Honda bros..διάφορα..

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Honda bros..διάφορα..

Δημοσίευσηαπό raz2002 την Κυρ Ιουν 30, 2013 7:15 pm

Καλησπέρα και καλό καλοκαίρι να έχουμε..

Μετά από πολύ καιρό που έχω να γράψω στο φόρουμ επιστρέφω με πολλές ερωτήσεις..
Αν μπορείτε να βοηθήσετε και όποτε έχετε χρόνο βέβαια θα το εκτιμούσα απεριόριστα.

Λοιπόν ξεκινάω..
-Έχει κοπεί η ντίζα του γκαζιού, αυτή που είναι για την επαναφορά όμως(έτσι μου είπαν, έτσι σας λέω).
Αφού θα γίνει η αλλαγή λέω να τις αλλάξω και τις δύο..Είναι εύκολη η αντικατάσταση και περίπου πως γίνεται για να πάρω μια ιδέα.
-Μαζί με τη ντίζα είδα ότι είναι σπασμένο και το κόκκαλο του γκαζιού και θα το αλλάξω και αυτό.Έχουμε καμιά βοήθεια για τον τρόπο??
Πάμε παρακάτω..
-Καρμπυρατέρ..Το μηχανάκι κάνει κάτι σκασίματα με χαμηλό γκάζι και γενικά έχω την εντύπωση ότι καίει αρκετά.Να τα καθαρίσω θέλω και αν χρειάζεται αλλαγή σετ μεμβράνες κτλ πως μπορώ να το καταλάβω??Αν τα κάνω όλα αυτά,λέμε τώρα,θέλουν ρύθμιση μετά?? Η εργοστασιακή που αναφέρεται στο manual ισχύει??

Αυτά για αρχή..Όποια βοήθεια καλοδεχούμενη. [smilie=beer.gif]

Και μια φωτό για να δείτε πως το έχω καταντήσει..
Εικόνα
raz2002
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευτ Απρ 04, 2011 4:42 pm
Ονομα χρήστη: raz2002
Μοντέλο: honda bros
Κυβικά: 400

Re: Honda bros..διάφορα..

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Ιούλ 01, 2013 10:30 am

raz2002 έγραψε:Καλησπέρα και καλό καλοκαίρι να έχουμε..

Μετά από πολύ καιρό που έχω να γράψω στο φόρουμ επιστρέφω με πολλές ερωτήσεις..
Αν μπορείτε να βοηθήσετε και όποτε έχετε χρόνο βέβαια θα το εκτιμούσα απεριόριστα.

Λοιπόν ξεκινάω..
-Έχει κοπεί η ντίζα του γκαζιού, αυτή που είναι για την επαναφορά όμως(έτσι μου είπαν, έτσι σας λέω).
Αφού θα γίνει η αλλαγή λέω να τις αλλάξω και τις δύο..Είναι εύκολη η αντικατάσταση και περίπου πως γίνεται για να πάρω μια ιδέα.
-Μαζί με τη ντίζα είδα ότι είναι σπασμένο και το κόκκαλο του γκαζιού και θα το αλλάξω και αυτό.Έχουμε καμιά βοήθεια για τον τρόπο??
Πάμε παρακάτω..
-Καρμπυρατέρ..Το μηχανάκι κάνει κάτι σκασίματα με χαμηλό γκάζι και γενικά έχω την εντύπωση ότι καίει αρκετά.Να τα καθαρίσω θέλω και αν χρειάζεται αλλαγή σετ μεμβράνες κτλ πως μπορώ να το καταλάβω??Αν τα κάνω όλα αυτά,λέμε τώρα,θέλουν ρύθμιση μετά?? Η εργοστασιακή που αναφέρεται στο manual ισχύει??

Αυτά για αρχή..Όποια βοήθεια καλοδεχούμενη. [smilie=beer.gif]

Και μια φωτό για να δείτε πως το έχω καταντήσει..
Εικόνα


Ξεκινάς απο εδω topic5705.html και κατεβαζεις το service manual Που εξηγει αρκετα πράγματα και δείχνει πως γίνονται αυτά που θες.

Ναι μετά θέλει ρυθμισμα και οι ρυθμίσεις που αναφέρει είναι για το μαμα ,αν φοράς εξατμιση ή φιλτρο ή ζιγκλερ τοτε δεν κάνουν οι ρυθμισεις .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr


Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες