Triumph Daytona 675 Test Ride by Motocikleta.Gr 27-01-07

Είδαμε, οδηγήσαμε, η αποψή μας.

Triumph Daytona 675 Test Ride by Motocikleta.Gr 27-01-07

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Ιαν 28, 2007 8:00 pm

Κάθε φορά που μια μοτοσικλέτα βραβεύεται από τον τύπο ως η καλύτερη της χρονιάς ,χωρίς καλά καλά να έχει πολυκυκλοφορήσει ,πάντα μου δημιουργείται ένας σκεπτικισμός.
Το Daytona 675 ήταν ένα από αυτά .

Ξημέρωσε επιτέλους το Σάββατο :smt109 και αφού μάζεψα τον φίλο HawkGt τραβήξαμε προς το μαγαζί που μας περίμενε ένα υπέροχο Χρυσαφί - Κίτρινο (όπως θες πες το :smt017 ) 675 . Μια φωτογραφία στα γρήγορα και βουρ ανέβηκα επάνω .

Πρώτο συμπέρασμα , είναι τελικά πιο ψηλό από όσο περίμενα και δείχνει 8) παρόλο που παταγε όλο το πόδι μου κάτω το θεώρησα ψηλό . Συμπλέκτης , μίζα και τα 125 Βρετανικά άλογα ζωντανέψανε . Ο ήχος του μοτέρ σε προκαλεί :smt077 .

Πρώτη στάση το βενζινάδικο και μια δεύτερη παρατήρηση ότι σε επιτόπια στροφή τα χέρια μου κτυπάνε στο ρεζερβουάρ. ( Ηλία SS οδηγείς είναι λογικό αυτό) . Όσο γέμιζα έπαιζα με τις αρκετές ρυθμίσεις του κοντέρ που είναι πλήρες ακόμα και Gear Indicator έχει . (χρειαζόμουνα το manual γιατί κάπου μπερδεύτηκα με τις ρυθμίσεις) Αφού σεινηδοιτοποιησα ότι έχω φάει ήδη 5λεπτα παίζοντας με τα κουμπάκια ξεκίνησα για την διαδρομή που είχα στο μυαλό μου . Ένας συνδυασμός κίνησης , ευθειών και αρκετών στροφών .

Παραλάβαμε και την Nemesis που εκτελούσε τα χρέη συνοδηγού και ξεκινήσαμε. Μέσα στην κίνηση ελίσσεται τρομερά άνετα χωρίς να βρίσκει κάπου και το μοτέρ του υπερβολικά πρόθυμο ακόμα και αν είχες 6η μέσα . Ναι τραβά ακόμα και η 6η από τις 2000 στροφές χωρίς σκορτσαρίσματα . Να μην μιλήσω για τις υπόλοιπες ταχύτητες που ακόμα και δικάβαλο νιώθεις την ροπή σε όλο το φάσμα.

Πρώτη ευθεία και ευκαιρία να δοκιμάσω τα φρένα , τρομερή δύναμη από τον φοβερό συνδυασμό τον ακτινικών φρένων της Nissin . Ακόμα και στα πολλά το μηχανάκι μοιάζει να ρίχνει Άγκυρα σε κάθε φρενάρισμα χωρίς να τρομοκρατεί .

Λίγες παρατεταμένες ανοικτές αριστερές και δεξιές στροφές και το χαμόγελο στα χείλη :smt026

Το μηχανάκι έστριβε με την σκέψη , δεν χρειαζόταν ιδιαίτερος κόπος για να υπακούσει . Τα χλμ περνάνε και φτάνουμε επιτέλους στην διαδρομή με ποιο στενό στροφιλίκι . Κατεβάζω την Nemesis ώστε να μπορώ να είμαι πιο άνετα και άρχισα να πειραματίζομαι .

Σε καμία στροφή δεν χρειάστηκε να ασχοληθώ με το κιβώτιο , η ροπή που έχει το μοτέρ αρκούσε για οδήγηση που προκαλούσε χαμόγελα στον οδηγό . Η πληροφόρηση που έδινε ήταν αρκετή ώστε να σου δημιουργεί αίσθηση ασφάλειας .

Μετά από 4 στροφές , η πρώτη σκέψη ήταν ότι είναι ένα μοτορι μονό για τον οδηγό :smt023 ο συνοδηγός ας πάρει δικό του . :smt042

Όσο το συνήθιζα τόσο πιο πολύ δεν ήθελα να σταματήσω , ήθελα και άλλες στροφές αλλά δυστυχώς τελείωσαν :smt009 νωρίς ( άσχετα αν οδηγούσα περίπου μια ώρα ).

Φωτογράφηση και επιστροφή στην βάση μας .

Εν κατακλείδι :

Το 675 δικαίως πια πιστεύω ότι πήρε τον τίτλο του καλύτερου SS στην κατηγορία τον 600 . Το θεωρώ ολοκληρωμένο και πιστεύω ότι είναι ένα All Around SS που θα καλύψει τον SS οδηγό τον αστικών κέντρων αλλά και αυτoν που επιθυμεί την γρήγορη οδήγηση μέσα στην πίστα αφού είναι πλήρως ρυθμιζόμενο . Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ο στροβιλισμός αέρα που δημιουργεί μετά από κάποια χλμ αλλά αυτό όπως ενημερώθηκα λύνεται με άλλη ζελατίνα . ( δεν το φτιάξανε με μένα ως πρότυπο :smt042 )

Όπως μας ενημέρωσαν και αυτό το μοντέλο καλύπτεται από 2 χρόνια εγγύηση στο δίκτυο 27 εξουσιοδοτημένων συνεργατών σε όλη την Ελλάδα (συνεχώς μεγαλώνει το δίκτυο) και χρειάζεται αλλαγή λαδιών κ φίλτρου ανά 5.000 χλμ και βαλβίδες αν 20.000 χλμ . Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες αν δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Το εν λόγω μοντέλο μπορείτε να το αποκτήσετε από την Triumph και με χρηματοδότηση με έντοκο ή άτοκο διακανονισμό . (Παρέχεται και η δυνατότητα ανταλλαγής )

Φυσικά η Triumph παρέχει μια μεγάλη γκάμα σε αξεσουάρ για την μοτοσικλέτα σας ώστε να γίνει μοναδική και φυσικά για τον αναβάτη, όπως Μπουφάν, Μπότες, Παντελόνια κτλ τα οποία μπορείτε να προμηθευτείτε από την Ελλάδα.
http://www.eliofil.gr ή http://www.triumphmotorcycles.com/Greece/

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Eliofil S.A (Triumph) και ιδιαιτέρως το κατάστημα στην Λεωφ Βουλιαγμένης 1 & Αρδήτου (Αθήνα) για την παραχώρηση της μοτοσικλέτας και για τις χρήσιμες πληροφορίες που μας δώσανε και την πολύ καλή συνεργασία .

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
http://www.triumph675.net/specs.htm

Περισσότερες Φωτό

http://www.motocikleta.gr/photo/thumbnails.php?album=28

Video
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2884&hl=en
Συνημμένα









Τελευταία επεξεργασία από iliasRC31 και Κυρ Ιαν 28, 2007 9:37 pm, έχει επεξεργασθεί 6 φορά/ες συνολικά
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 6974
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό HawkGt την Κυρ Ιαν 28, 2007 9:07 pm

Χρόνια το πάλευε η Triumph να καταφέρει να μπει ανταγωνιστικά στην κατηγορία SS600. Επιδεικνύοντας άγνοια κινδύνου, αποφάσισε το 2000 να ανταγωνιστεί στα ίσια τους Ιάπωνες και μάλιστα στο γήπεδό τους, βγάζοντας στην παραγωγή την ΤΤ600, μία μοτοσυκλέτα με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 600 κυβικών. Δυστυχώς, όμως η παρουσίασή της έγινε μια εποχή που τα SS600 άρχισαν να ξεφεύγουν τεχνολογικά με τα Ιαπωνικά εργοστάσια να ξοδεύουν πολλά εκατομμύρια σε R & D. Να θυμίσω εδώ ότι το 1999 πρωτοκυκλοφόρησε το Yamaha YZF R6, που κατά την γνώμη μου έφερε τα πάνω κάτω σε μια κατηγορία που από γενικής χρήσης κατέληξε στην απόλυτη αγωνιστική εξειδίκευση. Έτσι παρά το ότι η μοτοσυκλέτα συνέχισε να εξελίσσεται μέχρι και το 2005 (το μοντέλο άλλαξε σε Daytona 600 το 2004 και σε Daytona 650 το 2005), δεν κατάφερε να επικρατήσει του ανταγωνισμού, παρά το γεγονός του ότι ιδίως το 650 ήταν μια εξαιρετική κατά τα άλλα μοτοσυκλέτα.

Φτάνουμε έτσι στο 2006 με την Triumph να αποφασίζει να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού και να τους φέρει λίγο στα μέτρα της. Παρουσιάζει λοιπόν την Daytona 675, μια μοτοσυκλέτα στημένη με το καλημέρα για την πίστα και με ένα εν σειρά τρικύλινδρο πλέον μοτέρ, μια διάταξη στην οποία η εταιρεία έχει πολύ μεγάλη τεχνογνωσία και αποτελεί και σήμα κατατεθέν της (αφού πλήν της σύγχρονης Benelli, καμμία άλλη εταιρεία δεν την χρησιμοποιεί) και πετυχαίνει διάνα! Όλος ο ειδικός τύπος εκθειάζει την νέα μοτοσυκλέτα, η οποία ανακηρύσσεται πρώτη στην κατηγορία της στα περισσότερα συγκριτικά τεστ και έτσι μπορεί πλέον η Triumph να υπερηφανεύεται ότι κατάφερε τελικά να επιτύχει τον στόχο της, να κατασκευάσει, δηλαδή, μια SS600 εφάμιλλη με ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει ο Ιαπωνικός ανταγωνισμός. Κι αν νομίζετε ότι αυτό το έκανε ‘κλέβοντας’ και έχοντας μεγαλύτερη χωρητικότητα, κάνετε λάθος, γιατί βάσει των κανονισμών της FIM στην κατηγορία SS600 μπορούν να αγωνιστούν 4-κύλινδρα μέχρι 600cc, 3-κύλινδρα μέχρι 675cc και 2-κύλινδρα μέχρι 750cc.

Fast Forward λοιπόν μέχρι σήμερα το πρωί, που πήγαμε με τον Ηλία RC31 στην αντιπροσωπία της Triumph να παραλάβουμε την 675 για να σχηματίσουμε και προσωπική πια άποψη για αυτήν την σημαντική μοτοσυκλέτα.

Καταρχάς είναι μία κούκλα! Χρόνο να έχεις να χαζεύεις! Τα όμορφα σχεδιασμένα πλαστικά, η εξάτμιση με τις τρεις μπούκες (ΟΚ, μια μπούκα και δυο μπουκίτσες) τοποθετημένη ψηλά στην ουρά, το χρυσό ανοδιωμένο πιρούνι με τις ακτινικές τετραπίστονες της Nissin, η χυτή ψαλιδάρα πίσω, η πάνω πλάκα του μπροστινού και τα όργανα συνθέτουν ένα πολύ αξιόλογο σύνολο. Η δε βαφή, όμορφη, σοβαρή και διαχρονική, χωρίς τα κραυγαλέα γραφικά που μας έχουν/είχαν συνηθίσει οι Ιάπωνες. Αν έβγαινε και σε British Racing Green, θα ήταν η καλύτερή μου.

Την καβαλάς για πρώτη φορά και τρία πράγματα σου κάνουν αμέσως εντύπωση. Η μοτοσυκλέτα είναι ψηλή. Με ύψος 1,75, μόλις που έφτανα να πατήσω κάτω τις μύτες των ποδιών μου (το έψαξα μετά και βρήκα ότι το ύψος της σέλας είναι 825mm). Λόγω του τρικύλινδρου μοτέρ, είναι όμως και πολύ στενή. Τόσο που σχεδόν εξαφανίζεται από κάτω σου. Σε αυτό βέβαια βοηθάει και το βάρος της ή μάλλον η έλλειψή του, αφού γεμάτο ζυγίζει κάτω από 190 κιλά.

Βάζεις τα πόδια σου στα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ και κάνεις να φτάσεις τα κλιπόν, τα οποία είναι τοποθετημένα κάτω από την πλάκα και αμέσως βρίσκεσαι σε θέση επίθεσης, με το βάρος σου να πέφτει μπροστά και να φορτίζει το μπροστινό. Απ’ όλες τις μοτοσυκλέτες που έχω καβαλήσει, αυτή σε βάζει να κάτσεις πάνω της και όχι μέσα της. Αυτό στην αρχή θέλει μια εξοικείωση, αλλά είναι ενδεικτικό της φιλοσοφίας του σχεδιαστή. Πίστα, πίστα, πίστα και κυνήγι του καλύτερου γυρολόγιου.

Γυρνάς το κλειδί και μετά τα ψαρωτικό ‘παίξιμο’ των ενδείξεων στο καντράν μπορείς πλέον να πατήσεις την μίζα. Ο κινητήρας έρχεται αμέσως σε ζωή και κρατάει αμέσως ρελαντί με έναν ήχο που σε εξιτάρει και φωνάζει για την τοποθέτηση μιας πιο ελεύθερης εξάτμισης, για τα μπορείς να απολαμβάνεις την ανόθευτη, μη φιμωμένη χροιά του. Τράβηγμα του πολύ μαλακού μηχανικού συμπλέκτη, πρώτη στο θετικό και μαλακό κιβώτιο και ξεκίνημα για την πρώτη βόλτα.

Αμέσως αντιλαμβάνεσαι ότι η μοτοσυκλέτα αυτή δεν έχει καμμία σχέση με τα υπόλοιπα 4-κύλινδρα της κατηγορίας. Το μοτέρ τραβάει θετικά από χαμηλά, έχοντας αρκετά αποθέματα δύναμης στην περιοχή των χαμηλομεσαίων στροφών. Σε αυτό βοηθάει και η κλιμάκωση του κιβωτίου με τις πολύ κοντές σχέσεις (close ratio). Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να μην σε νοιάζει τόσο πολύ ποια σχέση έχεις μέσα στο κιβώτιο. Μία πάνω, μία κάτω δεν έχει τρομερή διαφορά και έτσι μπορείς πιο εύκολα να χρησιμοποιείς την δύναμη του μοτέρ στην έξοδο των στροφών. Προσπαθώντας δε να κάνω το μοτέρ να σκορτσάρει, ανέβασα 6ή με 2000 στροφές, αλλά επί ματαίω. Η μοτοσυκλέτα επιτάχυνε σιγά-σιγά μεν, χωρίς διαμαρτυρία δε, πράγμα που φανερώνει και την σωστή δουλειά που έχει γίνει στην ρύθμιση του ψεκασμού. Σε κάθε φανάρι, είχα πρόβλημα να βρω την νεκρά, όχι γιατί έχει κάποιο πρόβλημα το κιβώτιο, αλλά γιατί κάθε φορά είχα μία ή δύο ταχύτητες παραπάνω απ΄ότι νόμιζα. Και βέβαια με πρώτη ή δευτέρα στο κιβώτιο η μοτοσυκλέτα σηκώνεται στον πίσω τροχό για πλάκα. Με λίγα λόγια, το μοτέρ είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. Αποτελεί για μένα το ιδανικό μοτέρ για μοτοσυκλέτα. Στενό, έτσι ώστε να αφήνει τους σχεδιαστές των πλαισίων να κάνουν ανενόχλητοι την δουλειά τους, απίστευτα ελαστικό και όσο δυνατό χρειάζεται (γιατί με το χέρι στην καρδιά πείτε μου ποιος χρειάζεται πάνω από τους περίπου 110 ίππους που αποδίδει στον τροχό).

Σοβαρή δουλειά έχει κάνει η Triumph και στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της την καθιστούν ευκίνητη και παράλληλα εξαιρετικά σταθερή. Οι αναρτήσεις είναι σεταρισμένες για σπορ καταστάσεις, αλλά είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και ένα γενικότερο μαλάκωμά τους, ίσως να βοηθούσε στον τομέα της άνεσης στον δημόσιο δρόμο. Ο τρόπος που στρίβει, είναι μια πραγματική αποκάλυψη. Αρκεί μια απειροελάχιστη πίεση στο κλιπόν για να πλαγιάσει η 675 και βέβαια πλαγιασμένη αισθάνεται πολύ άνετα. Η γρήγορη εναλλαγή δεξιών και αριστερών στροφών γίνεται παιχνιδάκι και το μόνο που χρειάζεται μια εξοικείωση είναι η θέση οδήγησης. Έτσι ψηλά και επάνω στην μοτοσυκλέτα που σε βάζει, θα σε τρομάξει στην αρχή, αλλά σιγά-σιγά θα το συνηθίσεις και θα μάθεις να το χρησιμοποιείς προς όφελός σου, αφού θα σε μάθει να στρίβεις με τον πιο σωστό τρόπο.

Τα φρένα είναι πραγματικές άγκυρες. Ο συνδυασμός της ακτινικής τρόμπας με τις τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και τους διπλούς δίσκους μπροστά σταματάει την μοτοσυκλέτα άμεσα και χωρίς πολλά δράματα. Τόσο η δύναμη όσο και η αίσθηση είναι κορυφαίες, ενώ η σχεδίαση του ρεζερβουάρ είναι τέτοια που σου επιτρέπει να γατζωθείς επάνω του κατά το φρενάρισμα (αλλά και στις στροφές) και έτσι να μην μεταφέρεις όλο το βάρος σου στα κλιπόν. Το δε πίσω φρένο είναι όσο δυνατό χρειάζεται, αν σκεφτείς ότι έτσι κι αλλιώς συμμετέχει πολύ λιγότερο στην διαδικασία του φρεναρίσματος σε τέτοιου τύπου μοτοσυκλέτες.

Το στοιχείο της άνεσης δεν είναι κάτι που χαρακτηρίζει αυτή την μοτοσυκλέτα. Λίγο η απόλυτη θέση οδήγησης, λίγο η ελάχιστη προστασία απ’ τον αέρα και βέβαια η ουσιαστική αδυναμία μεταφοράς συνεπιβάτη για παραπάνω από 10Km, καθιστούν την μοτοσυκλέτα αυτή ένα εξειδικευμένο εργαλείο για τον αναβάτη που θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με την γρήγορη/αγωνιστική οδήγηση. Το πεδίο δράσης της είναι η πίστα και οι μοναχικές οδηγικές αναζητήσεις σε στριφτερούς δρόμους με καλή πρόσφυση. Απαιτεί έναν πεπειραμένο αναβάτη για να οδηγηθεί πραγματικά γρήγορα, ενώ θα βοηθήσει και κάποιον λιγότερο έμπειρο να βελτιωθεί οδηγικά. Δεν είναι όμως το φιλικό 600άρι για να πάρει κάποιος ως πρώτη μοτοσυκλέτα δρόμου. Αν ψάχνετε κάτι τέτοιο, υπάρχουν τα SV, Hornet, Fazer, Monster 620 κτλ.

Λοιπόν, λοιπόν, για πες μας, θα το έπαιρνες το μηχανάκι; Αν έψαχνα για το καλύτερο ίσως ss600 της αγοράς, θα το έπαιρνα με κλειστά τα μάτια. Αν είχα να διαθέσω το τίμημα των 11,000€ περίπου για μία δεύτερη μοτοσυκλέτα, επίσης θα το έκανα με κλειστά τα μάτια. Επειδή όμως η 675 παραείναι απόλυτη για καθημερινή χρήση, λέω να περιμένω να δω ποια άλλα μηχανάκια θα κυκλοφορήσει η Triumph με αυτό το τρικύλινδρο διαμάντι που έχει φτιάξει. Το Baby Speed Triple, απ’ ό,τι ακούω είναι ήδη στα σκαριά, ενώ μπορώ εύκολα να φανταστώ/ονειρευτώ και ένα Baby Tiger με το μοτέρ αυτό ρυθμισμένο για ακόμη περισσότερη ροπή χαμηλά και καμμιά 85αριά άλογα, να κλέβει τις πωλήσεις από τα V-Strom και τα TDM αυτού του κόσμου. Αν όμως ετοιμαζεται κάποιος για αγορά κάποιου CRB600RR, YZF R6, ZX6R ή GSXR600, θα ήταν μεγάλο λάθος του να αγνοήσει την Daytona 675.
Άβαταρ μέλους
HawkGt
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 203
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 10:22 pm

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τρί Ιαν 30, 2007 12:45 am

Εμένα τυλίχτε μου αυτό το μάυρο στην πέμπτη φωτό που είναι και για το ανάστημά μου ...
Παιδιά εξαιρετικά αρθρα για μια εξαιρετική SS. Keep up the good work !!!


:smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό lord την Τρί Ιαν 30, 2007 4:53 pm

θελω πολυ να το οδηγησω αυτο το μηχανακι,το αγαπησα απο την πρωτη στιγμη που το ειδα!τεζα λεμεεεε!!!
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Ιαν 30, 2007 7:02 pm

lord έγραψε:θελω πολυ να το οδηγησω αυτο το μηχανακι,το αγαπησα απο την πρωτη στιγμη που το ειδα!τεζα λεμεεεε!!!


οπως σου είπα και στο ποστ για το Tiger η Triumph εχει μαγαζι στην Πατρα

αντε τρεχα να οδηγησεις και τα δυο και φυσικα περιμενουμε την αποψή σου
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 6974
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό lord την Τρί Ιαν 30, 2007 7:54 pm

οταν βρω λιγο χρονο θα παω,σιγουρα!αν υπαρχει βεβαια για test ride.....
για να δουμε... :D
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Ιαν 30, 2007 11:27 pm

Πολύ καλή δουλειά παιδιά! Και ωραίες φώτο! Είναι πολύ ελκυστικό! Με την πρώτη ευκαιρία έφυγα και εγώ για test ride!


:smt041
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό nemesispm την Τετ Ιαν 31, 2007 12:15 pm

Εχουν περασει τοσες μερες και ακομα δεν εχω βρει το κουραγιο να γραψω τι να πω ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ που λεει και το ασμα.

Με την πρωτη ματια οταν το ειχα δει σε μια φωτο και φυσικα οταν το ειδα απο κοντα δεν ηθελα να το αποχωριστω.
Οταν περιμενα τα παιδια να ερθουν να με παρουν ημουν συνεχεια στο μπαλκονι αφου πηρα και το ασανσερ να κατεβω και δεν πιδιξα οταν τους ειδα παλι καλα.

Ερωτησεις του στυλ πως θα κατσεις εκει πανω τωρα και τετια μου φενοταν για πλακα το ειχα μπροστα μου ηταν ενα κουκλι και θα σκεφτομουν το πως θα κατσω ευκολα .
Πραγματικα δεν εχει πιο περιεργη θεση απο αλα ss το σελακι σκληρο μια και δεν εχει αφροδες υλικο αλα αυτο το ξεχνας κατευθειαν . Το τεποζιτο με ιδανικο σχεδιο γιανα μπορεις να κρατηθεις
και τα πατακια σε θεση που δεν χριαζεται να λιγησεις πολυ τα γονατα και κυριος δεν γλιστρανε πολυ καλα και σταθερα .

Τωρα για την βολτα τη να γραψω ονειρο δεν ανισιχισα πουθενα γκαζι θες γκαζι εχεις φρενα θες φρενα εχεις δεν υπηρχε στιγμη που να ενιωσα ανασφαλεια η οτι κατι θελω να κανει και αυτο δεν θα μπορουσε να το κανει. Δεν ηθελα να καταβω απο πανω .

Βολικο και στην θεση οδηγησης ακομα και για κοπελα και τα κιλα του σε συνδιασμο με το οτι ειναι αρκετα στενο το τεποζιτο αναμεσα στα ποδια βοηθανε να εχεις τα κιλα μεσα στα ποδια σου και να μη νιωθεις ανασφαλεια μπορεις να το κρατησεις το μηχανακι .

Και με υψος 1,74 και εγω παταγα ανετα κατω και αν τραβιομουνα και πισω πισω στην σελα και εσκυβα καταφερνα να κρυφτω και πισω απο την ζελατινα για να προστατευθω απο τον αερα σε αντιθεση με τα δυο αγορακια που ηταν δισκολο να το κανουν ατιμη ευκινισια χι χι χι ι χι .

Δεν ξερω τι αλο να πω για μενα θα παραμινει ερωτας οτι και αν δω οτι και αν ακουσω το θελω με τρελα και δεν αλαζω γνωμη εστω και αν δεν καταφερω να το παρω ποτε .
Moderator of Motocikleta.Gr - Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !

Ολα οσα μας συμβαίνουν είναι αγγελιοφόροι ή της θείας αγαθότητας ή της θείας δικαιοσύνης ...... ΝΕΜΕΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
nemesispm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1200
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 20, 2006 9:17 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Ιαν 31, 2007 7:13 pm

Nemesis πολύ θετικό που σου άρεσε γιατί ξέρω πόσο πολύ το γουστάρεις! Για μένα είσαι απλά ένα βήμα πιο κοντά στην απόκτησή του!


:D :smt041
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100


Επιστροφή στο TEST RIDE BY MOTOCIKLETA.GR

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron