Μια αιρετική μοτοσικλέτα που τάραξε τα νερά του design, η οποία αν και παρουσιάστηκε το 1995, ήταν αυτό που θα λέγαμε κοινότυπα "πολύ μπροστά από την εποχή της".
Σήμερα τέτοιου ύφους μοτοσικλέτες είναι συνηθισμένες, ενώ τότε αποτελούσαν εξαιρέσεις.
Αν εξαιρέσει κανείς-αρνητικό από άποψη αισθητικής για πολλούς- το φρύδι "καβούκι πάνω και γύρω από τον προβολέα, κατά τα άλλα η Mantra κινείται αριστοτεχνικά πάνω στην λεπτή γραμμή ανάμεσα στην έμπνευση και την ριζοσπαστική ανατροπή. Είναι σαν το σύνθημα των αναρχικών που διαβάζεις στον τοίχο και το απορρίπτεις χωρίς 2η σκέψη για να συμφωνήσεις μαζί του πολλά χρόνια μετά.
Ο Γάλλος σχεδιαστής της μοτοσικλέτας Sasha Lakic αναφέρει χαρακτηριστικά: "Μια μοτοσικλέτα πρέπει να συγκινεί και να εντυπωσιάζει ήδη από την εμφάνισή της. Σαν αναβάτης ενθουσιάζομαι πέρα από την εμφάνιση και με τις επιδόσεις του κινητήρα, σαν τον V-2 της Ducati, όχι μόνο σαν γκάζι αλλά και σαν ήχος, στην εμπειρία της οδήγησης μιας sport μοτοσικλέτας."
Στις ορεινές διαδρομές με σφιχτές στροφές η Mantra έκανε τα τετρακύλινδρα να παραληρούν πίσω από τα αιχμηρά οπίσθιά της, τα 4 τελικά των εξατμίσεων.
Φορούσε ένα αριστοτεχνικό πλαίσιο-χωροδικτύωμα με αλουμινένιους σωλήνες οβάλ διατομής, με το μοτέρ να κρέμεται από πάνω του. Όλη η κατασκευή δεν ξεπρνούσε άδεια τα 172 κιλά ενώ το μεταξονιο έφτανε μόλις τα 1370 mm.
ίπποι: 85/7000 σαλ
ροπή: 9,2 κιλά/5.700σαλ
[..] Γεγονός είναι πως η Mantra μέσα από τις σχεδιαστικές υπερβολές της πένας του Lakic χάραζε νέους δρόμους για το μέλλον.
πηγή: 0300