Νέο BMW Enduro Κράνος και Προστατευτικό Τζάκετ.

Οτι πρέπει να γνωρίζουμε για τα κράνη

Νέο BMW Enduro Κράνος και Προστατευτικό Τζάκετ.

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Νοέμ 04, 2006 4:40 am

Ο μοντέρνος και φουτουριστικός σχεδιασμός σε συνδυασμό με τα υλικά κατασκευής θα προσφέρουν υψηλό επίπεδο προστασίας. Τα υλικά κατασκευής είναι συνδυασμός Fiberglass, Carbon και Kevlar με καταπληκτικά αποτελέσματα στα ΄τεστ κρούσης.
Μεγάλη προσοχή δόθηκε στην αεροδυναμική του κράνους το οποίο υπόσχεται χαμηλά επίπεδα θορύβου και στροβιλισμών.

Τιμή 255 Λίρες Αγγλίας

Εικόνα



Προστατευτικό Τζάκετ Enduro ΒΜW

Φτιαγμένο από ελαστικές ίνες και Dupont Coolmax, το καθιστούν ένα αποκλειστικά τζάκετ για enduro χρήση. Με προσθαφαιρούμενα προστατευτικά, το σώμα του αναβάτη είναι πολύ καλά προστατευμένο με μεγάλη ελευθερία κινήσεων.
Το Back Protector II που είναι ενσωματωμένο στη πλάτη δίνει εξαιρετική προστασία.

Τιμή 200 λίρες Αγγλίας.

Εικόνα
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό golis την Σάβ Νοέμ 04, 2006 11:08 am

:smt026 :smt118 :smt026
Τελειότητα στην πέμπτη γενεά του.
Το σχέδιο του συστήματος 5 της Bmw Motorrad κράνος ενσωματώνει τα πιό πρόσφατα χαρακτηριστικά γνωρίσματα στη λειτουργία και το σχέδιο. Αλλη μια φορά, η πείρα που παρουσιάζεται από τη Bmw Motorrad στον τομέα της κατασκευής κρανών έχει αποδείξει να προωθηθεί ιδιαίτερα. Το σύστημα 5 σύγχρονο σχέδιο του κράνους έχει συντονιστεί ορατά με τη δυναμικές μορφή και αθλητική τη γλώσσα των προτύπων μοτοσικλετών της Bmw Motorrad. Έχει υποβληθεί σε μια σειρά περιεκτικών δοκιμών στη σήραγγα αέρα της Bmw και τα αποτελέσματα είναι αρκετά εντυπωσιακά. Η aeroacoustically βελτιστοποιημένη μορφή, η μείωση του ποσού ενάρξεων και ακρών, και μια σειρά των περαιτέρω τεχνικών χαρακτηριστικών γνωρισμάτων όλες ενώνονται σε ένα λειτουργικό και δυναμικό σχέδιο, να κάνουν το σύστημα 5 το κράνος ένας από τον πιό ήρεμο στην αγορά. Το επίπεδο θορύβου των μόνο 86 DB (A) σε 100 km/h είναι 8-10 DB (A) κάτω από αυτόν των περισσότερων άλλων κατασκευαστών. Μια τέτοια σημαντική μείωση του σταθερού επιπέδου θορύβου, σημαίνει ότι ο αναβάτης είναι συγκεντρωμένος και χαλαρωμένος, και φυσικά, ασφαλέστερος.
Η αεροδυναμική του συστήματος 5 κράνος είναι επίσης σε ένα υψηλό επίπεδο. Παραμένει ουδέτερο μέσα στο ρεύμα αέρα, οποιοσδήποτε η επικεφαλής στάση, παίρνοντας την πίεση των μυών λαιμών του αναβάτη, που είναι σχετικά χαμηλή για να αρχίσει με, ευχαριστεί σε αυτό που είναι ένα εκπληκτικά χαμηλό βάρος για ένα κτύπημα-επάνω κράνος λιγότερο από 1700 γ. Το εσωτερικό έχει αναπτυχθεί σύμφωνα με έναν νέο κανόνα που έχει καταρτιστεί για να εγγυηθεί το πιό υψηλό επίπεδο άνεσης καθώς επίσης και την τέλεια θέση για την πλειοψηφία των αναβατών. Τα πρόσθετα διαθέσιμα μαξιλάρια λαιμών και μάγουλων είναι είναι εξαιρετικά χρήσιμα από αυτή την άποψη. Οποιου δήποτε ο τύπος ταξιδιού εσείς προτιμά, είστε βέβαιοι να ωφεληθείτε από την προστιθέμενη απόλαυση. Και σχετικά με το θέμα της ασφάλειας, το σύστημα 5 κράνος είναι τόσο ασυμβίβαστο όσο θα αναμένατε. Προσφέρει ένα εξαιρετικά υψηλό επίπεδο αντίστασης αντίκτυπου. Το εσωτερικό κοχύλι του κράνους αποτελείται από eps (επεκταθέν πολυστυρόλιο) και διαιρείται σε οκτώ χωριστά τμήματα. Αυτό επιτρέπει ότι οι αντίστοιχες παράμετροι απόσβεσης για να είναι θέτουν χωριστά για κάθε ζώνη (μέτωπο, πηγούνι, κ.λπ.). Το σύστημα που 5 κράνος είναι σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανόνα οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη 22-05.
Το κράνος μπορεί να αντιμετωπιστεί εύκολα με ένα χέρι και είναι εύκολα μετατρέψιμο σε ένα αεριωθούμενο κράνος. Η εκτενής σειρά των εξαρτημάτων (όπως τα διάφορα μαξιλάρια λαιμών και μάγουλων, που βάφεται ή το γείσο διπλός-πλακακιών) είναι τυποποιημένη για τη Bmw. Ένα απολύτως νέο χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι το ασύρματο σύστημα επικοινωνιών της Bmw Motorrad (ωθς-1). Είναι εντελώς ενσωματωμένο μέσα στο κράνος και ζυγίζει μόνο 120 γραμμάρια, συμπεριλαμβανομένου του μικροφώνου σειράς, το οποίο είναι αόρατο από το εξωτερικό. Η ασύρματη επικοινωνία με τον επιβάτη καθησμάτων συνεπιβάτη μοτοσηκλέτας σας δεν είναι πλέον ένα πρόβλημα, όχι ακόμη και με την υψηλή ταχύτητα.
http://www.bmw-motorrad.co.uk/com/en/pr ... index.html
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Enduro helmet

Δημοσίευσηαπό golis την Σάβ Νοέμ 04, 2006 11:25 am

Αυτό το κράνος ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις ενός αθλητικού κράνους enduro της Bmw Motorrad: τέλεια κατάλληλη, σημαντική αεροδυναμική και φυσικά μέγιστη ασφάλεια για τον αναβάτη.

- Εξωτερικό κοχύλι στο γυαλί, τον άνθρακα και το φύλλο πλαστικού Kelvar. ινών
- Εσωτερικό κοχύλι eps με τις βελτιστοποιημένες μετριάζοντας ιδιότητες
- Εσωτερικό τμήμα DuPont Coolmax., μετακινούμενος και washable
- Die-cast το τρισδιάστατο, γρατσουνιά-ανθεκτικό και αντιθαμβωτικό γείσο (οπτική κατηγορία 1)
- Μετακινούμενα μαξιλάρια κεφαλιών και μάγουλων
- Εξουσιοδοτημένος σύμφωνα με την οικονομική επιτροπή για την Ευρώπη 22-05
- Λουρί πηγουνιών με τη διπλασιασμένη αγκράφα
- Πρόσθετο λουρί λαιμών
- Βάρος περ. 1.400 γ
- Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με την ασπίδα και το γείσο, μόνο με την ασπίδα, μόνο με το γείσο
- Μπορεί να μετατραπεί εντός δευτερολέπτων

Εξαρτήματα
- Σαφές γείσο Enduro
- Βαμμένο Enduro γείσο
- Enduro με το αντανακλαστικό επίστρωμα
- Προστατευτικά δίοπτρα κρανών Enduro
:smt026
epidi i metafrasi einai ligo kkukuruku, to angliko keimeno :
This helmet fulfils all the requirements of a BMW Motorrad enduro sports helmet: perfect fit, outstanding aerodynamics and of course maximum safety for the rider.

- Outer shell in fibre glass, carbon and Kelvar� laminate
- Inner shell in EPS with optimised damping properties
- DuPont Coolmax� inner section, removable and washable
- Die-cast three-dimensional, scratch-resistant and anti-mist visor (optical class 1)
- Removable head and cheek pads
- Authorised according to ECE 22-05
- Chin strap with double-D clasp
- Additional neck strap
- Weight approx 1,400 g
- Can be used with shield and visor, only with shield, only with visor
- Can be converted within seconds

Accessories
- Enduro clear visor
- Enduro tinted visor
- Enduro with reflective coating
- Enduro helmet goggles
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Νοέμ 04, 2006 12:25 pm

Golis σε ευχαριστούμε πολύ! Αυτό το κράνος είναι πανέμορφο και "διαστημικό"!

Ποιός τυχερούλης θα το πάρει? Εσύ μήπως?
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό golis την Σάβ Νοέμ 04, 2006 12:55 pm

to epomeno mou kranos :
Εικόνα
:smt110 :smt118 :smt110
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό lord την Σάβ Νοέμ 04, 2006 4:09 pm

πολυ space!! :smt109
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

UPDATE : για το εντουρόκράνο.

Δημοσίευσηαπό golis την Σάβ Νοέμ 04, 2006 6:40 pm

UPDATE :
Λοιπον πηγα σε μαγαζί να δοκιμάσω
το εντούρο κρανος της φωτο.
:smt009
Απο designια σκίζει αλλα απο ποιοτητα...
Η ζελατίνα ανοιγοκλεινε λες και ήταν δοχείο
tapperware για ζαρζαβατικά.
Μεγάλο κενο μεταξύ σαγόνι-γείσου
και μέτριο φινίρισμα στην βαφή.
Με λίγα λογια,πάμε γι άλλα. [smilie=bye.gif]
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dakota την Σάβ Νοέμ 04, 2006 8:55 pm

Πιστεύω ότι με αυτό το υπόστεγο που έχει μπροστά η αεροδυναμική του θα είναι για γέλια. Και οι στροβιλισμοί το μεγαλύτερο προσόν του.

Καλά κάνεις και πας για άλλα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275


Επιστροφή στο ΚΡΑΝΟΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


cron