B-KING ....... Ενα Αχρηστο Μηχανάκι?

Συντονιστής: Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό lord την Σάβ Αύγ 04, 2007 5:30 pm

επισης νομιζω πως του χρειαζεται και μια τιμονα! :smt029
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Αύγ 04, 2007 7:22 pm

After έγραψε:
Ειναι στριφτερο, αλλα οταν ανεβει ο ρυθμος το βαρος των 232 κιλων, φαινεται


Μόνο αν το οδηγήσεις θα μπορείς να στηρίξεις την παραπάνω δήλωση...

Το δικό μου ζυγίζει 250 κιλά.....OFANIS, τι έχεις να πεις για τα κιλά μου ;
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iznogood την Σάβ Αύγ 04, 2007 8:25 pm

Οτι θελεις διαιτα... :smt112
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό After την Σάβ Αύγ 04, 2007 8:42 pm

Dimitris έγραψε:
After έγραψε:
Ειναι στριφτερο, αλλα οταν ανεβει ο ρυθμος το βαρος των 232 κιλων, φαινεται


Μόνο αν το οδηγήσεις θα μπορείς να στηρίξεις την παραπάνω δήλωση...

Το δικό μου ζυγίζει 250 κιλά.....OFANIS, τι έχεις να πεις για τα κιλά μου ;



Βασικα δεν ειναι δικια μου δηλωση, αλλα αυτου που εγραψε το review
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Σάβ Αύγ 04, 2007 10:36 pm

Κατα την άποψή μου τα κιλά φαίνονται όταν δεν είναι καλά στημένο το μηχανάκι

Το breva του δημήτρη που το οδήγησα σήμερα σε στροφιλίκι στο χολομώντα εστριβε πολύ σταθερά και γρήγορα. Νόμιζα ότι οδηγούσα ss (ως προς το βαρος) παρά τα 250 κιλά του. Εκεί που φαινόταν το βάρος του είναι σε πολύ αργές ταχύτητες πχ όπισθεν με τα πόδια (όχι όταν ανεβαίνει ο ρυθμός) και στο τράβηγμα που νιώθεις στην επιτάχυνση - και με το τι τρόπο θα το σηκώσεις σούζα. Μπορεί να μη ζορίζεται λόγω ροπής αλλά δε σημαίνει ότι θα τραβήξει όσο ένα μηχανάκι των 190 κιλών. Τώρα το Bking δε νομίζω να έχει τέτοιο πρόβλημα καθώς έχει περίσσεια δύναμη. Θα εκτινάσσεται κοινώς σε κάθε στρίψιμο του γκαζιού. Ελπίζω μόνο να μη στρίβει σα το hayabusa σε κλειστό στροφιλίκι γιατί τότε πραγματικά θα είναι μόνο πουλμουρ
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό tasos_z την Τρί Αύγ 07, 2007 11:14 pm

After έγραψε:
iznogood έγραψε:Μια αλλαγή στα εξατμισονια που λέει και ο ταζ, και το εργαλείο δεν παίζεται... :prayer:


To μεγαλο μοιονεκτημα, ειναι οτι το πισω φαναρι ειναι στον λασπωτηρα, σε αντιθεση με το πρωτοτυπο που ηταν στην ουρα

ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝΕ?



Για να το πουλάνε σαν aftersale
_________________________________________________________
Εικόνα
Spamking and Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club
Άβαταρ μέλους
tasos_z
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ Ιουν 23, 2006 7:50 pm

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Τετ Αύγ 08, 2007 10:28 pm

taz έγραψε:
After έγραψε:
iznogood έγραψε:Μια αλλαγή στα εξατμισονια που λέει και ο ταζ, και το εργαλείο δεν παίζεται... :prayer:


To μεγαλο μοιονεκτημα, ειναι οτι το πισω φαναρι ειναι στον λασπωτηρα, σε αντιθεση με το πρωτοτυπο που ηταν στην ουρα

ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝΕ?



Για να το πουλάνε σαν aftersale



Σωστός !!!
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό SAM.KOSTAS την Πέμ Αύγ 09, 2007 1:15 am

Προσωπική άποψη: άχρηστο και κακάσχημο :smt076
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SAM.KOSTAS
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 18, 2006 2:58 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Ιαν 23, 2008 10:19 pm

Παραθέτω τμήματα από άρθρο του περιοδικού 0300 για την εν λόγω μοτοσικλέτα:

"Οι σναρτήσεις μαγικές στη διαχείριση των επιταχυνόμενων μαζών. Παρά τις στάνταρ ρυθμίσεις οι αναρτήσεις δεν βυθίζονταν υπερβολικά και πάντα έμενε διαδρομή για να κατεβάζει τη δύναμη στην άσφαλτο κατά την έξοδο. Τα φρένα αντάξια του καλύτερου SBK με εξωπραγματκή δύναμη αλλά και αίσθηση......[...]..Το πλαίσιο βράχος....[...]. Το γκάζι στις ευθείες, ναι σε φέρνει σε κατάσταση παραλογισμού. Όρθιος και εκτεθειμένος όπως καθόμουν, ένωθα την πίεση του αέρα στο κράνος να λιώνει τον μετταλικό σκελετό των γυαλιών μου πάνω στους οφθαλμικούς κόγχους. Μπορεί να μην είναι πιο δυνατό από το Hayabusa, όμως νιώθεις τη δύναμη του B-King τριπλάσια...δεν ξέρω φαντάζομαι κάπως έτσι θα είναι πάνω σε μια dragster.

Όμως το B-King σε αντίθεση με τα dragster, και επιβραδύνει και φρενάρει και κοκαλώνει και στρίβει με μια αμείλκτη ένταση, στιβαρότητα, ευκολία. Άνετα μπαίνεις για ένα track day.

Τί είναι το B-King τελικά; Αίσθηση. Συζητήσεις για τον σκοπό δημιουργίας του, τη χρηστικότητα, την ομορφιά του ή τις κρίσεις τύπου "value for money" δεν χωρούν.
Δεν είναι απλά μια μοτοσικλέτα. Είναι μια Επαναστατική Δήλωση. Μια Αυνταγματική Ανατροπή
."
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Τετ Ιαν 23, 2008 11:04 pm

εγω νομίζω ότι απόλυτες δηλώσεις σαν την τελευταία "συζητήσεις δε χωρουν" είναι πραγματικά ανούσιες και συναισθηματικές του στυλ "εγω ξέρω και αυτό είναι αυτό και τίποτε άλλο".

Τίποτα δεν είναι άνω των απόψεων του κόσμου στο κάτω κάτω όσοι θα "κληθούν" να το αγοράζουν έχουν λόγο και με το παραπάνω γιατί αν αποφασίσει και η kawasaki να βγάλει το z1400 θα ψάχνουμε τις διαφορές τους, και όταν αποφασίσει και καμια ευρωπαική να κάνει το ίδιο θα λέμε ότι το ευρωπαικό είναι το ιδιαίτερο και τα άλλα θα χάσουν την αίγλη τους στο βωμό του μαρκετιν.

Πχ το 1098 μπορεί να είναι το καλύτερο για πίστα, αυτό δε σημαίνει πως όλοι πρέπει να το ονειρεύονται και κανείς να το κριτικάρει.

Το bking φαίνεται ότι το έχουν προσέξει σε όλα του.... μπορεί να είναι (δεν ξερω δεν το έχω οδηγήσει) εκπληκτικό, δεν πάυει όμως για εκτός πίστας να έχει πολύ αχρησιμοποίητη δύναμη. (λόγω του ότι είναι γυμνό) και νομίζω πως είναι κα΄τι που πρέπει να σχολιάζεται.

Και στο τελος.... σιγα την επαναστατική δήλωση... Ξέρουμε πως αν βγάλουν και καλύτερο κινητήρα θα βγάλουν αργότερα και καλύτερα μηχανάκια, επανάσταση με ημερομηνία λήξης. Μετά απο λίγο θα βγει το vmax και θα λέμε ότι αυτό είναι η επανάσταση. Γιατί αν έχει 200+ και είναι και 1800κεκ... Τα ίδια δεν λέγανε για το triumph rocket? ότι βγήκε για να κλείσει όλα τα στόματα? και ότι ήταν μια δήλωση και ότι συζητήσεις δε χωρουν?

Βασικά πάντα θριαμβολογούμε για να δημιουργήσουμε εντύπωση. Διθυραμβοι για να έχουμε να λέμε.

Με τετοιου τύπου αντιμετώπιση εγώ προσωπικα δε συμφωνώ
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό ace69 την Τετ Ιαν 23, 2008 11:37 pm

Τί είναι το B-King τελικά


Μήπως είναι ένα προϊόν του marketing;
Πιστεύω πως ναι. Οπως θα είναι και το αναμενόμενο z1400 και το v-max. Μοτοσυκλέτες για λίγους, άνευ πρακτικότητας, άνευ ουσίας.
Αλλά ποιά είναι η ουσία στη μοτοσυκλέτα. Στην τελική είναι ένα ακόμη ΠΡΟΙΟΝ μιάς εταιρείας που σκοπό έχει το κέρδος. Το marketing "διάβασε" το κενό της εταιρείας στην κατηγορία, διάβασε τις θετικές εντυπώσεις απο το κοινό και έδωσε εντολή να κατασκευαστεί.
Αγοραστές θα βρεθούν αρκετοί γιατί τελικά η ομορφιά είναι υποκειμενική. Αυτό που αρέσει σε μένα δεν αρέσει στον άλλο. Επίσης η πρακτικότητα δεν είναι πάντα το ζητούμενο.
Και στην τελική αγοράζουμε και καβαλάμε μοτοσυκλέτες γιαυτή τη διαφορετική αίσθηση που προσφέρει. Τις συγκινήσεις που μας γεμίζει κάθε φορά που ανοίγουμε το γκάζι και βουτάμε την μοτοσυκλέτα σε μια στροφή.
Μια μοτοσυκλέτα λοιπόν που προσφέρει κάτι διαφορετικό και κραυγαλέο σε επίπεδο design και ιπποδύναμης με ένα καλό πακέτο φρένων και αναρτήσεων, ναι είναι μιά επαναστατική δήλωση. Και το καλύτερο θα είναι να μήν αργήσουν και οι άλλοι διεκδικητές του βάθρου της κατηγορίας.
εν οίδα ότι ουδέν είδα
Άβαταρ μέλους
ace69
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Τρί Ιαν 01, 2008 1:58 am
Ονομα χρήστη: Κώστας
Μοντέλο: Suzuki Bandit 650
Το MZ Scorpion το έφαγε η ανακύκλωση
Παπάκι made in china
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Πέμ Ιαν 24, 2008 1:36 am

ace69 έγραψε:προσφέρει κάτι διαφορετικό και κραυγαλέο σε επίπεδο design και ιπποδύναμης με ένα καλό πακέτο φρένων και αναρτήσεων, ναι είναι μιά επαναστατική δήλωση. Και το καλύτερο θα είναι να μήν αργήσουν και οι άλλοι διεκδικητές του βάθρου της κατηγορίας.


+100


Πάντα, "υπερβολές" υπήρχαν. Αλλά είναι Υποκειμενικές. Από πότε θεωρείται το B-King υπερβολή, από τη στιγμή που ο μισός κόσμος και ντουνιάς έχει από ένα ιαπωνέζικο SS, με 150+ άλογα τροχό, (δηλαδή ένα απόλυτο και αποκλειστικά μηχανάκι για πίστα), να περιφέρεται στις πόλεις και στα καφετέριες από τη στιγμή που ζούμε σε μια χώρα με 1 πίστα και άλλη μία υποτυπώδη (και που ξέρουμε πόσοι από αυτούς τις επισκέπτονται);
Ή ακόμα
Θα μου πείτε, έτσι γουστάρει ο εκάστοτε ιδιοκτήτης και έτσι κάνει...και δεν πιστεύω πως είναι ντροπή ή κατακριτέο. Γιατί όμως να βγάζουμε το B-King απ'έξω; Επειδή είναι γυμνό; Ε και; Και το SS είναι έτσι φτιαγμένο που μέσα στις πόλεις σου κάνει τη ζωή από δύσκολη έως αδύνατη. Η ιπποδύναμη και το απόλυτο της συμπεριφοράς, στους κακούς δρόμους μας, τα καθιστούν απαγορευτικά. ΑΠεναντίας θα έλεγα πως ένα γυμνό σαν το King είναι πιο εύκολα οδηγήσιμο από ένα SS. Γιατί λοιπόν πέφτουν όλοι να το φάνε; (γυμνό, με πολύ δύναμη...)

Όπως είπε και ο ace69, λαμβάνονται κάποιες σφυγμομετρήσεις, με βάση τις οποίες παράγονται τα πρϊόντα (οι μοτοσικλέτες). Σήμερα θέλουμε πολλά άλογα και όσο γίνεται λιγότερα κιλά...ή για να το θέσω καλύτερα....ΜΙΑ ΖΩΗ η εξέλιξη της μοτοσικλέτας ΠΑΥΛΕΥΕ να προσφέρει στον αγοραστή ΔΥΝΑΜΗ, ΑΙΓΛΗ, ΦΡΕΝΑ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, και λίγα ΚΙΛΑ και μετά από τόσα χρόνια εξέλιξης ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ. Ένα από όλα αυτά είναι το B-King.


Ε λοιπόν, αν το ζητούμενο είναι η χρηστικότητα και όχι η υπερβολή, ας αφήσουμε όλοι τα μηχανάκια μας να πάμε να πάρουμε transalp.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Billy την Πέμ Ιαν 24, 2008 1:52 am

Εγώ στα περιοδικά που το έβλεπα δεν μου άρεσε, ειδικά το πως είναι το πίσω μέρος μμμμμεεχρι που το πέτυχα μπροστά μου στο δρόμο :-P Δεν θεωρείτε όμορφη μηχανή αλλά απο της φωτογραφίες αδικείτε λιγάκι, είναι διαφορετικό...
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Ιαν 24, 2008 2:27 am

εγω σχολιασα τη σταση του περιοδικού.

και φυσικά τα υπερβολικά μηχανακια ειναι τα πιο διασκεδαστικα (για να κουοταρο τον ντακοτα)

Απλά δε θα τα προσκυνήσουμε κιολας αφήνοντας τα στο απυροβλητο.... γιατι μετα αν σου ερθει ενασ που θα βαλει τη μηχανη του veyron σε ενα μηχανακι που θα στριβει κιολας και θα ειναι και γυμνο, τι θα γινει τοτε? να μη σχολιασουμε οτι ειναι χαζο να εχεις ενα μηχανακι που μπορει να φτασει τα 450 απο τι στιγμη που δεν μπορεισ να πας πανω απο 200?

Για το hayabusa που εχει καλυτερες επιδοσεις απο το βκινγκ δεν λεμε τιποτα γιατι οντως μπορεις να τα αξιοποιήσεις εστω και παρανομα σε καποια μερη. Το να πιασεις 300 με το bking ειναι λιγο δυσκολο.

Θα μαρεζε να το εχω μονο για να το εχω αλλα δε θα σταματουσα ποτε να λεω πως ειναι λιγο αχρηστο ετσι πως ειναι.
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό ace69 την Πέμ Ιαν 24, 2008 8:22 am

Ofanis έγραψε:εγω σχολιασα τη σταση του περιοδικού.


Εγώ δεν απάντησα ως υποστηριχτής του περιοδικού. Εχω σταματήσει να διαβάζω ελληνικά περιοδικά ειδικού τύπου. Τα θεωρώ υποχείρια των εκάστοτε αντιπροσώπων (τις περισσότερες φορές). Ας είναι καλά το internet και ότι πληροφορία θέλω την πέρνω απο 'κεί.
Απλά είπα και εγώ την γνώμη μου.

Να βάλω και κάτι σαν ψηφοφορία; Τις 2 χαρτογραφήσεις γιατί τις έβαλαν;

α) γιατί μπορούν να το κάνουν;
β) για να μπορούν να πουλήσουν σε χώρες με νομοθεσία περί ιπποδυνάμεων;
γ) για τους ελληνικούς δρόμους;
δ) για τη βροχή;
ε) για τους βλάκες που ενώ γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να κουμαντάρουν τόσα άλογα θέλουν να το πάρουν;
εν οίδα ότι ουδέν είδα
Άβαταρ μέλους
ace69
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Τρί Ιαν 01, 2008 1:58 am
Ονομα χρήστη: Κώστας
Μοντέλο: Suzuki Bandit 650
Το MZ Scorpion το έφαγε η ανακύκλωση
Παπάκι made in china
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Ιαν 24, 2008 11:51 am

Με 2 εξατμισόνια το μηχανάκι θα ξεσκίζει ότι κινείτε.

Άντε και με ένα πιο κοντό γρανάζι πίσω για να τραβάει καλύτερα χαμηλά. :-D
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iznogood την Πέμ Ιαν 24, 2008 12:07 pm

Dakota έγραψε:Με 2 εξατμισόνια το μηχανάκι θα ξεσκίζει ότι κινείτε.

Άντε και με ένα πιο κοντό γρανάζι πίσω για να τραβάει καλύτερα χαμηλά. :-D


ετσι...ετσι... [smilie=snork_okok.gif] , τουμπανο. Ασε τους αλλους να γραφουν κατεβατα για να εξηγησουν τα αυτονοητα... :mrgreen:

Φτιαχνει καποιος ενα χρηστικο μηχανακι, μαρκετινκ!
Φτιαχνει κατι τελειως διαφορετικο, μαρκετινκ!
Φτιαχνει φθηνο-ακριβο, μαρκετινκ!

Χαχαχα..., τα κατηγορειτε και μετα τα αγοραζεται. Ε! δοξα τω Θεο η αγορα εχει τα παντα, παρτε αυτο που ικανοποιει τη γκaβλa σας και μη κατηγορειτε τη γκaβλa του αλλου. Επιλογες του καθενος ειναι αυτες, και η μοτοβιομηχανια μας τις παρεχει, μαρκετινκ-ξεμαρκετινκ( :mrgreen: ) εχετε επιλογες.

Φυσικα και υπαρχει μαρκετινκ, χωρις αυτο οι εταιρειες χρεοκοπησαν (βλεπε Ευρωπη) και χιλιαδες εργατες εμειναν χωρις δουλεια!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο SUZUKI

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες