σωληνάκια υψηλής

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Νοέμ 13, 2007 8:45 pm

Δε καταλαβα τιποτα... :smt017

Φιλε Μανο, γραφε με ελληνικους χαρακτηρες... :smt012
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τρί Νοέμ 13, 2007 11:11 pm

manos έγραψε:xmmmm lepon exoume kai leme eimoun kai ego enas apo aftous pou eixa fai kolima gia solinaki ypsilis opote ta allaxa sto xt600 pouxa diaforaa?????????? tipotis toulaxiston stin kathimerini xrisi
tora den piga tin mixani se tipota strofilikia gia kana 2oro gia na do an tha exo frena i oxi alla kalokerakia se nisakia den antimetopisa provlima omoossssssss ethanomouna kala :) eixa solinakia ypsilis :) tora sto xt 660 pali ta idia piga ston mixaniko kai tou leo solinakia ypsilis na frenaro kala kai tlp tlp me kita kai mou lei ........ floudes mia xara einai kai ayta pou exeis petamena lefta (yamaha o mixanikos) den mou arese i apantisi kai piga se enan allo mixaniko pali yamaha center o opoios moupe akrivos ta idia malon den eipe floudes mou eipe ayta einai **Motocikleta - Bot** :P:P:P:P opote to paratisa to thema aytaaaaaaaaaaaaaaaa



Προσωπικά έχοντας φορέσει στο ΧΤ600 Ε (κόκκινο του 98) σωληνάκια υψηλής, παρατήρησα μεγάλη διαφορά. Η διαφορά έγινε ιδιαίτερα αισθητή όταν έβαλα τάπες προφόρτησης ( με μαμά ελατήρια περίπου στα 40.000 km) σε σημείο που το ΧΤ 600 έκανε εύκολα endo (θυμάσαι Ηλία). Τα σωληνάκια υψηλής δεν είναι βέβαια πανάκεια αλλά εγώ μόλις συνέλθω λίγο οικονομικά θα τα βάλω στο TDM. Πρέπει να σημειώσω πως η μεγαλύτερη βελτίωση έγινε στην αίσθηση του φρεναρίσματος και όχι στην απόλυτη δύναμη που είχα στο ΧΤ 600.

Κατά την ταπεινή μου άποψη, η μη αρχική τοποθέτησή τους είναι καθαρά θέμα κόστους. Και περισσότερο κρατάνε, και καλύτερη δουλειά κάνουν. Αυτό δεν σημαίνει όμως οτι ξαφνικά τα φρένα θα μεταμορφωθούν καθώς παίζει ρόλο η ανάρτηση, τα υγρά, οι τσιμούχες, το στήσιμο, οι αρχικές επιλογές του κατασκευαστή κλπ.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό manos την Τρί Νοέμ 13, 2007 11:36 pm

Tdmrider έγραψε:
manos έγραψε:xmmmm lepon exoume kai leme eimoun kai ego enas apo aftous pou eixa fai kolima gia solinaki ypsilis opote ta allaxa sto xt600 pouxa diaforaa?????????? tipotis toulaxiston stin kathimerini xrisi
tora den piga tin mixani se tipota strofilikia gia kana 2oro gia na do an tha exo frena i oxi alla kalokerakia se nisakia den antimetopisa provlima omoossssssss ethanomouna kala :) eixa solinakia ypsilis :) tora sto xt 660 pali ta idia piga ston mixaniko kai tou leo solinakia ypsilis na frenaro kala kai tlp tlp me kita kai mou lei ........ floudes mia xara einai kai ayta pou exeis petamena lefta (yamaha o mixanikos) den mou arese i apantisi kai piga se enan allo mixaniko pali yamaha center o opoios moupe akrivos ta idia malon den eipe floudes mou eipe ayta einai **Motocikleta - Bot** :P:P:P:P opote to paratisa to thema aytaaaaaaaaaaaaaaaa



Προσωπικά έχοντας φορέσει στο ΧΤ600 Ε (κόκκινο του 98) σωληνάκια υψηλής, παρατήρησα μεγάλη διαφορά. Η διαφορά έγινε ιδιαίτερα αισθητή όταν έβαλα τάπες προφόρτησης ( με μαμά ελατήρια περίπου στα 40.000 km) σε σημείο που το ΧΤ 600 έκανε εύκολα endo (θυμάσαι Ηλία). Τα σωληνάκια υψηλής δεν είναι βέβαια πανάκεια αλλά εγώ μόλις συνέλθω λίγο οικονομικά θα τα βάλω στο TDM. Πρέπει να σημειώσω πως η μεγαλύτερη βελτίωση έγινε στην αίσθηση του φρεναρίσματος και όχι στην απόλυτη δύναμη που είχα στο ΧΤ 600.

Κατά την ταπεινή μου άποψη, η μη αρχική τοποθέτησή τους είναι καθαρά θέμα κόστους. Και περισσότερο κρατάνε, και καλύτερη δουλειά κάνουν. Αυτό δεν σημαίνει όμως οτι ξαφνικά τα φρένα θα μεταμορφωθούν καθώς παίζει ρόλο η ανάρτηση, τα υγρά, οι τσιμούχες, το στήσιμο, οι αρχικές επιλογές του κατασκευαστή κλπ.


den xero ti na po ego eixa to mple tou 2000 vevea endo den ekana :) alla fantazome se ayto pezoun pola rolo oxi mono ta frena (lastixa anartisi thesi odigisis varos ktl ktl ) alla mia dyo fores pou ta tsimpisa parapano piga na savouriasto (xoris ypsilis ) tora sto 660 mplokaroun gia xavale an ta piesis ligo parapano tora den mporo na po me sigouria gia diarkia frenarismatos kato apo extreme katastasis

y.g gia ton filo me ta greeklish :) an xekiniso na grafo ellinika tha xexasete kai ayta pou xerete :):):)
manos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 17, 2006 8:43 pm

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τρί Νοέμ 13, 2007 11:57 pm

manos έγραψε:
Tdmrider έγραψε:
manos έγραψε:xmmmm lepon exoume kai leme eimoun kai ego enas apo aftous pou eixa fai kolima gia solinaki ypsilis opote ta allaxa sto xt600 pouxa diaforaa?????????? tipotis toulaxiston stin kathimerini xrisi
tora den piga tin mixani se tipota strofilikia gia kana 2oro gia na do an tha exo frena i oxi alla kalokerakia se nisakia den antimetopisa provlima omoossssssss ethanomouna kala :) eixa solinakia ypsilis :) tora sto xt 660 pali ta idia piga ston mixaniko kai tou leo solinakia ypsilis na frenaro kala kai tlp tlp me kita kai mou lei ........ floudes mia xara einai kai ayta pou exeis petamena lefta (yamaha o mixanikos) den mou arese i apantisi kai piga se enan allo mixaniko pali yamaha center o opoios moupe akrivos ta idia malon den eipe floudes mou eipe ayta einai **Motocikleta - Bot** :P:P:P:P opote to paratisa to thema aytaaaaaaaaaaaaaaaa



Προσωπικά έχοντας φορέσει στο ΧΤ600 Ε (κόκκινο του 98) σωληνάκια υψηλής, παρατήρησα μεγάλη διαφορά. Η διαφορά έγινε ιδιαίτερα αισθητή όταν έβαλα τάπες προφόρτησης ( με μαμά ελατήρια περίπου στα 40.000 km) σε σημείο που το ΧΤ 600 έκανε εύκολα endo (θυμάσαι Ηλία). Τα σωληνάκια υψηλής δεν είναι βέβαια πανάκεια αλλά εγώ μόλις συνέλθω λίγο οικονομικά θα τα βάλω στο TDM. Πρέπει να σημειώσω πως η μεγαλύτερη βελτίωση έγινε στην αίσθηση του φρεναρίσματος και όχι στην απόλυτη δύναμη που είχα στο ΧΤ 600.

Κατά την ταπεινή μου άποψη, η μη αρχική τοποθέτησή τους είναι καθαρά θέμα κόστους. Και περισσότερο κρατάνε, και καλύτερη δουλειά κάνουν. Αυτό δεν σημαίνει όμως οτι ξαφνικά τα φρένα θα μεταμορφωθούν καθώς παίζει ρόλο η ανάρτηση, τα υγρά, οι τσιμούχες, το στήσιμο, οι αρχικές επιλογές του κατασκευαστή κλπ.


den xero ti na po ego eixa to mple tou 2000 vevea endo den ekana :) alla fantazome se ayto pezoun pola rolo oxi mono ta frena (lastixa anartisi thesi odigisis varos ktl ktl ) alla mia dyo fores pou ta tsimpisa parapano piga na savouriasto (xoris ypsilis ) tora sto 660 mplokaroun gia xavale an ta piesis ligo parapano tora den mporo na po me sigouria gia diarkia frenarismatos kato apo extreme katastasis

y.g gia ton filo me ta greeklish :) an xekiniso na grafo ellinika tha xexasete kai ayta pou xerete :):):)



Γενικότερα, φρένα άνεφ σωστού ελαστικού δεν υπάρχουν. Το ΧΤΧ που είχα εγώ φόραγε απαράδεκτα λάστιχα και αχρήστευε όλο το φρένο. Φαντάζομαι πως το ίδιο ισχύει με τα μαμά λάστιχα για το R αλλά μάλλον ο Theo ή o golis μπορούν να μας πουν κάτι παραπάνω. Πάντως από αυτά που διαβάζω μάλλον από λάστιχα πάσχει το R σου και οχι από φρένα. Εγώ διαφωνώ με την ακυρωτική λογική οτι δεν θα δεις τίποτα. Αν αξίζει ή όχι τα χρήματα η τοποθέτησή τους είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό.
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό manos την Τετ Νοέμ 14, 2007 12:50 am

turance kai sahara sto 600 anakee sto 660 nomizo apo lastixa eimai ok an kai me ta anakee eixa kati provlimatakia to thema file mou den einai an kanoun kati parapano ta ypsilis apo ta kanonika i oxi
oute an eimaste akyrotiki i oxi to thema einai min othisoume kathimerinous xristes motosikletas na valoun ypsilis xoris pragmatika na ta xriaxzonte edo milame gia endo kai gia extreme katastasis kai roto einai to kritirio ayto?? o rc31 to ethese poli kala to thema sto proto tou post xalasane ta palia ??? tote nai vale ypsilis
den diaofono oti tou kerata olo kai kati kalitero tha exoun allaaaaaa axizi esy kai ego pou pame stins douleies mas i kamia volta i esto kamia kontritsa se kana fanari :):) na xosoume lefta :)

ego prosopika apo kati tetia threats eixa fai xontro kolima me to power commander kai kala pou vrethike o theo kai milisame apo to tilefono kai me efere sta sigkala mou giati tha exona tsampa lefta :) tora tha mou pis gia 60-70 eyro alla oloi apo kati tetia xekiname :)

kai gia na sinopsiso leo nai sta ypsilis an eisai extreme anavatis an eisai mesos i ligo extreme den tha paris xampari :):)

tora mpori na leo kai mamakies xxaxaxxaaxaxxaxa giati o kathenas edo exei kai diaforetikes empiries
manos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 17, 2006 8:43 pm

Δημοσίευσηαπό Dakota την Τετ Νοέμ 14, 2007 12:18 pm

Μια εμπειρία που έχουμε όλοι σίγουρα είναι ότι με τα Ελληνικά δεν μας βγαίνουν τα μάτια όταν διαβάζουμε κατεβατά. :smt010 :smt010
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Νοέμ 14, 2007 12:46 pm

Man With No Name έγραψε:Ας πω και εγώ τα δικά μου.

Για καιρό άκουγα πως με την αλλαγή από μαμά σωληνάκια σε υψηλής η διαφορά είναι μέρα με τη νύχτα..

Στη δική μου περίπτωση αυτό δεν επαληθεύτηκε. Έβαλα υψηλής και το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το ίδιο ! Καμία διαφορά. Έχω ακριβώς τα ίδια φρένα με πριν. (πολύ καλά αν και ιδιαίτερα ως γνωστό τα φρένα του v-strom)

Πιθανολογώ πως δεν είδα διαφορά διότι τα μαμά δεν είχαν παρουσιάσει ακόμα το φαινόμενο του μπαλοναρίσματος.

Από άποψη look πάντως είναι super !!


οπως ειπα και επιβεβεωσες η διαφορα ειναι μεγαλη μονο σε παλιο μοτορι που τα ελαστικα σωληνακια εχουν ξεχηλώσει ποια :smt039
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τετ Νοέμ 14, 2007 3:45 pm

Τα προσπερασα ολα, δε διαβασα τιποτα...Εικόνα
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Tassos την Τετ Νοέμ 14, 2007 4:03 pm

Kiriakost έγραψε:πείτε ότι θέλετε , αλλά τα λαστιχένια σωληνάκια από το ΑΧ-1, 14 χρόνια δεν κατάλαβαν τίποτα .


14 χρόνια; Θα σου πρότεινα να τα αλλάξεις άμεσα (όχι απαραίτητα με μεταλλικά). Τα λαστιχένια σωληνάκια των φρένων είναι αναλώσιμα, η Yamaha προτείνει αλλαγή κάθε δύο χρόνια. Καλό είναι νομίζω να μην παίζουμε με τη ζωή μας.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Νοέμ 14, 2007 5:44 pm

Μην συγκρίνεις τα σωληνάκια Honda με τα Yamaha ! :axe:

Το ΝΧ250 - ΑΧ-1 , όταν πωλουνταν στην αγορά , ήταν ένα πανάκριβο μοντέλο , και δεν το έπαιρνε σχεδόν κανείς .

Διότι η Honda , δεν έκανε οικονομία στην ποιότητα κατασκευής , αλλά από την άλλη , τόση ποιότητα κατασκευής , με έναν κινητήρα μόνο 250cc , κρίνονταν ασύμφορη από τους πολλούς .

Σε ευχαριστώ , για την συμβουλή , καταλαβαίνω ότι την έκανες με καλή πρόθεση . :smt004
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό manos την Τετ Νοέμ 14, 2007 5:47 pm

iznogood έγραψε:Τα προσπερασα ολα, δε διαβασα τιποτα...Εικόνα


οκ απο εδω και περα θα μπορεις να διαβαζεις :) ετοιμασου για ορθογραφικα λαθη

μην κοιτας αυτα :) τα εχω τσεκαρει :smt019 :smt019 :smt019
manos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 17, 2006 8:43 pm

Δημοσίευσηαπό Tassos την Τετ Νοέμ 14, 2007 7:17 pm

Kiriakost έγραψε:Μην συγκρίνεις τα σωληνάκια Honda με τα Yamaha ! :axe:

Το ΝΧ250 - ΑΧ-1 , όταν πωλουνταν στην αγορά , ήταν ένα πανάκριβο μοντέλο , και δεν το έπαιρνε σχεδόν κανείς .

Διότι η Honda , δεν έκανε οικονομία στην ποιότητα κατασκευής , αλλά από την άλλη , τόση ποιότητα κατασκευής , με έναν κινητήρα μόνο 250cc , κρίνονταν ασύμφορη από τους πολλούς .

Σε ευχαριστώ , για την συμβουλή , καταλαβαίνω ότι την έκανες με καλή πρόθεση . :smt004


Πάντα με καλή πρόθεση. :wink:
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό iznogood την Κυρ Νοέμ 18, 2007 1:49 pm

manos έγραψε:
iznogood έγραψε:Τα προσπερασα ολα, δε διαβασα τιποτα...Εικόνα


οκ απο εδω και περα θα μπορεις να διαβαζεις :) ετοιμασου για ορθογραφικα λαθη

μην κοιτας αυτα :) τα εχω τσεκαρει :smt019 :smt019 :smt019


Ετσι...ετσι..., τωρα μπορουμε να διαβασουμε φιλε ΜανοΕικόνα

Στην αγορα υπαρχουν επιλογες για τη χρηση του καθενος μας!
Εγω τα εχω κοψει τα φθηνα, γιατι πιστευω πως ειμαι πολυ σημαντικος για την οικογενεια μου και τους φιλους μου. Εαν φθασω να μην εχω τα μαρουλια, τοτε δε θα παρω φθηνιαρικο, θα προτιμησω τα ποδια μου και τις συγκοινωνιες! To value for money αφορα μονο το υλικο του θεματος, μη το ξεχνατε οταν καβαλατε τα εργαλεια σας και οταν αγοραζετε τον εξοπλισμο σας.
Φυσικα για αρχη παντα επιλεγεις κατι φθηνο αργοτερα ομως καλο ειναι να αποκτησεις και τη ποιοτητα και αυτη θα πρεπει να εχεις ως στοχο!
Η αλλαγη ενος και μονο ανταλακτικο σε μια μηχανη επιφερει συνολικα αλλαγες, εν προκειμενου στα σωληνακια υψηλης πρεπει να διορθωθουν και αλλα επι μερους στοιχεια. Η αυξημενη δυναμη στο δισκο για να επιφερει επισεις αυξημενη πεδηση θα πρεπει να παντρευτει και με καταλληλη αλλαγη στο πιρουνι αλλα και με ελαστικο, αλλιως απλα θα πεσεις και δε θα το καταλαβεις κιολας!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό sfedona85 την Σάβ Δεκ 01, 2007 1:52 am

Εκτος απο το κοστος αντικαταστασης καθε 2 χρονων και εξαιτιας της απουσιας της ελαστικότητας εχεις ποιο δυνατο φρεναρισμα και ποιο διαχρονικό .
Η αισθηση που αποκτας ειναι μερα με την νυχτα ιδιαιτερα σε παλια μοτορια .


εδωσες την καλυτερη απαντηση.. μερα με την νυχτα οι διαφορες...
δεν ξερω βεβαια κατα ποσο κρατανε περισοτερο.. δεν το εχω προσεξει αλλα νομιζω οτι εχει μεγαλυτερες φθορες πανω στην δισκοπλακα... δεν ξερω κατα ποσο ισχυει μην πω και καμια βλακεια.
οι ευθειες ειναι για να παγωνουν τα φρενα...!
sfedona85
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 01, 2007 1:44 am

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Σάβ Δεκ 01, 2007 11:10 pm

sfedona85 έγραψε:αλλα νομιζω οτι εχει μεγαλυτερες φθορες πανω στην δισκοπλακα... δεν ξερω κατα ποσο ισχυει μην πω και καμια βλακεια.


αν ακομα μιλαμε για τα σωληνακια , τι σχεση εχει η φθορα της δισκοπλακας με το σωληνακι ???


απολητως καμια !!!!!!!!!!


η δισκοπλακα ερχεται σε επαφη με τα τακακια η πιεση που ασκει το συστημα δεν εχει σχεση !
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: σωληνάκια υψηλής

Δημοσίευσηαπό Billy την Τρί Απρ 28, 2009 10:28 pm

Σήμερα άλλαξα τα σωληνάκια αλλά έκανα μια βλακιούλα. Η Suzuki έχει ένα σωληνάκι απο τρόμπα εως δαγκάνα και μετά ένα απο δαγκάνα-δαγκάνα. Στο σωληνάκι που πάει απο δεξιά-αριστερά υπάρχει μια βάση πάνω στο φέρινγκ που το κρατάει... το έσπασα κατα λάθος :prayer:
Δεν είχα όρεξη να πάω να ψάχνω και έτσι έβαλα κάθε δαγκάνα ξεχωριστά στην τρόμπα.
Αλλάζει κάτι με αυτό που έκανα?
Στο RF έχει ένα σωληνάκι απο τρόμπα που γίνεται δύο μέσω ενός μαραφέτι
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Re: σωληνάκια υψηλής

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Απρ 28, 2009 11:07 pm

Billy έγραψε:Στο RF έχει ένα σωληνάκι απο τρόμπα που γίνεται δύο μέσω ενός μαραφέτι

Να υποθεσω πως αυτο που λες ισχυει ακομη? Αν ειναι ετσι δεν εχεις προβλημα απο φρενα μα..., αν τα σωληνακια σου κρεμονται και πιαστουν πουθενα ενω στριβεις, λεω εγω τωρα..., και τραβηχτουν?
Για κοιτα μη μαγκωνουν οπως στριβεις το τιμονι απο τερμα σε τερμα, ακομη καλυτερα βρες βαση και βαλτα οπως πριν.
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΦΡΕΝΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες