cbr1000rr 2008

Συντονιστής: Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό nfot την Τρί Οκτ 23, 2007 7:03 pm

krystal_dust έγραψε:Όλα τα ξέρεις... Αγόρασε πρώτα ένα ανταλακτικό για το μηχανάκι σου και μετά έλα να μου πείς ποιός γλιτώνει χρήματα... :smt062


:prayer: :prayer: :prayer:

Ποσο κανει ενας μπροστινος δισκος στο Guzzi ρε παιδια ;;; Για να ακουω, για να ακουω :smt077 :smt077 :smt077

Οποιoς δεν ξερει, ας ρωτησeι τον Dimitris :smt089 :smt089 :smt089.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό krystal_dust την Τρί Οκτ 23, 2007 8:05 pm

nfot έγραψε:
Ποσο κανει ενας μπροστινος δισκος στο Guzzi ρε παιδια ;;; Για να ακουω, για να ακουω :smt077 :smt077 :smt077

Οποιoς δεν ξερει, ας ρωτησeι τον Dimitris :smt089 :smt089 :smt089.


Χα χα... Εσυ ξέρεις καλά μάλλον γιατι κάποιος με CBR δεν χρειάστηκε να μάθει... :smt043
FAST AND PRETTY

KEEP UP
BLOCK PASS
BOUBLE JUMP
FULL THROTTLE
BRAKE CHECK
CROWD PLEASER
INSIDE LINE
SHUT THE DOOR...

MX RACER (THAT'S ME)!!!
Άβαταρ μέλους
krystal_dust
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Οκτ 17, 2007 7:01 pm
Τοποθεσία: Δράμα

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Οκτ 23, 2007 10:11 pm

για να μαζευτουμε γιατι ξεφυγαμε :smt066

το θεμα ειναι το CBR 1000 του 2008 οχι ποσο κοστιζει ενας μπροστινος δισκος σε μια ιταλιδα ή ποσο μπροστα ειναι τεχνολογικα η Honda

αυτα τα θεματα εδω http://motocikleta.gr/forum/viewtopic.php?t=5169 ή εδω http://motocikleta.gr/forum/viewtopic.php?t=3620

αντε μην σας πω ποσο κοστιζε ο δικος μου δισκο :smt028

υ.γ 180.000 δρχ και ηταν honda
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Οκτ 25, 2007 12:02 pm

krystal_dust έγραψε:Όλα τα ξέρεις... Αγόρασε πρώτα ένα ανταλακτικό για το μηχανάκι σου και μετά έλα να μου πείς ποιός γλιτώνει χρήματα... :smt062


Όταν θα αγοράσεις και εσύ από την Χονδααα έλα να μου πεις.
Και πόσο κάνει και ο μπροστινός σου δίσκος και ο πίσω και πόσα πρέπει να δώσεις για να στρίψει το χρέπι το χόνδα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Οκτ 25, 2007 12:04 pm

Και για να μην φεύγουμε από το θέμα μας, την επόμενη φορά που θα σχεδιάσουν μηχανάκι στη χόνδα να θυμηθούν αν ανοίξουν το φως στο σχεδιαστήριο.

Και αν θεωρήται κατόρθωμα το ΝR που έκανε όσο μια ferrari και απέδιδε όσο τα 750 της εποχής του ......... [smilie=pdt_old.gif]
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Πέμ Οκτ 25, 2007 12:18 pm

Dakota έγραψε:Και για να μην φεύγουμε από το θέμα μας, την επόμενη φορά που θα σχεδιάσουν μηχανάκι στη χόνδα να θυμηθούν αν ανοίξουν το φως στο σχεδιαστήριο.


Δε λέω ότι μου αρέσει το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά ας μην είμαστε και απόλυτοι, όταν πρόκειται για κάτι τόσο υποκειμενικό όσο είναι η ομορφιά μιας μοτοσυκλέτας.

Ένα σωρό κακάσχημα μηχανάκια κυκλοφορούν άλλωστε. Ανεξαρτήτου προελεύσεως.
Δε χρειάζονται εμπάθειες και προκαταλήψεις γενικότερα....
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Πέμ Οκτ 25, 2007 12:36 pm

Dakota έγραψε:Και για να μην φεύγουμε από το θέμα μας, την επόμενη φορά που θα σχεδιάσουν μηχανάκι στη χόνδα να θυμηθούν αν ανοίξουν το φως στο σχεδιαστήριο.

Και αν θεωρήται κατόρθωμα το ΝR που έκανε όσο μια ferrari και απέδιδε όσο τα 750 της εποχής του ......... [smilie=pdt_old.gif]


Κατ'αρχας το NR δεν απεδιδε οσα τα 750 της εποχης, εβγαζε 125Hp οταν τα 750 εβγαζαν 115Hp (αν θυμαμαι καλα) και σιγουρα ο κινητηρας με τα οβαλ εμβολα μπορουσε να βγαλει πολλα αλογα παραπανω απλα δεν το εκαναν για διαφορους λογους (αξιοπιστια,καταναλωση κλπ)

οσο για την ομορφια των Honda συμφωνω σε γενικες γραμμες ειναι λιγο συντηρητικα σε design αλλα πες μου ειναι τα:

Hornet 600 και 900

τα VFR 800

τα παλια CBR 600,900 και 1000

τα διαφορα CB

ασχημες μοτοσυκλετες?
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Οκτ 25, 2007 12:54 pm

Οκ άσχημες δεν είναι, αλλά εκτός από το VFR δεν έχουν να επιδείξουν κάτι ιδιαίτερο.

Τα Transalp, Dauville, CBF είναι ωραία?

Ένα μηχανάκι έβγαλα καλό η Honda το VTR και αυτό πήγε άπατο γιατί το κοινό της δεν το εκτίμησε.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Πέμ Οκτ 25, 2007 1:13 pm

Dakota έγραψε:Οκ άσχημες δεν είναι, αλλά εκτός από το VFR δεν έχουν να επιδείξουν κάτι ιδιαίτερο.

Τα Transalp, Dauville, CBF είναι ωραία?

Ένα μηχανάκι έβγαλα καλό η Honda το VTR και αυτό πήγε άπατο γιατί το κοινό της δεν το εκτίμησε.


Ρε συ man ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα η ομορφια

εμενα πχ το παλιο και το νεο Trans μ'αρεσει, τα αλλα που λες οχι

το VTR (SP1,SP2) δεν πουλησε γιατι ηταν ακριβο (το firestorm δεν πουλησε λογω του οτι δεν εξελισσοταν καθολου)




οσο για το ποιες μηχανες ειναι καλες ειναι θεμα προτεραιοτητων

πχ εγω νομιζω οτι τα Honda

δεν ειναι το δυνατοτερα (παντα υπολειπονται κατα 5-6 hp του ανταγωνισμου)

αλλα

ειναι σε γενικες γραμμες τα φιλικοτερα, με τα καλυτερα φρενα ,καλη εως πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, αθραυστα, ομοιογενη

και το σημαντικοτερο για μενα, δεν ασχολεισαι μαζι τους δεν σε ξενιζει τπτ δεν εχουν ιδιοτροπιες απλα απολαμβανεις οδηγηση

και αραια και που βγαζουν και κανενα kill em all μοντελο ετσι για να δειξουν στους υπολοιπους ποιος ειναι το Boss
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό zero την Πέμ Οκτ 25, 2007 1:22 pm

Dakota έγραψε:Οκ άσχημες δεν είναι, αλλά εκτός από το VFR δεν έχουν να επιδείξουν κάτι ιδιαίτερο.

Τα Transalp, Dauville, CBF είναι ωραία?

Ένα μηχανάκι έβγαλα καλό η Honda το VTR και αυτό πήγε άπατο γιατί το κοινό της δεν το εκτίμησε.


Εντάξει είσαι λίγο άδικος με την Ηονδα. Εκτός αν όταν λές ιδιεταιρο εννοείς εξωτικό. Ναι τέτοια δεν βγάζει αλλα όταν κυλοφορεί κάτι καινούριο είναι πραγματικά καλο. Το πρόβλημα είναι ότι αργεί πολύ να τα ανανεώσει.
Άβαταρ μέλους
zero
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 21, 2007 9:36 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Πέμ Οκτ 25, 2007 1:31 pm

zero έγραψε:
Dakota έγραψε:Οκ άσχημες δεν είναι, αλλά εκτός από το VFR δεν έχουν να επιδείξουν κάτι ιδιαίτερο.

Τα Transalp, Dauville, CBF είναι ωραία?

Ένα μηχανάκι έβγαλα καλό η Honda το VTR και αυτό πήγε άπατο γιατί το κοινό της δεν το εκτίμησε.


Εντάξει είσαι λίγο άδικος με την Ηονδα. Εκτός αν όταν λές ιδιεταιρο εννοείς εξωτικό. Ναι τέτοια δεν βγάζει αλλα όταν κυλοφορεί κάτι καινούριο είναι πραγματικά καλο. Το πρόβλημα είναι ότι αργεί πολύ να τα ανανεώσει.


Εγω παλι πιστευω το οτι αργει να τα ανανεωσει δεν ειναι κακο

Η μηχανη σου δεν χανει καθε λιγο και λιγακι την μεταπωλητικη της αξια επειδη βγηκε το νεο μοντελο με ελαχιστες βελτιωσεις
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Πέμ Οκτ 25, 2007 1:40 pm

X_NR750 έγραψε:Εγω παλι πιστευω το οτι αργει να τα ανανεωσει δεν ειναι κακο

Η μηχανη σου δεν χανει καθε λιγο και λιγακι την μεταπωλητικη της αξια επειδη βγηκε το νεο μοντελο με ελαχιστες βελτιωσεις


+10000

Είναι κρίμα να παίρνεις καινούργιο μηχανάκι και σε 2 χρόνια να χάνεις πάνω από 30% επειδή βγήκε το καινούργιο. Θέμα μάρκετινγκ βλέπεις....είμαστε δούλοι του...
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dakota την Πέμ Οκτ 25, 2007 2:25 pm

zero έγραψε:Εντάξει είσαι λίγο άδικος με την Ηονδα.


Η Honda είναι άδικη με τους πελάτες τις. Και η Yamaha επίσης. Γιατί φτιάχνουν ένα γαμάτο κινητήρα state of the art με 180 άλογα και μετά μου βάζουν συμπλέκτη με ντίζα. Κινητήρας από το μέλλον, περιφερειακά από το πανέρι.

Υπάρχει βέβαια και ο αντίλογος. Η Guzzi (για να πιάνουμε τα άκρα) βάζει κινητήρα από το παρελθόν (ωστήρια) σε πλαίσιο με κορυφαία περιφερειακά. (αναρτήσεις - φρένα - συμπλέκτης). Εδώ όμως είναι η μεγάλη διαφορά. Δεν στο πουλάει σαν το σούπερ ντούπερ μηχανάκι. Σου λέει αυτό είναι για γρήγορες βόλτες μέχρι εκεί.

Όταν όμως ο σχιστομάτης σου πουλάει το κάθε RR σαν το απόλυτο όπλο, βάλε βρε παλιοτσιφούτη και ένα περιφερειακό της προκοπής σε μηχανάκι που κάνει 15.000 ευρώ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Πέμ Οκτ 25, 2007 2:42 pm

Dakota έγραψε:Εδώ όμως είναι η μεγάλη διαφορά. Δεν στο πουλάει σαν το σούπερ ντούπερ μηχανάκι. Σου λέει αυτό είναι για γρήγορες βόλτες μέχρι εκεί.


Σωστός ο συλλογισμός, αλλά δεν είναι και τσάμπα τα Guzzi όμως...Φυσικά παίζουν κι άλλα πράγματα ρόλο, αλλά ο ανταγωνισμός είναι ανταγωνισμός όπως και να το κάνουμε...Και έχει να κάνει με τους στόχους της εταιρείας πάντα, το πώς θα κινηθεί.
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Πέμ Οκτ 25, 2007 2:42 pm

Dakota έγραψε:
zero έγραψε:Εντάξει είσαι λίγο άδικος με την Ηονδα.


Η Honda είναι άδικη με τους πελάτες τις. Και η Yamaha επίσης. Γιατί φτιάχνουν ένα γαμάτο κινητήρα state of the art με 180 άλογα και μετά μου βάζουν συμπλέκτη με ντίζα. Κινητήρας από το μέλλον, περιφερειακά από το πανέρι.

Υπάρχει βέβαια και ο αντίλογος. Η Guzzi (για να πιάνουμε τα άκρα) βάζει κινητήρα από το παρελθόν (ωστήρια) σε πλαίσιο με κορυφαία περιφερειακά. (αναρτήσεις - φρένα - συμπλέκτης). Εδώ όμως είναι η μεγάλη διαφορά. Δεν στο πουλάει σαν το σούπερ ντούπερ μηχανάκι. Σου λέει αυτό είναι για γρήγορες βόλτες μέχρι εκεί.

Όταν όμως ο σχιστομάτης σου πουλάει το κάθε RR σαν το απόλυτο όπλο, βάλε βρε παλιοτσιφούτη και ένα περιφερειακό της προκοπής σε μηχανάκι που κάνει 15.000 ευρώ.



Κατ'αρχας γιατι αφηνεις εξω Suzuki και Kawasaki?

2ον γενικευεις επικινδυνα

3ον δεν νομιζω οτι τα SS μοντελα των Γιασπαν :smt081 :smt081 :smt081 (που ελεγε και ενας τυπακος καλα να ειναι) εχουν φθηνα περιφερειακα, απλα δεν εχουν κορυφαια περιφερειακα γιατι τοτε θα εκαναν οσο τα Ευρωπαικα
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό krystal_dust την Πέμ Οκτ 25, 2007 5:29 pm

Dakota έγραψε:Και για να μην φεύγουμε από το θέμα μας, την επόμενη φορά που θα σχεδιάσουν μηχανάκι στη χόνδα να θυμηθούν αν ανοίξουν το φως στο σχεδιαστήριο.


Ζήτα συγγνώμη.... Γρήγορα... Πάρ'το πίσω αυτό... :smt068 Καταρχήν πως μιλάς για την ομορφιά μιας μηχανής χωρίς καν να την έχεις δει... Το μόνο που μετράει πιστέυεις είναι η ομορφιά? Ας μιλήσουμε για αξιοπιστία...
FAST AND PRETTY

KEEP UP
BLOCK PASS
BOUBLE JUMP
FULL THROTTLE
BRAKE CHECK
CROWD PLEASER
INSIDE LINE
SHUT THE DOOR...

MX RACER (THAT'S ME)!!!
Άβαταρ μέλους
krystal_dust
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Οκτ 17, 2007 7:01 pm
Τοποθεσία: Δράμα

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Πέμ Οκτ 25, 2007 11:45 pm

Οταν μιλατε για ενα μηχανακι 180 ιππων λιγος σεβασμος δεν βλαπτει ετσι?
Εχει να κλεισει πολλα στοματα αυτο το μηχανακι...το χω προαισθημα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο HONDA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης