Moto Guzzi - Breva 1100 Abs

Είδαμε, οδηγήσαμε, η αποψή μας.

Moto Guzzi - Breva 1100 Abs

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Μάιος 24, 2007 6:02 pm

Το ραντεβού είχε κλειστεί για τις 17-5-07 στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Piaggio που μας περίμενε μια Ιταλίδα καλλονή με το όνομα Breva της γνωστής οικογενείας Moto Guzzi . Η καρδιά μου χτύπαγε δυνατά αφού η προηγούμενη εμπειρία μου μαζί της είχε κρατήσει πολύ λίγο .

Εικόνα

Με το που την αντικρίζω, ένιωσα μια φλόγα μέσα μου αφού ήταν ντυμένη στα κόκκινα και με περίμενε να με ξεναγήσει στον κόσμο της . Λίγα βασικά από τον μηχανικό και βουρ μιζιά (χωρίς συμπλέκτη και με αυτόματη μίζα) και ξανάνιωσα τον ρυθμικό αλλά όχι ενοχλητικό κραδασμό του μοτέρ . Αφού έπαιζα καν 5λεπτο με τις αρκετές ρυθμίσεις στο κοντέρ, (average fuel, max speed ,average speed , trip 1 &2 , lap timer ,shift light κτλ ) άνοιξα στοματάκι με το γλυκό κούμπωμα της 1ης ταχύτητας.

Εικόνα

Χιχι γνώριμη κατάσταση από ην προηγούμενη φορά , και βουρρρρ για φωτογράφηση και περεταίρω γνωριμία . Ως ιταλίδα στήθηκε με μεγάλη χάρη στον φακό αλλά και στον δρόμο όπου την χάζευαν τα μάτια τον περαστικών . (έψαχνα για ματοχαντρο) Παρόλο την σχετική κίνηση στον δρόμο , κινιόμουνα με μεγάλη άνεση (κάτι που δεν το περίμενα) λόγο της θέσης οδήγησης αλλά και τις μακριές σχέσεις . Το τιμόνι έκοβε αρκετά και ο υδραυλικός συμπλέκτης βοηθούσε αρκετά .

Εικόνα

Όπα λέω ευκαιρία να δοκιμάσω το Abs μέσα στην κίνηση , το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι λειτουργεί υπέροχα και σίγουρα χρήσιμο . Την ίδια εντύπωση μου έδωσε στην βροχή ακόμα και αν φρενάριζες μέσα στην στροφή . Με τίποτα δεν έχανες το μηχανάκι λόγο φρένου .

Εικόνα

Όσα περισσότερα χλμ τόσο ποιο οικία ένιωθα μαζί της , χαλαρά πρέπει να κάνω ένα ταξιδάκι μαζί της σκεπτικά, οπότε βγήκαμε Εθνική για να δοκιμάσω της χάρες της . Η θέση οδήγησης ιδανική για άπειρα χλμ σε ανοικτούς ή κλειστούς δρόμους με ένα πρόθυμο αλλά συγχρόνως αρκετά οικονομικό (σε κατανάλωση) μοτέρ και ένα σύνολο που προδιαθέτει θετικά τα solo αλλά και τα δικαβαλα ταξίδια .

Εικόνα

Και όντος δεν έκανα λάθος , το μόνο που δεν μου άρεσε στην Εθνική ήταν η θέση της ζελατίνας που έπρεπε να είναι ποιο ψηλά για το δικό μου ύψος και οι καθρέπτες που μετά τα 80 χλμ δεν έχουν καθαρή εικόνα .

Εικόνα

Και αν νομίζετε ότι η οδηγική απόλαυση τελειώνει εδώ , γελιέστε ! ακόμα και ως συνεπιβάτης μπορεί και σου προσφέρει την μαγεία της με φοβερή άνεση και άνετα μπορείς να ξεχαστείς ότι είσαι σε μοτοσικλέτα. Η σέλα δεν γλιστρά , τα μασπιε είναι στην σωστή θέση με αποτέλεσμα ότι δεν χρειάζεται ούτε καν να κρατιέσαι από τις χειρολαβές και οι αναρτήσεις άνετες .

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Στα 567 χλμ που έκανα μαζί της και από τις εμπειρίες που μοιραστικά μαζί της, το Breva 1100 Abs της Moto Guzzi είναι πραγματικά μια ιταλίδα καλλονή προικισμένη σε πολλά σημεία, για ανθρώπους που δεν συμβιβάζονται με το κοινό αλλά ζητάνε κάτι διαφορετικό .

Ένα θερμό ευχαριστώ στην Piaggio που μας παραχώρησε το μηχανάκι αλλά και στο κατάστημα Moto Droulias που μας βοήθησε στην διαδρομή λόγο καρφιού στο πίσω ελαστικό .


[GVideo]http://video.google.com/videoplay?docid=-5274176527869044785&hl=en[/GVideo]
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7054
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Παρ Μάιος 25, 2007 12:10 am

Η Δευτέρα είχε ξεκινήσει μάλλον άσχημα καθώς ο καιρός αποφάσησε να θυμηθεί τον Χειμωνιάτικο εαυτό του. Βάζοντας κράνος, μπότες, γάντια και τα συναφή προσπαθούσα με δυσκολία να βάλω τον εαυτό μου στο κλίμα αυτού προ επρόκειτο να ακουλουθήσει.

Αυτή η δυσκολία ξεπεράστηκε ως δια μαγείας με την θέα μιας κατακόκκινης Breva η οποία περίμενε γουργουρίζοντας υπομονετικά την γνωριμία μας. Αν και μια κυρία δεν πρέπει να την αφήνουμε ποτέ να περιμένει, εγώ άδραξα λίγο της ευκαιρίας να χαζέψω τις μοναδικές της γραμμές που την κάνουν να ξεχωρίζει ανάμεσα σε οποιαδήποτε άλλη μηχανή αυτού του είδους.

Εγκάρσιος V κινητήρας σεβαστών διαστάσεων, άξονας στη μετάδοση, κλασσικός ανεμοθώρακας, απίστευτα ως μαγευτικά το βράδυ όργανα, κάπου εκεί όμως είχα αρχίσει πια να ξεχνάω τον καιρό ο οποίος δεν ήθελε να αφήσει τη γνωριμία μας σε ησυχία, από τη ζήλια του προφανώς ...

Κάπως έτσι άρχησε η επαφή μας μαζί της. Από το πρώτο δευτερόλεπτο σε βάζει στον δικό της κόσμο. Μακριά από το άγχος της πόλης, σε άλλα τοπία, κάπου στη φύση με όλους τους ήχους και τις μυρωδιές με το κορίτσι πίσω αγκαλιά.

Ναι, εδώ δεν θα ακούσετε ούτε για επιδόσεις, ούτε για κρατήματα, ούτε για πλαίσια ούτε για φρένα. Μην φανταστείτε όμως οτι δεν μπορούμε να πούμε κάτι καλό για αυτά. Εξαίσια φρένα με φανταστικό ABS, τόσο πολυτισμένος άξονας που σε κάνει να τον ξεχνάς, κράτημα το οποίο υπερκαλύπτει αυτό που θα ζητήσει ο αναβάτης, ικανοποιητικές για τον χαρακτήρα επιδόσεις. Τι πειράζει αν θα ζητούσαμε μόνο έναν ψηλότερο ανεμοθώρακα. Λεπτομέρειες ...

Σκεπτόμενος αυτά όμως κάπου την ακούω να μου γκρινιάζει. Ως γνήσια Ιταλίδα έχει ταμπεραμέντο και με επαναφέρει στην τάξη, την δική της τάξη πραγμάτων. Κάπου εκεί στη φύση την Άνοιξη, ταξιδεύοντας με ένα κράνος jet και απολαμβάνοντας το γλυκό κράτημα της κοπέλας πίσω παρέα με τη χαρακτηριστική χροιά του δικύλινδρου V. Ένας άλλος κόσμος, μακριά από την αγχωτική ζωή της πόλης, ένας κόσμος πιο χαλαρός, ο κόσμος της Breva

Εν κατακλείδι, η Breva είναι μια ιδιαίτερη μοτοσικλέτα για ένα κοινό το οποίο δεν συγκινείται απο τις απόλυτες επιδόσεις, χρόνους και ανταγωνιστικές συγκρίσεις. Προτείνει τη δική θεώρηση της ζωής μέσα από ποιοτικά και όχι ποσοτικά κρητίρια. Άλλωστε η καταγωγή της δεν θα μπορούσε να της κληρονομήσει διαφορετικά γονίδια.

Με όλα αυτά όμως η ώρα του αποχωρισμού ήρθα πολύ γρήγορα, τα χιλιόμετρα είχαν περάσει πολύ γρήγορα και ο καιρός έχοντας σκάσει από τη ζήλια του είχε φορέσει τα σκούρα γκρί του και βάλθηκε να μας δροσίσει. Ευτυχώς η Breva είχε εκτιμήσει την πρώτη μας γνωριμία και ανανέωσε το ραντεβού μας, πως θα μπορούσα να αρνηθώ άλλωστε.

Στο σημείο αυτό θα σας αφήσω και εγώ λοιπόν με τις ωραίες εικόνες στο μυαλό, ευχαριστώντας με τη σειρά την Piaggio που μας έδωσε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και να μοιραστούμε τις εντυπώσεις μας μαζί σας. Ευχαριστούμε ...
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό mechie την Παρ Μάιος 25, 2007 11:41 am

Όλα καλά και όμορφα με τα Guzzi, αλλά η τιμή... Τσούζει! Θα μου πείτε θέμα γούστου, αλλά πέρα από οτιδήποτε άλλο, ε να πληρώνουμε και λίιιιγο τεχνολογία. Με αυτό το βάρος και αυτά τα άλογα... Και ιστορικά να το δει κανείς, δεν ήταν αργές οι Guzzi, αν δεν απατώμαι σπορ εικόνα είχαν πάντα. Τώρα ξεχάστηκε, στο βωμό του design.... Ακριβές χωρίς να δίνουν το κάτι ιδιαίτερο. Μια BMW R1200R ας πούμε είναι (υποκειμενικά) καλύτερη αξία προς τιμή χωρίς να συμβιβάζεται σε εμφάνιση και τεχνολογία (και θέλω μία... χτες).
Αν ξεπεράσει κανείς το οικονομικό θέμα, είναι απόλαυση να την κοιτάς, έχει υπέροχο ήχο και... κατά τα λεγόμενα όλων είναι όμορφη η μετακίνηση στο ρυθμό της.

Το καλύτερο στο βίντεο (αθεόφοβοι) ήταν το πέρασμα με κόκκινο, χώσιμο δεξιά στην παραλιακή χαλλλαρά! ΛΟΛ. Αυτό έπρεπε να γίνει ένα edit... Μη δίνουμε τέτοια παραδείγματα! Όπως έπρεπε να μην βάλετε μουσική εκεί που ξεκινάτε τη μοτοσικλέτα στατικά. Μελωδία είναι και μόνη της! Κατά τα άλλα, ωραία παραγωγή! Μπράβο!

:partyman:
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Παρ Μάιος 25, 2007 11:53 am

12 με 13 χιλιαρικα για ένα 1100κεκ μηχανάκι δεν βλέπω πόσο διαφορετική είναι από αλλες μάρκες.

Σημείωση για ένα μηχανάκι touring γιατί είναι για ταξίδια ως επι το πλειστον. (δεν είναι για αυτούς που έχουν πρόβλημα πιο streetfighter να πάρουν) Παίρνει τριπλέτα και πιο ψηλή ζελατίνα και το τιμόνι είναι καθαρά touring (παρόμοιο με των Fjr1300 και Gt1400)

Και εγώ που το έχω οδηγήσει να συμπληρώσω ότι η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι είναι πανάλαφρο (όσα κιλά και αν είναι)

Θέλει λίγη προσοχή να μη ζορίζεται ο συμπλέκτης και ο διπλός ξηρός δίσκος του

Πανανετο και πολύ ροπάτο (ειδικα με το rapid bike στη breva του dimitris)

Το τρανταγμα στον καθρέφτη το παρατήρησα και γω μετά τα 80 περίπου χλμ/ωρα

Και αν θέλει να το τρεξει κανείς τη γεωμετρία για να στρίβει την έχει ρωτήστε και τον Δημήτρη μετά το CSS που έκανε :smt066
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Dakota την Παρ Μάιος 25, 2007 1:56 pm

Ofanis έγραψε:Και αν θέλει να το τρεξει κανείς τη γεωμετρία για να στρίβει την έχει ρωτήστε και τον Δημήτρη μετά το CSS που έκανε :smt066


Ρωτήστε και τον Nfot που έβλεπε το Breva να τον περνάει. :smt080

Πάντως και εγώ που το οδήγησα μου άρεσε πάρα πολύ. Λίγα άλογα ακόμα να είχε :smt023
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Μάιος 25, 2007 2:47 pm

mechie έγραψε:Το καλύτερο στο βίντεο (αθεόφοβοι) ήταν το πέρασμα με κόκκινο, χώσιμο δεξιά στην παραλιακή χαλλλαρά! ΛΟΛ. Αυτό έπρεπε να γίνει ένα edit... Μη δίνουμε τέτοια παραδείγματα! Όπως έπρεπε να μην βάλετε μουσική εκεί που ξεκινάτε τη μοτοσικλέτα στατικά. Μελωδία είναι και μόνη της! Κατά τα άλλα, ωραία παραγωγή! Μπράβο!

:partyman:


Εχεις απολυτο δίκιο , στο βίντεο φαίνεται οτι περνάμε με κοκκινο , ομως στην πραγματικοτητα περάσαμε με πρασινο κατι που δεν το κατεγραψε ο φακος αφου είχε αλλαξει το πλάνο . Επρεπε να το προσεξω λιγο παραπάνω στο video γιατι ανετα μπορουσε να δώσει λαθος παράδειγμα αν δεν είχε σχολιαστεί .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7054
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Παρ Μάιος 25, 2007 2:53 pm

Fretazer έγραψε:
Ofanis έγραψε:Και αν θέλει να το τρεξει κανείς τη γεωμετρία για να στρίβει την έχει ρωτήστε και τον Δημήτρη μετά το CSS που έκανε :smt066


Ρωτήστε και τον Nfot που έβλεπε το Breva να τον περνάει. :smt080

Πάντως και εγώ που το οδήγησα μου άρεσε πάρα πολύ. Λίγα άλογα ακόμα να είχε :smt023


και να τα είχε τι θα τα εκανε ?

η ρόπη και η ανεση που εχει επιτρέπει για μεγάλα ταξίδια και κυρίως οικονομικά , τα περισσοτερα αλογα αυτοματος θα ειχαν ως αποτελεσμα μεγαλήτερη κατανάλωση και αλλαγη κατηγορίας απο touring σε Sport Touring .


Οσο για την γεωμετρία , ναι την εχει και ας μην εχεις κανει CSS :supz:
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7054
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό nfot την Παρ Μάιος 25, 2007 4:30 pm

Fretazer έγραψε:
Ofanis έγραψε:Και αν θέλει να το τρεξει κανείς τη γεωμετρία για να στρίβει την έχει ρωτήστε και τον Δημήτρη μετά το CSS που έκανε :smt066


Ρωτήστε και τον Nfot που έβλεπε το Breva να τον περνάει. :smt080

Πάντως και εγώ που το οδήγησα μου άρεσε πάρα πολύ. Λίγα άλογα ακόμα να είχε :smt023


Ρε συ, με περασε αφου ειχα την εξοδο, οποτε και εκοψα κατα πολυ αφου η ψυχολογια μου εγινε σμπαραλια. Μεχρι τοτε ....
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό mechie την Παρ Μάιος 25, 2007 5:15 pm

Το πως ορίζει κανείς το sporttouring και το σκέτο touring δεν είναι θέμα ιπποδύναμης μόνο! Η ίδια μοτοσικλέτα αν έκανε δίαιτα 30-40 κιλάκια όπως έκανε η BΜW στα δικά της boxer θα ήταν μούρλια ακόμα και με αυτό το μοτέρ! Το βάρος όντως δε το νιώθεις γιατί είναι χαμηλά συγκεντρωμένο, το κατάλαβα και στην έκθεση που ανέβηκα επάνω, αλλά όταν πρέπει να σε κινηθείς, οι αριθμοί μαρτυρούν την αλήθεια. Εξάλλου καθαρόαιμο touring έχουν τη Norge (άλλη θεά σε εμφάνιση, με λειψή ιπποδύναμη, το κερατό μου). Αυτά τα γυμνά έπρεπε να είναι αλλιώς. Και τα Ιαπωνικά "retro" τύπου CB1300, ZRX1200, GSF1400 σε αυτά τα κιλά είναι αλλά με 30-40 άλογα περισσότερα. Η GT1000 των γειτόνων Ducatisti είναι 190 κιλά, εξίσου σύμφωνη με την παράδοση της εταιρίας και +30 άλογα σε σχέση με το παρελθόν.

Αυτό δεν ακυρώνει τη μοτοσικλέτα φυσικά. Είναι εξαιρετική. Αλλά για τους βλαμμένους σαν και εμένα που είναι λίγο πιο "τεχνοκράτες" ας πούμε στη σκέψη, με αλλαγές που δεν θα άλλαζαν το χαρακτήρα της εταιρίας δεν θα μας άφηνε κανένα λόγο για γκρίνια.

Και τώρα με συγχωρείτε αλλά χάζευα τη σελίδα της εταιρίας και είδα το MGS-01 και έμεινα με το στόμα ανοιχτό. 128 άλογα, 192 κιλά και εμφάνιση top model. Πάω να ονειρευτώ...

Να που μπορούν να το κάνουν αν θέλουν...
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Σάβ Μάιος 26, 2007 11:02 pm

mechie έγραψε:Το πως ορίζει κανείς το sporttouring και το σκέτο touring δεν είναι θέμα ιπποδύναμης μόνο! Η ίδια μοτοσικλέτα αν έκανε δίαιτα 30-40 κιλάκια όπως έκανε η BΜW στα δικά της boxer θα ήταν μούρλια ακόμα και με αυτό το μοτέρ! Το βάρος όντως δε το νιώθεις γιατί είναι χαμηλά συγκεντρωμένο, το κατάλαβα και στην έκθεση που ανέβηκα επάνω, αλλά όταν πρέπει να σε κινηθείς, οι αριθμοί μαρτυρούν την αλήθεια. Εξάλλου καθαρόαιμο touring έχουν τη Norge (άλλη θεά σε εμφάνιση, με λειψή ιπποδύναμη, το κερατό μου). Αυτά τα γυμνά έπρεπε να είναι αλλιώς. Και τα Ιαπωνικά "retro" τύπου CB1300, ZRX1200, GSF1400 σε αυτά τα κιλά είναι αλλά με 30-40 άλογα περισσότερα. Η GT1000 των γειτόνων Ducatisti είναι 190 κιλά, εξίσου σύμφωνη με την παράδοση της εταιρίας και +30 άλογα σε σχέση με το παρελθόν.

Αυτό δεν ακυρώνει τη μοτοσικλέτα φυσικά. Είναι εξαιρετική. Αλλά για τους βλαμμένους σαν και εμένα που είναι λίγο πιο "τεχνοκράτες" ας πούμε στη σκέψη, με αλλαγές που δεν θα άλλαζαν το χαρακτήρα της εταιρίας δεν θα μας άφηνε κανένα λόγο για γκρίνια.

Και τώρα με συγχωρείτε αλλά χάζευα τη σελίδα της εταιρίας και είδα το MGS-01 και έμεινα με το στόμα ανοιχτό. 128 άλογα, 192 κιλά και εμφάνιση top model. Πάω να ονειρευτώ...

Να που μπορούν να το κάνουν αν θέλουν...


φίλε mechie,

είναι κρίμα να καταδικάζεις μια μοτοσικλέτα στηριζόμενος μόνο σε αριθμούς, χωρίς να έχεις πάει έστω μια βόλτα μαζί της. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην Breva, αλλά φυσικά ισχύει για όλες τις μοτοσικλέτες...

Αναφέρεις πως στην έκθεση τη καβάλησες και κατάλαβες πως έχει καλό ζύγισμα και μετά προσθέτεις πως στην κίνηση φαίνονται οι αριθμοί....Την οδήγησες;....Κι αν σου πω πως συμβαίνει το αντίθετο; Δηλαδή πως σταματημένη, ή στις προσπάθειες ελιγμών με τα πόδια, εκεί είναι που φαίνονται τα κιλά της...Με το που ξεκινήσεις...νομίζεις πως καβαλάς μηχανή 80 κιλά λιγότερο βάρος από αυτό που έχει...αλλά τι σου λέω....έχει νόημα;

Όπως είπες και μόνο σου σκέφτεσαι "τεχνοκρατικά". Με πρόλαβες, οπότε μοιραία θα αναλύεις την μοτοσικλέτα σύμφωνα με αριθμούς...

Βέβαια υπάρχει και ένας άλλος κόσμος.......o ρομαντικός...

Εκείνος ο κόσμος που σε βάζει στην εμπειρία του να καβαλάς ένα guzzi εγκάρσιο κινητήρα, να ακούς και να νιώθεις κάθε πιστονιά...να συντονίζεται με το στήθος σου....να ανοίγεις από χαμηλά, έχοντας 6η και 2.500 σ.α.λ και να νιώθεις την γεμάτη ροπή να εκδηλώνεται, με έναν μεστό ήχο να συμπληρώνει την εικόνα....και να σκύβεις στο ρεζερβουάρ...και να βλέπεις τον αετό να σου λέει "una storia italiana"....και εκεί που νομίζεις πως δεν σε παίρνει στη στροφή.....να πλαγιάζεις..και να πλαγιάζεις....και να πλαγιάζεις....και αυτή τρένο...τρένο....και να σου δίνει και τη δυνατότητα να ρυθμίσεις μπροστινές και πίσω αναρτήσεις....ανάλογα με το τι θες...

και να σου χαρίζει με τα φρένα της πλήρη εμπιστοσύνη, γιατι τα brembo με τα σωληνάκια υψηλής που έχει δεν είναι μόστρα...είναι και ποιότητα φρεναρίσματος...

κι αν γουστάρεις μπαίνεις και στην πίστα να στρίψεις γιατί είδες οτι σε παίρνει....και ενεργοποιείς και το lap timer που έχει το ενσωματωμένο Computer....για 12 γύρους....για να αποηκεύεις τα "ρεκόρ" σου...έχοντας απενεργοποιήσει τα ABS φρένα με το αντίστοιχο κουμπί...ναι...έχεις και αυτή την επιλογή...

και μετά τη βόλτα σου -η οποία μπορεί να είναι όσο μεγάλη θες, ακόμα και δικάβαλος, χωρίς να νιώσεις, ούτε ο συνεπιβάτηςς, ίχνος πιασίματος- να κάθεσαι με τη φραπεδιά να χαζεύεις τις καμπύλες της...τις brembo τρίμπρατσες ζάντες της...τον άξονα που έχει και το ρόλο του μονόμπρατσου....έχοντας καταφέρει με το CARDAN σύστημα που εξέλιξαν οι Guzzaίοι να εξαλείψει σχεδόν πλήρως τις "ταλαντώσεις" που ούτε η BMW κατάφερε να εξαλείψει....

άσε που αρέσει και στις γυναίκες...πολύ....και μένα μ'αρέσει αυτό....

Και όλα αυτά με 11.500 ευρώ; Μη σου πω λίγο είναι.....


Αλλά όλα αυτά μόνο αν καβαλήσεις τα "βλέπεις"...

Θες να είσαι πρώτος στα φανάρια; Θες να έχεις τρελή δύναμη και τα 11.000 ευρώ σου φαίνονται πολλά για 86 άλογα και 9,5 κιλά ροπής; Ε τότε ναι έχεις δίκιο....



Με 2 φίλους, κάτοχους τετρακύλινδρων ιαπωνέζικων κουβεντιάζαμε τις προάλλες και θυμάμαι πως χαρακτηριστικά μου λέγανε πως δεν γουστάρουν τους V2 κινητήρες, δεν μπορούν τις "δονήσεις"...ενώ εγώ έλεγα πόσο μου αρέσουν και πόσο με τη σειρά μου ξενερώνω με την αίσθηση του 4κίλυνδρου, που δεν "νιώθω" τίποτα απο΄κάτω μου...παρά μόνο ακούω....

διαφορετικοί άνθρωποι είμαστε...διαφορετικά πράγματα μας συγκινούν...

Ωραία...δεν είμαστε όλοι ίδιοι και βαρετοί...


Δεν έχει ενδιαφέρον; Αυτό που για μένα είναι το παν....για τον άλλον είναι τίποτες...πεταμένα λεφτά...


Long Legged....and easy to live with....
Συνημμένα

Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό nfot την Σάβ Μάιος 26, 2007 11:49 pm

Και οταν καποτε, η Guzzi, η BMW κτλ, καταφερουν και εξαλειψουν εντελως τις οποιες αντιδρασεις του αξονα ή τους κραδασμους των δικυλινδρων κινητηρων τους και τις οποιες αλλες, εγγενης και μη, κατασκευαστικες "ατελειες", τοτε γιατι θα τις αγοραζετε φιλε Δημητρη;
Γιατι, οπως εχεις δει, καθε νεο μοντελο ειναι πιο στρωτο απο το προηγουμενο, πιο ραφιναρισμενο. Τοτε δε θα υπαρχει λογος αγορας των "ειδικων" αυτων μοντελλων; Ή θα βρουν αλλη καραμελα οι εταιρειες αυτες, για να σας δωσουν να πιπιλιζετε;
Σημερα οδηγησα ενα V2, ενα Transalp. Παλιοτερα ενα V Strom 650. Και τα δυο μικρα, ειχαν πολυ στρωτο κινητηρα. Οπως βλεπεις, V2 και γκαπα γκουπα δεν ειναι απαραιτητα "ζευγαρι".
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Μάιος 27, 2007 12:22 am

nfot έγραψε:Και οταν καποτε, η Guzzi, η BMW κτλ, καταφερουν και εξαλειψουν εντελως τις οποιες αντιδρασεις του αξονα ή τους κραδασμους των δικυλινδρων κινητηρων τους και τις οποιες αλλες, εγγενης και μη, κατασκευαστικες "ατελειες", τοτε γιατι θα τις αγοραζετε φιλε Δημητρη;
Γιατι, οπως εχεις δει, καθε νεο μοντελο ειναι πιο στρωτο απο το προηγουμενο, πιο ραφιναρισμενο. Τοτε δε θα υπαρχει λογος αγορας των "ειδικων" αυτων μοντελλων; Ή θα βρουν αλλη καραμελα οι εταιρειες αυτες, για να σας δωσουν να πιπιλιζετε;
".


Μα ποιός είπε οτι η guzzi προσπαθεί να εξαλείψει τις "ατέλειες" που αναφέρεις? Μόνο ατέλεια δεν είναι ο guzzi κραδασμός. Το οτι το 2006 σημειώθηκαν πάνω από 10.000 πωλήσεις της Moto Guzzi και το ότι τόσα χρόνια υπάρχουν παντού ανά την υφήλιο "οπαδοί" της φίρμας, οφείλεται ακριβώς σε αυτά τα χαρακτηριστικά. 85 χρόνια το εργοστάσιο λειτουργεί χωρίς stop και αυτό λόγω όλων αυτών των παραπάνω που αναφέρεις ως "ατέλειες".....

Ατέλεις για σένα ναι......

"Καραμέλα να πιπιλίζουμε"; Δεν σε καταλαβαίνω.....no comments...



Ciao!













Υ.Γ:Δεν οδήγησα BMW αλλά ο άξονάς μου είναι σαν μην υπάρχει ένα πράμα...
Υ.Γ2:Ευτυχώς έχει ακόμα πολλές καραμέλες να πιπιλίσω...
Υ.Γ3:Θα πάρω και 2ο Guzzi χάρη σε αυτό: :finga:
Συνημμένα




Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Μάιος 27, 2007 12:34 am

Ηλία, Σπύρο,

πολύ ωραίο το άρθρο. Να σημειώσω πως συμφωνώ με τον Ηλία, πως η ρύθμιση της ζελατίνας, όπως έρχεται από το εργοστάσιο, είναι παντελώς λάθος. Απορώ, γιατί ενώ το εργοστάσιο κατέχει στην ιδιοκτησία του αεροσήραγγα, στέλνουν τις ζελατίνες των Breva σε αυτή τη ρύθμιση.

Και τι εννοώ με αυτό; Η ζελατίνα έχει 3 θέσεις να επιλέξεις ώς προς την κλίση της και αρκετές θέσεις να ρυθμίσεις, ως προς το ύψος.

Όταν παρέλαβα για πρώτη φορά την Breva περίμενα πως θα συναντούσα το πρόβλημα των στροβιλισμών. Είχα περάσει πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή, διαβάζοντας άρθρα περιοδικών και σχόλια διαφόρων ιδιοκτητών σε forums. Οι περισσότεροι έθιγαν το συκγκεριμένο θέμα. Και ήρθε ο καιρός που το βίωσα και εγώ.

Η λύση είναι απλή και εύκολη. Ύστερα από πολλούς πειραματισμούς και ανταλλάσοντας απόψεις με διάφορους άλλους, κατέληξα πως η καλύτερη θέση για την ζελατίνα, για αναβάτη ύψους από 1.70 έως 1.80 εκ, είναι η εξής:

θα πρέπει η ζελατίνα να ρυθμιστεί ως προς την κλίση της, στην τέρμα πίσω θέση, δηλαδή να έρθει προς το καντράν. Ως προς το ύψος, μάλλον καλύτερα είναι να τοποθετηθεί στην χαμηλότερη θέση. Έτσι κερδίζεις την προστασία του θώρακα και του λαιμού από τον αέρα, αφήνοντας το κράνος εκτεθειμένο σε αυτόν, χωρίς όμως να προκαλείται στροβιλισμός.

Η διαφορά στην τοποθέτηση αυτή γίνεται αμέσως αισθητή.


Εγώ τελικά κατέληξα να πάρω μια aftermarket ζελατίνα, πολύ ψηλότερη με μόνο στόχο να "προστατέψω" τον συνεπιβάτη μου, που λόγω του ύψους της σέλας του, είναι εκτεθειμένος. Πλέον κάνουμε ταξίδια έχοντας και οι 2 το επιθυμητό αποτέλεσμα.



Πολύ ωραίο το κόκκινο χρώμα της Breva. :smt049
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

my BREVA

Δημοσίευσηαπό FAZEE την Κυρ Απρ 20, 2008 9:33 pm

Εγώ παιδιά την είδα, την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά και την αγόρασα. Μετά από 14 μήνες και 11.000 χλμ. ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
FAZEE
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Απρ 20, 2008 7:24 pm

Re: my BREVA

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Δευτ Απρ 21, 2008 10:15 am

FAZEE έγραψε:Εγώ παιδιά την είδα, την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά και την αγόρασα. Μετά από 14 μήνες και 11.000 χλμ. ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.


Ωραίος ο παίχτης! :smt002
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 821
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Re: Moto Guzzi - Breva 1100 Abs

Δημοσίευσηαπό FAZEE την Τρί Δεκ 09, 2008 10:53 pm

Περιμένω καινούριο φαίρινγκ από Ιταλία και ήδη έχω βάλει εξάτμιση agostini χειροποίηση από λαιμό (ο καταλύτης έφυγε). Θα σας στείλω φωτο μόλις ολοκληρωθεί το project.
FAZEE
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Απρ 20, 2008 7:24 pm

Re: Moto Guzzi - Breva 1100 Abs

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Δεκ 09, 2008 11:15 pm

FAZEE έγραψε:Περιμένω καινούριο φαίρινγκ από Ιταλία και ήδη έχω βάλει εξάτμιση agostini χειροποίηση από λαιμό (ο καταλύτης έφυγε). Θα σας στείλω φωτο μόλις ολοκληρωθεί το project.

Fazee,

δεν ήξερα οτι ο οίκος Agostini δείνει σαν επιλογή και ολόσωμη εξάτμιση (εξαγωγή-τελικό). Νόμιζα πως δείνει μόνο τελικό και compensator.
Περιμένουμε φωτογραφίες σου!! Ανυπόμονα!!

[smilie=yahoo.gif]
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Επόμενο

Επιστροφή στο TEST RIDE BY MOTOCIKLETA.GR

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron