Triumph Tiger 1050 by Motocikleta.Gr

Είδαμε, οδηγήσαμε, η αποψή μας.

Triumph Tiger 1050 by Motocikleta.Gr

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Δεκ 09, 2006 9:07 pm

Σήμερα 9 Δεκεμβρίου 2006 το Motocikleta.Gr δοκιμάζει ένα Triumph Tiger 1050 .Μέσα από αυτό το ποστ θα προσπαθήσουμε να μοιραστούμε μαζί σας τις εμπειρίες μας για την εν λόγο μηχανή από τον χρόνο που την είχαμε στην διάθεση μας.

Εμπειρίες από τον Rc31

Ως συνηθισμένος οδηγός street και SS μηχανών ,είχα έναν ενδοιασμό για το πόσο θα μπορέσω να αξιολογήσω ένα μηχανάκι εκτός τον συνηθισμένων ( που οδηγώ ) . Ύστερα από μερικές τζούρες καφεΐνης αρματώθηκα (πλήρης εξοπλισμός) και ανέβηκα στην μαύρη τίγρη που με περίμενε έξω από το κατάστημα . Τοποθέτησα το κλειδί , συμπλέκτης και μιζιά. Η βελούδινη λειτουργία του μοτέρ σε συνεργασία με την σχεδόν αθόρυβη αλλά γλυκιά σε ήχο εξάτμιση, μου εξαλείψανε κάθε ίχνος άγχους ότι είμαι επάνω σε μια τίγρη .

Συμπλέκτης , πρώτη στο κιβώτιο και ξεκινάμε μέσα στην πηγμένη Λεωφ Βουλιαγμένης με κατεύθυνση προς βενζινάδικο . Στα πρώτα 100 μέτρα άρχισα να νιώθω λες και το μηχανάκι το είχα χρόνια και ακόμα δεν είχα προλάβει να φύγω από το πήξιμο . Αρκετά ψηλό για μένα που έφτανα τσίμα τσίμα κάτω (1,80cm) αλλά κινιόμουνα μέσα από τα αυτοκίνητα με μια φοβερή άνεση που δεν είχα νιώσει μέχρι σήμερα . Όλο το στήσιμο της μοτοσικλέτας μου έδινε μια καλή αίσθηση ασφάλειας σαν να το είχα χρόνια.

Ο κινητήρας προθυμότατος σε όλο το φάσμα στροφών χωρίς το κλασικό σκορτσαρισμα . Αυτό που λέμε βάζω μια τρίτη και πάω παντού . Στάση στο βενζινάδικο και βοουρ για φωτογράφηση . Στην διαδρομή μου δόθηκε η ευκαιρία να δω πως συμπεριφέρεται ψηλά , το μοτέρ τραβαγε σε όλο το φάσμα και είχες γκάζι ακόμα και στα 180χλμ (ποιο πάνω δεν πήγα). Το πρώτο σχετικά δυνατό φρενάρισμα και το USD ξεδίπλωσε τις χάρες του αν και λίγο μαλακό για μένα . ( Μην αγχώνεστε όμως ,είναι πλήρως ρυθμιζόμενο) .

Με την ολοκλήρωση της φωτογράφισης ,αποφασίσαμε να συνεχίσουμε την δοκιμή μας μέσα στην κίνηση αλλά με δυο άτομα. Εγώ ως συνεπιβάτης και ο Tdmrider εκτελώντας χρέη οδηγού χωθήκαμε μέσα στους πηγμένους δρόμους. Ανέβηκα στο μηχανάκι με αρκετή άνεση, η θέση είχε αρκετά αφρώδες ώστε να την νιώθω μαλακιά και άνετη , οι χειρολαβές τοποθετούσαν το σώμα σε τέτοια θέση που μου επέτρεπαν να ρεμβατζαρω και η ποιότητα κατασκευής της σέλας μου επέτρεπε σχεδόν να μην κρατιέμαι και να μην είμαι συνέχεια μπρος πίσω σε κάθε φρένο ή γκάζι .

Εντυπωσιάστηκα με τον τρόπο που ελεισεται μέσα στην κίνηση (σε ξεγελαει το μέγεθος) ,ο δείκτης βενζίνας που σου λέει πόσα χλμ σου απομένουν ( χρήσιμο για άτομα σαν και μένα) η τρομερή ροπή του και η ποιότητα κατασκευής του .


Εμπειρίες από τον TdmRider

Η δοκιμή του Triumph Tiger 1050 αποδείχτηκε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ευχάριστη διαδικασία. Τα καλά άρχισαν από την πρώτη επαφή μας με το Tiger. Είναι μια πολύ όμορφη μηχανή με χαρακτηριστικό σχεδιασμό η οποία όπως αποδείχτηκε τραβάει την προσοχή δικυκλιστών και μη.

Τα καλά όμως δεν σταματούν εδώ. Αρχίζοντας από τη λειτουργία του τρικύλινδρου μοτέρ μόνο καλά λόγια έχουμε να πούμε για αυτό. Αρκετή δύναμη παντού, πολύ ροπή από το ρελαντί και απίστευτα πολιτισμένη λειτουργία, ενώ η κατανάλωση κυμάνθηκε σε λογικά για την κατηγορία και τα κυβικά επίπεδα. Εξαιρετικά σχόλια απέσπασε τόσο το κιβώτιο όσο και ο συμπλέκτης.

Η θέση οδήγησης είναι όρθια και πολύ ξεκούραστη με τα χειριστήρια ακριβώς εκεί που τα περιμένει ο αναβάτης αρκεί αυτός να έχει ανάστημα πάνω από 1,80. Η σέλα είναι πολύ άνετη και σε συνδυασμό με τις μαλακά ρυθμισμένες αναρτήσεις, οι οποίες κατά τα άλλα είναι ρυθμιζόμενες μπρος - πίσω, δίνει πολύ καλή άνεση.

Αυτό όμως δεν συνεπάγεται ότι το Tiger είναι μία αδιάφορη οδηγικά μηχανή. Το εντελώς αντίθετο. Δίνει την αίσθηση μιας ευέλικτης και πολύ παιχνιδιάρικης μηχανής.

Η κίνηση με συνεπιβάτη εντός πόλης είναι μια εύκολη διαδικασία εξαιτίας τόσο της πολύ δύναμης από το ρελαντί και της πολιτισμένης λειτουργίας όσο και της ευελιξίας της ενώ τα φρένα θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων έχοντας αρκετή δύναμη αλλά απαιτούνε λίγη συνήθεια . Αξίζει να σταθούμε επίσης και στο γεγονός ότι ο συνεπιβάτης δεν γλιστρούσε καθόλου πάνω στη σέλα σε τέτοιο σημείο ώστε καθιστούσε σχεδόν περιττό το κράτημα αυτού από τις χειρολαβές.

(Συμπληρωματικά στοιχεία)

Με βάση αυτά που μας είπαν στο κατάστημα της Triumph που δοκιμάσαμε την εν λογω τίγρη , το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δυο χρόνια εγγύηση στο δίκτυο 27 εξουσιοδοτημένων συνεργατών σε όλη την Ελλάδα (συνεχώς μεγαλώνει το δίκτυο), αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χλμ και σέρβις ανά 10.000 χλμ και μεγάλο ανα 20.000χλμ . Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες αν δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Το εν λόγω μοντέλο μπορείτε να το αποκτήσετε από την Triumph και με χρηματοδότηση με έντοκο ή άτοκο διακανονισμό . (Παρέχεται και η δυνατότητα ανταλλαγής )

Φυσικά η Triumph παρέχει μια μεγάλη γκάμα σε αξεσουάρ για την μοτοσικλέτα σας ώστε να γίνει μοναδική και φυσικά για τον αναβάτη, όπως Μπουφάν, Μπότες, Παντελόνια κτλ τα οποία μπορείτε να προμηθευτείτε από την Ελλάδα.
http://www.eliofil.gr ή http://www.triumphmotorcycles.com/Greece/

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Eliofil S.A (Triumph) και ιδιαιτέρως το κατάστημα στην Λεωφ Βουλιαγμένης 1 & Αρδήτου (Αθήνα) για την παραχώρηση της μοτοσικλέτας και για τις χρήσιμες πληροφορίες που μας δώσανε και την πολύ καλή συνεργασία .

Περισσότερες Φωτογραφίες
http://www.motocikleta.gr/photo/thumbnails.php?album=21

Video
http://video.google.com/videoplay?docid ... 3592&hl=en
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2460&hl=en


Με εκτίμηση

Motocikleta.Gr
Συνημμένα













Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7055
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Tassos την Κυρ Δεκ 10, 2006 7:57 am

Ενδιαφέρον και χρήσιμο post. Την εβδομάδα που έρχεται με βλέπω να πηγαίνω και εγώ να το δω και ίσως να το οδηγήσω.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό HEADMASTER την Κυρ Δεκ 10, 2006 12:54 pm

Το μόνο που μπορώ να πώ είναι συγχαρητήρια στα παιδιά του Site τέτοιες προσπάθειες δίνουν κύρος και σοβαρότητα στο forum ΜΠΡΑΒΟ!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
HEADMASTER
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Παρ Δεκ 01, 2006 10:42 pm
Μοντέλο: CB400SF,CBR600 F4i
Κυβικά: 400

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Κυρ Δεκ 10, 2006 6:33 pm

Μπράβο και στους δυο!!! :smt041
Πολύ καλή προσπάθεια και χαίρομαι ιδιαιτέρως για την καινούργια ενότητα "Test Rides"!

Ερώτηση στο αγαπητό συνάδελφο TDM rider:

Το tiger είναι αυτό που ζητάμε εμείς οι TDMάκηδες από το επόμενο TDM?
Θα μπορούσες να μιλήσεις συγκριτικά με το TDM?

(Γιατί για να πω την αμαρτία μου έχω ενθουσιαστεί με τα χαρακτηριστικά του τίγρη... :smt102)

Ευχαριστούμε πολύ παιδιά! :smt006
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 821
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Δευτ Δεκ 11, 2006 2:00 am

Acanthor έγραψε:Μπράβο και στους δυο!!! :smt041
Πολύ καλή προσπάθεια και χαίρομαι ιδιαιτέρως για την καινούργια ενότητα "Test Rides"!

Ερώτηση στο αγαπητό συνάδελφο TDM rider:

Το tiger είναι αυτό που ζητάμε εμείς οι TDMάκηδες από το επόμενο TDM?





Εν πρώτοις ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Βλέποντας οτι το συγκεκριμένο TEST Ride έχει ανταπόκριση σε εσάς αυτό μας κάνει να προσπαθήσουμε να καλύψουμε και άλλες μηχανές για εσάς.


Σχετικά με το ερώτημα σου, το οποίο απασχολεί μεγάλη μερίδα κατώχων TDM, η απάντηση εξαρτάται από τον χαρακτήρα που θα ήθελε ο εκάστοτε αναβάτης του TDM να έχει το επόμενο που θα βγει. Έχοντας συζητήσει με αρκετούς κατόχους TDM, είτε τoυ TDM club είτε μεμονωμένους, έχω διαπιστώσει αρκετά διαφορετικές προσεγγίσεις αναφορικά με τον προσανατολισμό που θα έπρεπε να έχει το καινούργιο TDM.

Μην γνωρίζοντας τα χαρακτηριστικά αυτά τα οποία εσύ προσωπικά εκτιμάς στο TDΜ είναι σχετικά δύσκολη η απάντησή μου. Γενικότερα θα μπορούσα να πω οτι το Tiger δείνει μια ποιό off αίσθηση σε σχέση με το street TDM. To Tiger δεν είναι ένα TDM με 20 άλογα ακόμα. Είναι μια άλλη μηχανή με άλλη αίσθηση και χαρακτήρα τα οποία προσωπικά μου άρεσαν αρκετά.

Θα χαρώ πολύ αύριο να γνωριστούμε από κοντά στην Ιφινόη και μέσα από μια συζήτηση να βοηθήσω στο να βγεί μια απάντηση στο ερώτημά σου έχοντας περισσότερο χρόνο αλλά το κυριότερο την άποψή σου για το ίδιο το TDM που ήδη έχεις.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Δευτ Δεκ 11, 2006 11:36 am

Ευχαριστώ για την απάντησή σου, μακάρι να μπορούσα να έρθω σήμερα στη συνάντηση, αλλά δυστυχώς έχω μια υποχρέωση που δεν αναβάλεται...Sτην επόμενη ελπίζω να είμαι μέσα!

Παρ'όλα αυτά, σχετικά με το "πώς θα έπρεπε" να είναι το TDM ο καθένας θα ήθελε και κάτι διαφορετικό από τη μηχανή αυτή, ουσιαστικά το πολύ καλό να γίνει ακόμα καλύτερο!
Αν και νομίζω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των κατόχων TDM ζητάει: 20 ίππους παραπάνω, 100 κυβικά επιπλέον, USD μπροστινό και γενικά μια μάλλον πιο street γεωμετρία, εξίσου όμως φιλική όσο το υπάρχον TDM (γίνεται αυτό άραγε?) ώστε να κινείται τόσο άνετα όσο κινείται ήδη στην πόλη.


Όχι ότι δε με ικανοποιεί, κάθε άλλο μάλιστα δεδομένων των αναγκών μου. Απλά κουβέντα να γίνεται και σενάρια να πλέκουμε για το επόμενο TDM! :D


ΥΓ: Πιο off αίσθηση το tiger? Ομολογώ ότι δεν το περίμενα...αν και μάλλον μιλάμε για supermotard "mega"? Προφανώς.... (Δεν έχω ιδέα από motard!...) :smt102
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 821
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Δεκ 11, 2006 12:14 pm

Acanthor έγραψε:Ευχαριστώ για την απάντησή σου, μακάρι να μπορούσα να έρθω σήμερα στη συνάντηση, αλλά δυστυχώς έχω μια υποχρέωση που δεν αναβάλεται...Sτην επόμενη ελπίζω να είμαι μέσα!

Παρ'όλα αυτά, σχετικά με το "πώς θα έπρεπε" να είναι το TDM ο καθένας θα ήθελε και κάτι διαφορετικό από τη μηχανή αυτή, ουσιαστικά το πολύ καλό να γίνει ακόμα καλύτερο!
Αν και νομίζω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των κατόχων TDM ζητάει: 20 ίππους παραπάνω, 100 κυβικά επιπλέον, USD μπροστινό και γενικά μια μάλλον πιο street γεωμετρία, εξίσου όμως φιλική όσο το υπάρχον TDM (γίνεται αυτό άραγε?) ώστε να κινείται τόσο άνετα όσο κινείται ήδη στην πόλη.


Όχι ότι δε με ικανοποιεί, κάθε άλλο μάλιστα δεδομένων των αναγκών μου. Απλά κουβέντα να γίνεται και σενάρια να πλέκουμε για το επόμενο TDM! :D


ΥΓ: Πιο off αίσθηση το tiger? Ομολογώ ότι δεν το περίμενα...αν και μάλλον μιλάμε για supermotard "mega"? Προφανώς.... (Δεν έχω ιδέα από motard!...) :smt102


Αν η Yamaha βγαλει ενα μοντελο σαν αυτο που περιγραφεις τοτε θα μιλαμε για ενα νεο tdm . Αρα με τιποτα δεν θα μπορουμε να πουμε οτι θα εχει γινει καλητερο για ολους γιατι σιγουρα κατι θα χαθει στην μετατροπή . (Ας το βγαλει πρωτα με το καλο και εδω θα ειμαστε )


Με αυτο το ποστ δεν θα προσπαθησω να τα συγκρινω τα δυο μηχανακια μιας που δεν ανηκουνε στην ιδια κατηγορια αν και τα εχω οδηγησει περιπου τις ιδιες ωρες .

Βαση με αυτα που θες, το Tiger ειναι 1050 κυβικα εχει USD και περιπου 30 αλογα παραπανω . Η εν λογω τιγρης ανηκει στην κατηγορια megamoto και συμπεριφερεται ως ενα megamoto με street καλουδια επανω . 17αρες ζαντες, ακτινικα φρενα, USD κτλ.

Φιλική αισθηση ? χμμμμ πως το εννοεις ? αυτο μονο εσυ μπορεις να το απαντησεις , εγω το βρηκα πολυ φιλικο και το συνηθισα μεσα σε 100 μετρα (οδηγω street) .

(Για μενα φιλικοτητα συμαινει απο την πρωτη στιγμη η μηχανή να με κανει να νιώθω ασφαλή .)

Αφου δεν εχεις εμπειριες απο Megamoto θα σου πρότεινα να κανονίσεις ενα TestRide στο επίσημο TestRide weekend 15-17 /12 της Triumph και θα χαρουμε να μοιραστείς μετα τις εμπειρίες σου .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7055
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Δευτ Δεκ 11, 2006 12:51 pm

rc31 έγραψε:(Για μενα φιλικοτητα συμαινει απο την πρωτη στιγμη η μηχανή να με κανει να νιώθω ασφαλή .)

Αφου δεν εχεις εμπειριες απο Megamoto θα σου πρότεινα να κανονίσεις ενα TestRide στο επίσημο TestRide weekend 15-17 /12 της Triumph και θα χαρουμε να μοιραστείς μετα τις εμπειρίες σου .


Αυτό έχω κι εγώ στο νου μου όταν μιλάω για φιλικότητα...

Όσο για το test ride νομίζω ότι είναι ό,τι καλύτερο μπορώ να κάνω...Πάω να βρω ευθύς αμέσως πληροφορίες! :smt023

Φυσικά το τί θεωρεί κανείς καλύτερο είναι τελείως υποκειμενικό, αφού άλλος μπορεί να θέλει πιο on-off χαρακτηριστικά και άλλος πιο street κ.ο.κ....
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 821
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Δεκ 27, 2006 8:48 pm

Εμπειρίες από τον Dimitris


Στο link βρίσκεται το βιντεάκι που τραβήξαμε:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 5206&hl=en΄


Tο ραντεβού ήταν στις 10.00 το πρωί, το Σάββατο 23/12 με το κρύο να παγώνει το αίμα, έξω από το κατάστημα της Ηλιοφίλ ΑΕ. Σε μια γωνιά είδα το μπλέ Tiger με τα κλειδιά στη μίζα. Άρχισα αμέσως να το επεξεργάζομαι. Εντυπωσιακή η σχεδίαση απο την ομάδα της Marabese Design.

Το μάτι μου έπεσε μοιραία σε 4 σημεία. Στο ανεστραμμένο πιρούνι των 43 mm, στο ψαλίδι, που έρχεται απευθείας από το Daytona, στο ρεζερβουάρ-γίγας (20 lt) και τέλος στην πανέμορφη ουρά του, λεπτή και λιτή, άκρως ελκυστική, που κοιτώντας την από πίσω νομίζεις πως βλέπεις ψηλό supersport. Πως να αφήσω ασχολίαστη την σέλα, πληθωρική, με μπόλικο αφρώδες, με μεγάλο ανηφορικό τμήμα στο ρεζερβουάρ, υποσχόμενη μεγάλα πολύωρα ταξίδια.
Μετά από αυτές τις ματιές δεν έβλεπα την ώρα να φεύγω για να δώ επιτέλους τι εστί το Tiger.

Έχοντας ύψος 173 εκ. ομολογώ πως είχα άγχος για το αν τα πόδια μου θα φτάνουν επαρκώς κάτω, ώστε να μπορώ να κουμαντάρω εύκολα την μοτοσικλέτα. Τσάμπα η ανησυχία γιατί η σέλα είναι σμιλεμένη στο σημείο των μηρών ώστε να μειωθεί το πλάτος της, με αποτέλεσμα να μειώνεται η γωνία έκτασης των ποδιών.

Στα πρώτα χιλιόμετρα μέσα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης άρχισα να συνειδητοποιώ πόσο άνετο και ευκολοδήγητο είναι, παρά το μέγεθος και τα θεωρητικά 200 περίπου κιλά, στεγνό. Μετά από 5 λεπτά οδήγησης στην κίνηση, βγαίνοντας από την πόλη,άρχισα να χαλαρώνω και να επεξεργάζομαι την θέση οδήγησης και τα όργανα.
Βρήκα την θέση οδήγησης υποδειγματικά άνετη. Τα πόδια «κουμπώνουν» στο ντεπόζιτο, τα χέρια σχηματίζουν τις ιδανικές γωνίες με το τιμόνι, το οποίο είναι τόσο φαρδύ όσο χρειάζεται για σωστό και αποτελεσματικό χειρισμό της μοτοσικλέτας. Η στάση του σώματος «έρχεται» λίγο μπροστά, δείχνοντας sport χαρακτήρα , πολύ ευχάριστο για μια τέτοια μηχανή.

Τα όργανα είναι όμορφα, χωρίς υπερβολές στον σχεδιασμό και πολύ ευανάγνωστα! Εντυπωσιακό το πόσες πληροφορίες μπορεί να σου δώσει η LCD οθόνη. Θέλετε μέγιστη ταχύτητα; Μέση ωριαία; Στιγμιαία κατανάλωση; Μέση κατανάλωση; Ρολόι; Πόσα χιλιόμετρα απομένουν για το βενζινάδικο; Ολικό και μερικό χιλιομετρητή...και....και....και....

Και με όλα αυτά, έχω γράψει 5 χιλιόμετρα και βρίσκομαι να οδηγάω σε καινούριο επαρχιακό δίκτυο, με πολύ ωραία χάραξη και ευθείες για να χορτάσεις και το κοντέρ να δείχνει 220 χλμ/ώρα, ενώ εγώ νομίζω πως ακόμα έχω την 4η σχέση και πηγαίνω με το πολύ 180 χλμ/ώρα. Και γιατί όλα αυτά;
Ο κινητήρας είναι απίστευτα ελαστικός, γραμμικός. Ένα πραγματικό διαμάντι. Η ροπή του, η απόκριση, ο ήχος του σε συνδυασμό με την θέση οδήγησης με εξιτάραν και δεν μπορούσα να πάρω το χέρι μου από το γκάζι. Η δύναμή του είναι πορωτική.
Χαίρεσαι να παίζεις με το ακριβές κιβώτιο ταχυτήτων, με έναν μαλακό συμπλέκτη να σου κάνει το έργο εύκολο και να μην χορταίνεις να φτάνεις στο όρια την κάθε σχέση, απολαμβάνοντας την ροπή, εφόσον βέβαια οι συνθήκες στο δρόμο το επιτρέπουν.

Με το ανάστημά μου (173εκ) βρήκα πλήρη προστασία από την εργοστασιακή ζελατίνα. Κεφάλι, θώρακας, ώμοι πλήρως καλυμμένοι, η ταχύτητα να αγγίζει τα 200 χλμ/ώρα και να μην νιώθω ίχνος στροβιλισμού στο κράνος μου. Βέβαια σίγουρα ένας ψηλότερος αναβάτης θα χρειαστεί μια μεγαλύτερη ζελατίνα για να του δώσει το ίδιο αποτέλεσμα.

Τα φρένα της μοτοσικλέτας μου έδειξαν πως και χωρίς ABS μπορείς να νιώθεις εξίσου ασφαλής-αν και το 2007 θα ακολουθήσει έκδοση με ABS- πολύ θετικό και σημαντικό. Στην αρχή της βόλτας μου πατώντας την δεξιά μανέτα ένιωθα μια ελάχιστη καθυστέρηση στην αίσθηση φρεναρίσματος αλλά μετά από λίγα χιλιόμετρα, παίζοντας με διάφορες ταχύτητες, τα φρένα μου έδειξαν την αξία τους που σε συνδυασμό με το USD –άριστο σε πληροφόρηση- σε πείθουν και σε γεμίζουν ασφάλεια και εμπιστοσύνη. Οι αναρτήσεις είναι μαλακά ρυθμισμένες, κάτι που δεν με χάλασε, σκεπτόμενος πως ο ρόλος της μηχανής δεν είναι ίδιος με αυτόν των SS. Είναι πλήρως ρυθμιζόμενες οπότε θα ικανοποιήσουν όλα τα γούστα.


Συνολικά έγραψα 88 χιλιόμετρα, με χρόνο οδήγησης 1 ώρα και 7 λεπτά. Η μέγιστη ταχύτητα ήταν 220 χλμ/ώρα και η μέση ωριαία 77 χλμ/ωρα.
Έχοντας 6η σχέση, στις 6000 σ.α.λ το ταχύμετρο έδειχνε 164 χλμ/ώρα και η στιγμιαία κατανάλωση 8.1 lt/100 km.


Συμπέρασμα: Είναι ένας πραγματικός «Tίγρης» που απαιτεί σεβασμό. Ο συνδυασμός Megamoto/sportive οδηγικής αίσθησης είναι υπέροχος.




Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Ζαχαρία Ξιούφη, υπέυθυνο του καταστήματος Ηλιοφίλ ΑΕ (K. Καραμανλή 147-149, Θεσσαλονίκη), για την διάθεση της μοτοσικλέτας στο motocikleta.gr

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον Φάνη για την συμβολή και βοήθειά του στην διεκπεραίωση αυτού του test.
Συνημμένα





Τελευταία επεξεργασία από Dimitris και Τετ Δεκ 27, 2006 11:54 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Τετ Δεκ 27, 2006 9:08 pm

:smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041

Ευχαριστούμε πολύ Δημήτρη!!!!
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 821
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Σάβ Δεκ 30, 2006 9:54 pm

επιγραμματικά, Λιγα πραγματα για τον τίγρη που τον οδήγησα και γω

Ο κινητήρας απίστευτος τραβάει από παντού χωρίς κραδασμούς και αρκετά φιλικός (με μια υποψία υπερβολικής φιλικότητας - σαν να έχει lag στα άλογα που δίνει, θα ήθελα να σε τραβάει λίγο περισσότερο στο άνοιγμα του γκαζιού - ίσως σε αυτό να φταίει και το μακρυ γρανάζωμα αφού λένε ότι φτάνει 305χλμ)
Με το 1,75 που είμαι κοντά στα 200 ένιωθα όπως περίπου και στο tdm μου, αρκετά καλή προστασία

Το τιμόνι μου φάνηκε λίγο ψηλό με αποτέλεσμα να νιώθω ότι έχω τους αγκώνες μου ψηλά όλη την ώρα και με κούρασε λίγο . εξου και η αίσθηση του λίγο off ενώ έχει πολύ street γεωμετρία, βέβαια αυτό αλλάζει έυκολα αν κάποιος ενοχλείται.

ΠΟΛΥ φιλική μηχανή και πολύ σταθερό σύνολο, πάει όπου το πάς

Άψογα φρένα με το usd, πολύ καλή αίσθηση. Θέλουν λίγη προσοχή στην αρχή

Συμπλέκτης κιβώτιο ομαλότατα

Προσωπικά
Εμφανισιακά - σχεδιαστικά με χαλάει το τελικό (οι προδιαγραφές φταίνε)
και λίγο το μπροστά με τα φώτα . Η μύτη μου φαίνεται λίγο μικρή αναλογικά με το ντεπόζιτο.
Τέλος με τις ρυθμίσεις για να τηρηθούν οι προδιαγραφές ο ήχος έχει ανεβάσει συχνότητα με αποτέλεσμα να μη θυμίζει πολύ αυτόν του sprint st.

Γενικά μου άρεσε πολύ, και είναι πολύ παιχνιδιάρικο. Και όντως δεν θυμιζει tdm σαν στάση και οδήγηση, είναι ξεχωριστή μηχανή.

Στην κατηγορία είναι τα Benelli treK, Moto morini MM3, Ducati multistrada 1100, Triumph tiger 1050. (ένδέχεται να βγάλει και η kawasaki versys 1000) (τα καινούργια....όπως φαίνεται οι ευρωπαίοι έχουν την πρωτιά, οι γιαπωνέζοι μείναν λίγω πίσω. Το tdm δεν το βάζω λόγω της 18αρας μπροστά και παλαιότητας....όταν βγει το καινούργιο βλέπουμε) Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και νομίζω ότι πρέπει να γίνουν τεστ και στα υπόλοιπα γιατί είναι μια κατηγορία που συνδιάζει όλα αυτά που χρειάζονται στην ελλάδα. Δύναμη-μοστρα-παιχνίδι-ταξίδι-άνεση-ευελιξία
Ο τίγρης τα έχει όλα.....ναδούμε τα άλλα για να διαλέξουμε
Εγώ θα ήθελα να δοκιμάσω σίγουρα και το TreK
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Gandalf την Τρί Ιαν 02, 2007 12:59 pm

Μερικά συμπληρωματικά ακόμα.

Το Tiger, τό είχε σε δοκιμή και το MotorsTV στο δορυφορικό και απλά να συμπληρώσω στα πολύ εύστοχα σχόλια του Ηλία εδώ.

1. Όντως ευκολοδήγητο στην πόλη, αλλά οχι σε σταθερή επιτόπια στροφή που δείχνει το βάρος του.
2. Ο συνεπιβάτης , είναι λίγο ψηλότερα και δεν καλύπτεται αποτελεσματικά απο τον αέρα , συν το οτι σε βροχή, η πίσω ρόδα πετάει οτι βρεί στον δρόμο, πάνω στην πλάτη του (!!!)
3. Προς το παρόν , δεν έχει ακόμα το συγκεκριμένο μοντέλο ABS. Αναμένεται απο άνοιξη.(Τουλάχιστον έτσι είπαν εκεί!)
4. Η μηχανή έχει όντως ικανές κλίσεις σε στροφιλίκι και μπορεί να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό αναβάτη , με την διαφορά οτι θα σεβαστεί τον όγκο και την δύναμη της μηχανής.



Κατά τα άλλα , το όλο test ride εδώ είναι πάρα πολύ καλό και καλύπτει και πτυχές που δεν είδα στο εν λόγω reportage, που είχε και το Versys. Ίσως το μοναδικό Ιαπωνικό που θα παίξει στην ίδια κατηγορία με τα Multistrada, Aprilia , κτλ. στα 600+ cc.

Εντυπωσιακότατο το versys μπορώ να πώ και με χωροδικτύωμα τύπου "διαμάντι" , με απόδοση καμιά 80αρια ίππους. Αν το βρίσκατε παιδιά, σαν δοκιμή test ride, θα ήταν πάρα πολύ καλό να είχαμε και μια γνώμη για αυτό, γιατί προβλέπω να πουλάει αρκετά.




Gandalf
let there be light!
Άβαταρ μέλους
Gandalf
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 11:17 am

...Σε σούζα...

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Ιαν 05, 2007 2:18 pm

Να το δούμε να σουζάρει;...

Ωραίο το λευκό;
Συνημμένα

Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Ιαν 05, 2007 2:28 pm

σε φωτο μου αρεσει το λευκο

ηθελα να το δω και απο κοντα αλλα δεν καταφερα :smt102
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7055
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τρί Ιαν 30, 2007 11:56 am

Πήγα το σάββατο στην αντιπροσωπεία στην Θεσ/νίκη να το κάνω και εγώ βόλτα και δεν είχανε. :smt102

Κάποιος το στούκαρε :smt021 και σε 10 μέρες θα έχουν άλλο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Tassos την Τρί Ιαν 30, 2007 1:24 pm

Fretazer έγραψε:Πήγα το σάββατο στην αντιπροσωπεία στην Θεσ/νίκη να το κάνω και εγώ βόλτα και δεν είχανε. :smt102

Κάποιος το στούκαρε :smt021 και σε 10 μέρες θα έχουν άλλο.


Α' τον αλήτη. Δεν σε σκεφτηκε καθόλου? :D
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό lord την Τρί Ιαν 30, 2007 4:51 pm

:D :D :D

εδω πατρα δε νομιζω να το βρω..... :smt009
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Επόμενο

Επιστροφή στο TEST RIDE BY MOTOCIKLETA.GR

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες