Αχχχχχχχχχχχχχ...η Suzuki ξεσκεπάζει τα νέα μοντέλα!

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

Αχχχχχχχχχχχχχ...η Suzuki ξεσκεπάζει τα νέα μοντέλα!

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Δευτ Σεπ 25, 2006 9:46 pm

Προλαβαίνοντας τις άλλες εταιρίες, η ιαπωνική Suzuki παρουσίασε τα νέα της μοντέλα για το 2007, στο Διεθνές Συνέδριο Τύπου στο Παρίσι. To «φως» είδαν τα νέα GSX-R1000, η νέες εκδόσεις Bandit 650 και 1250 κυβικών, το μικρό Burgman 125 αλλά και το B-King παραγωγής.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στη κατηγορία του θέλει να παίξει το νέο GSX-R1000 που για το 2007 προσφέρει περισσότερη δύναμη, τεχνολογία και ευκινησία από ποτέ άλλοτε. Κρατά το ίδιο αεροδυναμικό στυλ που έχουν και τα πρόσφατα GSX-R600 και 750, ενώ προστίθεται και ένα νέο σύστημα αγωνιστικών ρυθμίσεων της μοτοσικλέτας, τριών επιπέδων.

Πολυσυζητημένο και το B-King των 1300 κυβικών, παρουσιάστηκε σχετικά πανομοιότυπο με το concept μοντέλο. Χωρίς να υπάρχουν ακόμα κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά (που ακούγεται πως θα είναι εντυπωσιακά) θα κάνει την εμφάνισή του αρχικά στην βρετανική αγορά τον ερχόμενο χρόνο.

Το διαχρονικό πλέον Bandit 650 ανανεώνεται, αισθητικά και τεχνολογικά, για το 2007 με έναν νέο υγρόψυκτο, ψεκαστό κινητήρα. Στην έκδοση των 1200 κυβικών προστίθενται 50 επιπλέον κυβικά, προσφέροντας αυξημένη δύναμη αλλά και άνεση με ρυθμιζόμενη σέλα, τιμόνι και άλλες λειτουργίες που θα ταιριάξουν στον κάθε αναβάτη.

Στη κατηγορία των νέων οδηγών, η Suzuki προτείνει το ολοκαίνουργιο Burgman 125, εντελώς αλλαγμένο, δίνοντας έμφαση στο στυλ και την πρακτικότητά του. Με μια πληθώρα αποθηκευτικών χώρων και τον ψεκαστό, τετράχρονο κινητήρα του, το Burgman 125 πιθανό να είναι μέσα στις πρώτες επιλογές για τα πρώτα «βήματα» στο δίκυκλο τρόπο ζωής.
(Πηγούλα :Μοτοτρίτη)
Εικόνα



ΑΧΧΧΧΧΧΧ ΜΕΤΑ ΠΩΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΝΕΑ Ε?????


Δεν θα μεγαλώσω? :lol: :lol:
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό tasos_z την Δευτ Σεπ 25, 2006 10:01 pm

Άρε SUZUKI τι μας κάνεις θέλω κ7 :D
Άβαταρ μέλους
tasos_z
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 7:50 pm

Δημοσίευσηαπό nemesispm την Δευτ Σεπ 25, 2006 10:10 pm

ax ta atimaΕικόνα
Moderator of Motocikleta.Gr - Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !

Ολα οσα μας συμβαίνουν είναι αγγελιοφόροι ή της θείας αγαθότητας ή της θείας δικαιοσύνης ...... ΝΕΜΕΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
nemesispm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1200
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 20, 2006 9:17 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Σεπ 25, 2006 10:22 pm

μην ξεχνάτε και ενα σε μενα οταν βγει

αυτα τα δυο τελικα ειναι υπέροχα !!!!!!!!!!!!!!! :ctf2: :partyman: :weedman: :axe: =D> \:D/ \:D/ \:D/ :ctf:
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τρί Σεπ 26, 2006 1:05 am

Κάτι για το Hayabusa βρε παιδιά ???
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Τρί Σεπ 26, 2006 12:17 pm

taz έγραψε:Άρε SUZUKI τι μας κάνεις θέλω κ7 :D


Τί θέλεις παιδί μου?

Κ7 θέλεις?
Πάρε να έχεις ..... :cool:



Εικόνα
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τρί Σεπ 26, 2006 4:48 pm

ktm_isa έγραψε:
taz έγραψε:Άρε SUZUKI τι μας κάνεις θέλω κ7 :D


Τί θέλεις παιδί μου?

Κ7 θέλεις?
Πάρε να έχεις ..... :cool:



Εικόνα





:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Σεπ 26, 2006 10:18 pm

Εικόνα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό nemesispm την Τρί Σεπ 26, 2006 11:56 pm

Kala paidia an einai na malonete pios tha pari ti doste moy emena poy eimai voliki oti apo ola thelete xi x ixi x i :P :P :P
Moderator of Motocikleta.Gr - Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !

Ολα οσα μας συμβαίνουν είναι αγγελιοφόροι ή της θείας αγαθότητας ή της θείας δικαιοσύνης ...... ΝΕΜΕΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
nemesispm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1200
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 20, 2006 9:17 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Αποστολή Παρίσι SUZUKI ‘07

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Σάβ Σεπ 30, 2006 3:20 pm

..και συνεχιζουμε.... :oops:


Τη φωτεινή πόλη του Παρισιού επέλεξε η Suzuki για να παρουσιάσει τα νέα της μοντέλα για τη φετινή χρονιά. Δίχως αλλαγές στα V-Strom και χωρίς νέο Hayabusa όπως αναμενόταν, παρουσιάστηκαν τα νέα B-King και Burgman. Το βάρος των αλλαγών σε GSX-R1000, GSF1200-650 έπεσε στις προδιαγραφές Euro3 που αποτελούν εφιάλτη πλέον για τις εταιρείες.

Ο Βασιλιάς της Πόλης
Suzuki B King 1300


Ύστερα από μακροχρόνια αναμονή, επιτέλους έφτασε το μεγάλο γυμνό που πρωτοείδαμε στο Τόκιο το 2001. Κινούμενο από τον κινητήρα του Hayabusa, το γνωστό τετρακύλινδρο εν σειρά που θα αποδίδει κοντά στους 160hp, το B-King, φιλοδοξεί να γίνει ο βασιλιάς των επαρχιακών δρόμων ( b-roads κατά τους Άγγλους). Το πλαίσιο είναι τύπου διαμάντι από αλουμίνιο, ενώ το ίδιο υλικό χρησιμοποιείται και στο ψαλίδι. Οι διαστάσεις του είναι ελαφρώς μικρότερες από ό,τι αναμενόταν αρχικά, το ίδιο και η διάσταση του πίσω ελαστικού. Το πιρούνι είναι USD με ακτινικές δαγκάνες της Nissin, τη στιγμή που όλη η σειρά GSX-R φοράει Tokico. Οι δύο εξατμίσεις καταλήγουν στην ουρά δημιουργώντας μαζί με το πίσω led ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, ωστόσο αρκετά πιο συμβατικό από το αρχικό concept.

Τεχνολογική υπεροχή
Suzuki GSX-R1000 K7


Πολύ διαφορετικό από τις προσδοκίες μας βγήκε τελικά το Κ7. Αισθητικά έχει έρθει λίγο πιο κοντά με το 750 Κ6, ενώ η επιλογή των Ιαπώνων να βγάλουν δύο τελικά εξατμίσεων ξαφνιάζει, αφού προσδίδουν όγκο και βάρος στη μοτοσυκλέτα. Τα πλαστικά είναι νέα, το ίδιο και τα φώτα, με το φανάρι να θυμίζει τα αγωνιστικά αγώνων αντοχής. Η ζελατίνα είναι ψηλότερη και τα μαρσπιέ οδηγού ρυθμιζόμενα, όπως και στο 750, με ειδικά μελετημένα άκρα και βάσεις για την καλή στήριξη του οδηγού στις στροφές. Νέο πλαίσιο ανακοινώθηκε, διαφορετική έδραση κινητήρα, ενώ έχει αλλάξει και η γεωμετρία. Η ανάρτηση πλέον έχει αποκτήσει ρύθμιση αργής και γρήγορης συμπίεσης και στα δύο άκρα, ενώ αλλαγές έγιναν και στα φρένα. Οι δαγκάνες της Tokico μοιάζουν όμοιες, αλλά έχουν άλλη διάμετρο εμβόλων εσωτερικά και οι δίσκοι νέα κέντρα με περισσότερα σημεία στήριξης. Πολλές αλλαγές έχουν επέλθει στον κινητήρα, τόσο στον ψεκασμό που έχει νέα σώματα και μπεκ για καλύτερη διασπορά του καυσίμου κερδίζοντας περίπου 3hp απόδοσης. Είναι όμως επίσημα το πρώτο μοντέλο παραγωγής, με ρυθμιζόμενη από τον αναβάτη χαρτογράφηση στο χέρι! Η ηλεκτρονική έχει προ-εγκατεστημένα τρία προγράμματα διαχείρισης καυσίμου, ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας. Ένα για καθημερινή χρήση και οικονομία, ένα για μέγιστη απόδοση και για βρεγμένο. Η επιλογή τους είναι δυνατή εν κινήσει από τον οδηγό μέσω μπουτόν στο δεξιό κλιπόν!
Δεν γνωρίζουμε βέβαια τι περιθώρια επέμβασης υπάρχουν στη standard ηλεκτρονική ή αν για περαιτέρω σκάλισμα θα πρέπει να αγοράσεις ηλεκτρονική από το αγωνιστικό κιτ. Σίγουρα το θέμα θα γίνει πιο ενδιαφέρον για τους αγωνιζόμενους ανά τον κόσμο… Ακολούθως, τα κατά τα άλλα όμοια όργανα έχουν διαφορετικό φόντο –αντί για μαύρο, είναι carbon look-ενώ εκεί όπου παλιότερα υπήρχε η ένδειξη για τη σχέση κιβωτίου, τώρα υπάρχει επιπλέον ένδειξη για το προεπιλεγμένο πρόγραμμα χαρτογράφησης.
Το δεύτερο σημαντικό ατού του Κ7 είναι πως διαθέτει πλέον ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ κάτω από τον σταυρό. Σύμφωνα με τη Suzuki, το 1000 διαθέτει πιο εξελιγμένο σύστημα από αυτό που χρησιμοποιεί η Honda, καθώς κάνει διάγνωση της κίνησης του πιρουνιού γύρω από τον άξονά του και αποφασίζει αυτό αν χρειάζεται ή όχι να ενεργοποιηθεί το σταμπιλιζατέρ! Είναι ακόμη άγνωστα τα στοιχεία απόδοσης του κινητήρα, πάντως οι λόγοι που ώθησαν τη Suzuki στην επιλογή των δύο τελικών είναι μάλλον οι προδιαγραφές Euro-3 και όχι λόγοι αισθητικής και συμμετρίας, εφόσον πρόκειται για ένα πλήρως πολεμικό μοντέλο που ως τώρα είχε το ατού του μικρού όγκου και βάρους. Πλέον, η Suzuki ανακοίνωσε 172kg από 166kg που δήλωνε το Κ6, οπότε μένει να δούμε στην πράξη πόσο πιο αποτελεσματικό είναι το νέο 1000. Τέσσερις νέοι χρωματισμοί, σε full black, άσπρο- μπλε, κόκκινο μαύρο, κόκκινο- ασημί και κίτρινο- ασημί. Αναμένεται στη χώρα μας το πρώτο τρίμηνο του 2007.

Suzuki Bandit 650 N/S

Σε δύο εκδόσεις συνεχίζει να διατίθεται το ανανεωμένο Bandit που συγκαταλέγεται ανάμεσα στα best seller στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια. Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του είναι πως ο κινητήρας έγινε πιο κομψός, ψεκαστός και υδρόψυκτος. Αν και οι εσωτερικές του διαστάσεις δεν έχουν μεταβληθεί, αναμένεται αύξηση της ιπποδύναμης λόγω λιγότερων θερμικών απωλειών από την υδρόψυξη. Ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός και συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο, ενώ αλλαγές στη γεωμετρία και τις αναρτήσεις δεν σημειώθηκαν. Το ρεζερβουάρ είναι μικρότερο κατά ένα λίτρο (19 από 20lt).Τα φρένα κέρδισαν 20mm διάμετρο και έφτασαν στα 310mm, ενώ οι δαγκάνες είναι τεσσάρων εμβόλων. Στο μοντέλο S που διαθέτει φέρινγκ, η σέλα και το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενα ως προς το ύψος ώστε να βολεύεται ο ψηλότερος αναβάτης. Τα όργανα παραμένουν όμοια με τον πολύ χρήσιμο δείκτη καυσίμου, ενώ διατίθεται και έκδοση με ABS που στην Ευρώπη θα κοστίζει 500euro επιπλέον.
‘‘Ο χαρακτήρας του Bandit δεν είναι βέβαια να προσδίδει επιδόσεις, αλλά να εισάγει ευχάριστα νέους αναβάτες στη μοτοσυκλέτα και αυτό πλέον το κάνει με πιο ευχάριστο τρόπο’’. Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία δικαιολογεί το γεγονός πως το 650 βάρυνε κατά δεκατέσσερα ολόκληρα κιλά (215 το N και 218kg το S)!
Ο κινητήρας και η λειτουργία του συνόλου γενικότερα είναι πλέον πιο αθόρυβη, ενώ οι ρύποι μειώθηκαν σημαντικά με τη βοήθεια νέου συστήματος εξαγωγής ώστε να περνά προδιαγραφές Euro3.Τα νέα Bandit αναμένονται τον Μάρτιο του 2007.

(Πηγούλα:0300:Απεσταλμένος: Κώστας Γκαζής,Κείμενο: Mαρίνος Κούλης, Παναγιώτης Τασόπουλος,Φωτoγαφίες: Suzuki)



Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό Dbandit την Σάβ Σεπ 30, 2006 3:37 pm

μμμ μαλιστα.

Αυτο το Β-King πως ειναι ετσι? Σας αρεσει? Προσωπικα καθολου...
ΤΑΞΙΔΙΑΡΑ ΨΥΧΗ...

Step into this room and dance for me

www.kawasaki-bikers.gr
Άβαταρ μέλους
Dbandit
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 03, 2006 10:44 pm
Τοποθεσία: Αθηνα-Παγκρατι

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Σάβ Σεπ 30, 2006 4:14 pm

Μμμμ ούτε εμένα μου άρεσε... :oops:
ktm_isa
 


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες