifoso4ever την Πέμ Ιουν 14, 2007 2:36 pm

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΜΑΝΟΥΑΛ (SUZUKI ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ) ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ '94!
Λογω τυπογραφικου ή αλλου λαθους (?) τα διακενα βαλβιδων για τα εν λογω σουζουκι Απο '90 ως '99 μοντελα, ΠΙΘΑΝΩΣ να ειναι λαθος στο μανουαλ που θα συμβουλευτειτε (εσεις ή ο μηχανικος σας) για να ρυθμισετε βαλβιδες.
Ασχετως τι θα αναφερεται, ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΕΙΝΑΙ:

ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ: 0,05 - 0,10
'' ΕΞΑΓΩΓΗΣ: 0,17 - 0,22

Την πατησα κι εγω, και δεν εφταιγε ο μηχανικος μου ή κανενας αλλος, αφου μου εδειξε ολα τα εργοστασιακα μονουαλ που ειχε, καθως και καποιους οδηγους για συνεργεια που περιεχουν πληροφοριες για παρα πολλα μοντελα (κατι τομοι σαν τηλεφωνικοι καταλογοι), και τα περισσοτερα εγραφαν αλλα αντ' αλλων για τα διακενα βαλβιδων. Μετα απο πολυ ψαξιμο ΚΑΙ στο ιντερνετ, βρηκα τα σωστα διακενα κια επιτελους το DR δουλευει τελεια!
Αν δεν συνεβαινε σε μενα, δεν θα το πιστευα οτι με πιο "κλειστες" βαλβιδες το μηχανακι θα δουλευε σαμ να εχει προβλημα στο καρμπ ή στα ηλεκτρικα! (αρχικα ακολουθησαμε τον γενικο οδηγο που εγραφε 0,05 για εισαγωγη και 0,10 για εξαγωγη...). Επαιρνε αμεσως μπροστα, κραταγε ρελαντι, ακουγοταν μια χαρα, αλλα οταν ανεβαζες στροφες, εβηχε και αν δεν ηταν αρκετα ζεστο, εσβηνε...Οταν καταφερνες να ξεκινησεις, στο αποτομα ανοιγμα του γκαζιου, δισταζε, μπερδευε, ανεβαζε ομως και αν πιεζες επισταμενα το γκαζι, στο πρωτο κλεισιμο σε επιβραβευε με ενα αυτοκρατορικο σκασιμο απο την εξατμιση, σαν πασχαλινο βαρελοτο!
Μετα ρυθμισαμε βασει αλλου μανουαλ (της σουζουκι αυτη τη φορα, 1995) εισαγωγη 0,10 εξαγωγη 0,15.
Παλι τα ιδια, αλλα λιγο καλυτερα...Εσβηνε συνεχεια, οταν ζεσταινοταν -και ζεσταινοταν υπερβολικα για το χρονο χρησης και χωρις τερμα γκαζι- και σου εσπαγε τα νευρα.
φυσικα οπως καταλαβαινετε, υπαιτια για ολα αυτα, ηταν η ρυθμιση των βαλβιδων εξαγωγης, αφου οι εισαγωγης ηταν μεσα στα ορια απο την πρωτη ρυθμιση...

ΙΣΩΣ, κανω μια υποθεση τωρα, λογω του λαθους στα μανουαλ, να επικρατησε ο μυθος οτι ολα τα σουζουκι αυτης της γενιας ξερυθμιζονται αφυσικα γρηγορα, και μαλλον ΟΛΑ κυκλοφορουσαν τοσα χρονια αρυθμιστα!
Συνημμένα

2STROKE4EVER!
www.2strokers.com
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tifoso4ever
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 14, 2007 2:40 am

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Ιουν 14, 2007 3:07 pm

Ζημιά που μπορείς να πάθεις από το "δαίμονα του τυπογραφείου". :smt087
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Ιουν 14, 2007 11:21 pm

Νίκο ευχαριστούμε για την πληροφορία!
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DR 250/350 '90 - '99

Δημοσίευσηαπό Thunderacer την Παρ Ιουν 15, 2007 3:02 pm

tifoso4ever έγραψε:ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΜΑΝΟΥΑΛ (SUZUKI ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ) ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ '94!
Λογω τυπογραφικου ή αλλου λαθους (?) τα διακενα βαλβιδων για τα εν λογω σουζουκι Απο '90 ως '99 μοντελα, ΠΙΘΑΝΩΣ να ειναι λαθος στο μανουαλ που θα συμβουλευτειτε (εσεις ή ο μηχανικος σας) για να ρυθμισετε βαλβιδες.
Ασχετως τι θα αναφερεται, ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΕΙΝΑΙ:

ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ: 0,05 - 0,10
'' ΕΞΑΓΩΓΗΣ: 0,17 - 0,22

Την πατησα κι εγω, και δεν εφταιγε ο μηχανικος μου ή κανενας αλλος, αφου μου εδειξε ολα τα εργοστασιακα μονουαλ που ειχε, καθως και καποιους οδηγους για συνεργεια που περιεχουν πληροφοριες για παρα πολλα μοντελα (κατι τομοι σαν τηλεφωνικοι καταλογοι), και τα περισσοτερα εγραφαν αλλα αντ' αλλων για τα διακενα βαλβιδων. Μετα απο πολυ ψαξιμο ΚΑΙ στο ιντερνετ, βρηκα τα σωστα διακενα κια επιτελους το DR δουλευει τελεια!
Αν δεν συνεβαινε σε μενα, δεν θα το πιστευα οτι με πιο "κλειστες" βαλβιδες το μηχανακι θα δουλευε σαμ να εχει προβλημα στο καρμπ ή στα ηλεκτρικα! (αρχικα ακολουθησαμε τον γενικο οδηγο που εγραφε 0,05 για εισαγωγη και 0,10 για εξαγωγη...). Επαιρνε αμεσως μπροστα, κραταγε ρελαντι, ακουγοταν μια χαρα, αλλα οταν ανεβαζες στροφες, εβηχε και αν δεν ηταν αρκετα ζεστο, εσβηνε...Οταν καταφερνες να ξεκινησεις, στο αποτομα ανοιγμα του γκαζιου, δισταζε, μπερδευε, ανεβαζε ομως και αν πιεζες επισταμενα το γκαζι, στο πρωτο κλεισιμο σε επιβραβευε με ενα αυτοκρατορικο σκασιμο απο την εξατμιση, σαν πασχαλινο βαρελοτο!
Μετα ρυθμισαμε βασει αλλου μανουαλ (της σουζουκι αυτη τη φορα, 1995) εισαγωγη 0,10 εξαγωγη 0,15.
Παλι τα ιδια, αλλα λιγο καλυτερα...Εσβηνε συνεχεια, οταν ζεσταινοταν -και ζεσταινοταν υπερβολικα για το χρονο χρησης και χωρις τερμα γκαζι- και σου εσπαγε τα νευρα.
φυσικα οπως καταλαβαινετε, υπαιτια για ολα αυτα, ηταν η ρυθμιση των βαλβιδων εξαγωγης, αφου οι εισαγωγης ηταν μεσα στα ορια απο την πρωτη ρυθμιση...

ΙΣΩΣ, κανω μια υποθεση τωρα, λογω του λαθους στα μανουαλ, να επικρατησε ο μυθος οτι ολα τα σουζουκι αυτης της γενιας ξερυθμιζονται αφυσικα γρηγορα, και μαλλον ΟΛΑ κυκλοφορουσαν τοσα χρονια αρυθμιστα!


Φίλε "tifoso4ever", υπάρχει περίπτωση τα διάκενα που αναφέρεις για το DR να αφορούν και τα μοντέλα GN 250, TU250X τα οποία αν δεν κάνω λάθος, έχουν τον ίδιο κινητήρα? Το δικό μου, ένα TU250X μοντέλο 97, παρουσιάζει ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με αυτά που αναφέρεις. Ίσως ο μηχανικός μου, ρυθμίζει το μηχανάκι σύμφωνα με το λανθασμένο manual από τη SUZUKI.
Σε ευχαριστώ θερμά εκ των πρωτέρον για τη βοήθειά σου. ¨
Χάρης
Thunderacer
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 08, 2006 6:37 pm
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό tifoso4ever την Παρ Ιουν 15, 2007 3:37 pm

φιλε Χαρη thunderacer,
Αν οπως μαντευω φορας τον ιδιο κινητηρα με το δικο μου, ΝΑΙ, υπαρχει περιπτωση τα διακενα να ειναι λαθος...
Δοκιμασε να ρυθμισεις την επομενη φορα με τα διακενα που γρφω παραπανω...
2STROKE4EVER!
www.2strokers.com
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tifoso4ever
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 14, 2007 2:40 am

Δημοσίευσηαπό 4-V-FORCE την Παρ Ιουν 15, 2007 6:27 pm

νικολα καλησπερα.....ξερεισ ποθ τηα βρω μανουαλι..για το djebel 250

opou einai idio me to 250 dr....xoris anapodo brosta....

takis..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
4-V-FORCE
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 12, 2006 8:35 pm
Τοποθεσία: MAROUSI
Κυβικά: 0

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DR 250/350 '90 - '99

Δημοσίευσηαπό nikar την Πέμ Σεπ 09, 2010 10:52 pm

Ντίαρ tifoso4ever, δεν μας είπες τι χρονιά είναι το δικό σου. Ανέβασα manual DR350 '90-'97 στα γερμανικά. 'Οπως θα δείς, το προτεινόμενο διάκενο αλλάζει για της εξαγωγής (οι εισαγωγής γιά όλες τις χρονιές είναι από 0,05-0,10mm). Από το '91-'93, είναι 0,10-0,15mm και από το '94-'97 δίνεται 0,17-0,22mm. Πρόσεξε ότι από το '94, χρονιά που προτείνει τα μεγαλύτερα διάκενα, έχει αλλάξει ο χρονισμός του εκκεντροφόρου αλλά και το μπουζί, που μίκρυνε (10mm αντί 12mm των προηγούμενων). Θα απέφευγα να κάνω τις βαλβίδες μου κοντά στο 0,05mm. Ακόμη και στα παπιά, ένα διάκενο γύρω στο 0,07mm είναι, νομίζω, καλύτερο. Προτιμώ ν' ακούγονται (λίγο) οι βαλβίδες παρά "άκρα του τάφου σιγή".
nikar
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Παρ Σεπ 03, 2010 10:57 pm
Κυβικά: 0

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DR 250/350 '90 - '99

Δημοσίευσηαπό manosf1 την Σάβ Μαρ 12, 2011 9:18 pm

καλησπέρα και από μένα είμαι κάτοχος "DR250s SHC" μοντέλο 92". βαλβίδες έχω να ρυθμίσω κάπου 2 χρονια το μηχανάκι δουλεύει σωστά χαμηλά χωρίς πρόβλημα αλλα αν ανεβώ πολύ ψιλά κάνει διακοπές λέτε να είναι από τις βαλβίδες ? αν ναι τι διάκενα να βάλω γιατί εχω μπερδευτει λιγο
η μήπως είναι ο κόφτης?
manosf1
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2011 8:34 pm
Ονομα χρήστη: manolis
Μοντέλο: DR250s 92
Κυβικά: 249
Επάγγελμα: Τουριστικα

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DR 250/350 '90 - '99

Δημοσίευσηαπό tifoso4ever την Σάβ Μαρ 26, 2011 11:34 pm

DR 250 1994 - 1999 S, SHC, SE, SH
INTAKE VALVE CLEARENCE 0,05 - 0,10 mm. RECOMENDED: 0,075 mm
EXHAUST VALVE CLEARENCE 0,17 - 0,22 mm. RECOMENDED: 0,18 mm
RECOMENDED SPARK PLUG / ELECTRODE CLEARENCE : NGK DPR8 EA9 / 0,5 - 0,7 mm

Τα 350 εχουν αρκετες διαφορες στο μοτερ, ουσιαστικα ειναι ΑΛΛΟ μοτερ, σε σχεση με τα 250, αφου ΟΥΤΕ οι κασες δεν ειναι ιδιες, ουτε κουβεντα για στροφαλο / αντιβαρο / μπιελα / πιστονι / κυλινδρο / κεφαλη με ολα...Καποια κοινα στοιχεια υπαρχουν στο σασμαν, ενω και καμπανα / δισκοι ειναι διαφορετικοι...Η μερα με τη νυχτα ειναι τα μοτερ με μανιβελα εναντι αυτων με μιζα, ακομα και αναμεσα στα ιδιας χρονολογιας, και ισχυει για ολα ανεξαιρετως...Μονο κυλινδροπιστονα ειναι ιδια, ειτε για τα 250 , ειτε για τα 350...ΞΑΝΑΛΕΩ, ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ 350 ΣΤΟ 250 ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ...Τωρα αν φοραει τον ιδιο εκκεντροφορο / βαλβιδες το μανιβελατο του '95 με το μιζατο του '97, δεν το εχω ψαξει...
ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ οταν προκειται να παραγγειλετε ανταλλακτικα, αναφεροντας ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αν εχετε μιζα ή μανιβελα...
Σας το λεω γιατι την πατησα μερικες φορες...

ΤΑ '94 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΕ ή ΜΟΛΥΒΙ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΤΑ '93 ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΕΧΟΥΝ ΚΙΤΡΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

ΥΓ. Σκεφτομαι να δωσω το DR μου το Α το μανιβελατο, και θα κρατησω το Β το μιζατο για να μπορει να το βαζει μπροστα η γυναικα...Ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση (το Α...) και μηχανικα, και εμφανισιακα, και γενικως, και γι'αυτο ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ... e045 c010 Αλλα μαλλον θα επικρατησει η λογικη...
ΥΓ.2 ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΛΑ ΤΑ 350 ????
2STROKE4EVER!
www.2strokers.com
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tifoso4ever
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 14, 2007 2:40 am

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DR 250/350 '90 - '99

Δημοσίευσηαπό eulogitos την Πέμ Ιουν 23, 2011 4:41 pm

Καλησπερα . Πρωτο μου ποστ σε συζητηση εδω..

Εχω εδω και 2 μερες ενα DR350 S 1993 με μοτερ απο ιδιο μοντελο του 1991 ομως . Το μηχανακι εχει κανει σερβις κλπ . Αυτο που παρατηρησα ειναι το ρελαντι του το οποιο με προβληματιζει.. δεν κραταει. δηλ. θελει γυρο στο τεταρτο να δουλεψει το μηχανακι για να κρατησει ρελαντι σε φαναρι.

το καρμυρατερ του ειναι οκ και ο μηχανικος ρυθμισε βαλβιδες μπροστα μου αλλα διαβαζοντας αυτα σκεφτομαι μηπως ειμαστε και εμεις η περιπτωση με λαθος διακενα απ'τα μανουαλ του μηχανικου.

κατα τα αλλα το μηχανακι δουλευει μια χαρα, περνει μπρος με την 1η (ευτυχωωωως)


καμια ιδεα ?
eulogitos
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2011 4:34 pm
Μοντέλο: dr 350 s
Κυβικά: 350

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DR 250/350 '90 - '99

Δημοσίευσηαπό ENDURO την Τετ Ιαν 25, 2012 9:56 pm

Πάντως αυτό που παρατήρησα σε ένα dr 250 s 90-93 που παλεύω τελευταία,είναι ότι είδα να μειώνεται το
(μπέρδεμα) με το απότομο ανοιγμα του γκαζιού,από την στιγμή που έσφιξα τους κολιέδες από το φιλτροκούτι,ήταν τελείως χαλαροί.
ENDURO
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2012 9:32 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Μοντέλο: SUZUKI DR
Κυβικά: 250
Επάγγελμα: Ηλεκτρολόγος αυτ\των

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DR 250/350 '90 - '99

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Ιαν 26, 2012 4:35 pm

ENDURO έγραψε:Πάντως αυτό που παρατήρησα σε ένα dr 250 s 90-93 που παλεύω τελευταία,είναι ότι είδα να μειώνεται το
(μπέρδεμα) με το απότομο ανοιγμα του γκαζιού,από την στιγμή που έσφιξα τους κολιέδες από το φιλτροκούτι,ήταν τελείως χαλαροί.


Θέλει ψαξιμο σε οτι εχει να κανει με την καυση, ακομα και ενα κολαρο στο καρμπυρατερ μπορει να κανει διαφορα αν δεν ειναι ΟΚ
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DR 250/350 '90 - '99

Δημοσίευσηαπό ENDURO την Κυρ Φεβ 05, 2012 5:16 pm

iliasRC31 έγραψε:
ENDURO έγραψε:Πάντως αυτό που παρατήρησα σε ένα dr 250 s 90-93 που παλεύω τελευταία,είναι ότι είδα να μειώνεται το
(μπέρδεμα) με το απότομο ανοιγμα του γκαζιού,από την στιγμή που έσφιξα τους κολιέδες από το φιλτροκούτι,ήταν τελείως χαλαροί.


Θέλει ψαξιμο σε οτι εχει να κανει με την καυση, ακομα και ενα κολαρο στο καρμπυρατερ μπορει να κανει διαφορα αν δεν ειναι ΟΚ

Eίδομεν,γιατί βρήκα και την βίδα ρύθμισης του αέρα κατεστραμένη και σφιγμένη τελείως,και όσο και αν προσπάθησα να την βγάλω δεν τα κατάφερα.
Παρεπιπτόντως μήπως υπάρχει manual για να ρυθμίσω βαλβίδες;..αυτή της εξαγωγής στην πλευρά του αποσυμπιεστή χτυπάει σαν τρελλή.
ENDURO
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2012 9:32 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Μοντέλο: SUZUKI DR
Κυβικά: 250
Επάγγελμα: Ηλεκτρολόγος αυτ\των

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DR 250/350 '90 - '99

Δημοσίευσηαπό ENDURO την Παρ Φεβ 10, 2012 10:13 am

Ρώτησα στην suzuki σχετικά με το διακενο στο dr 250 s του 90-93 και μου πρότειναν :
εισαγωγής 0.1-0.2
εξαγωγής 0.2-0.3
Να συμπληρώσω,ότι είναι παραεισαγωγής,το πλαίσιο είναι μπλέ,με μανιβέλα,χωρίς μπαταρία..
Το πλαίσιο που δήλωσα στη suzuki δεν το είχαν καταχωρημένο λόγω παραεισαγωγής..
Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι αλλο [smilie=pdt_old.gif] ευπρόσδεκτος..
ENDURO
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τετ Ιαν 25, 2012 9:32 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Μοντέλο: SUZUKI DR
Κυβικά: 250
Επάγγελμα: Ηλεκτρολόγος αυτ\των

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DR 250/350 '90 - '99

Δημοσίευσηαπό erotas την Τετ Απρ 11, 2012 2:47 am

Ρε παιδια καλο ειναι να βαζουμε και καμια πηγη απο οπου παιρνουμε τις πληροφοριες μας ακριβως!
Παντως στο μανουαλ
CLYMER SUZUKI DR250-350,1190-1994,SERVICE REPAIR MAINTENANCE
Ιntertec/Primedia Publication
που εχει εκδοθει μετα το 2000 λεει(στη σελιδα 119):
Εισαγωγής(0,010-0,037mm)
Eξαγωγής(0,030-0,057)
Εμενα στο DR250S ο μαστορας τα ρυθμιζει 0,03 στην εισαγωγη και 0,07 στην εξαγωγη με καρμπυρατερ keihin υποπιεσης απο Honda Dominator 250 αν αυτο λεει κατι...
erotas
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τετ Απρ 11, 2012 2:32 am
Ονομα χρήστη: kostas
Μοντέλο: DR250S
Κυβικά: 250
Επάγγελμα: foititis


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες