Προβλημα με ανορθωτη??!!

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Προβλημα με ανορθωτη??!!

Δημοσίευσηαπό liasdynamics την Πέμ Δεκ 08, 2011 5:31 pm

Καλησπέρα παιδιά.

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση.

Έχω το honda το innova και αφού άλλαξα μπαταριά δεν δουλεύουν τα ηλεκτρικά στο μηχανάκι.
Δουλεύουν μόνο τα φώτα στο μηχανάκι τπτ άλλο.

Ύστερα από συζήτηση με το μάστορα καταλήξαμε ότι μάλλον είναι ο ανορθωτής.

Εγώ θέλω την άποψη σας είναι ο ανορθωτής?η είναι τα πηνία?

Το μηχανάκι το μετρήσαμε και έβγαζε κανονικά 14 βολτ,άλλα με το που το δούλευα λιγάκι έκαιγε την ασφάλεια.

Ευχαριστώ πολύ.
liasdynamics
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 04, 2010 4:20 pm
Μοντέλο: innova honda
Κυβικά: 0

Re: Προβλημα με ανορθωτη??!!

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Δεκ 09, 2011 10:59 am

Ας εξηγησω απλοικά πως δουλευει το συστημα :

Τα πηνία παράγουν ρεύμα . Ο ανορθωτής μετατρέπει το ρευμα που παραγουν τα πηνια περίπου σε 14-14,5 volt και στα κατάλληλα amber ωστε να φορτιζει η μπαταρια.
Η μπαταρια προμηθευει το κυκλωμα με ισοροποιμένο συνεχες ρέυμα για να καλυπτει της αναγκες λειτυργίας της μηχανης .

Οταν καιγεται μια ασφάλεια συμαινει οτι για καποιο λογο έχουμε περισσοτερα amber απο την αναγραφομενη ενδειξη της ασφάλεια πχ 10A είναι συνηθως για τα φωτα και 30Α για την μιζα στις μεγαλες μηχανες.

Αν πχ στην ασφάλεια για τα φωτα περασουν 11A θα καει για να προστατεψει το υπόλοιπο συστημα.

Ο λογος που έχουμε περισσοτερα amber σε ενα κυκλωμα ειναι ειτε καποιο βραχυκυκλωμα ,καποιο καλοδιο ακουμπαει είτε με το πλαισιο είτε με καποιο αλλο καλωδιο είτε ο αναορθωτης εχει χαλασει και επιτρέπει περισσοτερα amber να διοχετευτουν στην μπαταρια το τελευταιο συμβαινει μονο οταν λειτουργει η μηχανη και δεν αποκλειει το βραχυκυκλωμα.
Αν η ασφαλεια καιγεται με απλο γυρισμα του διακοπτη τοτε ειναι 100% βραχυκυκλωμα.


Στα μηχανακια οταν καιει ασφαλεια συνηθως ειναι βραχυκυκλωμα και οταν δεν φορτιζει σωστα ειναι ανορθωτης . Οταν εχουμε προβληματα με την μιζα πρωτα τσεκαρομε ανωρθωτη με πληρως φορτισμενη μπαταρια και μετα την αλλαζουμε ,αλλωστε μια παλια μπαταρια που εχει χασει ποια την δυνατοτητα της να δινει αρκετο ρευμα στην μιζα φαινεται απο τον χρονο που κανει να εκκινησει την μηχανη μας ,μια καλη μπαταρια ειναι σχεδον τσακμακι μια ασθενικη κανει 2 και 3 γυρισματα για να εκινησε.


Στην δικια σου περίπτωση δεν μπορω να υποθέσω τι φταιει αφου δεν μας λες ποια ασφάλεια καιει και μετα απο ποσο διαστημα ; Στο ρελαντι με το που γκαζωσεις, παω μια βολτα και μετα την καιει ;
Η μιζα δουλευει κανονικα ;

Σε αυτες τις περιπτωσεις αν δεν εχεις τα καταλληλα εργαλεια και τις γνωσεις πας σε ηλεκτρολογο που ξερει να το μετρήσει και να σου πει τι φταει . Οχι σε απλο μηχανικο αλλα σε ηλεκτρολογο !!
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Προβλημα με ανορθωτη??!!

Δημοσίευσηαπό liasdynamics την Σάβ Δεκ 10, 2011 3:51 am

iliasRC31 έγραψε:Ας εξηγησω απλοικά πως δουλευει το συστημα :

Τα πηνία παράγουν ρεύμα . Ο ανορθωτής μετατρέπει το ρευμα που παραγουν τα πηνια περίπου σε 14-14,5 volt και στα κατάλληλα amber ωστε να φορτιζει η μπαταρια.
Η μπαταρια προμηθευει το κυκλωμα με ισοροποιμένο συνεχες ρέυμα για να καλυπτει της αναγκες λειτυργίας της μηχανης .

Οταν καιγεται μια ασφάλεια συμαινει οτι για καποιο λογο έχουμε περισσοτερα amber απο την αναγραφομενη ενδειξη της ασφάλεια πχ 10A είναι συνηθως για τα φωτα και 30Α για την μιζα στις μεγαλες μηχανες.

Αν πχ στην ασφάλεια για τα φωτα περασουν 11A θα καει για να προστατεψει το υπόλοιπο συστημα.

Ο λογος που έχουμε περισσοτερα amber σε ενα κυκλωμα ειναι ειτε καποιο βραχυκυκλωμα ,καποιο καλοδιο ακουμπαει είτε με το πλαισιο είτε με καποιο αλλο καλωδιο είτε ο αναορθωτης εχει χαλασει και επιτρέπει περισσοτερα amber να διοχετευτουν στην μπαταρια το τελευταιο συμβαινει μονο οταν λειτουργει η μηχανη και δεν αποκλειει το βραχυκυκλωμα.
Αν η ασφαλεια καιγεται με απλο γυρισμα του διακοπτη τοτε ειναι 100% βραχυκυκλωμα.


Στα μηχανακια οταν καιει ασφαλεια συνηθως ειναι βραχυκυκλωμα και οταν δεν φορτιζει σωστα ειναι ανορθωτης . Οταν εχουμε προβληματα με την μιζα πρωτα τσεκαρομε ανωρθωτη με πληρως φορτισμενη μπαταρια και μετα την αλλαζουμε ,αλλωστε μια παλια μπαταρια που εχει χασει ποια την δυνατοτητα της να δινει αρκετο ρευμα στην μιζα φαινεται απο τον χρονο που κανει να εκκινησει την μηχανη μας ,μια καλη μπαταρια ειναι σχεδον τσακμακι μια ασθενικη κανει 2 και 3 γυρισματα για να εκινησε.


Στην δικια σου περίπτωση δεν μπορω να υποθέσω τι φταιει αφου δεν μας λες ποια ασφάλεια καιει και μετα απο ποσο διαστημα ; Στο ρελαντι με το που γκαζωσεις, παω μια βολτα και μετα την καιει ;
Η μιζα δουλευει κανονικα ;

Σε αυτες τις περιπτωσεις αν δεν εχεις τα καταλληλα εργαλεια και τις γνωσεις πας σε ηλεκτρολογο που ξερει να το μετρήσει και να σου πει τι φταει . Οχι σε απλο μηχανικο αλλα σε ηλεκτρολογο !!



Το καψιμο της ασφαλειας γινεται μολις κανω μια βολτα,μιλαμε για μια ασφαλεια που ειναι κατω απο την σελα διπλα στην μπαταρια νομιζω πρεπει να ειναι 10Α.
Η μιζα δουλευει μια χαρα.
Κοιτα το να αλλαξω ανορθωτη δεν μου ειναι το δυσκολο.Το θεμα ειναι αν ειναι οντως ο ανορθωτης η ειναι τα πυνια γιατι δεν θελω να μπω σε εξοδα.
Θα κοιταξω να παρω μια γνωμη και απο ηλεκτρολογο.

Σε ευχαριστω πολυ για την επεξηγηση.Περιμενω να μου απαντησης και αναλογα να κινιθω.
liasdynamics
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 04, 2010 4:20 pm
Μοντέλο: innova honda
Κυβικά: 0

Re: Προβλημα με ανορθωτη??!!

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Δεκ 12, 2011 11:34 am

Αν σου καιει την ασφάλεια της μπαταριας μολις ξεκινας δηλαδη μολις ανοιγεις το γκαζι αυτο μου κανει για ανορθωτη.

Δεν εχω ακουσει για περίπτωση πηνια να παραγουν περισσοτερο ρεύμα το αντιθετο συμβαινει ,σταδιακα χανουν την ικανοτητα του να παραγουν αρκετο ρευμα .

Ενας ηλεκτρολογος μπορει ευκολα να σου πει τι φταιει αντι να τρεχεις να αγοραζεις ανταλακτικα που μπορει να μην εχουν προβλημα και απλως να βραχυκυλωνει καπου καποιο καλωδιο.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Προβλημα με ανορθωτη??!!

Δημοσίευσηαπό liasdynamics την Δευτ Δεκ 12, 2011 6:35 pm

Έγινε σε ευχαριστώ πολύ.

Θα το κοιτάξω σε ένα ηλεκτρολόγο να δω τι παίζει.
liasdynamics
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 04, 2010 4:20 pm
Μοντέλο: innova honda
Κυβικά: 0

Re: Προβλημα με ανορθωτη??!!

Δημοσίευσηαπό adhs_gti την Τρί Ιαν 24, 2012 11:50 am

για ανορθωτη παντως κοιτα sx electronics.ελληνικοι,φτηνοι και πολυ καλοι.δοκιμασμενοι απο πολλους :wink: (δεν κανω διαφημιση,απλα γνωμη λεω)
adhs_gti
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 17, 2010 11:25 am
Ονομα χρήστη: Miltos
Μοντέλο: Aprilia Pegaso
Κυβικά: 650

Re: Προβλημα με ανορθωτη??!!

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Ιαν 24, 2012 11:53 am

adhs_gti έγραψε:για ανορθωτη παντως κοιτα sx electronics.ελληνικοι,φτηνοι και πολυ καλοι.δοκιμασμενοι απο πολλους :wink: (δεν κανω διαφημιση,απλα γνωμη λεω)


Είχα βάλει εναν σε ενα bandit ,μια χαρά δουλευε και ηταν πολυ ποιο φθυνος απο τον μαμα.
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Προβλημα με ανορθωτη??!!

Δημοσίευσηαπό stefstath την Δευτ Ιαν 30, 2017 12:27 am

Παιδιά Καλησπέρα. Τώρα γράφτηκα στο φόρουμ και δεν ξέρω αν κάνω σωστά που παραθέτω εδώ αυτό το ζήτημα. Έχω το kymco xciting 250i 2007 και την τελευταία εβδομάδα μου παρουσιάζει το εξής: Όταν ανάβω τα φώτα μου ανάβει λαμπάκι μπαταρίας. Όταν σβήσω τα φώτα, σβήνει το λαμπάκι μπαταρίας. Δεν το κάνει πάντα. Πήγα σε δύο μπαταριάδες και 2 συνεργεία. Μου μέτρησαν ξεχωριστά μπαταρία, πηνία και ανορθωτή και είναι όλα εντάξει. Κατά περίεργη σύμπτωση όταν πήγαινα το μηχανάκι σε αυτούς το πρόβλημα δεν εμφανιζόταν, δηλαδή να ανάψει το λαμπάκι όταν άναβα τα φώτα. Όχι τίποτα άλλο: θα με περάσανε και για τρελό. Το πρώτο συνεργείο απέδιδε το πρόβλημα στην κακή επαφή που κάνει η φύσα του ανορθωτή και γιαυτό έσφιξε τα κλιψάκια της. Την άλλη μέρα τα ίδια. Το δεύτερο συνεργείο μου είπε ότι μπορεί να είναι πρόβλημα του καντράν των ενδείξεων και να φταίει το λαμπάκι ή η πολύ μεγάλη ευαισθησία με την οποία το έχουν ρυθμίσει να ανάβει κι ότι η kymco παρουσιάζει κάτι τέτοια τρελά με τα ηλεκτρικά της. Εγώ έχω προσπαθήσει και μόνος μου: Έλεγξα όλα τα καλώδια μην είναι πουθενά κομμένα ή φθαρμένα, έσφιξα κι άλλο τις φύσες κτλ. Το πρόβλημα συνεχίζεται. Σε ανύποπτο χρόνο ανάβει πάλι το λαμπάκι της μπαταρίας και την υπόλοιπη μέρα, ας πούμε, δεν ανάβει ξανά ή αντίστροφα. Δεν ξέρω τι να κάνω. Έχει κάποιος κάποια ιδέα;
stefstath
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 30, 2017 12:19 am
Ονομα χρήστη: ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοντέλο: KYMCO XCITING 250i
Κυβικά: 250
Επάγγελμα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες