οτι δεν θα επρεπε να ρισκαρουν οσοι ακολοθουν την θεωρια 2-1.
οταν ερθει η στιγμη να αλλαχτει το πισω ελαστικο απο φυσιολογικη φθορα τοτε και το μπροστινο ελαστικο θα εχει διανυσει ανω των 10.000χλμ και θα ειναι εκτεθημενο τουλαχιστον 1 χρονο σε εξωτερικες συνθηκες φθορας,
επισης στην περιπτωση αυτη να μην τοποθετουν διαφορετικου τυπου-διαστασεων απο το αλλο.
υπαρχουν περιπτωσεις που οταν προορα φθαρει το πισω ελαστικο ,αλλαζετε με νεο διαφορετικου τυπου -μαρκας κτκλ και το μηχανακι παει σαν βαρκα στο γιαλο....
και αναρωτιεται ο αναβατης γιατι αφου εχω βαλει κορυφαιο ελαστικο πισω μου κουναει γιατι.....θα επρεπε να βαλεις ιδου τυπου με το εμπρος. ιδια διαστασεις-μαρκα-κορονα-γομα.
πιστευω οτι δεν αξιζει να ρισκαρουμε κανοντας οικονομια στην τσεπη μας και να το πληρωσουμε διπλασια με πονο αιμα ιδρωτα και κοστος.
Σε θεματα οπως η ασφαλεια ,δεν θα επρεπε να παιρνουμε ρισκα.
Να επενδυουμε στην ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια.
οτι μοτοσυκλετα και να εχουμε ,
οτι καλουδια και αν φοραμε,
οση γνωση και να εχουμε,
αυτα που μας ενονουν με το δρομο ειναι τα ελαστικα και η τριβη.
λεπτο σημειο επαφης.
καλα και ασφαλοι μοτοχιλιομετρα ευχομαι!
ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ.... ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΡΟΧΟΥΣ.. ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ! ΟΛΟO.. ΖΩΗ!
*Η ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ, ΤΙΣ ΤΟ ΔΙΝΟΥΜΕ.
*ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΠΗΓΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ.
*ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΦΙΛΙΑ,ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ.