Κάθε φορά που μια μοτοσικλέτα βραβεύεται από τον τύπο ως η καλύτερη της χρονιάς ,χωρίς καλά καλά να έχει πολυκυκλοφορήσει ,πάντα μου δημιουργείται ένας σκεπτικισμός.
Το Daytona 675 ήταν ένα από αυτά .
Ξημέρωσε επιτέλους το Σάββατο και αφού μάζεψα τον φίλο HawkGt τραβήξαμε προς το μαγαζί που μας περίμενε ένα υπέροχο Χρυσαφί - Κίτρινο (όπως θες πες το ) 675 . Μια φωτογραφία στα γρήγορα και βουρ ανέβηκα επάνω .
Πρώτο συμπέρασμα , είναι τελικά πιο ψηλό από όσο περίμενα και δείχνει παρόλο που παταγε όλο το πόδι μου κάτω το θεώρησα ψηλό . Συμπλέκτης , μίζα και τα 125 Βρετανικά άλογα ζωντανέψανε . Ο ήχος του μοτέρ σε προκαλεί .
Πρώτη στάση το βενζινάδικο και μια δεύτερη παρατήρηση ότι σε επιτόπια στροφή τα χέρια μου κτυπάνε στο ρεζερβουάρ. ( Ηλία SS οδηγείς είναι λογικό αυτό) . Όσο γέμιζα έπαιζα με τις αρκετές ρυθμίσεις του κοντέρ που είναι πλήρες ακόμα και Gear Indicator έχει . (χρειαζόμουνα το manual γιατί κάπου μπερδεύτηκα με τις ρυθμίσεις) Αφού σεινηδοιτοποιησα ότι έχω φάει ήδη 5λεπτα παίζοντας με τα κουμπάκια ξεκίνησα για την διαδρομή που είχα στο μυαλό μου . Ένας συνδυασμός κίνησης , ευθειών και αρκετών στροφών .
Παραλάβαμε και την Nemesis που εκτελούσε τα χρέη συνοδηγού και ξεκινήσαμε. Μέσα στην κίνηση ελίσσεται τρομερά άνετα χωρίς να βρίσκει κάπου και το μοτέρ του υπερβολικά πρόθυμο ακόμα και αν είχες 6η μέσα . Ναι τραβά ακόμα και η 6η από τις 2000 στροφές χωρίς σκορτσαρίσματα . Να μην μιλήσω για τις υπόλοιπες ταχύτητες που ακόμα και δικάβαλο νιώθεις την ροπή σε όλο το φάσμα.
Πρώτη ευθεία και ευκαιρία να δοκιμάσω τα φρένα , τρομερή δύναμη από τον φοβερό συνδυασμό τον ακτινικών φρένων της Nissin . Ακόμα και στα πολλά το μηχανάκι μοιάζει να ρίχνει Άγκυρα σε κάθε φρενάρισμα χωρίς να τρομοκρατεί .
Λίγες παρατεταμένες ανοικτές αριστερές και δεξιές στροφές και το χαμόγελο στα χείλη
Το μηχανάκι έστριβε με την σκέψη , δεν χρειαζόταν ιδιαίτερος κόπος για να υπακούσει . Τα χλμ περνάνε και φτάνουμε επιτέλους στην διαδρομή με ποιο στενό στροφιλίκι . Κατεβάζω την Nemesis ώστε να μπορώ να είμαι πιο άνετα και άρχισα να πειραματίζομαι .
Σε καμία στροφή δεν χρειάστηκε να ασχοληθώ με το κιβώτιο , η ροπή που έχει το μοτέρ αρκούσε για οδήγηση που προκαλούσε χαμόγελα στον οδηγό . Η πληροφόρηση που έδινε ήταν αρκετή ώστε να σου δημιουργεί αίσθηση ασφάλειας .
Μετά από 4 στροφές , η πρώτη σκέψη ήταν ότι είναι ένα μοτορι μονό για τον οδηγό ο συνοδηγός ας πάρει δικό του .
Όσο το συνήθιζα τόσο πιο πολύ δεν ήθελα να σταματήσω , ήθελα και άλλες στροφές αλλά δυστυχώς τελείωσαν νωρίς ( άσχετα αν οδηγούσα περίπου μια ώρα ).
Φωτογράφηση και επιστροφή στην βάση μας .
Εν κατακλείδι :
Το 675 δικαίως πια πιστεύω ότι πήρε τον τίτλο του καλύτερου SS στην κατηγορία τον 600 . Το θεωρώ ολοκληρωμένο και πιστεύω ότι είναι ένα All Around SS που θα καλύψει τον SS οδηγό τον αστικών κέντρων αλλά και αυτoν που επιθυμεί την γρήγορη οδήγηση μέσα στην πίστα αφού είναι πλήρως ρυθμιζόμενο . Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ο στροβιλισμός αέρα που δημιουργεί μετά από κάποια χλμ αλλά αυτό όπως ενημερώθηκα λύνεται με άλλη ζελατίνα . ( δεν το φτιάξανε με μένα ως πρότυπο )
Όπως μας ενημέρωσαν και αυτό το μοντέλο καλύπτεται από 2 χρόνια εγγύηση στο δίκτυο 27 εξουσιοδοτημένων συνεργατών σε όλη την Ελλάδα (συνεχώς μεγαλώνει το δίκτυο) και χρειάζεται αλλαγή λαδιών κ φίλτρου ανά 5.000 χλμ και βαλβίδες αν 20.000 χλμ . Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες αν δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Το εν λόγω μοντέλο μπορείτε να το αποκτήσετε από την Triumph και με χρηματοδότηση με έντοκο ή άτοκο διακανονισμό . (Παρέχεται και η δυνατότητα ανταλλαγής )
Φυσικά η Triumph παρέχει μια μεγάλη γκάμα σε αξεσουάρ για την μοτοσικλέτα σας ώστε να γίνει μοναδική και φυσικά για τον αναβάτη, όπως Μπουφάν, Μπότες, Παντελόνια κτλ τα οποία μπορείτε να προμηθευτείτε από την Ελλάδα.
http://www.eliofil.gr ή http://www.triumphmotorcycles.com/Greece/
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Eliofil S.A (Triumph) και ιδιαιτέρως το κατάστημα στην Λεωφ Βουλιαγμένης 1 & Αρδήτου (Αθήνα) για την παραχώρηση της μοτοσικλέτας και για τις χρήσιμες πληροφορίες που μας δώσανε και την πολύ καλή συνεργασία .
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
http://www.triumph675.net/specs.htm
Περισσότερες Φωτό
http://www.motocikleta.gr/photo/thumbnails.php?album=28
Video
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2884&hl=en