Εδώ απεικονίζεται ο O2 sensor (αισθητήρας L) ο οποίος μονταρίστηκε στο νέο x-over αλλά όπως φαίνεται στη 2η φώτο, κάτω από τη σέλα τοποθετήθηκε το O2 block off sensor
Το πρώτο που μου έκανε εντύπωση είναι το πως εξαφανίζονται τα "κουνήματα" του κινητήρα με το που θα περάσεις τις 2000 στροφές και ότι δεν έχει μικρούς κραδασμούς πουθενά στην κλίμακα στροφών. Το δεύτερο είναι ο μπάσος ήχος, που μοιάζει στο ρελαντί με το βρωμόηχο των Harley αλλά είναι σαφώς πιο γεμάτος. Το τρίτο είναι το πόσο "χαλαρά" ανεβάζει στροφές... Το διάβασα σε μιά δοκιμή και δεν το είχα καταλάβει, τώρα το "έπιασα": Ανεβάζει στροφές σαν να βγάζει τα άλογα ένα ένα... Μεγάλη διαφορά από τα τετρακύλινδρα, αλλά έχει μια αρχοντιά ρε παιδί μου. Μπράβο!!! Καλές βόλτες!
Στο δρόμο του αεροδρομίου ήσουνα; Μου φάνηκε σαν να πέρασες από το φανάρι για περιφερειακό και Καλαμαριά.