Yamaha Fz1 by Motocikleta.Gr

Είδαμε, οδηγήσαμε, η αποψή μας.

Yamaha Fz1 by Motocikleta.Gr

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Ιούλ 23, 2007 8:00 pm

Ο αντικαταστατής του Yamaha Fazer 1000 ,γνωστός ως Fz1 έχει κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά εδώ και πολύ καιρό σε 4 εκδόσεις . Γυμνό , ντυμένο , με Abs ή χωρίς .

Μια από αυτές τις 4 εκδόσεις , έπεσε επιτέλους στα χέρια μου και συγκεκριμένα το ντυμένο με ABS , 2007 edition . Η πρώτη σκέψη πριν ακόμα το παραλάβω ,ήταν γιατί η Yamaha τολμά να το χαρακτηρίζει All around bike και όχι ένα Street fighter ;

Η μέρα ήρθε και επιτέλους έχω ένα Fz1 στα χέρια μου και αφού είναι ένα all around bike θα πρέπει να του συμπεριφερθώ αναλόγως και να έχω και τις αντίστοιχες απαιτήσεις και αφου τα γραφεία της Yamaha είναι στην Ε.Ο αμέσως μου δόθηκε η ευκαιρία να πάρω μια γεύση στο τι έπεται .

Εικόνα
Εικόνα

Με το εν λόγο μοτορι έκανα τα περισσότερα χλμ που έχω κάνει μέχρι σήμερα με δοκιμαστικό μηχανάκι και συγκεκριμένα κάτι παραπάνω από 1100 χλμ ,σχεδόν σε όλες τις διαδρομές ( πλην από πίστα ) .

Η θέση οδήγησης είναι σχεδόν όρθια και επιτρέπει να έχεις πλήρη ορατότητα σε αρκετά μέτρα μπροστά . Οι καθρέπτες καθώς και το ύψος του τιμονιού σου επιτρέπουν να κινείσαι ανάμεσα από τα αυτοκίνητα χωρίς φόβο ότι θα σε κυνηγάνε μετά . Η σέλα αρκετά άνετη και για οδήγηση μέσα στην πόλη αλλά και για την Εθνική . Τα φωτιστικά σώματα αρκετά ικανά ακόμα και σε συνθήκες απόλυτου (σχεδόν) σκοταδιού .

Εικόνα
Εικόνα

Τα φρένα αρκετά δυνατά ( προέρχονται από το παλιό R1) αλλά χωρίς ξεσπάσματα αφού το ABS φρόντιζε να μην αφήνει να μπλοκάρουν οι τροχοί και η έλλειψη ενός σετ σωληνάκια υψηλής ήταν φανερή .

Η αεροδυναμική του σχεδίαση και συγκεκριμένα η ζελατίνα επιτρέπουν άνετες ταχύτητες μέχρι τα 170 χλμ αλλά πάνω από τα 180 χλμ χωρίς σκύψιμο μέσα στην ζελατίνα ,ετοιμάσου για αρκετό αέρα . ( μην ξεχνάτε είμαι και 1,82 μέτρα )

Εικόνα
Εικόνα

Μα τόσα μας έχεις πει αλλά ακόμα από το ψητό τίποτα ?

Οπότε πάμε στο επίμαχο σημείο , το μοτέρ και το συνολικό στήσιμο του Fz1 . Με την πρώτη ματιά βλέπεις ένα χρυσό USD ρυθμιζόμενο μπροστά και μια ψαλιδαρα πίσω νομίζοντας ότι ετοιμάζεσαι να οδηγήσεις ένα super duper SS .

Εικόνα
Εικόνα

Άχρηστα νομίζετε ? καθόλου θα έλεγα , το μοτέρ που προέρχεται από το R1 χρειάζεται και ένα στιβαρό σύνολο για να ξεδιπλώσει τις χάρες του . Η αίσθηση που αφήνει αυτό το μηχανάκι δεν περιγράφεται , νομίζεις ότι ζεις σε 3 κόσμους .

Τρεις ???? ναι 3 , Ο πρώτος κόσμος είναι στις χαμηλές στροφές , ψιλό νωχελικό ,χωρίς ξεσπάσματα και συγκινήσεις ,ιδανικό για να κινείσαι μέσα στην πόλη .΄

Εικόνα
Εικόνα

Οι μεσαίες στροφές δίνουν ξαφνικά ένα άλλο νόημα στην ζωή σου ελευθερώνοντας τα άλογα και ψάχνοντας πρόσφυση στον πίσω τροχό . Τι κοιμήθηκες ; στις χαμηλές ;κακό δικό σου και οι ψηλές στροφές που όταν έρχονται ,σου βάζουν ένα μακρύ χαμόγελο στο πρόσωπο σου .

Εικόνα
Εικόνα

Η δύναμη μοιράζεται σε 3 στάδια με την ποιο αδύναμη περιοχή οι χαμηλές στροφές . (αχχχ αυτό το Euro 3 ) Το μοτέρ έχει τόση δύναμη και ροπή που σου επιτρέπει να κινείσαι στην Εθνική σε ότι ρυθμούς θέλεις μόνο με μια ξεχασμένη 6η και το γκάζι .

Εικόνα

Σε κλειστό στροφιλίκι , το ίδιο ,μια ταχύτητα , σε ανοικτό τα ίδια . Το μόνο που με προβλημάτισε ήταν το πίσω λάστιχο που μέχρι να ζεσταθεί δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στην δύναμη ( ένα Pilot road ) αλλά μάλλον φταιγανε τα χλμ που είχε και όχι τόσο το λάστιχο 7000 χλμ . Ένα ποιο sport ελαστικό θα βελτίωνε αρκετά την συμπεριφορά της μηχανής ΄΄πιστευω΄΄ και στο αρχικό κράτημα ( κρύο ελαστικό) και στις στροφές . Στο φρενάρισμα το ABS έσωζε αρκετά αυτή την αδυναμία του ελαστικού ακόμα και μέσα στην στροφή .

Εικόνα

Τελικά ύστερα από 1100 και βαλε χλμ πιστεύω ότι δικαίως η Yamaha το ονόμασε All around αφού μπορείς να ταξιδέψεις άνετα , να κινηθείς στην πόλη εξίσου άνετα και να ικανοποιήσεις οποίες ανάγκες γρήγορης οδήγησης έχεις από ένα 1000αρι που δεν είναι super sport αλλά ένα όρθιο ,άνετο , All around .


Υ.γ Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζέστης που παράγει το μοτέρ διοχετεύεται αριστερά .



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZZMMDU3INeU[/youtube]

Τα σχόλια δικά σας .......... :smt077
Τελευταία επεξεργασία από iliasRC31 και Τρί Ιούλ 24, 2007 12:22 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 6970
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τρί Ιούλ 24, 2007 12:13 am

Αχ, μου ξέφυγε...τις προάλλες....άτιμε...γκρρρρ....


Λοιπόν σοβαρά τώρα, από κοντά είναι όμορφο και ογκώδες, έτσι ώστε να γεμίζει το μάτι. Μ'αρέσει η ουρά, οι βάσεις των στάντ του συνεπιβάτη, το ψαλίδι και φυσικά το USD. Επίσης πολύ ωραίοι και οι νέοι χρωμαστισμοί της Yamaha.

Αυτές οι εξατμίσεις μωρέ...δεν θα μπορούσαν να είναι λίγο διαφορετικές; Τέσπα, γούστα είναι αυτά...

Απ'ότι κατάλαβα πρέπει να είναι πολύ ευχάριστο να "παίζεις" μαζί του!


Ωραίες φώτο Ηλία!

:smt026
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό mechie την Πέμ Ιούλ 26, 2007 11:02 am

Όπως έχουν γίνει τα πράγματα με τις εκπομπές ρύπων, όλες οι εξατμίσεις πήραν τα κιλάκια τους και τα κυβικά (εκατοστά όγκου) τους για να φιλοξενήσουν καταλύτες και έξτρα διαφράγματα για τις προδιαγραφές ήχου. Πάντως η συγκεκριμένη μου αρέσει και ταιριάζει με τον όλο όγκο της μοτοσικλέτας. Το περίμενα λίγο ελαφρύτερο το Fazer. Για το "λήθαργο" του κινητήρα χαμηλά, γιατροσόφια υπάρχουν πολλά, λεφτά και όρεξη να υπάρχει. Ωραία μοτοσικλέτα είναι και η φετινή διχρωμία μου άρεσε πολύ, ειδικά στο κόκκινο. Χαίρομαι που καλύπτει και από τον αέρα τους λίγο ψηλότερους, γιατί έχει καταντήσει σπάνιο φαινόμενο αυτό.

Και... μάλλον η καλύτερη αντιπροσωπεία σε ότι αφορά υποστήριξη.


edit: Ο συνοδηγός βολεύεται καλά για δικάβαλο ταξίδι;
Τελευταία επεξεργασία από mechie και Πέμ Ιούλ 26, 2007 11:06 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό lord την Πέμ Ιούλ 26, 2007 11:05 am

mechie έγραψε:Όπως έχουν γίνει τα πράγματα με τις εκπομπές ρύπων, όλες οι εξατμίσεις πήραν τα κιλάκια τους και τα κυβικά (εκατοστά όγκου) τους για να φιλοξενήσουν καταλύτες και έξτρα διαφράγματα για τις προδιαγραφές ήχου. Πάντως η συγκεκριμένη μου αρέσει και ταιριάζει με τον όλο όγκο της μοτοσικλέτας. Το περίμενα λίγο ελαφρύτερο το Fazer. Για το "λήθαργο" του κινητήρα χαμηλά, γιατροσόφια υπάρχουν πολλά, λεφτά και όρεξη να υπάρχει. Ωραία μοτοσικλέτα είναι και η φετινή διχρωμία μου άρεσε πολύ, ειδικά στο κόκκινο. Χαίρομαι που καλύπτει και από τον αέρα τους λίγο ψηλότερους, γιατί έχει καταντήσει σπάνιο φαινόμενο αυτό.

Και... μάλλον η καλύτερη αντιπροσωπεία σε ότι αφορά υποστήριξη.


συμφωνω απολυτως!ειναι ενα απο τις επομενες επιλογες μου...
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Ιούλ 26, 2007 11:09 am

mechie έγραψε:Όπως έχουν γίνει τα πράγματα με τις εκπομπές ρύπων, όλες οι εξατμίσεις πήραν τα κιλάκια τους και τα κυβικά (εκατοστά όγκου) τους για να φιλοξενήσουν καταλύτες και έξτρα διαφράγματα για τις προδιαγραφές ήχου. Πάντως η συγκεκριμένη μου αρέσει και ταιριάζει με τον όλο όγκο της μοτοσικλέτας. Το περίμενα λίγο ελαφρύτερο το Fazer. Για το "λήθαργο" του κινητήρα χαμηλά, γιατροσόφια υπάρχουν πολλά, λεφτά και όρεξη να υπάρχει. Ωραία μοτοσικλέτα είναι και η φετινή διχρωμία μου άρεσε πολύ, ειδικά στο κόκκινο. Χαίρομαι που καλύπτει και από τον αέρα τους λίγο ψηλότερους, γιατί έχει καταντήσει σπάνιο φαινόμενο αυτό.

Και... μάλλον η καλύτερη αντιπροσωπεία σε ότι αφορά υποστήριξη.


συμφωνω αυτο το euro 3 καταστρεφει τα μοτορια χαμηλα

μαλλον θα πρεπει να αρχισουν να επανασχεδιαζουν κινητηρες


φυσικα και παιζουν λυσεις απο τις απλες μεχρι τις συνθετες που μεταμορφονουν ενα μοτερ
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 6970
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό mechie την Πέμ Ιούλ 26, 2007 11:14 am

Υπομονή... Στα αυτοκίνητα είχε γίνει το ίδιο ακριβώς, με το που μπήκαν οι καταλύτες χάλασαν τα καλύτερα μοτέρ. Τους πήρε λίγο καιρό, αλλά βρήκαν λύσεις... Απορρώ όμως γιατί στις μοτοσικλέτες και ενώ υπάρχει τεχνογνωσία στο θέμα την πάτησαν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο!

Ηλία για το συνεπιβάτη δεν είπες τίποτα... Ανέβασες δεύτερο άνθρωπο να σου πει εντυπώσεις από την πίσω θέση; Τέτοιο εργαλείο είναι ότι πρέπει για ταξιδάκια, με το έξτρα ολόσωμο fairing και ένα τριβάλιτσο.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iznogood την Πέμ Ιούλ 26, 2007 11:28 am

Για την κατανάλωση Ηλια δεν μας ειπες...?
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Ιούλ 26, 2007 12:48 pm

iznogood έγραψε:Για την κατανάλωση Ηλια δεν μας ειπες...?



απο καταναλωση αυτο που ειδα εγω ειναι 180 χλμ πριν μπει ρεζερβα με καθολου συντηριτικη οδηγηση μεσα & εξω

ποσο αντεχει η ρεζερβα δεν ξερω ( μου εχουν πει για αλλα 30 χλμ αλλα δεν το τσεκαρα)
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 6970
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Ιούλ 26, 2007 12:55 pm

mechie έγραψε:Ηλία για το συνεπιβάτη δεν είπες τίποτα... Ανέβασες δεύτερο άνθρωπο να σου πει εντυπώσεις από την πίσω θέση; Τέτοιο εργαλείο είναι ότι πρέπει για ταξιδάκια, με το έξτρα ολόσωμο fairing και ένα τριβάλιτσο.


απο οτι εχω δει σε φωτογραφιες υπαρχουν βαλιτσες που δενουν αισθητικα με το μοτορι κατευθειαν απο την yamaha και το ολοσωμο fairing

για τον συνεπιβατη προσφερει μια ορθια θεση με τα καλα και τα ασχημα αυτης ,το μισο φαιρινγκ δεν προσφερει και πολλα στον συνεπιβατη μετα απο καποια χλμ

αν για σενα το ανετο ταξιδι ειναι να πηγαινεις ανετα συνεχεια με 220 χλμ οχι τοτε δεν ειναι ανετο για τον συνεπιβατη αλλα ουτε και για τον οδηγο

δεν μπορω να πω πολλα εγω ,αλλα θα μπριζοσω τον συνεπιβατη να γραψει δυο λογια απο την εμπειρια του οποτε εν αναμονη στις οθονες σας
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 6970
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό lord την Πέμ Ιούλ 26, 2007 6:59 pm

αντε περιμενουμε.... :smt039
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό nemesispm την Πέμ Ιούλ 26, 2007 8:05 pm

Εεεεεεεεπ να με και εγω :smt003 :smt003

Ο συνεπιβατης που λεγαμε :smt108 :smt108

Λιπον σαν θεση ειναι μια χαρουλα ανετη μαλακη αν και αυτο υψοματακι που κανει στην μεση και να ελειπε δεν θα με πηραζε καθολου.

Αυτα εν σταση εν κινηση τωρα :

Τα προβληματα εντοπιζοντε στο ανοιγμα του γκαζιου κατα την επιταχυνση και στις στροφες αν θελει ο αλος να μπει λιγο διοτι δεν εχεις που στο καλο να κρατηθεις οι χειρολαβες δεν επαρκουν και το ρεζερβουαρ μιαζει χιλιομετρα μακρια και δεν ειμαι και καμια κοντη 1,74 με αποτελεσμα να νιωθεις ανασφαλεια.

Αν ομως ο οδηγος ανοιγει αργα και προοδευτικα το γκαζι και κατα την διαρκεια του ταξιδιου κραταει μια σταθερη ταχυτητα τοτε τα πραγματα ειναι πολυ καλητερα γιατι εισαι οκ με τις χερολαβες και η θεση που καθεσε πολυ ορθια οστε να μη σε κουραζει με βαση τον αερα εκεινης της μερα θα ελεγα οτι εγω ενιωθα ανετα μεχρι τα 150 απο κει και πανω ο αερας γινοταν ενοχλητικος και σε τραβαγε προς τα πισω και μην εχοντας δυνατοτητα να πιαστεις στο τεποζιτο ειναι καπος .
Επισης το υψοματακι στο σελακι κανει ακομα χιροτερη αυτη την αισθηση γιατι ενω σε κραταει στην θεση σου στα φρεναρισματα σε διοχνει πισω στο ανοιγμα λες και θα κανεις κολοτουμπα.

Για μια στρωτη παντος οδηγηση χωρις τρελες εξαρσεις ειναι μια χαρα αλα αν ο οδηγος θελει να κανει το κατι παραπανω δυσκολευουν τα πραγματα.

Μεσα στην πολη φυσικα οπου τα χιλιομετρα ειναι λιγοτερα και δεν εχεις πολες αλαγες στην ταχυτητα η να μπεις σε στροφες ολα ειναι σαφως καλητερα και πιο ξεκουραστα.

Ευχομαι να σας καληψα αν οχι περιμενω ερωτησεις :smt108 :smt108
Moderator of Motocikleta.Gr - Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !

Ολα οσα μας συμβαίνουν είναι αγγελιοφόροι ή της θείας αγαθότητας ή της θείας δικαιοσύνης ...... ΝΕΜΕΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
nemesispm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1200
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 20, 2006 9:17 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό lord την Πέμ Ιούλ 26, 2007 8:17 pm

εμενα με καληψες! :-)
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό mechie την Παρ Ιούλ 27, 2007 9:53 am

Ταξίδι με 220 ακατέβατα στους greek highways δεν παίζει, εκτός αν έχεις κάνει συμβόλαιο με Θεό και Διάβολο μαζί για να φτάσεις ζωντανός εκεί που πας. Αν καλύπτεται το ζευγάρι καλά στα 150 τότε είναι μιά χαρά. Η βαλίτσα πίσω θα κρατάει κόντρα στην επιτάχυνση, το "καρούμπαλο" στα φρένα και όλα ΟΚ. Η κατανάλωση είναι λίγο τσιμπημένη αλλά είπες σκισμένο και είναι και χιλιάρι, τα κυβικά θέλουν φαγάκι.
Ωραία λύση λοιπόν το fazer... :)

Να'στε καλά και οι δύο για τις απαντήσεις!
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό PortisHead την Πέμ Αύγ 02, 2007 10:26 am

Επειδη κατι διαβασα για κατανάλωση.
Το μηχανάκι το εχει ο κολλητός μου.
Θα σας τα πω στην πράξη.
Τη λέξη Touring.....ξεχαστε την.

Αθηνα-Ακράτα (150χλμ περιπου) με λαμπάκι....και οχι 200ρες και τετοια...ετσι ?

Αθηνα-Λαρισα-Αθηνα....6 τεπόζιτα !!!!

Οποτε να υπολογίζεται αυτονομια ασφάλειας γυρω στα 160 χλμ.
Αυτο ειναι και το μελανο του σημείο.
*** Louder Pipes Save Lifes ***
Άβαταρ μέλους
PortisHead
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 9:14 am
Τοποθεσία: Πειραιας-Αμφιάλη

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Αύγ 02, 2007 10:34 am

PortisHead έγραψε:Επειδη κατι διαβασα για κατανάλωση.
Το μηχανάκι το εχει ο κολλητός μου.
Θα σας τα πω στην πράξη.
Τη λέξη Touring.....ξεχαστε την.

Αθηνα-Ακράτα (150χλμ περιπου) με λαμπάκι....και οχι 200ρες και τετοια...ετσι ?

Αθηνα-Λαρισα-Αθηνα....6 τεπόζιτα !!!!

Οποτε να υπολογίζεται αυτονομια ασφάλειας γυρω στα 160 χλμ.
Αυτο ειναι και το μελανο του σημείο.


μαλλον πρεπει να το κοιταξει λιγο

γιατι του 2007 που ειχα εγω καθε φορα εβγαζε 180 χλμ πριν λαμπακι ( και το εστιβα αρκετα ) φιλαρακι που εχει ποιο παλιο μου ειπε οτι και αυτου τα ιδια βγαζει και αυτος του στιψιματος ειναι
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 6970
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Πέμ Αύγ 02, 2007 2:06 pm

rc31 έγραψε:
PortisHead έγραψε:Επειδη κατι διαβασα για κατανάλωση.
Το μηχανάκι το εχει ο κολλητός μου.
Θα σας τα πω στην πράξη.
Τη λέξη Touring.....ξεχαστε την.

Αθηνα-Ακράτα (150χλμ περιπου) με λαμπάκι....και οχι 200ρες και τετοια...ετσι ?

Αθηνα-Λαρισα-Αθηνα....6 τεπόζιτα !!!!

Οποτε να υπολογίζεται αυτονομια ασφάλειας γυρω στα 160 χλμ.
Αυτο ειναι και το μελανο του σημείο.


μαλλον πρεπει να το κοιταξει λιγο

γιατι του 2007 που ειχα εγω καθε φορα εβγαζε 180 χλμ πριν λαμπακι ( και το εστιβα αρκετα ) φιλαρακι που εχει ποιο παλιο μου ειπε οτι και αυτου τα ιδια βγαζει και αυτος του στιψιματος ειναι



Και γω το R1 με στιψιμο γύρω στα 200 τα βγάζω (και είναι του 2003 χωρίς γιουρο2,3 και καίει εννοείται πολύ) Νομίζω εχουν τα ίδια λίτρα ντεπόζιτο. και δε νομίζω πως το fazer θα καίει περισσότερο από το δικό μου
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό PortisHead την Πέμ Αύγ 02, 2007 2:14 pm

Θα τον ενημερώσω παιδια....thanx.
Παντως,επειδη του ειχε κανει και αυτου εντύπωση...το πηγε στην αντιπροσωπεια..κανανε καυσανάλυση...ρυθμίσεις....ολα ΟΚ.

:yawinkle:
*** Louder Pipes Save Lifes ***
Άβαταρ μέλους
PortisHead
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 9:14 am
Τοποθεσία: Πειραιας-Αμφιάλη


Επιστροφή στο TEST RIDE BY MOTOCIKLETA.GR

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες