Victoria Bergmeister 1953-1956

Ιστορία της μοτοσικλέτας...

Victoria Bergmeister 1953-1956

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Απρ 28, 2007 11:54 am

Πολύ πριν η Moto Guzzi σκεφτεί να δημιουργήσει τον τυπικό εγκάρσιο V-2 κινητήρα της, στη Δυτική Γερμανία του '50 εμφανίζεται μια δικύλινδρη "BMW", φτιαγμένη από την εταιρεία Victoria με την διαφορά οτι οι κύλινδροι του κινητήρα της έχουν μικρότερη περιεχόμενη γωνία από τον boxer του βαυαρικού εργοστασίου.

Ήδη από τον Οκτώβριο του 1951 η έκθεση IFMA της Φρανκφούρτης παρουσίαζαν την καταπληκτική αυτή νέα μοτοσικλέτα των 350cc που άκουγε στο όνομα V35 "Αρχηγός των Βουνών"....Bergmeister. Ήταν δικύλινδρη, τετράχρονη, αερόψυκτη, με τηλεσκοπικό πιρούνι, 2 αμορτισέρ πίσω και χρησιμοποιούσε άξονα στην τελικά μετάδοση.

Είχε 21 ίππους που αποδίδονταν στις 6.350σαλ και βάρος 177 κιλά.
Η τελική της ξεπερνούσε τα 130 χλμ/ώρα.

Τελικά βγήκε στην παραγωγή το 1953 για να αντέξει 3 χρόνια μέχρι το 1956, που ο ανταγωνισμός την ράπιζε με μανία πάνω στην υψηλή τιμή των 2.500 μάρκων.

Δεν μπορούσε να πείσει παραπάνω από μια παραδοσιακή BMW παρ'όλο που η διάταξη ήταν προτιμότερη από τον boxer, αφού δεν υπολείπονταν από πλευράς ψύξης, ενώ δεν εμπόδιζαν τα πόδια του αναβάτη κύλινδροι και καρμπυρατέρ, τη στιγμή που το ανέβασμα του κέντρου βάρους ήταν αμελητέο.

Aναδρομή:


Η Victoria είχε ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζει μτοοσικλέτες από το 1901. Η κατασκευή δίτροχων για την ετιαρεία της Νυρεμβέργης είχε ξεκινήσει ήδη από το 1886 με ποδήλατα, ενω στις αρχές του 20ού αιώνα είχε δοκιμάσει και την τύχη της στους 4 τροχούς χωρίς επιτυχία.


Μετά το πέρασμα τοων δεκαετιων του '30 και '40 που είδαν αγωνσιτικές επιτυχίες και την παραγωγή μερικών αξιόλογων μοντέλων, το τέλος του Β'Παγκοσμίου Πολέμου βρίσκει το εργοστάσιο της Victoria κατεστραμμένο από βομβαρδισμούς. Επτά χρόνια μετά την επανέναρξη της παραγωγής με το εργατικό δυναμικό να φτάνει τους 1300 εργάτες παρουσιάζεται η πολύ αξιόλογη τετράχρονη V34 Bergmeister.

To 1955 παρουσιάζει το καινοτομικό Swing 200 που χρησιμοποιεί ηλεκτρική εκκίνηση και ηλεκτρική αλλαγή ταχυτήτων με κουμπί στο αριστερό άκρο του τιμονιού!! Ήταν μια εξαιρετικής έμπνευσης λύση που εμφανίζονταν έτη φωτός νωρίτερα και έκανε πάνω από μισό αιώνα να τοποθετηθεί σε άλλο δίτροχο παραγωγής.


Η αρχή του Τέλους


Τα οικονομικά προβλήματα οδηγούν στην συγχώνευση της ιστορικής γερμανικής εταιρείας στο γκρούπ Zweirad-Union που υπό την διοίκηση της Fichtel-Sachs εξαφάνισε το όνομα της Victoria. Το λουκέτο μπήκε τελικά το 1968 οδηγώντας τον περήφανο αετό της Victoria στην εξαφάνιση από προσώπου γης.

Η Victoria απέδειξε πως είχε τις ιδέες που την έκαναν να ξεχωρίζει. Οι καλές ιδέες όμως δεν γεμίζουν πάντα τα ταμεία...




πηγή: 0300
Συνημμένα





Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό rainman την Δευτ Μάιος 21, 2007 3:23 pm

Μου αρέσει πολύ η περιεχόμενη γωνία των 90 μοιρών των κυλίνδρων, σαν τις MOTO GUZZI και σαν- την πολύ μεταγενέστερη της VICTORIA- την HONDA CX 500
Άβαταρ μέλους
rainman
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Παρ Μάιος 04, 2007 2:15 pm
Τοποθεσία: Aspropyrgos


Επιστροφή στο Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ !

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες